Jump to content

1.9dCi leteći ležajevi


Mišo227

Recommended Posts

pitanje koje me muči, kupio sam prošle godine SCENIC II 1.9dci 2004g 170TKM  e sad neki govore da se na tim motorima moraju nakon određenih kilometara mjenjati leteče ležaje! Dali je to istina?

 

Imam Prijatelja koji ima Megane 1.5dci sao 100ks i njemu se raspao motor zbog letečih ležaja, isto tako jedan kolega ima SCENICA 1.9dci kao ja i njemu je nedavno vrisnio motor, mislio je da je uljna pumpa vrisnila, kada je otvorio motor pošto je mehaničar sam je radio, i vido je da se i njemu raspali ležaji, nisam ga pitao koliko je prešao km. pitao sam u servisu gdje održavam auto, tamo kažu da nisu čuli za takve slučaje!

 

Dali zna netko nešto o tome?  Šta raditi da bi sriječio tako šta!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    42

  • usrmaatre

    40

  • marrky112

    17

  • Brainmind

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jesi ziher da ima te kilometre? Kakav je bio servisni interval? Ak je sve kako treba onda nema sanse da moras mijenjati letece. Bar koliko ja znam o tom motoru..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam nedavno radio generalku na svom meganu sa istim motorom.Autu je skinuta kilometraža,ima cca 500tkm i leteći su bili relativno dobri.Tak da ako je to realna kilometraža i dobro je održavan,nemaš brige.Ja sam brusio radilicu na 1. specialu i stavio GLYCO leteće,470kn.

Link to comment
Share on other sites

siguran nisam za kilometre, po tome kako auto izgleda unutri nebih rekao da je vise presao, motor radi kao singerica,netrosi ulje niti imalo dimi, dali se stvarna kilometraza moze provjeriti putem kompjutrea?

Link to comment
Share on other sites

servisnu knigu ima, po tome je redovno bilo, ja kad sam ga kupio odmah napravio kompletan servis mali, veliki, klima, jedino mi je do sada alternator prestao puniti pa sam dao promjeniti cetkice koje su bile gotove, majstor kada je skinio alternator kaze da nije nikada nista dirano na njemu, e sad dali zna vrisniti na 170tkm cetkice!  prije njega sam imao grande punta, njemu je alternator vrisnio na 30tkm!

Edited by Mišo227
Link to comment
Share on other sites

Trebala bi,najsigurnije ti je u STP tražit ispis kilometra.I moj je radio ko urica pa je kihnuo nakon 3 mjeseca.Al ako ne troši ulje,nemaš kaj brinut.Sipaj sintetiku u njega i vozi.

Link to comment
Share on other sites

ok hvala na odgovorima, morat cu sad provjeriti kilometrazu, bas me zanima!

Link to comment
Share on other sites

jednom sve promjenjeno kad sam kupio, napravio 12tkm i zamjenio opet sve!  sipam Total 5w40 i idem prije 15tkm

Link to comment
Share on other sites

Ja sam nedavno radio generalku na svom meganu sa istim motorom.Autu je skinuta kilometraža,ima cca 500tkm i leteći su bili relativno dobri.Tak da ako je to realna kilometraža i dobro je održavan,nemaš brige.Ja sam brusio radilicu na 1. specialu i stavio GLYCO leteće,470kn.

kako si shvatio da ima 500 tkm? Bio je sluzbeno vozilo?
Link to comment
Share on other sites

Istina, ima mehaničara koji su kao ok po glasinama i znaju reći da su preventivno mjenjali leteće. E sad i meni ludo zvuči da bi se trebali leteći mjenjati. Kao što su ti rekli mjenjaj sintetiku svakih max 15000 ili ja npr mjenjam jednom godišnje ulje i filter obavezno. Ne štedi na ulju i filterima. Ja čak stavim originalni filter a i nije skup prek Lagerosa.

 

Da imam motor preko 200000 km možda bi i razmislio promjenit ih na nekom velikom servisu ali aute ne vozim s tom kilometražom pa još nisam bio prisiljen razmišljat o tom.

 

A čuj, raspitaj se malo po svim eminentnim Renault servisima i ovim specijaliziranim pa se s njima malo posavjetuj.

Možda to i drugima pomogne, zato i imamo forum.

Link to comment
Share on other sites

Ako su leteci 600-600 k mozda je i bolje ih zamijeniti.

Link to comment
Share on other sites

Mjenjaju se leteci na 1.5 motorima preventivno.

Sto se ulja tice samo elf (mislim evolution 5w 40) motor radi tise nego s drugim uljem iste kvalitete. Takodjer jako obratit paznju da ulje ima renault certifikat ulja. Mislim da je 702 za t.d.

Mjenjaju se leteci na 1.5 motorima preventivno mislim na 150k km

Sto se ulja tice samo elf (mislim evolution 5w 40) motor radi tise nego s drugim uljem iste kvalitete. Takodjer jako obratit paznju da ulje ima renault certifikat ulja. Mislim da je 702 za t.d.

