Jump to content

1.9dCi leteći ležajevi


Mišo227

Recommended Posts

Hajde jedno pitanje, cisto da vratimo diskusiju na pravi put. Da li je neko cuo da su Lagune sa problematicnim turbinama imale probleme sa "okretanjem" letecih lezajeva? Ja nesto bas i nisam, ne znam za ostatak ekipe. Bas bih voleo da cujem sta drugi misle o tome.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    42

  • usrmaatre

    40

  • marrky112

    17

  • pere

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hajde jedno pitanje, cisto da vratimo diskusiju na pravi put. Da li je neko cuo da su Lagune sa problematicnim turbinama imale probleme sa "okretanjem" letecih lezajeva? Ja nesto bas i nisam, ne znam za ostatak ekipe. Bas bih voleo da cujem sta drugi misle o tome.

:lek:  :lek:  :lek:  :lek:  post ima smisla  :00009019:

Link to comment
Share on other sites

Što znači preventiva na autu sa 7-8g starosti i u najboljem slučaju 200kkm. Stroj platiš 5 somića,promjeniš

remen distribucije,ulje,provjeriš kočnice i gume i peglaj do prvog problema.

Kakva preventiva,kaj brijete.

Link to comment
Share on other sites

a kaj ak stroj imas od pocetka, ak si prvi prdnul u sic i sad nakon 8-10 godina oces da radi jos bar 5 godina bez vecih problema? nebitno dal iz sentimentalnih il vrlo često, financijskih razloga... taman kaj nekom treba da na negdje na putu cuje letece... il jos gore, da ih ne cuje!! ode lova za cijeli godisnji i nadolazeca bozicnica pod haubu... zbog preventive od 500 kn? fala, al ne fala...

no, to smo pretepli jedno 24 put do sad, ne trebamo opet... nekome je mulac onaj koji mjenja, a nekom onaj koji ne mjenja, amen :D

Link to comment
Share on other sites

Sve to stoji pere ali poanta je u održavanju. Za novi auto znaš kako si ga pazio i nebi trebalo bit preventive, a ja sam 

mislio na polovne aute koji su uvjek jako upitni i onda neznaš od kud počet mjenjat, preventive radi.

Pucanje ležajeva nije pravilo več slučaj koji ovisi o faktoru održavanja, a mjenjat leteče preventivno na 120kkm mi je malo čudno

U cijelom ovom topicu nisam vidio konkretni razlog zašto puca leteči.

Dali zbog neredovite izmjene ulja,loše kvalitete ležaja, načina vožnje,ne vidim razlog.

Link to comment
Share on other sites

Hajde jedno pitanje, cisto da vratimo diskusiju na pravi put. Da li je neko cuo da su Lagune sa problematicnim turbinama imale probleme sa "okretanjem" letecih lezajeva? Ja nesto bas i nisam, ne znam za ostatak ekipe. Bas bih voleo da cujem sta drugi misle o tome.

Ne razmišljam o tome, jbg ako se okrenu i još k tome problematična turbina? Lag ima max tretman po intrevalima, što malog, što velikog servisa, bar kod mene. Za nasljeđene km ne znam i ne zanima me. Ne zamara me to, a i nisam čuo puno o tome.

Link to comment
Share on other sites

a kaj ak stroj imas od pocetka, ak si prvi prdnul u sic i sad nakon 8-10 godina oces da radi jos bar 5 godina bez vecih problema? nebitno dal iz sentimentalnih il vrlo često, financijskih razloga... taman kaj nekom treba da na negdje na putu cuje letece... il jos gore, da ih ne cuje!! ode lova za cijeli godisnji i nadolazeca bozicnica pod haubu... zbog preventive od 500 kn? fala, al ne fala...

no, to smo pretepli jedno 24 put do sad, ne trebamo opet... nekome je mulac onaj koji mjenja, a nekom onaj koji ne mjenja, amen :D

Onaj tko je auto kupio novi i redovito ga održavao nema straha od kvara letećih ležaja. Nisu letrći ležaji zupčasti remen pa da se mijenjaju na velikom servisu. Leteći su projektirani da traju koliko i motor u normalnim uvjetima eksploatacije.

