Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

@dado

Gledaj, JTD motor nije isao u Opel, tamo je isao Multijet koji je imao oznaku CDTI. Opel je sam proizvodio motore za svoje potrebe u Kaiserslauternu, i to multijet, koji je imao CDTi oznaku.

Multijet i JTD motori se razlikuju. Prvi ima drugaciji usis, visak ventila i sasvim drugaciji princip ubrizgavanja, kao i DPF u varijanti Euro 5.

E zato ima razlike 5w30 i 5w40.

 

To sam i ja pomislio, i onda vidio da dosta proizvođača ulja preporuča 5w40 (ili čak 10w40) i za multijet :/  tko će ga znati

Link to comment
Share on other sites

Uzeti cu ja 5w40 al mislim da tu nema razlike. Na razliku izmedju jtd i mjet. Stvar je samo da mjet ima ubrizgavanje malo drukcije. Blok radilica turbo sve je isto. A dpf ne znam da ulje imw neko veze. Pa motor je zatvoreni krug a dpf ide iza motora u auspuhu

Link to comment
Share on other sites

kupio jučer 3 lit Elf 5w-40, primjetio da su promijenili ambalažu

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ima razlike po pitanju ulja za vozila sa/bez DPFa. Dugoročno vas to može skupo koštati.

Link to comment
Share on other sites

Ima zbog regeneracije DPF-a, ali nema veze sad.

a i da ima ovo ulje gm dexos 2 5w30 zadovoljava normu za vozila s dpf.
Link to comment
Share on other sites

slobodno možeš mješati nece biti ništa

najvažnije je da bude ista specifikacija ulja i gradacija

viskozitet toliko nije bitan.

Link to comment
Share on other sites

A dali se može pomješat Elf 5w30 i Elf 5w40?

Ne.

a i da ima ovo ulje gm dexos 2 5w30 zadovoljava normu za vozila s dpf.

Postoji više normi i vozila sa DPFom.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Prokleti hebeni dizelasi..da je benzin sto puta bih ga ugurao unutra. Ovako ako krepe nesto necu si oprostiti. Uzas.sve manje entuzijazma imam. Koliko manje trosi toliko odrzavanje kosta i jos puta dva. Imam zanimljivu ponudu da ga prodam i opet se vratim cistokrvnoj benzinjari. Bacio sam oko na c4 vts 2.0 16v 177 ks.

Link to comment
Share on other sites

Ma,obican benzin i to je to. Trosi koliko trosi. Bar je pouzdan. Niti trebam neko điđi miđi dpf bijesne gradacije ulja,niti turbine hladiti u leru na autocesti,niti paziti bog zna kako na hladan motor,niti akumulator od 80-100ah. Uvrni svjecice zavrni svjecice i bog te veseli

Link to comment
Share on other sites

A jel ima tvoj fiat dpf?Ne kužim problem oko ulja i oko redovnog servisa na dizelu kad je cijena istog sa usporedivim benzincem u 50 kn max....

Link to comment
Share on other sites

Nema tu neke ustede. Manje trosi ali kad pogledas odrzavanje nikako nisi u nekom plusu. Ja sam slusao o potrosnjama od 4 litre i takve bedastoce. Kad on trosi 4.5 meni je benzinac od 136 ks trosio 6.5. Znaci u istim uvjetima. Put od sk do zd ustedim 40 kn. Jaka usteda. S tim da u benzicu odrzavanje ne kosta ni trecinu dizelovog.

Link to comment
Share on other sites

Bio danas u Metrou, malo bacio oko na ulja. Zanimljivo kako Elf-ovo NF 5w40 odostraga nema navedenu Renaultovu specifikaciju. Ima VW-ovu i Porscheovu, ali ne i Renaultovu. Zanimljivo. I da, jel netko zna razliku između "Synthetic based" i "Synthetic technology"?

Link to comment
Share on other sites

S tim da u benzicu odrzavanje ne kosta ni trecinu dizelovog.

Na ovo mogu samo da se nasmejem.

Ja te zaista ne razumem sta komplikujes. Nemas dpf, uzmes 5w40 i sipas unutra i gotovo. Najbolje Selenia.

Kao i stotine beogradskih taksista koji voze takve automobile sa verovatno tri puta vecom kilometrazom od tvoje.

 

Evo ti specifikacija za Stilo

 

Fiat Stilo

Allestimento : 1.9 JTD 115 KS

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4,7 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 7,3 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,52 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1,65 L

 

tri minuta google-ovanja i to je rezultat.

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Nema tu neke ustede. Manje trosi ali kad pogledas odrzavanje nikako nisi u nekom plusu. Ja sam slusao o potrosnjama od 4 litre i takve bedastoce. Kad on trosi 4.5 meni je benzinac od 136 ks trosio 6.5. Znaci u istim uvjetima. Put od sk do zd ustedim 40 kn. Jaka usteda. S tim da u benzicu odrzavanje ne kosta ni trecinu dizelovog.

 

Uf, uf, na ovo moram reagirati. Dijelovi za veliki i mali servis (zupčasti, mikro, pumpa vode, španer, 4 filtera i ulje) su me izašli 1720 HRK. Navedi ti sada meni jedan banzinac iz D-segmenta od 120 konja koji ima jeftiniji servis. 

LPG bitno pojeftinjuje stvar, no opet ima (čini mi se) nekih 500-600 kuna skuplji tehnički. Za održavanje neću govoriti jer nisam nikada imao plinaša.