Link to comment
Share on other sites

Takodjer ulje na 12000 skupa s ORIGINAL filterom. Razlika u filteru je ogromna a cijena je 40 ili 50 kn

Link to comment
Share on other sites

100€ leteci +ruke 300-500kn

I ak odmah mjenjas filtere i ulje racunaj i to

Link to comment
Share on other sites

Nitko ne mijenja leteće ležaje preventivno. To je kao da izjaviš da se klipni prsteni (karike), mijenjaju preventivno. Ako je u motoru ulje mijenjano svakih 30 kkm onda se može i motor mijenjati preventivno. Zašto se ne bi i turbina mijenjala preventivno s obzirom da kad zadimi recimo na 150 na autocesti može doći do ozbiljnih problema.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ma kužim ja to al sam čuo od mehaničara da nisu leteći nešto super kvalitetni pa ih je pametno zamjenit na večoj kilometraži. Ja ponavljam to nisam radio jer mi auto nema puno km al da ima preko 200k dobro bi razmislio i posavjetovao se sa ljudima iz struke a ne rekla kazala.

Link to comment
Share on other sites

Ma kužim ja to al sam čuo od mehaničara da nisu leteći nešto super kvalitetni pa ih je pametno zamjenit na večoj kilometraži. Ja ponavljam to nisam radio jer mi auto nema puno km al da ima preko 200k dobro bi razmislio i posavjetovao se sa ljudima iz struke a ne rekla kazala.

Aute ne projektiraju mehaničari nego inženjeri, a ponekad i doktori strojarstva.

Link to comment
Share on other sites

To su sve gluposti,preventivno mijenjanje letećih.To je ko da ja preventivno idem na transplantaciju bubrga.Mijenjanje letećih vuće još dosta toga za sobom.Ako su STD leteći gore,treba skidat radilicu i nosit ju nekome da provjeri dali je ravnomjerno potrošena.Moja samo na jednom klipu odstupala od tolerancije pa sam ju zato brusio.Al ako auto ima 170tkm stvarnih,samo nek vozi.

 

Ja sam za svojega saznao isto u STP da je kilometraža skinuta.

Link to comment
Share on other sites

samo ti promjeni leteće ako misliš taj auto ganjat koju godinu,to ti je investicija od 1000 kn kod najskupljeg meštra...na tom motoru nisu leteći pojačavani od kako je uveden taj blok....znači isti su i na verziji od 60 ks iz 90 i neke...a ovom meštru što je mu je povuko motor ulje iz turbine nek se ne čudi što mu je i radilica dobila i što su klipovi izgorili i blok pukao...to se ne bi desilo da si reagirao kak treba u tom trenu...

ljudi pa čovjek je kupio polovni auto o čijoj povjesti jako malo zna,a vi svi polazite od pretpostavke da je sve prije bilo tip top i da je ulje mjenjano na 8 tkm heheh....po meni je to zanemariva investicija s obzirom na eventulane posljedice ako se s**nje desi...tek kad ih skineš dole vidjet ćeš jesu za mjenjanje,a kad su dole i ako su u dobrom stanju više ih nećeš sigurno vratit gore i moraš kupit nove vijke za klipnjače...

Link to comment
Share on other sites

A kak sam ja to trebao reagirati?Nemojte govorit gluposti,lako tuđim k..... po trnju mlatit.Svi su uvijek pametni kad se nekaj takog desi.I nije mi pukao blok,a klipovi su izgorili jer su injektori bili u banani.

Link to comment
Share on other sites

trebo si ugušit motor da ti ne ode u iberturažu...pa bi se još i dalo nešto sa njega iskoristit...da je bar meni netko dao savjet prije koju godinu da promjenim leteće,ne bi morao kupovat novi motor u ono vrijeme...premda je na mom originalonm bilo sve u super stanju,osim radilice na 4.om klipu na kojem se ležaj okrenuo i to sve na originalnih 153 tkm...al to je već više do majstora koji mi je popravljao auto,a to ionako nije tema...

Link to comment
Share on other sites

Ako je vozilo održavano po evropskom servisnom intervalu (20.000 ili čak 30.000km) bilo bi preporučljivo zamijeniti leteće ležajeve.

U Austriji su ne Renault koncesijama imali preporuku da se leteći ležejevi mijenjaju na velikom servisu (120.000km) tako da...

Link to comment
Share on other sites

A kak sam mogao znati da ce otici.Ja sam ostao bez gasa i kad sam htio stati stisnuo sam kvacilo i onda ga je zakucao.Nije digao temperaturu niti se bilo koja lampica upalila.I 2 dana kasnije smo ga upalili i opet je radio ko urica.

Link to comment
Share on other sites

Ako je vozilo održavano po evropskom servisnom intervalu (20.000 ili čak 30.000km) bilo bi preporučljivo zamijeniti leteće ležajeve.

U Austriji su ne Renault koncesijama imali preporuku da se leteći ležejevi mijenjaju na velikom servisu (120.000km) tako da...

Jel to i za 1.9 ? Jer vidim imas provjerene info. Znam da na 1.5 je to u pitanju al me zanima i za mog ;)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.