Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

probat cemo metodu sa WD-40,tako i tako je polugeneralka u planu,pa nemamo sto izgubiti...hvala ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sad tek vidim da mi je meho sipao u auto elf excellium LDX 5w40, a to je prethodnik NF-a. Malo sad čitam o tom LDX-u i ljudi pišu da je to tzv "blend" ulje. Nemam pojma puno o "blend", osim što znam da bi to značilo - mješavina, smjesa. Jel to onda je ili nije full-sintetičko ulje? Tj. osigurava li oznaka 5w40 da ulje mora biti full-sintetika?

Link to comment
Share on other sites

U zadnje vrijeme se zavrtila priča o fake uljima na hr tržištu,nevezano za ovo gore iznad napisano,ima tko kakvih iskustava?

Hans jos je najbolje ono Midland kaj si imao!

Link to comment
Share on other sites

Bazna ulja:

 

- mineralno

- hidrokrekirano

- PAO

 

Elf Excellium sigurno nije PAO ulje, a samim time nije ni potpuno sintetičko (full synthetic).

Link to comment
Share on other sites

Hmm, što reći o izmjeni ulja. Mijenjam ga svakih 15kkm (Elf Excellium 5w40)  i odradio sam 104kkm, da bi unazad tri tjedna od različitih mehaničara i iz različitih dijelova sjeverozapadne hrvatske dobio dobronamjerni savjet da otvorim motor točnije da zamijenim leteće ležajeve jer u intevalu od 110 - 150kkm znaju otići i eto ti veoma skupog popravka.  Štoviše da je čak preporuka Renaulta da se to odradi na 130kkm. Naravno kad se već otvara onda bi bilo dobro da se zamjene :D Sad ja gledam koji sam ja kreten. Pazim, mazim ovo čudo od auta, mijenjam mu krv na pola preporučenog intervala i opet postoji veeelika mogućnost da se leteći rasipaju. 

 

Kad malo pogledam bolje da se odnosim prema njemu ko prema tačkama, tak ionak će se guma spustiti i morat ću je ili pokrpati ili napumpati. :(

 

Pa kakve to danas aute rade, strašno...

Link to comment
Share on other sites

Jebeš ga, ja to odradim unutar 15 000km, sada već imam i 16 000na plinu iza sebe, na nekih sam 66 000km, imam hidropodizače pa gledam promjeniti ulje unutar toga, do sada elf Evolution, zadnja izmjena shell helix ultra 5w40

Link to comment
Share on other sites

Jednom godišnje je sasvim ok za promjeniti ulje, netreba pretjerivati više od toga. Full sintetika po mogučnosti za turbake. Leteće nije loše promjeniti pogotovo ako auto ima preko 100.000 km a nisu nikada mjenjani. Zato i ode turbina jer oslabi podmazivanje i još koječega toga zna otići...

 

Nije ni promjena letećih sad neka cifra da boli glava, manje neg shit od kineskih gewindi a mnogo više koristi.

Link to comment
Share on other sites

bas nedavno mjenjal letece, na 220k, i veli mester da je videl i gore, tak da ak nije na 220 neka luda hića nek preporuka, mislim da se neces zaebat ak to napravis sljedece il preksljedece godine... s time da je moje cudo nasvirano i mjenjam ulje jednom godisnje (20-25k).

Link to comment
Share on other sites

in

 

Hmm, što reći o izmjeni ulja. Mijenjam ga svakih 15kkm (Elf Excellium 5w40)  i odradio sam 104kkm, da bi unazad tri tjedna od različitih mehaničara i iz različitih dijelova sjeverozapadne hrvatske dobio dobronamjerni savjet da otvorim motor točnije da zamijenim leteće ležajeve jer u intevalu od 110 - 150kkm znaju otići i eto ti veoma skupog popravka.  Štoviše da je čak preporuka Renaulta da se to odradi na 130kkm. Naravno kad se već otvara onda bi bilo dobro da se zamjene :D Sad ja gledam koji sam ja kreten. Pazim, mazim ovo čudo od auta, mijenjam mu krv na pola preporučenog intervala i opet postoji veeelika mogućnost da se leteći rasipaju. 

 

Kad malo pogledam bolje da se odnosim prema njemu ko prema tačkama, tak ionak će se guma spustiti i morat ću je ili pokrpati ili napumpati. :(

 

Pa kakve to danas aute rade, strašno...

 

skrati ga na 10000,ja ga isto mjenjam na 10000 i ništa bolje nemožeš napraviti za motor.

Link to comment
Share on other sites

Jednom godišnje je sasvim ok za promjeniti ulje, netreba pretjerivati više od toga. Full sintetika po mogučnosti za turbake. Leteće nije loše promjeniti pogotovo ako auto ima preko 100.000 km a nisu nikada mjenjani. Zato i ode turbina jer oslabi podmazivanje i još koječega toga zna otići...

 

Nije ni promjena letećih sad neka cifra da boli glava, manje neg shit od kineskih gewindi a mnogo više koristi.

