Jump to content

1.9dCi leteći ležajevi


Mišo227

Recommended Posts

:ima smisla" ja nisam dobar s njima al eto neke stvari nabavljam / odradim kod njih

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    42

  • usrmaatre

    40

  • marrky112

    17

  • Brainmind

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pa naravno da niste čuli...kolko ste dobri sa njima u servisu da vam to kažu ili ne kažu...bolja im je zarada kad vam ode cijeli motor u bananu,nego kad imaju cca 2 radna sata posla...preventivno i račun od cca 1000 kn + ulje i filter...trebali ste ih pitat kolko su imali slučajeva okretanja letećih na 1.9 dci...pogledajte oglase ima masu blokova,klipova,glava,pumpi vp,injektora u solidnom stanju,sa solidnom kilometražom ali radilice ni za lijek....

Leteći ležaji ne odlaze ako se ulje mijenja na maks. 15kkm.

Link to comment
Share on other sites

Leteći ležaji ne odlaze ako se ulje mijenja na maks. 15kkm.

Potpis kao kuća  :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

:D ...pa naravno da je tako...a tko ti može to garantirat na polovnom autu starom 10 g ili recimo što je bio kod mene slučaj na autu od firme koja je plaćala redovno održavanje i o svemu postoji dokumentacija i računi,službeni ispis svih zahvata....a s**nje je se desilio na 153 tkm...ovlašteni servis koji je to radio je izgubio koncesiju....vi stalno pričate o nekim idealinim situacijama koje su u stvarnom životu prilično rijetke

Link to comment
Share on other sites

Ulje je na mom po izvodu iz servisa u kojem je bio odrzavan menjano na svalih 10-12k km a turbo je vrisnuo na 158ooo km

(Bio da proverim nakon sto sam kupio auto)

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

A šta servisi ne muljaju s uljem? Pogotovu ako je od firme. Stave neko govno od ulja, prebrišu filter i udare pečat u servisnu. Ko ga j**e ionako je na lizingu, izdržat će prvog vlasnika bez poslijedica. Ili čak i ne mijenjaju nego malo nadoliju. A službeni vozači ionako ne stoje pored auta dok se šarafi po njemu

Link to comment
Share on other sites

Evo prvog koji zna citat izmedu redaka...rekao si ono sto ja nisam htio

Link to comment
Share on other sites

Nazalost i vise nego istinito

Link to comment
Share on other sites

Leteći ležaji ne odlaze ako se ulje mijenja na maks. 15kkm.

 

 

nije istina...mjenjam ulje svakih 14-15 tis km i točim samo Shell Helix Ultra Extra 5w30 pa eto slike kako je završio leteći

 

20140607_160009.jpg

Link to comment
Share on other sites

5–30 je rijetka pišalina koja je tu samo radi ekologije. 5–40 je sasvim druga priča je

Link to comment
Share on other sites

nije istina...mjenjam ulje svakih 14-15 tis km i točim samo Shell Helix Ultra Extra 5w30 pa eto slike kako je završio leteći

20140607_160009.jpg

Koji motor, i na koliko je km mijenjano ulje od početka eksploatacije? Na koliko km se to dogodilo? Tipičan primjer uništenog letećeg ležaja zbog nedovoljnog filtriranja ulja. Vide se ogrebotine zbog prisutstva krutih čestica koje su izgrebale ležaj. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

nije istina...mjenjam ulje svakih 14-15 tis km i točim samo Shell Helix Ultra Extra 5w30 pa eto slike kako je završio leteći

 

20140607_160009.jpg

Koji motor je u pitanju?

Link to comment
Share on other sites

Svejedno nesmije da prdne lezaj tako lako cak ni s tim slabo viskoznim ulje.

Link to comment
Share on other sites

Rijec je o bmw 320d 110kw M47 motor.

Auto ni kapi ulja nike trosio. Leteci lezaj je s 4og klipa koji je do same uljne pumpe tako da podmazivanja je bilo i vise no dosta. Leteci lezaj nije namjenjen da traje dozivotno.

Auto na satu ima stvarnih 272000km jer smo prvi vlasnici auta.

Lanac vodilice radilica klipovi karike sve je tip.top i uljna pumpa. Auto je jednostavno zacvikao i stao. Cuo jesam da lupa u motoru ali nisam se obazirao na to i eto...9000kn je otislo za novi motor sve zbog popravka koji bi kostao 1500kn

Edited by ProParts
Link to comment
Share on other sites

Leteći ne smije biti toliko izgreban.

Link to comment
Share on other sites

Leteci je iskocio i okretao se s radilicom. Kada smo skinuli uljnu pumpzu on je bio zaljepljen za radilicu.

Link to comment
Share on other sites

Vidiš li ove ogrebotine po ležaju? One su nastale prije ljuštenja.

