Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Ja znam da ovaj elf  5W 40 nije čista sintetika i nije me briga, znam i da je malo bolje od 10W 40 i to mi je dovoljno. Vozači sa sportskim pilama uvijek su u potrazi za svetim gralom najboljeg ulja i to je u redu.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je Ina Millennium čistak

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja znam da ovaj elf  5W 40 nije čista sintetika i nije me briga, znam i da je malo bolje od 10W 40 i to mi je dovoljno. Vozači sa sportskim pilama uvijek su u potrazi za svetim gralom najboljeg ulja i to je u redu.

HC ulja su sasvim dovoljna za tvoj, a i moj auto.

Link to comment
Share on other sites

nisam doma s uljima... uglavnom od nedavno sam vlasnik meganea 1.6 16v. Auto ima novu varijabilnu i 205000, ali ulje bude trebalo mjenjati e sad kad ga upalim hladnog čuje se jedan hidropodizač i to na nekih 10-15 sekundi ali onako dosta glasno. kad se auto ugrije radi neprimjetno. Po katalogu piše da se stavlja 5w40 Elf, koliko sam svatio nutra je totalovo 5w40 da li je moguće da je tolika razlika u ulju? Mislim da je hidropodizač pri kraju, i ne znam da li budem dobil bilo šta ako stavim 10w40. 

Molim savjet :D

Link to comment
Share on other sites

Zavisi ostilu voznje :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

A šta će on to s Meganom 1.4 vozat utrke?

Link to comment
Share on other sites

Zbog cega ne vise ELF?

 

  1. Zato jer sam na dnu ELF kantica nasao taloge nalik na pepeo. Jasmin maziva kaze "da je to normalno" i "da to ne bi trebalo utjecati na rad motora". Yeah right :rolleyes:
  2. Zato jer se ELF uopće ne ponaša u mom motoru kao multigradno ulje. 10W40 radi dobro po ljeti, a po zimi sporo vergla. 5W40 je super po zimi dok po ljeti kao da imam vodu u motoru, a ne ulje.

Shell 5W40 mi fino pali po zimi, a na visokim ljetnim vrućinama mi ne zveckaju ventili.

Već sam pisao o svemu tome.

Link to comment
Share on other sites

  1. Zato jer sam na dnu ELF kantica nasao taloge nalik na pepeo. Jasmin maziva kaze "da je to normalno" i "da to ne bi trebalo utjecati na rad motora". Yeah right :rolleyes:
  2. Zato jer se ELF uopće ne ponaša u mom motoru kao multigradno ulje. 10W40 radi dobro po ljeti, a po zimi sporo vergla. 5W40 je super po zimi dok po ljeti kao da imam vodu u motoru, a ne ulje.

Shell 5W40 mi fino pali po zimi, a na visokim ljetnim vrućinama mi ne zveckaju ventili.

Već sam pisao o svemu tome.

ja sam u FIAT stavio total quartz . mislim da je to isto kao i elf i auto kud ionako grubo radi sad je jos grublji. Na shellu imam osjecaj da je mirniji bio. Uskoro ide auto na bubanj a ako ne ode ide total van. Nisam zadovoljan. Total je 5w40.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kak nije ok cijena, je.. U ducanima je 170 kn 5 litri. 140kn sam ja platio kod anđelka. Malo je jeftinije. Ispada litra 24 kn. Tolko kosta INA super 5.

Link to comment
Share on other sites

pa cijena je jako dobra

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Jel valja kaj to ulje, to sam sad zadnje natočil u thaliu. Kaj se preporuča za moj motor il je sasvim svejedno kaj nalijem nutra?

Link to comment
Share on other sites

valja, ima RENAULT RN0700 normu, a to ti je dovoljno. Jedino je malo gušće na -25 od onog 5w 40:bigl:

Link to comment
Share on other sites

to je 15w ono je gusto, ali temperature od -25 nisu uobičajene, jedino ak ideš u finsku, švedsku ili norvešku..

Link to comment
Share on other sites

Bio je na Jubitou video s usporedbom koliko je potrebno razlicitim gradacijama ulja pri 0C da procirkuliraju kroz cijeli motor:

  • 8sec za 5W
  • 18sec za 10W
  • 28sec za 15W

Gusce ulje kod hladnog starta ce nabijati veliki tlak na puno manjim okretajima zbog cega je slabiji protok ulja i time losije podmazivanje. To je posebno bitno za one koji krenu odmah cim upale auto.

Na starom autu sam imao cukicu za tlak ulja. S 10W40 po zimi je hladan na 2000 okretaja nabijao veci tlak nego kad je full ugrijan na 7000 okretaja u blokadi. To nikako ne moze biti dobro.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

I zato postoji zlatno pravilo da se ne kreće prvih 10 sekundi po paljenju auta. Točka.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma trebam ga j..ti. Upalim,namjestim se i krenem. Ako nije nabio tlak u ovi 13 god ni nece. Jos cu robijati i cekati. Pazim da idem pilako i ne u okretaje to da  ali da ga cekam? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.