Jump to content

1.9dCi leteći ležajevi


Mišo227

Recommended Posts

Na koliko km menjas ulje i filter?

jednom godisnje, dakle svakih 20 i koju tisucu km... svake godine ispadne mjesec-dva ranije, pa sam u 10 godina zamjenil cca 11 put... al auto se vozi prek 60tak % na otvorenoj cesti i autocesti.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    42

  • usrmaatre

    40

  • marrky112

    17

  • Brainmind

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images


crankshaft.gif

ti si mijenjao crankpin journals, znaci, main journals nisi?
ajmo ovak, kolko lezaja si kupio? 4 para ili 8 :)

i pitanje za ostale, da li treba promjenit i stacionarne?

Link to comment
Share on other sites

jeamipas newbie, nemam pojma!!

bila je šaka tih letecih, al ubi me, ne znam dal je bilo 4 il 8 :tup:

Link to comment
Share on other sites

drugi put manje gemista kod serafljenja :zubo:

"dobar dan izvolite!"
"dajte saku lezaja"
"izvolte, đenja!"

:zubo:

Link to comment
Share on other sites

pošto nemam pojma kaj su to stacionarni ležajevi, znaci njih nisam :zubo:

Temeljni ležaj. Jel sad znaš?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

pa njubi-ljubi je slikom sve reko, jos od onda je jasno... i da, još uvijek ne znam dal su mjenjani jer sam na promjenu donio kutiju s lezajevima... al posto su kupljeni leteci, ako to ne podrazumijeva kit sa stacionarnim, onda nisu mjenjani... sve jasno ko pekmez :zubo:

Link to comment
Share on other sites

pa njubi-ljubi je slikom sve reko, jos od onda je jasno... i da, još uvijek ne znam dal su mjenjani jer sam na promjenu donio kutiju s lezajevima... al posto su kupljeni leteci, ako to ne podrazumijeva kit sa stacionarnim, onda nisu mjenjani... sve jasno ko pekmez :zubo:

To se mora mijenjati kad se mijenjaju leteći, čemu promjena leteći ako ne mijenjaš temeljne? Oni se isto tako troše, a i isto ulje ih podmazuje.
Link to comment
Share on other sites

jednom godisnje, dakle svakih 20 i koju tisucu km... svake godine ispadne mjesec-dva ranije, pa sam u 10 godina zamjenil cca 11 put... al auto se vozi prek 60tak % na otvorenoj cesti i autocesti.

Pitao sam zbog filtera ulja, koji je jako bitan, a renault je sam 2004 izdao uputstvo o upotrebi novog filtera ulja (povecan je bypass pritisak i povecana je filtraciona povrsina).

Link to comment
Share on other sites

To se mora mijenjati kad se mijenjaju leteći, čemu promjena leteći ako ne mijenjaš temeljne? Oni se isto tako troše, a i isto ulje ih podmazuje.

Ne bih se baš složio s tobom...u istim uvjetima temeljni će bit puno manje potrošeni nego leteći...uvjerio se osobno na nekoliko primjera...vjerovao ili ne ali oni su manje opterećeni nego leteći

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

Naravno jer se radilica recimo "samo" vrti a na klipnjaci se izmenjuje smjer sile uz vrtnju.

Link to comment
Share on other sites

milos, da, tocno to sam i ja mislio... al bas budem pital mestra, al sve sam uvjereniji da su samo leteći mjenjani... 

Link to comment
Share on other sites

Ne bih se baš složio s tobom...u istim uvjetima temeljni će bit puno manje potrošeni nego leteći...uvjerio se osobno na nekoliko primjera...vjerovao ili ne ali oni su manje opterećeni nego leteći

 

Jesu manje opterećeni, ali se isto tako troše. A kad se mijenjaju leteći mijenjaju se i temeljni te se pregledava radilica. Zašto raditi posao polovično? Onda je najbolje ne dirati ništa.

Link to comment
Share on other sites

Onda ti radi kako ti specijalizirani mehaničari savjetuju i gotovo. Ja imam pravo na svoje mišljenje.

Link to comment
Share on other sites

Stoji to da bi bilo najbolje sve uraditi , i to se radi kad se desi havaraija , ali kad se mijenja preventivno , dovoljno je samo leteće odraditi jer su oni uvijek problem  i dovoljni da motor odradi svoj vijek , jer se to uglavnom i radi na autima sa relativno puno kilometara i godina.

A najveća prepreka da se odrade i stajaći ležajevi je obim posla , dok za leteće je dovoljno skinuti samo karter , za stajaće mora motor van+kompletno rastavljanje , što opet za sobom nosi i dodatne dijelove (semerinzi, dihtunzi,obrada glave...) tako da troškovi odoše u nebo , a kad je motor već rastavljen , zašto ne bi promjenili karike , gumice i vodilice ventila...

Link to comment
Share on other sites

Prijednost stojecih je da ne mogu da se zavrte jer bi trebali imati onaj kanalic ili kako se vec zove. Jedino kad pocne da lupa zamjenit i bok. Steta mnogo manja

Link to comment
Share on other sites

Onda ti radi kako ti specijalizirani mehaničari savjetuju i gotovo. Ja imam pravo na svoje mišljenje.

Iako te ne poznam ali čini mi se da puno pametuješ i od svega radiš nauku di i nauke ne treba puno bit.

 

Koliko sam pročitao i čuo izgleda da je pametno za tih tričavih 300 kn kupit leteće i bog i miran si ako imaš Renault sa više od 150000 km npr. 

 

I čemu onda toliko mudrovanja?

Link to comment
Share on other sites

Iako te ne poznam ali čini mi se da puno pametuješ i od svega radiš nauku di i nauke ne treba puno bit.

 

Koliko sam pročitao i čuo izgleda da je pametno za tih tričavih 300 kn kupit leteće i bog i miran si ako imaš Renault sa više od 150000 km npr. 

 

I čemu onda toliko mudrovanja?

U pravu si ne poznaješ me i mi nije jasno čemu ovaj tvoj komentar? Možda pametujem, ali sagledaj stvari iznad osobnog animoziteta prema mom pametovanju. Naime, koliko ja pametujem o stvarima kojima nemam blagog pojma najbolje govori činjenica da s motorom u svom autu nikad nisam imao niti najmanjeg problema, samo pali i vozi. Ti isto tako imaš pravo na svoje mišljenje i ja to cijenim. Ponavljam, nitko mi osim moderatora/administratora neće zabraniti pisanje na ovom forumu, a svoj animozitet prema meni zadrži za sebe.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ma znam i ne pada mi napamet niti pomislit na neke zabrane ali forumi su puni pametovanja najčešće povezanih sa viškom slobodnog vremena. Zar ne?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se na ovaj forum registrirao ne da pametujem, nego da podjelim koji savjet s drugima i da drugi podjele koji savjet sa mnom. Osobno mislim da je glupo promijeniti četiri leteća ležaja, a ostaviti pet temeljnih. Odnosno mislim da leteće ležaje ne treba preventivno mijenjati. Ti misli drugačije, nitko ti ne brani. Nećemo se zato sad prepirati.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ma znam i ne pada mi napamet niti pomislit na neke zabrane ali forumi su puni pametovanja najčešće povezanih sa viškom slobodnog vremena. Zar ne?

 A ti ga dobro ovdje iskoristiš :D .

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.