Moji su već davno trebali "prosvirati" (215 tkm). Inače, servisi letećih ležaji ne ulaze u redovno održavanje. Napominjem, svako 5W40 ulje nije potpuno sintetičko ulje jer nema sintetičku bazu. Većinom i turbina i leteći odu zbog neredovite izmjene, neadekvanog ulja.

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam se čuo s jednom kućom za zamjenu te čekam ponudu. Tako ionako mi se bliži interval zamjene ulja, a kolko sam dobio inf. uz zamjenu letećih mijenja se ulje i brtva čepa. Zamjenski set se kreće oko 140kn LOL Mislio sam da je to više. Sad me zanima koliko je rad. Počelo se vedriti :D

Link to comment
Share on other sites

Moji su već davno trebali "prosvirati" (215 tkm). Inače, servisi letećih ležaji ne ulaze u redovno održavanje. Napominjem, svako 5W40 ulje nije potpuno sintetičko ulje jer nema sintetičku bazu. Većinom i turbina i leteći odu zbog neredovite izmjene, neadekvanog ulja.

 

Sad sam se sjetio jednog razgovora sa frendom koji je strojarstvo završio. Kaže da većina proizvođača maziva može potpuno jamčiti jamčiti ili fizikalna svojstva (recimo 0w40, 15w30,...) ili kemijska (full-sint, polu-sint, mineralno), a rijetko tko oboje. Navodno ta neka agencija za kontrolu tržišta ne traži obje grupe specifikacija. Stalno me kopka to ulje i da će mi se motor razletjeti zbog toga :D

 

btw, koji je stručni/kataloški naziv za leteće?

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Sad sam se sjetio jednog razgovora sa frendom koji je strojarstvo završio. Kaže da većina proizvođača maziva može potpuno jamčiti jamčiti ili fizikalna svojstva (recimo 0w40, 15w30,...) ili kemijska (full-sint, polu-sint, mineralno), a rijetko tko oboje. Navodno ta neka agencija za kontrolu tržišta ne traži obje grupe specifikacija. Stalno me kopka to ulje i da će mi se motor razletjeti zbog toga :D

btw, koji je stručni/kataloški naziv za leteće?

Ne opterećivaj se glupostima. Shell Helix Ultra diesel 5W40 unutra, mjenjaj ga jednom godišnje, ili na max 15000 km i problema ne bi trebalo biti. Spomenuto ulje zadovoljava RN0710 normu, a ima XHVI bazna ulja koja su dosta kvalitetna (postojana viskoznost). Spomenuto ulje nije potpuno sintetičko, ali zadovoljava potrebe tvog motora. Inače prema baznim uljima se određuje dali su neka ulja mineralna, HC, ili PAO. Nikako se to ne radi prema gradaciji (viskoznosti) tipa 5W40, 10W40, itd. To je jedna od većih zabluda. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ležaj Leteći :D

 

Upravo sam dobio ponudu.

 

Original renault leteći ležajevi, filter ulja, brtvilo čepa kartera, Elf excellium 5w40 5l, BKM RENAULT 1.5DCI CLIO,MEGANE 04->??? (ne znam što je to  dođe 200kn) i 4 sata rada 2100,00.

 

Fina preventivna cifra :D

Link to comment
Share on other sites

Po meni mjenjanje letećih na 110 000 km je bas ono totalna glupost... to se ovdje na forumu sad proteze o tome pa ajmo svi mjenjat leteće.. na cesti vozi masu tih 1.5 dci i moš mislit kako svi to mjenjaju na 110 000 km... pa evo pere je mjenjao na 210 000 uz izmjenu ulja svakih 25k cca, cipan auto i vjerojatno puno vise stiskanja gasa... prijatelj 270 000 na kangoo.u i prodan auto pred koji dan leteći prvi izmjena ulja svakih 30 000, prijasnji susjed 1.5 dci isto kangoo neznam koliko ks skoro 400 000 (al iskljucivo otvorena cesta) isto nikad mjenjani... 

 

a od ostalih evo moja mama 1.4 75 ks peugeot 307 240 000 km izmjene ulja kako ona ode... znam da je u tih 240 000 jedno ulje bilo unutra cca 50 000 km i jednom skoro 40 000... to je jedini auto koji ne servisiramo redovno jer mi se neda vodit diskusiju sa mamom kako treba odrzavat auto (ipak mama zna najbolje  :cool: ) i prvi leteći...

hyundai santa fe V6... izmjene svakih 15000 km prvi leteci prodan sa 220 000 km na satu ... 

 

ja svog megana pazim da ne zavrtim previse na hladno, mjenjam ulje svakih 15 000 a imam vecinu otvorene ceste, prvi servis napravljen na 5000 km reda radi... i evo auto ima 60 000 km i prodat cu ga vjerojatno za 2 max 3 godine i sta da sam radio svakih 30 000 servise usparao bi poprilicno novaca a vjerojatno bi se isto vozio... al jbg.a na auto pazim i to je to... barem ce drugi vlasnik dobit dobar primjerak a ja mozda 100 eura vise pri prodaji  :funny:

 

prijateljica radi servise svakih 30 000 ima sada 80 000 i 2 servisa iza sebe... i normalno vozi... ja to nikad nebi tako al kad bude prodavala auto nece njezin puno manje vrijedit nego neki koji je odrzavan kao moj...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Matt, mislim da preterujes. Zamena letecih lezajeva na 100.000 km je potez koji zaista nikakvu prednost. Kako god da se vozi, taj motor ce da izgura minimum 200.000 km, ali to podrazumeva voznju koja ubija motor. I ne znam sta dobijete zamenom lezecih kada je pesnica (velika) potrosena u odredjenoj meri.. Ja ne bih dirao nista..

