Jump to content

1.9dCi leteći ležajevi


Mišo227

Recommended Posts

Isti taj Glyco za Renault radi ove pos*ane lezajeve koji navodno crkavaju kao da su pravljeni od sira. Doduse, crkavaju nekima, a kod nekih voze preko 200-300 tkm bez problema. Sad, pitanje je zasto je to tomu tako...

Ja planiram barem 400 tkm okrenuti s postojećima,ali to je samo plan...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    42

  • usrmaatre

    40

  • marrky112

    17

  • Brainmind

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja sad ni sam neznam sta bi... do ovog topica ni na kraj pameti mi nije bilo...

veli mi majstor da nije nit problem nit cifra to promjenit... jel to na svim 1.5 dci ili ? moj je kraj 2009.

Link to comment
Share on other sites

Kad pocnu lupati (negdje na 400 tkm ili 7-8 godina), tada cu ih osobno zamijeniti. Ako mi ne bude mrsko. :D Do tada, kad kazaljka goriva padne na posljednju cetvrtinu vozim na Shell, na 10-15 tkm novo ulje i filter, i sve tako ukrug. A prije toga ce vjerovatno da izdahne turbina, dizne ili pumpa.

Link to comment
Share on other sites

Kad pocnu lupati (negdje na 400 tkm ili 7-8 godina), tada cu ih osobno zamijeniti. Ako mi ne bude mrsko. :D Do tada, kad kazaljka goriva padne na posljednju cetvrtinu vozim na Shell, na 10-15 tkm novo ulje i filter, i sve tako ukrug. A prije toga ce vjerovatno da izdahne turbina, dizne ili pumpa.

Ulje i filter svakih 8000 km (pretežito gradska vožnja), filter goriva svako drugo mijenjanje ulja i ne bojim se ničega. Išao jučer autocestom do Zadra, pri 160 plovi kao lađa.

Link to comment
Share on other sites

Ulje i filter svakih 8000 km (pretežito gradska vožnja), filter goriva svako drugo mijenjanje ulja i ne bojim se ničega. Išao jučer autocestom do Zadra, pri 160 plovi kao lađa.

Ti si definitivno imao sreće , da se dohvatiš neproblematične Lagune G9T , iako ima tu dosta do održavanja , važno je imati i puno sreće. 

Takvu ima i kod nas jedan lokalni direktor , 362.000km na satu , na njoj ništa nije dirano što se tiče motora (turbo,leteći...) jedino je sad počeo opasno lupati plivajući zamajac , ali na ovoj kilometraži sasvim OK.

Link to comment
Share on other sites

nije 1.9, ali je 1.5 dCi.. nakon 143.000 km.. Evo kako izgledaju lezajevi. 2011godiste. Crkla pumpa ulja, kvar dalje na lezajevima, tubini i naravno radilici..

 

UFVvygJ.jpg

 

k0DpfjF.jpg

 

WOE6je3.jpg

Link to comment
Share on other sites

eh sad, ovom je rikla pumpa ulja, nije ni cudo da je tim redosljedom sve nastradalo...
to ako rikne i ako se ne skuzi, hebo si jeza u leđa i amen...

Link to comment
Share on other sites

novi motor tamo najbolje, ko zna sta je sve tu osteceno a da se ne vidi na prvu.

 

i opet kako je moga riknut bez da se ne upali lampica tlaka na instrumentima, ili jos gore da ju neko ignorise ???

Link to comment
Share on other sites

To je neko vozio sa upaljenom lampicom ili su bežali nakon pljačke banke ili je neko izvadio lampicu za ulje van.

Link to comment
Share on other sites

Lampica se povremeno palila/gasila, vlasnik mislio da je neki bezvezni problem, a sve je počelo od lošeg filtera ulja koji je počeo da se raspada..

Link to comment
Share on other sites

Ahaaa. Zato ja trošim Mann filtere.

na oldtimer renault forumu ima lik u GB koji mijenja ulje svakih 7000 km, a uljne filtere triput u tom periodu!!! Kaže da mu je ulje uvijek žuto kao novo  :lek:

Link to comment
Share on other sites

Lampica se povremeno palila/gasila, vlasnik mislio da je neki bezvezni problem, a sve je počelo od lošeg filtera ulja koji je počeo da se raspada..

da vidim lampicu od ulja da trepne, stajem di jesam i zovem vucnu sluzbu... u kojem god autu bio...

