Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Nije elf najbolji, nego se motor “navikao” na njega. 
Ja vozim Total Racing 10W50, ulje košta čik, a vrhunsko je, pogotovo po ovim ljetnim temperaturama. Prije bio elf, nije ga trošio, Totala troši još manje. Sve to zavisi. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, GTT said:

Nije elf najbolji, nego se motor “navikao” na njega. 
Ja vozim Total Racing 10W50, ulje košta čik, a vrhunsko je, pogotovo po ovim ljetnim temperaturama. Prije bio elf, nije ga trošio, Totala troši još manje. Sve to zavisi. 

Cini mi se da taj Fuchs ni nema RN normu, nisam o tome ni razmisljao. Koliko to moze utjecat?

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Zrmi RS said:

Jel i dalje za njega Elf Evolution 900 SXR 5W40, mislim za 197-icu?

Nije ako si ubacija motor od MRS4... Pa ako si to koristija dosad i bija zadovoljan sto kemijas sa uljem sad je jedino drugi nazivELF FT5W40

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, macak said:

Nije ako si ubacija motor od MRS4... Pa ako si to koristija dosad i bija zadovoljan sto kemijas sa uljem sad je jedino drugi nazivELF FT5W40

Koliko vidim na njihovoj stranici to su 2 razlicita ulja, tj imaju oba u ponudi...

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam shvatija naseg lagerosa SRX je osta za istocna trzista i tamo se puni a FT je za EU ima i cca 1g ako ne i vise.. 

Edited by macak
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdrav! 

Nadam se da postavljam pitanje u dobroj temi. 

Imam Clio II, 2004., 1,2 16 V. Zanima me na koliko km se mijenja ulje u mijenjaču? Auto sam kupio sa 95 000, sada imam 130 000 i koliko znam, nije nikad mijenjano. Auto koristim 90 % gradske vožnje. Mijenjac funkcionira kao i prvog dana kada sam ga kupio, ali ako je preporučljivo na određenoj kilometraži, promijenio bih. 

Koje ulje preporučate i koliko ga ide? Trebam li paziti na neke oznake? Za motor koristim Elf Evolution 900 SXR 5W-40.

Je li komplicirano za izmjenu? Male servise radim sam pa se razumijem koliko-toliko. 

Link to comment
Share on other sites

Treba ti lijevak i gumeno crijevo 1 metar.
Dolje je za ispustiti firkant 8mm ko i za ulje motora a sa strane ili odozada plasticni cep za ulijevanje.
Nema propisanih km, mijenja se kad i kvacilo ili ako vadis poluosovinu pa iscuri.
Zamijeni radi starosti. Nakon 16 godina je stvarno staro..

Ide 3.5 litre stavi Tranself NFJ 75W-80

Link to comment
Share on other sites

Kolega je sve rekao.
Na Cliu mijenjao sam na 100.000 km i bilo je potpuno crno, na Laguni je bilo isto takvo na 90.000 km.
U svakom slucaju mali ulog za dugotrajnost mjenjača.
Ovo je ulje na 90.000 kmtapatalk_1541437485473.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ok, uzet ću onda 4 l  ovoga preporučenog Elf i ide zamjena dok je još ovako toplo. Gledao sam sada malo na you tubu vidim da je malo zeznuto uliti novo pa ste zato valjda preporučili ljevak i crijevo. Hvala na savjetima. 

Link to comment
Share on other sites

Jednostavnije je nego izmjena motornog ulja.
Moraš imati lijevak i crijevo.
Preporuka ispuštaj poslije vožnje dok je toplo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Postoje i pumpice ali ovo ti je najjednostsvnije. Neki lijevak, ma njega vrtno crijevo..

Link to comment
Share on other sites

Ne, ulje se ne trpa nego ide tocno do cepa ili po katalogu kako slijedi:
U 5 brzinski ide 2.8 lit a u 6 brzinski 1.9 litara..

44588a2b4572facc8224636763b0b930.jpg3087eee48e8c74eda902ebaa15269c21.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pa kako ces ga ivane natrpati vise kad samo iscuri ako prevec nalis. Dok dodes s rukom da zatvoris cep taman ti visak iscuri.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mijenjao i uvijek mi je stalo koliko pise..
A obicno izmjerim i koliko sam ispustio..
Svaka ta manual getriba ima cep za nalijevanje pozicioniran da se nalijeva dok ne pocne curit van. Prosle godine mijenjao u svom i od 2 litre ostalo taman 1 decilitar. Znaci stane tocno koliko pise. U meg 2 s 5 brzina stalo 3.5 litre..

Link to comment
Share on other sites

Sve to zavisi o tome koliko si strpljiv da sve staro ulje izade van, te da li je auto parkiran na ravnom prilikom izmjene...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako dizes samo jedan kotac tj lijevi da zataknes crijevo onda treba visinu auta poravnati onako kako stoji kad su sva 4 kotaca na tlu. Znaci izmjerit visinu od tla do praga sa metrom. Podic auto skinut kotac i nakon toga spustit ga s dizalicom na tu izmjerenu visinu. Razina do kapanja na taj saraf za kontrolu moze varirat i po pola litre kad je auto nagnut. Mada i nije lose izmjerit kolko je izaslo pa tolko ulit ali ima metoda svakakvih.

Link to comment
Share on other sites

Ja tocim koliko pise.Ma nije bitno da bude u kap tocno. Bitno je da nije duplo manje ili duplo vise.
Duplo vise bi pocelo curiti na poluosovine..
Po manualima cesto uopce nema izmjene, nego check.
Odvrne se cep, pogleda jel fali i dolije.
Naravno, sa spricom i autom na dizalici.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.