Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Po pitanju ovjesa i kočnica Clio IV EDC je doista u vožnji sličniji mom Puntu JTD130 Sport sa preteškim serijskim felgama velike colaže i pretvrdim, a visokim serijskim ovjesom i velikim, ali relativno neuvjerljivim kočnicama. Clio III RS200 Cup kakvog sam imao je bio iznad svih malih hothatcheva koje sam do danas probao što se tog sklopa tiče. Novom Cliu se ne može osporiti da je brz na ubrzanju i međuubrzanjima (u race modu), stvarno su ovaj put (prvi put) brojke s papira iste ili čak bolje u stvarnosti. Probao sam nekoliko Clia 200EDC i sjedao u još par komada po salonima, nijedan me nije osvojio kvalitetom izrade i materijala u unutrašnjosti, od toga kako su šivene tkanine do spojeva više vrsta plastike; testni novinarski je navodno lijepo škripuckao i cvrčao prije prodaje. Gadgeti i tehnologija koju nude su daleko iza dostupnog na tržištu, recimo VW-a koji je u Pola ubacio LED svjetla, električno podesivi ovjes, mirror link touch screen ekran za potpunu integraciju sa smartphoneom itd - naime, Renaultov R link radi sporo, a touchscreen je rezolucijom i preciznosti iza prošle VAGove generacije RCDa 510, pa čak i manje precizan nego u starijoj 208ici. Najbrži i ručni mod mjenjača radi samo bez ESP-a i obratno čime se umanjuje mogućnost prilagodbe auta vozaču i situaciji. Procesor zvuka koji na zvučnike u kabini pušta nekakve imitacije zvukova je nakaradan. Nakaradan je donekle i VW-ov soundaktor, ali ovo je otišlo korak dalje. Renault je pokušao na svoj sportski odjel, uz par svojih zahvata, koji bi prije recesije bili dovoljni vjerojatno tek za GT by RS značku, primjeniti VW-ov koncept dobro opremljenog svakodnevnog GTI-a. Po meni nisu uspjeli jer su cijenom (i to dobrim dijelom i zbog trošarine) tu negdje s uzorom, opremom i izradom su iza, a performansama, posebno ležanjem i kočenjem, nisu ispred koliko su bili u vrijeme prošle generacije. Da ja nisam mjerilo dokazuje da im se Clio RS odlično prodaje u Europi, puno bolje nego što su se prodavale brutalnije prošle generacije.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio 197 novi.

Imam još cca desetak prijatelja koji su učinili isto.

Ova ekipa koja sad kupuje te aute za 6-7k€ i jedva navuku te pare - brzo se odluče prodati dalje 197icu zbog troškova održavanja.

Pogledajte samo koliko vlasnika ima prosječni 197 u oglasniku unatrag 6-8 god. Barem 2-3 koja su upisana.

 

 

Ja sam jedan od ovih što raptor spominje :D Zasad nemam loša primanja (možda malo iznad HR prosjeka) pa gledam da uzmem rabljenoga Meganea 2 RS ili Clia 197. Neke mušice sam spreman oprostiti ... Ima li možda neka tema gdje su detaljno navedene cijene i materijal potrebne za veliki i mali servis ova 2 gore navedena auta da si malo bacim u excel troškove ? Gledam druge hot hatcheve i osim Civica Type R i Corolle TS drugi mi nisu nimalo napeti.

Clio 4 RS još nisam vidio ,ali nekako bi radije da su ostavili opciju 3 vrata i ručni mjenjač ...

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam jednog žutog Clia IV RS u Splitu i baš super izgleda. Ne znam čiji je. Mozda od Gasperova.

Edited by Dalibor1978
Link to comment
Share on other sites

Ja sam jedan od ovih što raptor spominje :D Zasad nemam loša primanja (možda malo iznad HR prosjeka) pa gledam da uzmem rabljenoga Meganea 2 RS ili Clia 197. Neke mušice sam spreman oprostiti ... Ima li možda neka tema gdje su detaljno navedene cijene i materijal potrebne za veliki i mali servis ova 2 gore navedena auta da si malo bacim u excel troškove ? Gledam druge hot hatcheve i osim Civica Type R i Corolle TS drugi mi nisu nimalo napeti.

Clio 4 RS još nisam vidio ,ali nekako bi radije da su ostavili opciju 3 vrata i ručni mjenjač ...

 

Uzmi radije Megane RS. 

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam jednog žutog Clia IV RS u Splitu i baš super izgleda. Ne znam čiji je. Mozda od Gasperova.