Link to comment
Share on other sites

Onaj tko je auto kupio novi i redovito ga održavao nema straha od kvara letećih ležaja. Nisu letrći ležaji zupčasti remen pa da se mijenjaju na velikom servisu. Leteći su projektirani da traju koliko i motor u normalnim uvjetima eksploatacije.

U teoriji bi trebalo biti tako , ali praksa je dosta puta to opovrgnula i što kolega pere kaže , 500 kuna je mizerna suma kod motora koji su tome skloni (da vozim dCi svakako bi to uradio), da motor dočeka bez problema kraj svoj eksploatacije.

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

U teoriji bi trebalo biti tako , ali praksa je dosta puta to opovrgnula i što kolega pere kaže , 500 kuna je mizerna suma kod motora koji su tome skloni (da vozim dCi svakako bi to uradio), da motor dočeka bez problema kraj svoj eksploatacije.

Praksa je opovrgla teoriju i što se tiče turbopunjača (više nego u slučaju letećih ležaja), ali isto tako ne vidim da netko mijenja turbopunjač preventivno (ili barem radi reparaciju/čišćenje). A znamo da "odlaskom" istog mogu nastati kapitalni kvarovi motora.

Link to comment
Share on other sites

Pa tu je stvar u troškovima , je leteći sprječavaju kvar bar 10 puta skuplji nego su oni sami , a oko turba je trošak u većini slučajeva isti , uradio reparaciju ili novi , preventivno ili kad je otkazala , razlika jedino može biti troškovima kad auto bude daleko od kuće

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

Pa tu je stvar u troškovima , je leteći sprječavaju kvar bar 10 puta skuplji nego su oni sami , a oko turba je trošak u većini slučajeva isti , uradio reparaciju ili novi , preventivno ili kad je otkazala , razlika jedino može biti troškovima kad auto bude daleko od kuće

Nije isto ako radiš čišćenje (a zna se da taloženje čađe uzrokuje dinamički disbalans na osovinci), ili reparaciju. A da ne spominjem reparaciju (ili nemogućnosti rađenja iste) kad se krilca kompresora unište i završe u usisu motora. Osim što na motoru treba raditi barem polugeneralku i cijena reparacije (ako je uopće moguća) takvog turba nije ista kao npr. Čišćenje. Cijena čišćenja turba je usporediva s preventivnom izmjenom letećih, ali tko to radi?

Link to comment
Share on other sites

heh, kad smo kod toga, bas bi mogo provjerit turbinu i eventualno je malo pofreshat :D

onda imam 400k garant bez greske :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Dali zbog neredovite izmjene ulja,loše kvalitete ležaja, načina vožnje,ne vidim razlog.

Dodaj na spisak kao mnogo znacajan faktor filter ulja.

Link to comment
Share on other sites

Ne razmišljam o tome, jbg ako se okrenu i još k tome problematična turbina? Lag ima max tretman po intrevalima, što malog, što velikog servisa, bar kod mene. Za nasljeđene km ne znam i ne zanima me. Ne zamara me to, a i nisam čuo puno o tome.

Laguna 1.9 nece da okrene lezajeve, okrecu Megane/Scenic..

 

Pa tu je stvar u troškovima , je leteći sprječavaju kvar bar 10 puta skuplji nego su oni sami , a oko turba je trošak u većini slučajeva isti , uradio reparaciju ili novi , preventivno ili kad je otkazala , razlika jedino može biti troškovima kad auto bude daleko od kuće

Jedino ako ne uleti u iberturu motor.. Onda je pa-pa..

Link to comment
Share on other sites

Pa to je cijela gama modela a reno je jedan od najprodavanijih auta u HR.

Zar smo mi na forumu tak bedasti da vozimo renoe sa tvorničkom greškom,jer jedino to

opravdava tolike slučajeve okretanja ležaja, ili?

Link to comment
Share on other sites

Da tako okrecu lezajeve kako se ovde prica, onda bi svaki drugi auto tog tipa zavrsio u servisu. Sustina problema okretanja lezajeva lezi u "klackalici" izmedju filtracije i cirkulacije ulja. Tacnije, problem je u pregrevanju pojedinih delova motora zbog nedovoljnog podmazivanja...

Link to comment
Share on other sites

Pa to je cijela gama modela a reno je jedan od najprodavanijih auta u HR.

