Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Moze ako dolazi u ekscesivnim kolicinama. Normalna potrosnja ulja je 0.1 do 0.6% od potrosnje goriva. I to ces tesko primetiti na sipci. Normalno je da ako imas puno hladnih startova i kratkih voznji da ce neka kolicina benzina stici u karter, ali to je minimalna kolicina kod automobila sa injection sistemom. Ranije je dok su automobili imali karburatore taj problem je bio izrazeniji.

da bi mirisanjem primetio benzin u ulju, mora da ga ima bas, bas puno.

Renault motori su poznati po tome da imaju minimalnu potrosnju ulja.

kroz ljeto mi je potrošnja 6,3 do 6,6 koliko ja vodim evidenciju

Link to comment
Share on other sites

Benzinci te konstrukcije troše manje ulja od npr. dizela.

Kao Toyotin 1.0 vvti, 3l/10000 km hehe. 1200 ccm manje od 2.2 dCi, a ja nikad od kada auto imam nisam u intervalu izmjene ulja nalio niti 1 dcl istog.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kao Toyotin 1.0 vvti, 3l/10000 km hehe

A koliko ulja ide pri izmjeni?

Link to comment
Share on other sites

A koliko ulja ide pri izmjeni?

3 litre. Inače, kod mene u Yarisu je 1.3 vvti koji gotovo i ne troši ulje. Ali ovi 1.0 je pravi potrošač, izvor-TCC Forum.

Link to comment
Share on other sites

Ja nebi volio voziti ili kupiti neki polovni auto kojem bi morao svaki mjesec nadoljevati ulje. Radim 30.000 km godišnje.

 

Doduše bio je neki VW motor mislim PD ubrizgavanje koji je po defoltu trošio dosta ulja ali to su iznimke. To što tvornica u prospektu navede da je normlano da potroši motor ulje to je samo pravna zaštita tvornice i u to vjeruju auto-laici ili outsajderi da je to tako normalno. Jooooj kad se sjetim prospekata gdje je pisalo da je normalno da potroši do litru ipol na 1000 ijuhuhu. Nebi baš volio takav auto imat hvala ali ne.

 

Imao sam famozni BMW 6-cil. motor 2.8 za kojeg su forumski nadri-umovi širili mitologiju da taj motor mora trošiti ulje kad ga se nagazi a gle čuda ja nisam imao doljevanje ulja u njega u 15000 km samo bi ulje na šipci palo sa max na sredinu a to je bilo nekih pola litre u cijelom intervalu što je ok. Ali kakva se mitologija stvorila oko tog i to večinom ljudi koji imaju drloge neodržavane pa da im bude lakše u životu bi stvorili mit o normalnom doljevanju ulja.

 

Ovo što Brain govori 0,6 to je to.

Edited by lastnight
Link to comment
Share on other sites

Primjer; PSA 1,6 turbo motor koji je išao u Mini Copper S troši par dl. ulja na 1000 km bez iznimke.

I ne govorim bez argumenta jer ga ima zet vec 6 god i kupljen je nov.

Link to comment
Share on other sites

Ima motora takvih ali to su iznimke a ne pravila. Večina motora ako treba da im se doljeva ulje svakih 1000 nešto nije ok. Što to točno nebih znao reći.

Link to comment
Share on other sites

Nešto malo mora svaki trošiti. Uljne karike ne brišu, niti smiju potpuno brisati cilindre. Tanki film ulja mora postojati i on sagori u 3. i 4. taktu

Link to comment
Share on other sites

Nisu isti. U pitanju je multijet, a ne JTD.

 

isprike moje, naravno da je multijet. nastao je iz jtd-a pa sam se malo zeznuo. no, taj multijet, jtd i tid su isti motori

Link to comment
Share on other sites

Ja imam jtd. Nije multijet. 1.9 85 kw. Isto je to samo je razlika u ubrizgavanju.to nema veze s podmazivanjem klipova,karika radilice i turba. Citam na netu da opel stavlja u cdti motore 1.3 i 1.9 ulje 5w30 dexos 2 ulje. U servisu isto kazu. Nasao sam 5 litara u tokicu to ulje za 181 kn. Cijena vise nego dobra. Mislio sam sebi uliti pa se pitam jel stavljate u dci 5w30? Opelovi gore navedeni motori su fiat

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Ja imam jtd. Nije multijet. 1.9 85 kw. Isto je to samo je razlika u ubrizgavanju.to nema veze s podmazivanjem klipova,karika radilice i turba. Citam na netu da opel stavlja u cdti motore 1.3 i 1.9 ulje 5w30 dexos 2 ulje. U servisu isto kazu. Nasao sam 5 litara u tokicu to ulje za 181 kn. Cijena vise nego dobra. Mislio sam sebi uliti pa se pitam jel stavljate u dci 5w30? Opelovi gore navedeni motori su fiat

 

Dobro ti kažu. Upravo sam pitao prijetelja, on ima Saab 1.9 tid (88 kw). U ovlaštenom mu stavljaju GM-ovo 5w30. Za dci-je nisam siguran ali mislim da u sve ide 5w40. Doduše, za svoj i 2.2 dci sam siguran da ide 5w40.