Link to comment
Share on other sites

Ima dosta ljudi koji su na plin bez ikakvih problema napravili > 100k km

Po trenutnim cijenama goriva za ljude koji se puno voze plin je bez ikakve dileme najjeftiniji nacin voznje, a ako je kvalitetno ugrađen i postelan trebalo bi biti toci-vozi

Ja cu za 3-4 godine na razlici cijene benzin-plin otplatiti ugradnju plina kao i kompletni auto

Link to comment
Share on other sites

kupio jučer 3 lit Elf 5w-40, primjetio da su promijenili ambalažu

Ja vidio redizajn boce kad sam prije mjesec dana kupio Tranself NFP 75W80 za mjenjač. Nije loša nova ambalaža.

Link to comment
Share on other sites

Uf, uf, na ovo moram reagirati. Dijelovi za veliki i mali servis (zupčasti, mikro, pumpa vode, španer, 4 filtera i ulje) su me izašli 1720 HRK. Navedi ti sada meni jedan banzinac iz D-segmenta od 120 konja koji ima jeftiniji servis. 

LPG bitno pojeftinjuje stvar, no opet ima (čini mi se) nekih 500-600 kuna skuplji tehnički. Za održavanje neću govoriti jer nisam nikada imao plinaša.

Premda se u većini stvari slažem s tobom filipe ovdje to nije slučaj. Održavanje dizelaša je puno skuplje. Zašto? Zato što većina nas ne vozi nove dizelaše, već isključivo aute koji su prevalili 150 tkm+, a tu je pojava skupih kvarova kod dizelaša kudikamo veća. Ja igrom slučaja, ili tko zna čega na motoru, ili mjenjaču nisam imao niti jednog kvara, ali potencijalnih je mnogo: turbina, CR pumpa, dizne, DMF, i da ne nabrajam. Sve ovo nabrojano je puno skuplje za rješiti kod dizela, a na satu je već 223 tkm.

Link to comment
Share on other sites

Opet ste zastranili...koliko sam skužio dadu, on tvrdi da su redovni servisi skuplji na dizelu i to dosta....ako je za ulje i filter puno dat 300 kn pa onda u qrac...ili kompletni filteri i ulje cca 600...mislim na purflux filtere i elf rn0710 norme

Link to comment
Share on other sites

Premda se u većini stvari slažem s tobom filipe ovdje to nije slučaj. Održavanje dizelaša je puno skuplje. Zašto? Zato što većina nas ne vozi nove dizelaše, već isključivo aute koji su prevalili 150 tkm+, a tu je pojava skupih kvarova kod dizelaša kudikamo veća. Ja igrom slučaja, ili tko zna čega na motoru, ili mjenjaču nisam imao niti jednog kvara, ali potencijalnih je mnogo: turbina, CR pumpa, dizne, DMF, i da ne nabrajam. Sve ovo nabrojano je puno skuplje za rješiti kod dizela, a na satu je već 223 tkm.

 

 

Dakle, kada sam kupovao auto, Laguna je bila cca 1000 eura jeftinija od konkurencija. Nisam imao neku iluziju da je i pouzdanija te da će i održavanje biti jeftinije tako da od kada imam ovaj auto, imam i tih 1000 eura sa strane za nedajbože. Jednostavno si ne mogu priuštiti da mi se dogodi neki kvar za koji nemam novaca. Da se razumijemo, imao bih neku svotu sa strane da sam kupio bilo koji auto. pitanje je samo koliku. A mogući su takvi kvarovi. Ne tvrdim ni ja da su moderni TD-i jeftiniji od benzinjara jer nikada nisam proveo nikakav test/pokus u tome smislu.

 

E sad, tebi visi taj neki potencijalni veliki kvar iznad glave, ali zamisli koliko bi više novaca potrošio za gorivo kod benzinjare od tonu i pol i 150 konja.

 

Opet ste zastranili...koliko sam skužio dadu, on tvrdi da su redovni servisi skuplji na dizelu i to dosta....ako je za ulje i filter puno dat 300 kn pa onda u qrac...ili kompletni filteri i ulje cca 600...mislim na purflux filtere i elf rn0710 norme

 

Jesmo, zastranili smo, ali morao sam objasniti. :S 

Link to comment
Share on other sites

Opet ste zastranili...koliko sam skužio dadu, on tvrdi da su redovni servisi skuplji na dizelu i to dosta....ako je za ulje i filter puno dat 300 kn pa onda u qrac...ili kompletni filteri i ulje cca 600...mislim na purflux filtere i elf rn0710 norme

ne. Ulje i filtere i veliki servis u to ne ubrajam. Stvar je da su to auti nazalost s puno km. Sad,nema moj fiat previse ali ona dizelska kakica se po pokazuje. Pod tim mislim nosace,kvacilo,turbo dizne i hrpu toga sto kosta. Turbo i dizne su mi ok ali kvacilo nije. No,nije to lamelu i korpu promjeniti. Ide tu zamasnjak koji kosta 300 e,hidraulicni potisni od 100 e. Nosaci motora su losi. Kojem je to benzicu ikad otislo? Ne govorim ja nista za dizel auto nov ili s malo km. Skidam kapu. Kome ne smeta traktoriranje. Meni smeta. Aku ne mozes kupiti od 50,55 ah. Trebas onaj od 80 koji je duplo skuplji. Imas tu sranja od grijaca,pa slucajno hladnog ne stisnuti i zavrtiti turbo jel hladno ulje ga ubije. Hladi ga u leru nakon autoceste..na to sam mislio. Ulje cu uzeti 5w40. Znam da to ide ali mi nije jasno da isti motor u opelu koristi 5w30. Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.