Zar smo mi na forumu tak bedasti da vozimo renoe sa tvorničkom greškom,jer jedino to

opravdava tolike slučajeve okretanja ležaja, ili?

A što misliš zašto je Renault (purflux) počeo kod izrade filtera za 2.2 dCi koristiti "cik-cak" papir. Upravo da bi se dobila veća površina za bolju filtraciju ulja. Bitno da veleumni stručnjaci mijenjaju preventivno ležaje, jer je to kao normalno. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Da tako okrecu lezajeve kako se ovde prica, onda bi svaki drugi auto tog tipa zavrsio u servisu. Sustina problema okretanja lezajeva lezi u "klackalici" izmedju filtracije i cirkulacije ulja. Tacnije, problem je u pregrevanju pojedinih delova motora zbog nedovoljnog podmazivanja...

Nemoj se ljutit da bi morao pisat takav odgovor. Ovo što je Brainmind napisao je jedini konkretan odgovor do sada. Vozim renoe

skoro ko i tvoje godine i nikad nisam imao nikakvih problema sa motorima, zato i pitam. Ne poznajem suštinu rada motora i želio

sam čuti razloge preventive, jel to problem?

Link to comment
Share on other sites

Ma kakav problem...ali ja mislim da je sve receno u prvih 5 stranica...svi koji su se javili da su preventivno mjenjali letece misle da nisu pogrjesili jer su stari bili naceti...kod nekog vise kod nekog manje...a ovo dalje na ovom topicu su pocela forumska prepucavanja i ja sam se suzdrzavao komentirat...uostalom javili su se ovdje i neki majstori rekli svoje misljenje,uglavnom ce svaki strucan i dobronamjeran majstor preporucit preventivnu zamjenu na 150 - 200 tkm...ja sam na ovom motoru promjenio preventivno jer mi se na originalnom desilo s**nje,mogli su jos vozit mozda i 100 tkm ali nakon toga bi bilo li la,ulozio sam cca 100 eura i nije mi zao...ma sto drugi mislili...vise necu pisat ovdje

Link to comment
Share on other sites

Evo jedno pitanje?

Sto mislite za koliko su TKM projektirani ovi moderni motori da traju.

Prije 2 godine sam gledao jedan dokumentarac i cuo jedan za nas ne bas pvoljan podatak.

A posto vidim da ovdje ima ljudi koji bi mogli zntati pa da ubacimo i taj podatak u ovu pricu pa ce sve biti jasnije.

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

ja ne znam jesi ti hfjkhaaf ili xjaskldx .... da ne spomenem neke riječi...ponovo prouči gradivo...možda nadođeš na srž problema koji je Brainmind natuknuo i nitko nije rekao da je to masovna pojava ali događa se... i to ne samo sada nego zadnjih 5 godina....možda i prije...

hebote pa bar 80% sudionika ovog topica kuži zašto se okretanje dogodi ,a ti ga zavuče na milion i 800 stranica....

Znaš šta ja znam, znam da prema veleumnim hrvatskim stručnim mehaničarskim kadrom vozim vozilo sa najjadnijim motorom u povjesti Renaulta. A taj motor traje već evo skoro 12 godina i 218 tkm bez okretanja letećih ležaja. Sad ću biti malo grub i napisati velikim slovima: LETEĆI LEŽAJI SE NE MIJENJAJU PREVENTIVNO, NE MIJENJAJU SE PREVENTIVNO. Treba li još koji put ponoviti? Nisu se preventivno mijenjali ni na autima koji su bili najveća g.vna u povijesti auto industrije. Ako mi okrene ležaje zapalit ću ga i kupiti stojadina i nikad više u životu neću kupiti Renault. Jel sad dobro? Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

A to samo da bi dokazao sta ?? Lako je tebi lupat ku..cem o stol kad ti znas apsolutno sve o svom autu od prvog dana, al vecnina nas nije takav sretnik da smo kupili nov auto nego kupujemo polovne s kako god okrenes upitnom povjesti.... a kako su leteci osjetljivi na renou zasto ih ne bi promijenio i osigurao si sebi ako vec prethodni nije mijenjao ulje svekih xx km i ostetio malo iste da imam sigurno voznju??

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.