Sreo sam ga i ja negdi po gradu, i da neznam sta trebam gledat zaminija bi ga za nekog dci-a sa zutom bojom, totalno bezlican, ni blizu generacije prije.

Link to comment
Share on other sites

Meni osobno fora izgleda a o voznoj dinamici nemam pojma. Ja sam mu predložio neke alternative i klasu veći auto kao Leon FR ili Golf GTI al neće :). Ionako znam da bude fora prvih par mjeseci a onda počnu izlaziti nedostatci na vidjelo a samo ne znam di će iskoristiti sve prednosti sport modela kao takvog.

Baš me briga,nek su kupi tog Clia pa bumo vidli kak bude zadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

A gle, frend je kupio novog Golfa GTI prije 8god i vratio ga nekoliko puta na garanciju u prvih godinu dana zbog cvrčaka, struganja, ne primanja gasa, svačega-nečega što neiskusni mehaničari u ovlaštenom nisu znali popraviti. Daš za auto 30,000€ i onda imaš takva sranja čak i s autom koji je skoro svugdje auto godine i koji dolazi iz grupacije koja je navodno poznata po kvaliteti i pouzdanosti :rolleyes: Skoro je došlo do vraćanja auta i riješavanja problema pravnim putem, ali eto nekako se riješilo i još uvijek ga vozi.

 

Želim reći da je upitno da li bi se više usrećio sa GTI-om ili FR-om po pitanju pouzdanosti. Neki puno skuplji auti iz viših klasa nisu ništa bolji po tom pitanju.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Clio 4 odradjuje dosta veliki broj disciplina voznje debelo bolje od 200, da ne spominjem 197, koji je tu debeeeelo iza, ali ono sto ga gusi je sto nema velike drame dok to radi, i sto je tehnoloski korak unazad sto se tice ovjesa i kocnica, a zeljenih KS i Nm nema na gomili, kao npr. Megane RS. Ali pogledajmo gdje je otisla F1 s onim kosilicama, pa ce neke stvari biti jasnije. Auto se prodaje, kupaca ima. Ja licno, personalno i osobno Clia 4 RS ne bih pogledao, kad bih opet kupovao brzo auto. Stavise, mjerkam opet onog Clia 200 sto se prodaje ima vec par godina, minus je sto je bez klime, plus je sto je novo auto prakticki. Vidjecemo dok ovo sto imam u garazi istjeram na cistac.

Link to comment
Share on other sites

Kako moze biti tehnoloski korak nazad sta se tiče ovjesa i kočnica a toliko biti brži od 200/197?

Ljudi pretjerujete. Bolji je u svemu od prethodnika. Brži, više momenta, manje troši, laganim preinakama vjerujem da ide i 50 ks gore... Pet vrata nekome više odgovara. Istina, mogli su dati u ponudi i sa troja vrata.

Jedina realna mana mu je cijena.

Edited by Dalibor1978
Link to comment
Share on other sites

Pisalo se dosta o tome. Kočnice su s lagune, na Cliu 3 su bile brembo. Prednji ovjes je klasika, na Cliu 3 je neovisno upravljanje. Turbina ga vadi, brz je i uzbrdo, za razliku od npr. 197, na pravoj stazi 197 ne prati uzbrdo. To mu je po meni jedina prednost. Šta se vožnje tiče.

Link to comment
Share on other sites

^ točno. Ovjes, preciznost upravljanja i prkošenje granicama fizike u zavojima i pri kočenju su na strani starog 200 cupa bez daljnjeg, tko je probao vidio je. Do sad je uvijek bilo obratno, od williamsa do 200 nove generacije su mučili kilogrami i njihov odnos s momentom i snagom, ali izvlačili sve bolji ovjesi i kočnice. Sada su ovjes i kočnice otišli u rikverc, a motor naprijed. Brži je uzbrdo i od 208 gti npr, baš je dobar u tome. Tuning potencijal je upitan jer je edc mjenjač serijski suočen s max dozvoljenim momentom.

Link to comment
Share on other sites

+1

 

ja ga pre neko vece zamenih sa velosterom, provalih tek kad sam ga stigao na 20-30 metara... jeste kisa padala i vidljivost bila losa, ali opet... onda sam malo vozio pored, pa na duzinu-dve ispred njega, da ga malo detaljnije pogledam, posto je jedan od dva u bg, beli sa crnim krovom ( jos i pristojno izgleda spram drugog, zutog )... vozi ga neki decko, drzi volan na deset do dva, pogled pravo, ne daj boze da pogleda... izgleda da ga je kupio jer mu je bio lep, a automobili ga zanimaju ko lanski sneg...