 

 


 

ja svog megana pazim da ne zavrtim previse na hladno, mjenjam ulje svakih 15 000 a imam vecinu otvorene ceste, prvi servis napravljen na 5000 km reda radi... i evo auto ima 60 000 km i prodat cu ga vjerojatno za 2 max 3 godine i sta da sam radio svakih 30 000 servise usparao bi poprilicno novaca a vjerojatno bi se isto vozio... al jbg.a na auto pazim i to je to... barem ce drugi vlasnik dobit dobar primjerak a ja mozda 100 eura vise pri prodaji  :funny:

 

prijateljica radi servise svakih 30 000 ima sada 80 000 i 2 servisa iza sebe... i normalno vozi... ja to nikad nebi tako al kad bude prodavala auto nece njezin puno manje vrijedit nego neki koji je odrzavan kao moj...

Svaka rec na mestu.

 

Pogledajte malo po zapadu, ti 1.5 gaze po 300.000 km bez problema, nikakva zamena lezajeva se ne praktikuje nigde. Shvatam da majstori moraju nesto da rade, ali preventivno menjanje je bespotrebno.

Link to comment
Share on other sites

Čak bi se usudio reći da je preventivno mijenjanje rizično jer tko zna hoće li meštar kvalitetno napraviti taj posao.

Link to comment
Share on other sites

evo frend bas stavio danas sliku na fejs 400.000km se odvrtilo...

na auto mijenjana: 3 zupcasta sa setom, amortizeri s opugama koje su se raspale nakon 17g. korištenja, kiler koji je propišao prošle godine, kao i auspuh... ostalo potrošna roba, gomile kočionih obloga, samo jednom diskove, vjerojatno bacva ulja i to neko najjeftinije 10w40 svih 17g... auto dan danas vozi svaki dan na posao iz VG u ZG a vikendom radi ture po HR

Link to comment
Share on other sites

kad si vec napisao o autu napisi i o kojem autu se radi :)

Neću pogađati školjku, ali hoću motor. Možda 1.4, 75 KS ? :D

Link to comment
Share on other sites

evo frend bas stavio danas sliku na fejs 400.000km se odvrtilo...

na auto mijenjana: 3 zupcasta sa setom, amortizeri s opugama koje su se raspale nakon 17g. korištenja, kiler koji je propišao prošle godine, kao i auspuh... ostalo potrošna roba, gomile kočionih obloga, samo jednom diskove, vjerojatno bacva ulja i to neko najjeftinije 10w40 svih 17g... auto dan danas vozi svaki dan na posao iz VG u ZG a vikendom radi ture po HR

Ma upravo to....

 

Stalno se nešto palamudi treba ovo treba ono, pa neki stavljaju aditive u ulje (što čak i ne valja jer ono već ima aditive u sebi) a neki mjenajju ulje svakih 6000 km, neki ko mutavi mjenjaju leteće svaku drugu izmjenu ulja i slične peezdarije.

 

A neko se samo vozi, mjenja ulje kad više ne piše oil stand ok kod paljenja, ulje kupuje di stigne, i autu nikad ništa.

 

Netreba previše pimplat oko auta čini se meni, ćim manje diraš to bolje. Šuti i  vozi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Da neotvaram novu temu imam pitanje u vezi filtera ulja. Danas sam zamjenio ulje u motoru i mjenjaču i kupio u ovlaštenom filter ulja. Došao kod susjeda, sve ispustili van i skinuli stari filter te krenuli staviti ovaj novi. I ispostavilo se da je novi po svemu identican, osim sto je vislji, ajmo tako reci. Navodno za clia 4 ili kako mi je lega rekao od megana 1.9dci. Znaci sve isto osim visine i predpostavke da u njega ide mal vise ulja. Naravno stavio sam taj novi, ali ako to nije u redu idem odmah u ponedjeljak u servis da mi stave original plici filter. Kakvo je vase misljenje?

Link to comment
Share on other sites

Moje je mišljenje da si dobio filter većeg kapaciteta i ne trebaš brinuti.Da si dobio manji filter tada bi moglo biti problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vidio danas u Lidlu onu njihovu robnu marku W5 na ulju gradacije 5w40, no na kraju ga nisam uzeo jer ne piše u specifikacijama da poštuje RN0710 standard. Što je vrlo zanimljivo, jer otkako je Totalovo Quartz 9000 5w40 promijenilo ambalažu, odjednom zadovoljava RN0710. To znam jer sam ga jednom greškom kupio (sa starom ambalažom).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.