Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Dojkic dozvoljava svoje ulje za vw. Ne znam jeli servisira i Audi

Poslano sa mog koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, homer said:

Donesi svoje ulje, naplatit ce ti ga 500njak kn, a kupis kanticu od 5l za 200njak. Na tome najviše pljačkaju. Za primjer, nekidan sam furao curin A3 u ovlasteni Audi na Jankomiru. 4l ulja 700kn, a nedaju da doneses svoje. 

Ja bi u tom slucaju reko fala jebite se skupa sa vasim jamstvom i otiso sam doma zamjenit ulje. To sam naravno JA, neko bi pregrmio tu pljacku samo zbog garancije. Znam nekoliko ljudi koji nakon kupnje novog auta se nisu ni okrenuli za ovlastenim kamoli posjetili ga ikad i sve 5, dok s druge strane internet je pun suprotnih iskustava :/. Ak ne odes na jedan redovni jamstvo pa-pa i bas tad nekaj crkne ko za vraga

Link to comment
Share on other sites

Ujak je kupio chevrolet cruz 1.6 benzinac iz 2010g nov.Nikad nije posjetio ovlašteni nego sam mijenja ulje.I nikad nikakvih problema .

Link to comment
Share on other sites

Kaj u ovog mog megsa 3 sad ide ulje ko i u starog, 5w40?
I svjecice su im iste, a ulje pise isto gradacija po temperaturama. Dakle Elf 900 SXR?
Covjeku su u ovlastenom Gašperov zadnji put tocili u 4.mj ove godine Motrio 5W40, i filtere takodjer al ne vidim da toga Motrio ima za kupit negdje osim u servisima..
To planiram u proljece takodjer zadnje disk plocice su lose, prednje je vec mijenjao valjda jer ih ima jos dosta..
Dakle Elf 900 SXR?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lino said:

Ujak je kupio chevrolet cruz 1.6 benzinac iz 2010g nov.Nikad nije posjetio ovlašteni nego sam mijenja ulje.I nikad nikakvih problema .

Hrabro. Pogotovo na Cruze-u.

Link to comment
Share on other sites

Otkad to da nije?

Znam da u teoriji nije, međutim znam i za jedan u HR (Opel ili Renol, mislim) da nisu htjeli priznati jamstvo jer se vozilo nije održavalo u ovlaštenom

Jest poznat servis i jest sa računom, ali nije ovlaštebi za tu marku

Link to comment
Share on other sites

kolegica s posla ima cruze 1.6, kupljen novi 2010 god, do sad nikakvih troskova osim kocnica i redovnog odrzavanja.. vozio sam ga jednom 150km u komadu i auto mi se nimalo nije svidio, a dal je pouzdan, po njezinom iskustvu itekako.. sad je na 100kkm

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni se chevrolet cruz jako sviđa što izvana a što izunutra.Umutra je jako udoban i uopce se neosjete udubine na cesti.Jedino motor 1.6 je malo.preslab za takav veći auto.A eto ujak ima evo gotovo 9 godina auto i sve sam mijenja (odnosno samo ulje) i auto radi bez ijedne greške.Doduše jako malo se vozi s njim jer u 9 godina nije ni 100.000 km napravio nego dosta manje.Naravno da se jamstvo direktno gubi ali evo čovijek pomisli imam novi auto i nema se šta kvariti na njemu što je i logično.A drugi je problem što neki auti imaju mušice vec i kao novi,e to je zaista jadno.U svakom slučaju hrabro.je kupiti novi auto i odreći se ovlaštenog i jamstva ali eto nekima to polazi za rukom bez problema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uglavnom vidim da ako kupis azijata, 100000 km samo ulje i filteri. Kije hyundaiji i takvi brendovi se probijaju na trzistu pored metuzalema vag, renfault i slicnih i ne dopustaju si greske. Susjed ima kiju onu vecu neznam model, 5 godina ima, 100000 km je okrenuo doslovce samo ulje i filteri.

Link to comment
Share on other sites

Je je azijati se uopće ne kvare, samo ti jednom noga propadne od hrđe kroz podnicu. A s obzirom na hrvatske limare i njihovo umijeće, bolje da se sve ostalo raspadne nego da se nešto dogodi limariji.