sa druge strane, kad vidim trojku sport, iz daljine vidis da je sportas... pogotovo 197ica, jeste nesto losija od 200tke, ali nema da omasis u tome sta je...

nazalost, cela prica oko malih hh-va ( izmedju ostalih ) je zbog neke kvaziekologije otisla u pogresnu stranu...

meni licno bi jedina alternativa c3rs bio civic type r ep3, mada je i taj auto vec vremesan i sa nekim manama u kojima ga klio prevazilazi, iako je brzi na pravcu i utisak u voznji je siroviji ( i ima veci tuning potencijal, koliko je to kod n/a uopste moguce ) ovog novog ne bih ni pogledao... type r fn2 je "ubijen" u pojam, ts imaju lud motor ali zaostaju u mnogo cemu drugom, upravljanje, kocnice itd...

umesto klija 4 rs, da treba da uzmem nesto iz te generacije, na prvu bih uzeo fijestu st...

 

@raptor - zasto se ti ne resis 197ice i uzmes nekog meg 2 rs? :)

Edited by dragan197
Link to comment
Share on other sites

Po meni je besmisleno uporedjivati ta dva auta jer su potpuno razlicita, nista nemaju zajednicko osim RS znacke... U svakom slucaju je EDC dosta prikladniji gradu, kupovini, izletu, odlasku na posao i sl. odnosno kao daily driver i pri tome se moze juriti. Pored EDC-a bi starog 200 cup za vikend.

Link to comment
Share on other sites

overall, zaboravih, mislim da je stari rs200 ( cup moze i ne mora ) i dalje broj jedan u klasi i rado bih zamenio 197icu za jednog u dobrom stanju :)

i vozio ga svaki dan, kao i ovog... po snegu je bas zanimljiv sa svojim liberalno setovanim esp-om... :)

Edited by dragan197
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jucer sam vozio 200edc Monaco, auto je fenomenalan. Istina nisam imao neki RS osjecaj u njemu, super je ugladjen i u normal modu je obican auto. jedino kaj mi se ne svidja, doduse prekratko sam ga vozio, a to je manualno mjenjanje brzina sa polugama na volanu, nije mi nekaj spektakularno. Cool je RS monitor 2.0 sa animacijama i grafikom, opet druga je stvar kaj to nikad ne koristis, ja isto u svom meganu rs monitor sam upalio par puta. Unutrasnjost je jako ugodna i ima mjesta.izvana Monaco izgleda super, kontrast krova i ta boja, lijepe felge, jedino kaj nema xenon, ali spasavaju stvar led diode. Ugl odlican mali auto.

Link to comment
Share on other sites

Jel to onaj bijeli koji je prosli tjedan stajao na Savskoj tamo kod Molydona,barem sam ga tamo vidio par dana da je parkiran?

Link to comment
Share on other sites

Jedan takav bijeli je u Starkelju u salonu, bas sam neki dan sjedio u njemu.

Sjedala imaju prekratku sjedecu povrsinu, plastika na sredisnjoj konzoli je ispod svake razine ako uzmemo u obzir koliko auto kosta! Mjesta nema bas previse, pogotovo za ljude preko 190cm.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prosjecne visine 180cm i ja takve probleme nemam :):), ali kaj se konzole tice, ok mogli su to malo nekaj bolje napraviti. Zuti se niti meni ne svidjaju, ovaj Monaco je bas pogodjen, taman usminkan, ali nisam ga niti u jednom trenutku pozelio.

Link to comment
Share on other sites

Tebi je onda taman.

Zaboravio sam napisati, gumb na rucici mjenjaca je tak lose napravljen da mi se cinilo da ce ispasti kad sam ga stisnuo, grozno...

Zgodno izgleda auto ali bez xenona ili LEDa i uz cijenu preko 200tkn nije bas neka prilika.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kaj bi rekao za cijenu posto se nisam interesirao dalje. Moras vidjeti kaj se drugdje nudi sa tim svim i onda eventualno mozes realno suditi.

Link to comment
Share on other sites

Za 200+ kkn se može svašta kupiti. Ali da, možda netko za tu lovu baš želi ušminkanog Clia sa 5 vrata i 200 ks.

Šta se prostora tiče, stari je gledao sebi uzeti novi auto pa sam ja pogledao malo Clia (obicni model) od kolege iz bivse firme i meni je premalen...ali za ljude do max 185cm i 90-ak kila dovoljno prostran sprijeda.

Link to comment
Share on other sites

Nisam sjedio u novom Cliu ali kad vidim ona sjedala, mogu reći da sjedala u mojem Megsu iz '96 izgledaju bolje profilirano i udobnije nego u novom Cliu. Preskupa vozilica za ono šta nudi

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.