Link to comment
Share on other sites

Vele na forumu fiat da je za njega 5w40. Sad,ovaj dexos2 je full sintetika za dizele s filterom dpf i bez njih. Jbg pa nebi to trebalo biti lose. Prerijetko? Lose bi podmazivalo? Molio bi nekoga tko je jak na googlu da vidi da li dexos 2 zadovoljava fiat specifikaciju. Ne vjerujem da ne jer je opel cdti fiat jtd.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Zapravo je bolje da auto troši malo više ulja jer se cilindar bolje podmazuje. Jednostavno se stavi malo slabija uljna karika, ali onda trpi ekologija :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Vele na forumu fiat da je za njega 5w40. Sad,ovaj dexos2 je full sintetika za dizele s filterom dpf i bez njih. Jbg pa nebi to trebalo biti lose. Prerijetko? Lose bi podmazivalo? Molio bi nekoga tko je jak na googlu da vidi da li dexos 2 zadovoljava fiat specifikaciju. Ne vjerujem da ne jer je opel cdti fiat jtd.

 

mislim da ne postoji fiatova specifikacija u tvom slučaju već treba opelovu ili gm-ovu tražiti, zar ne?

Link to comment
Share on other sites

To ulje zadovoljava opel specifikaciju. Logicno. Pod njihovim brandom se i prodaje i stavljaju ga u njihovim servisima. Mislim da previse kompliciram. Ako ide u astru 1.9 cdti i u saab 1.9 ( jtd ) ide i u fiat. Za dizele je i sinteticko je . ne moze biti lose.

Link to comment
Share on other sites

To ulje zadovoljava opel specifikaciju. Logicno. Pod njihovim brandom se i prodaje i stavljaju ga u njihovim servisima. Mislim da previse kompliciram. Ako ide u astru 1.9 cdti i u saab 1.9 ( jtd ) ide i u fiat. Za dizele je i sinteticko je . ne moze biti lose.

 

možda, ali svakako provjeri i na web-katalogu auto-kreše

Link to comment
Share on other sites

Sad polako u meni radi inat. Sad, ako cu slusati fiat forum kazu 5w40. Opel forum i servis s istim motorima kazu 5w30. Pizdim jer se osjecam glupo. Za isti proizvod dvije tvrdnje. Zasto? Vjerovatno mozes koje hoces i to je to. Ionako ga drzim 9-10 tkm u motoru. Pitanje je da li 5w30 losije podmazuje? Ima li itko loše iskustvo s 5w30 u dizelu?

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Sad polako u meni radi inat. Sad, ako cu slusati fiat forum kazu 5w40. Opel forum i servis s istim motorima kazu 5w30. Pizdim jer se osjecam glupo. Za isti proizvod dvije tvrdnje. Zasto? Vjerovatno mozes koje hoces i to je to. Ionako ga drzim 9-10 tkm u motoru. Pitanje je da li 5w30 losije podmazuje? Ima li itko loše iskustvo s 5w30 u dizelu?

 

Bacio sam oko na par "find oil for your car" tražilica i svi za tvoj auto izbacuju 5w40 ili 10w40. A imaš driver's handbook ili haynes za svoj auto?

Link to comment
Share on other sites

@dado

Gledaj, JTD motor nije isao u Opel, tamo je isao Multijet koji je imao oznaku CDTI. Opel je sam proizvodio motore za svoje potrebe u Kaiserslauternu, i to multijet, koji je imao CDTi oznaku.

Multijet i JTD motori se razlikuju. Prvi ima drugaciji usis, visak ventila i sasvim drugaciji princip ubrizgavanja, kao i DPF u varijanti Euro 5.

E zato ima razlike 5w30 i 5w40.

Link to comment
Share on other sites

Ma,u pravu ste. Necu sitnicariti za 70 kn kolika je razlika između tog i shel ultra dizel 5w40. Stavi shell i kraj. Hvala na pomoci

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.