Link to comment
Share on other sites

od 2008 god hyundai/kia auti imaju pocincane karoserije, garancija na koroziju je 6 godina bez ogranicenja km... prije je bilo problema sa rubnjacima na starim accentima i getzu recimo, odavno to nije problem

edit: 10 godina je garancija na koroziji

Edited by Scary
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, usrmaatre said:

Je je azijati se uopće ne kvare, samo ti jednom noga propadne od hrđe kroz podnicu. A s obzirom na hrvatske limare i njihovo umijeće, bolje da se sve ostalo raspadne nego da se nešto dogodi limariji.

 

50 minutes ago, Scary said:

od 2008 god hyundai/kia auti imaju pocincane karoserije, garancija na koroziju je 6 godina bez ogranicenja km... prije je bilo problema sa rubnjacima na starim accentima i getzu recimo, odavno to nije problem

edit: 10 godina je garancija na koroziji

Za hrđu ne mogu reći jer su mi i Laguna i Prius bili zdravi u tom pogledu i tu bih rekao da je stanje podjednako, ali moram priznati da je kvaliteta laka/zaštite koplje ispred na Laguni.

Po nešto sitno iskustva u radionici, nisu nešto Japanci posebno lošiji od  ostatka. Eventulano prva mazda3 se baš nije proslavila.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam. Kad čujem za pojam loše limarije, automatski pomislim na prvu E-klasu i Astru F

Link to comment
Share on other sites

Ja kad čujem za pojam loše antikorozivne zaštitee prvo pomislim na Japance, najčešće Mazdu i Toyotu.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13. 12. 2018. at 17:28, josipp said:

Ja bi u tom slucaju reko fala jebite se skupa sa vasim jamstvom i otiso sam doma zamjenit ulje. To sam naravno JA, neko bi pregrmio tu pljacku samo zbog garancije. Znam nekoliko ljudi koji nakon kupnje novog auta se nisu ni okrenuli za ovlastenim kamoli posjetili ga ikad i sve 5, dok s druge strane internet je pun suprotnih iskustava :/. Ak ne odes na jedan redovni jamstvo pa-pa i bas tad nekaj crkne ko za vraga

Ma o kakvoj pljački ti pričaš, ta vremena su prošla...doneseš svoje ulje, obaviš servis, radni sat i bok, tko nema, neka ne vozi auto, a garancija znači puno i nije baš igra kako navodiš.

Uglavnom, 5w30 Full tech, zbavim ulje i put Cindrića kao i prije s trojkom...Prva izmjena ide ulje i filter ulja i filter zraka na moj zahtjev, ostalo drugi servis prije 30tkm, i nisu tako rigorozni, barem ne Cindrić. Blizu pošto sam prošao 11tkm

Link to comment
Share on other sites

Ne dozvoljavaju svi servisi da doneses svoje ulje, nego sta je to nego pljacka ako ti isu stvar oce utrapit po 5x vecoj cijeni?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam naveo za svoj i iskustva do sada, ne dira mene baš to, svoje ulje i ako ne ideš u drugi ovlašteni, ne brini...dozvolit će

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdrav

Imam captura 1,2 tce sa automatskim edc mjenjacem,ima 70tkm ,i promjenio bi ulje u mjenjacu.

Bio sam u ovlastenom,i imam dojam da sam ih malo zatekao,kao da ni oni nemaju pojma koje , kad ,i koliko ide ulja...pokazali su mi neko ulje od castorola,cijena kod njih oko 300 i nes kuna,na tom ulju je oznaka za rucni mjenjac,sta me dodatno zbunilo...

Dakle ,ako ima netko od forumasa edc mjenjac, zamolio bi da mi kaze koje ulje stavlja? Lp

Poslano sa mog Armor_X koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nikako ovo prvo jer tvoj mjenjač nije CVT.

Ovo drugo opet po specifikacijama samog ulja ne ide, ali ak su pošteno napravili mjenjač, sve će biti ok.

Vjv u driver's manualu nećeš naći podatak koje ulje treba ići jer su oni zamislili da bude lifetime. 

Link to comment
Share on other sites

Tako je da,saznao sam u međuvremenu da je to kao long life ulje...no nista nije long life,potrebno ga je mjenjat,mozda za sad najbolje nista ne cackat posto je tek na 70tkm...

Ne znam ni sam,u user manualsu nista nema o intervalima mjenjaca...

Poslano sa mog Armor_X koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.