Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Na svakom forumu ista spika. Uglavnom, sipaš po specki kaj piše u manualu i redovito mjenjaš. Čim počne trošit ulje znači da je već za mijenjanje...osim ak ne pije, jer pušta negdje.

Link to comment
Share on other sites

Znam samo za LLX i ono je namjenjeno za VW grupaciju.

 

To je to. Znam da je neka glupava oznaka.

koja j stvarna razlika?

ili to ide sve iz iste bačve!

ulje za VW ne smije u R i obrnuto!

Link to comment
Share on other sites

Motul i Elf kao Bog i sesirdzija, nidje veze. Elf koristi bazna ulja III grupe, i jeste recimo best buy ulje od velikih kompanija. Ali nista vise od toga. Motul ulja, posebno serija 8100, su puna aditiva i spadaju u "pravu sintetiku", za razliku od Elfa. Motul postoji preko 150 godina, lansirao je prvo multigradno ulje u Evropi, prvu polusintetiku, a Century 100V je bilo prvo 100% sinteticko ulje na svetu. Povrh svega, Motul ulja izlaze samo iz jedne rafinerije, koja se nalazi u Francuskoj, sto znaci da je kvalitet konzistentan.

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Motul i Elf kao Bog i sesirdzija, nidje veze. Elf koristi bazna ulja III grupe, i jeste recimo best buy ulje od velikih kompanija. Ali nista vise od toga. Motul ulja, posebno serija 8100, su puna aditiva i spadaju u "pravu sintetiku", za razliku od Elfa. Motul postoji preko 150 godina, lansirao je prvo multigradno ulje u Evropi, prvu polusintetiku, a Century 100V je bilo prvo 100% sinteticko ulje na svetu. Povrh svega, Motul ulja izlaze samo iz jedne rafinerije, koja se nalazi u Francuskoj, sto znaci da je kvalitet konzistentan.

Bitno da Marin zna da je to sve isto i da ja neprimjecujem kako motor mirnije radi s Motulom. Pored toga pije mi Elf znacajnije.

Link to comment
Share on other sites

kakve rasprave, normalno i ja bi u trkaću pilu sipao neko premium ulje. a kaj toče u reno servisima? ima samo 4 vrste ulja od motrio:

mineralno 15w40, bez norme.

polusintetičko 10w40 motrio extra norma RN700

sintetičko motrio super extra 5w40, norma RN720

i

motrio premium P 5w30 norma C2

 

http://www.renault.rs/download/motrio/Katalog_MOTRIO_Proizvodi_2013_SRB_web.pdf

 

Link to comment
Share on other sites

Bitno da Marin zna da je to sve isto i da ja neprimjecujem kako motor mirnije radi s Motulom. Pored toga pije mi Elf znacajnije.

tvoj motor je poseban ...meni nijedna ni druga 197 nisu imale razliku...od izmjene do izmjene i sxr i motul i castrol...isto mi se pokazao ... A i na ostalim autima. Vjerojatno na vecoj kilometrazi tipa 15 20tkm da ga mjenjam bi se vidjelo , ovisi koje bi prije se razbilo i izgubilo svojstvo...al kazem za to sto mi mjenjamo na 6 7 8 tkm...sve to je isto...uvijek je novo nutra i j**e ti se ??

Link to comment
Share on other sites

Ja preferiram sxr za dizele ali ljudi svasta zele pa onda vezes konja di gazda kaze..

French evo i Medo-ta smo ispilali kad je u svoj 1.2 natocio 0w pa bi i tebe mogli jer si stavio 5w u 1.4 8v.. 

Znaci to ulje ti NE treba! 10w40 je sasvim dovoljno za njega, radim nekolicinu tih 1.4 i 1.6 8v i par njih od vrlo malih km koriste po zelji vlasnika 15w i nikad niti jedan problem vezan za ulje nisu imali kao ni ovi na 10w.

To su nezahtjevni motori i ne treba pimplati oko njih, samo biti redovan i gotovo.

Ma nemam ja problema s uljem, nikakvih, oduvijek sam na Elf 10w 40. No budući je razlika u cijeni 5 kn po litri uzeo sam ovaj put 5W 40. Možda je subjektivno, ali čini mi se da tiše radi dok je motor hladan. Ne pada mi na pamet stavljati ulja 0W ili W30, ne daj bože 20.

However, mislim da bi se trebalo držati jednog te istog ulja, odnosno proizvođača. Naviknu se brtve, semerinzi..., nerijetko počne vlaženje nakon promjene uobičajenog ulja. Uostalom 383.000 km, svakih 10 tkm promjena (osim zadnji put) i nikakvo nadolijevanje unutar intervala. Što znači da me zabole neka stvar za Motul, Mobil i ostale ezoterije. Ali opet, možda bi s njima dobio 10 ks i 30 km više prije nego ga počne trošiti, 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Hvala!

Na to ulje sam i sam naletio da se preporuča za ovaj motor.

ima sličo ulje naziva ELF Evolution Full Tech LLT (ili LTT - neznam napamet) sa istom gradacijom 5w30 i acea c3/c4 normom.

Koja je razlika? 

Čisto me zanima.

Za mjenjač sam našao da se preporuča ELF Tranself TRX 75w80 i Tranself NFP 75w80.

 

TRX više ne postoji, zamijenio ga je NFP koji ide u P obitelj mjenjača (PK1, PK4, PK6....)