Link to comment
Share on other sites

Marko os se prodjirat po zavojima sa mojim fijatom da vidis kak se to pali gasi:D pa zovu vucnu sluzbu i plati vise neg auto vrijedi;) litra 33kn 10-40 i vozi dalje

Link to comment
Share on other sites

to je drugi par carapa :zubo:

sa lagunom sam paranoican :)

al u 180 000 niti jedan kvar (da ne ureknem) :)

Link to comment
Share on other sites

Dobro je dok sa vremena na vrjeme zatreperi

imaš fore popraviti ali kad u visokima vec prosvjetli je gotovo

Link to comment
Share on other sites

Prijatelj je imao naviku držati kutiju cigareta na instrument tabli ispred instrumenata. Nažalost lampica ulja je zasvijetlila zbog niskog nivoa ali ju on nije vidio. Vozio je od Vrgorca prema Dugopolju.

Link to comment
Share on other sites

ako ga ne zagasiš cim se upali gotovo,a

neke pute je i to kasno.

bratu doletio kamen u karter i napravio rupu na njemu

tako je napravio nekih 500 metara možda malo više

kad se lampica upalila bilo je gotovo

od tog motora je jedino bila dobra glava za iskoristiti drugo je sve za smece

Link to comment
Share on other sites

Ja sam puga prebacio 100 metara bez ulja i nista nije bilo. Mozda i jesu dobili lezajevi i radilica ali nisam nakon "popravka" primjetio. Vjerovatno sam mu i skratio vijek trajanja motora. No,stvar je i u motoru. Neki su napravljeni tako da leteci nikad ne odu. Frend mi je imao hondu. 1.6 . Klao ju je do besvijesti i ponekad je ostala bez ulja ali motor nije stigao unistiti. Ulje je bilo ina delta 5. Danas kupujemo ulja od 200 kn litru i opet ne mozemo takve havarije sprijeciti. Ima tu i marketinga koji nam govori o promijeni ulja na 30 tkm. Glupost. 10-12 je po mom misljenu maksimala.

Link to comment
Share on other sites

Ta Honda je imala minimalno opterecenje na letecima. Obrtni moment nikakav, vrtela se kao ventilator i to je to.. Sad svi hocemo 400 Nm na 1500 rpm, ali da ima 2 litra, a ne 6.. A to mora da izadje negde.

Link to comment
Share on other sites

napokon neko ko ima mozga i jos ga i upotrebi :D

 

a ne prica o letecim na benzincima koji se vrte.... sto je veca brzina vrtnje to je manje trosenje na letecim !!! 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Dado ovakvo izražavanje ne priliči ovoj zajednici, pa ti je dodijeljen odmor od 7 dana. Jos ce se topic pregledat do kraja.

Link to comment
Share on other sites

dado_sk nije se ni najmanje odnosilo na tebe i izvini ako si se osjecao prozvan. Honde jesu izdrzljive al iz razloga sto je gore napisao kolega Brainmind,

Stari je znao voziti reno 4 tako da si cuo kako ponekad zazuljaju leteci jer je trosio 1l ulja na 10km pa ga se koristilo dok ide ide i doljevalo kojecega nakon toga, je auto zavrsio na otpadu jer je bio i truo i jednostavno se nije isplatilo bilo sta ulagat u njega. I presao je ohoho km al to nit ima snage a predimenzionirano je.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Danas kod zamjene ulja na 330k km zamijenio i leteće kod BB. Nisam pročitao cijelu temu al samo da prenesem što sam vidio. Nažalost nisam ih slikao prije nego što smo ih bacili. Leteći su bili tamni, bilo je sitnih ogrebotina i jako vidljivih točkica i kružića od lošeg ulja. Rekli su da je sve nakon tog stanja kockanje i pitanje vremena. Ja nemam pojma kak bi to trebalo izgledat kad je loše...

Motor radi nekako mirnije i tiše. Sad ne znam dal je placebo il ne, ali sad je puno "zdraviji" zvuk motora.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

nisi učinio ništa loše, dapače. Sad si miran. Ti si prvi vlasnik? Koje si ulje koristio i koji intervali izmjene su bili?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.