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da je samo jedan leteci u ovakvom stanju, greska je vjerovatno u ugradnji ili materijalu na konretnom lezaju. Da je greska u podmazivanju u pitanju, slicna situacija bi bila i na ostalim letecim. Imate na netu tovar slika letecih na motorima kod kojih podmazivanje nije bilo tip-top. Svi lezajevi su manje-vise isto osteceni.

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam htio napisati, ili filtriranje. Ili tvornička greška.

Link to comment
Share on other sites

iskreno...kada sam počeo tražiti novi motor onda sam shvatio da je to velika boljka tim autima i motor je jednostavno jackpot za pronaći.

 

zato sam ja više za tu opciju pri 200 000km pogotovo kod takvih auta gdje ima velikog momenta i vrtnje da se to zamjeni...nije nešto extra skupo, a uštedit će se novčeki :)

 

na automobilu se svaki dio troši kao i na čovjeku tako da...treba paziti na sve i sve provjeriti jer su to danas sve ludo napucani auti s konjima i to se sve troši jer kemijaju s materijalima

Link to comment
Share on other sites

daj mi reci jesu šarafi na klipnjači kod tog ležaja bili popušteni nakon što ste rastavili taj motor.....na kolko je mjenjano ulje

kod mene se također leteći okrenuo,na 4 cilindru ( kod renaulta se cilindri broje od mjenjača), također prvi do pumpe...uz sva maltretiranja kod jednog,pa sutra dan kod drugog majstora i između pređenih 50 km ležaj nije bio ni 20 % uništen kao ovaj kod kolege...drugi majstor je otkrio problem tek nakon 4 sata traženja,kaže kad je otvorio karter da je šarafe na toj klipnjači mogao prstima otpustit(vjerujem da su se istegli nakon što se ležaj okrenuo,da nisu bili dovoljno stegnuti motor bi puno prije rekao pa pa)...radilica i klipnjača su se kod mene mogli spasit,ostatak motora je bio u tip top stanju,prodan je u dijelove,ljudi koji su kupovali neke stvari često su me zvali i za dodatne...nije bilo nikakvih zvukova prije kvara,ostali leteći su po izgledu mogli izdržat još 50 tkm i onda su se mogli mjenjat....

 

navodno ovakve kvarove može izazvat loš dvomaseni,kod mene je bio u tvornčkoj toleranciji,još i sad je na autu,

loše dizne,kod mene su bile ispravne i još i danas kod nekoga voze...

tvornička greška..

ali najčešće je razlog ulje....

 

@usrmaatre : od kud ti da su ove ogrebotine bile na letećem prije, često imaš koju pametnu za reć ali brate sad si ga...vidiš da auto ima 270 tkm,a očito nisi pročitao što je čovjek napisao..

Link to comment
Share on other sites

u ovom slučaju sve je bilo zategnuto i ništa nije puklo već je ležaj iskočio i počeo se okretat.

 

kod bmw-a motor i mjenjač stoji vodoravno s autom tako da se jednako broji i iskreno blok motora je tu kod mene i sve je tip top samo eto...ležaj je izletio.

 

uljna pumpa, lanac, vodilice lanca, hidronatezač, karter svi spojevi i brtve između opće nisu puštali tako da očito se je desilo i mnogi su o tome pisali samo ja baš nisam pazio kako treba :(

 

kod bmw-a je radilica niklovana i na par mjesta sam pita i rekli su da to neće raditi i brusiti jer nema smisla, a i ležajevi u specijali ne postoje za taj motor barem koliko sam ja tražio

 

Zamašnjak je zamjenjen na 180 000km tako da je ovaj nov nov unutra i gledali smo ga sada dok smo ga rastavljali i stvarno nema nikakvih luftova i praznog hoda.

 

iskreno vozio sam golf 5 2.0tdi taj auto je samnom došao do 380 000km i prodan je i eto dan danas taj auto vozi bez ikakvog otvaranja motora i za sada nema potrebe to otvarat, ali ako nešto počne lupkat najbolje je odmah reagirat, a ne ko ja čekat pa da se desi čudo.

Link to comment
Share on other sites

5–30 je rijetka pišalina koja je tu samo radi ekologije. 5–40 je sasvim druga priča je

Dali si svjestan dimenzije gluposti koju si napisao?

 

Neki ljudi kao da su ostali u nekom prostor/vremenu i ni makac dalje. Ni makac.

Link to comment
Share on other sites

Obrazlozi svoju tvrdnu kad tako napadas ljude

Link to comment
Share on other sites

5–30 je rijetka pišalina koja je tu samo radi ekologije. 5–40 je sasvim druga priča je

Svatko ima pravo na svoje misljenje...ali prije valjanja ovako mudrih izreka preporucuje se da se malo procita sto je pisalina a sto gustoca te otkada i kako postoje gradacije ulja

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.