Link to comment
Share on other sites

TRX više ne postoji, zamijenio ga je NFP koji ide u P obitelj mjenjača (PK1, PK4, PK6....)

Hvala!

Sve je riješeno....

Link to comment
Share on other sites

Što znači da me zabole neka stvar za Motul, Mobil i ostale ezoterije. Ali opet, možda bi s njima dobio 10 ks i 30 km više prije nego ga počne trošiti, 

Vrlo vjerovatno da hoces...pa za naljepnicu jagermajster duje i kađo su dobivali po 5 ks....onda ovi danasnji trkaci sa Motul uljem dobivaju barem jednog....magarca....za....hmmm.volanom. ?

Link to comment
Share on other sites

Kaj bi trebalo odradit na meganu 3 1.6 16v 7 godina starom i 33.000km. 

Prosle godine dao 7000 i nesto kn u roci na servis. nebi vise u ovlastenom jel me glava boli.

Molim savijete kaj napravit?  

Link to comment
Share on other sites

zeko, neznam dal bi plakao ili se smijao toj cifri, pa isuse sta su sve naveli na tom racunu od 7ooo kn ?!

Link to comment
Share on other sites

Kaj bi trebalo odradit na meganu 3 1.6 16v 7 godina starom i 33.000km. 

Za pocetak ga poceti voziti -.-

Link to comment
Share on other sites

kakve rasprave, normalno i ja bi u trkaću pilu sipao neko premium ulje. a kaj toče u reno servisima? ima samo 4 vrste ulja od motrio:

mineralno 15w40, bez norme.

polusintetičko 10w40 motrio extra norma RN700

sintetičko motrio super extra 5w40, norma RN720

i

motrio premium P 5w30 norma C2

 

http://www.renault.rs/download/motrio/Katalog_MOTRIO_Proizvodi_2013_SRB_web.pdf

 

Ovo boldovano bih samo ispravio, RN710 je u pitanju. Verovatno si pogresio u pisanju.

Sto se tice Motula, ima on jos jednu vrhunsku seriju, ali ona i nije za nas bas idealna, jer ne vozimo trke. V300, cini mi se, u nekih osam podvarijanti. Mislim da je Motul jedno od vrhunskih motornih ulja i jedna od boljih stvari koja se moze dogoditi bilo kom motoru. 

 

Link to comment
Share on other sites

zeko, neznam dal bi plakao ili se smijao toj cifri, pa isuse sta su sve naveli na tom racunu od 7ooo kn ?!

milios to kad zena ode na servis s autom i obavi sve. 7 godina su rekli da je star. pa mjenjali pol toga kaj netreba. uglavnom sad ce mu 8 godina. mislim da je ok samo ulje filteri klasika.  cifra je boli glava al racun imam haha. to je ovlasteni brinu se da te izuju iz cipela ak se ne kuzis bar malo. 

 

mario to je auto do posla i doma.  

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Ovo boldovano bih samo ispravio, RN710 je u pitanju. Verovatno si pogresio u pisanju.

Sto se tice Motula, ima on jos jednu vrhunsku seriju, ali ona i nije za nas bas idealna, jer ne vozimo trke. V300, cini mi se, u nekih osam podvarijanti. Mislim da je Motul jedno od vrhunskih motornih ulja i jedna od boljih stvari koja se moze dogoditi bilo kom motoru. 

 

vjerujem, koristio sam motul 710 u skuteru.

a kolike su cijene ulja za aute?

Link to comment
Share on other sites

U servisima uglavnom toče ELF ili Shell. U Engleskoj uglavnom Shell jer je to britanska tvrtka. Mislim da Baotić toči također Shell.

U svoga sam točim 5W40 jer mi je sa ELFom 10W40 auto palio po zimi kao da imam med u karteru, a ne ulje. Ove godine sam stavio 0W40 za probu jer je koštalo samo 25kn više nego 5W40, a kako sam promijenio posao radim kratke relacije od 6km u jednom smjeru.

Primjetio sam da mi je po ljeti motor glasniji s 5W40 uljem nego s 10W40. Možda zato jer je 10W malo gušći? Ili full sintetika brže teče pa nabija manji tlak? :nezna: Shell je preporučao Helix Ultra 5W40 za Renault 1.2 16V motore, a sad preporučuje Helix HX7 uključujući i za Clia IV 1.2 16V. Tko će ga znati...

Od marki ELF me više nikad neće vidjeti. Na Shellu sam već cca 5god.

Link to comment
Share on other sites

Od marki ELF me više nikad neće vidjeti. Na Shellu sam već cca 5god.

Zbog cega ne vise ELF?

Link to comment
Share on other sites

vidim da sam fulao s uljem, ali ne mislim da će biti išta štetno. Slijedeći put idem na SXR i to vjerojatno ovaj:

 

elf za renault.JPG

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ja zadovoljam elf uljem.  Ako marka renault propisuje odredeno ulje sigurno nije bezveze. Vaznije je cesce mjenjat ulje bez obzira koje bilo. Jedino podatak do kolko godina starosti auta ili prijedenih km se mjenja ulje u getribi?

Link to comment
Share on other sites

Ja uvijek mislio da je Royal Dutch Shell Nizozemska tvrtka, kad ono pola pola. Izgleda da se na ovom forumu najprije treba definirati pojam što su to sintetička ulja pa onda krenuti dalje.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nekima ocito nije dosta ponoviti..

Sintetska ulja u 5w40 se na prste moze nabrojat.. A svi (vecina) misli da je s 5w40 vec na sintetici

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.