Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Ja po ljeti i po zimi pričekam da mi laguna isčekira sve i tek kad mi se pokaže kilometraža krenem. To traje oko desetak sekundi.

Koristim 10W 40 i nikad nisam imao problema.

Link to comment
Share on other sites

Ja po ljeti i po zimi pričekam da mi laguna isčekira sve i tek kad mi se pokaže kilometraža krenem. To traje oko desetak sekundi.

Koristim 10W 40 i nikad nisam imao problema.

Ti ph2 imaš?

Kod mene nema čekiranja poslije paljenja, eventualno mogu pričekati da se razina ulja promijeni u odometar...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja dok ispeljam auto iz garaže, izađem, zatvorim garažu, uđem u auto, stavim pojas i rukavice taman je odradio malo na leru i onda se pomalo vučem dok ne dođe do neke temperature, bar do prve crtice..

Link to comment
Share on other sites

Na starom autu se ulje tek krenulo normalizirati nakon sto bi se motor potpuno ugrijao. Trebalo mu je 2-3 puta dulje nego vodi da se ugrije.

Drugim rijecima ako su vani minusi, a voda je tek na 50 stupnjeva, ulje je jos uvijek vrlo hladno i gusto.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ti ph2 imaš?

Kod mene nema čekiranja poslije paljenja, eventualno mogu pričekati da se razina ulja promijeni u odometar...

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Naravno da nema čekiranja kad je tvoja siromašniji model pa nema onaj LCD nego lampice.

Link to comment
Share on other sites

99% da je NFP.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na starom autu se ulje tek krenulo normalizirati nakon sto bi se motor potpuno ugrijao. Trebalo mu je 2-3 puta dulje nego vodi da se ugrije.

Drugim rijecima ako su vani minusi, a voda je tek na 50 stupnjeva, ulje je jos uvijek vrlo hladno i gusto.

To sam kod sebe neki dan bas gledao, otiso u vg i nazad a ulje sa mjeraca bez problema obrisao prstima i ono, toplo je. znaci nebi bilo pametno ganjat auto bez obzira kaj je voda postigla temp, treba mu duuuugo da se zgrije kak treba

Link to comment
Share on other sites

ja auto nikad ne ganjam u okretaje po zimi, jedino nakon kaj se dobro zagrijao pa na autocesti..

do nule vani se ugrije okej ali na -6 stupnjeva već treba duže. 

jedino da isključiš grijanje kabine :help:

Link to comment
Share on other sites

Bitno je neopterecivat motor. Jer pun gas je stetniji na manjim okretajima nego na visim

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Otprilike se tako nekako vozi po autocesti. Računao sam da bi trebalo biti u redu. Pronašao sam informaciju da je karter 4.5 l, pa sam onda nekom računicom došao do potrošnje ulja od 0.215 l na 1000 km. Ali svakako ću dolijevati na 10 000 km.

Kod mene slicna situacija, puno autoputa i otvorene ceste, brzine 100-150tak, takodjer dolijem jednom do dva puta u intervalu po koji deci... ulje mjenjam svakih 20tak tis km... u tom intervalu dolijem ukupno mozda cak i cijelu litru. Par dana odmah nakon servisa u pravilu dotocim jos nekih 2 dcl i onda pratim crtice pa cim padnu dvije-tri, dotocim kolko fali... ispada, onak jaaaaako odokativno, jedna crtica (od njih 6 mislim) predstavlja 1 dcl.

Posto tu nema govora o nekoj ludoj potrosnji ulja il dimnoj zavjesi, nema mjesta panici il nekim dodatnim brigama.

ps... huh tek sad vidim da sam se referirao na prastari post LOL

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Kod mene slicna situacija, puno autoputa i otvorene ceste, brzine 100-150tak, takodjer dolijem jednom do dva puta u intervalu po koji deci... ulje mjenjam svakih 20tak tis km... u tom intervalu dolijem ukupno mozda cak i cijelu litru. Par dana odmah nakon servisa u pravilu dotocim jos nekih 2 dcl i onda pratim crtice pa cim padnu dvije-tri, dotocim kolko fali... ispada, onak jaaaaako odokativno, jedna crtica (od njih 6 mislim) predstavlja 1 dcl.

Posto tu nema govora o nekoj ludoj potrosnji ulja il dimnoj zavjesi, nema mjesta panici il nekim dodatnim brigama.

ps... huh tek sad vidim da sam se referirao na prastari post LOL

Dam se kladiti da ti ga pocne trositi nakon 10tkm?
 Ulje se "razbije" i pocne ga lagano trositi. Zato je najbolji interval od 10tkm do max 15tkm s bilo kojim uljem.

Link to comment
Share on other sites

Meni je Shell 0W-40 razbijen u prvih 4tkm i od tada troši deci na 1000km.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je Shell 0W-40 razbijen u prvih 4tkm i od tada troši deci na 1000km.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Cemu uopce stavljas 0w-40 u 1.9dci?  :nezna:

Link to comment
Share on other sites

To je bila proba na korist sveopće zajednice. Samo da znaš kako pali na -20... ccccc... :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je bila proba na korist sveopće zajednice. Samo da znaš kako pali na -20... ccccc... :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

U mojem 2.0dci-u je mobil 5w-40 pa pali isto bez ikakvih problema :yeah:

Pazi se one, znatizelja ubija :trk:

Link to comment
Share on other sites

Ma smije 0W-40 u 1.9, istražio sam sve, ne brini...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Motorno ulje SAE 0W-30ACEA B4 Iznad -30 °C

  • Motorno ulje SAE 0W-40ACEA B4 Iznad -30 °C

  • Motorno ulje SAE 5W-40ACEA B4 Iznad -25 °C

  • Motorno ulje SAE 5W-50ACEA B4 Iznad -25 °C

  • Motorno ulje SAE 10W-40ACEA B4 Iznad -20 °C

  • Motorno ulje SAE 10W-50ACEA B4 Iznad -20 °C

Ovo sve ide :)

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Dam se kladiti da ti ga pocne trositi nakon 10tkm? Ulje se "razbije" i pocne ga lagano trositi. Zato je najbolji interval od 10tkm do max 15tkm s bilo kojim uljem.

Pa niti ne bas, dok dodjem do 10k, fali mi vec 2-3 eventualno 4 crtice.

Vjerujem da to razbijanje ulja stoji i ima neka istina u tome. Isto tak je super mjenjat ulje svakih 10k. Al evo Clio, nachipan, je tek pocel nekaj sitno pijuckat tek nakon 200k. Do onda sam redovno mjenjal ulje jednom godisnje, dakle svakih 20-25k km. Auto i danas leti sa svojih skoro 300k.

Link to comment
Share on other sites

ljudi, koje ulje ide u PK4 mjenjac ??

Nema ni 15 dana da sam mjenjao na esapceu upravo na tom mjenjaču PK4

Po uputama proizvođača, a i ljudi ovdje stavio sam ELF TRANSELF NFP 75W80.

U svakom slučaju norma mora biti APIGL5

 
Link to comment
Share on other sites

da bas gledam da je NFP taj navedeni. a ne 5

Api gl4+.

Link to comment
Share on other sites

Evo službenog PDF-a gdje sam izvukao te informacije.

6012A_-_Huile_de_boite.thumb.jpg.8d84071

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.