Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

imao sam neku predodzbu za cifru ali sam podosta fulao, puno vise nego sta sam mislio. nego, kad ce sluzbene informacije i slike za trophy?

Edited by Zek@n
Link to comment
Share on other sites

abarth 695 biposto je jedini serijski auto koji ima sekvencijalu pravu +/-, bacci romano. kod njega je nadoplata 10t€, full oprema takav ispadne 66t€ (digitalne trkace urice, skoljke, kocnice, sekvencijala itd)

 

bas me zanima kakav ce ovo biti clio, ocu slike vidjetiiiiiiiiiiii...ali cijena :/

Link to comment
Share on other sites

Odakle meni te pare, morao bi skoro cijelu kuću prodat da ga kupim i još će mi trošit 10 i više litara...strašno. Nažalost, neke su stvari samo za bogate, većina fanova željnih tog auta će ipak morati čekati nekoliko godina da mu cijena padne na prihvatljivu razinu. Obično sa Renaultima kao i sa Alfama to ide brzo.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

Odakle meni te pare, morao bi skoro cijelu kuću prodat da ga kupim i još će mi trošit 10 i više litara...strašno. Nažalost, neke su stvari samo za bogate, većina fanova željnih tog auta će ipak morati čekati nekoliko godina da mu cijena padne na prihvatljivu razinu. Obično sa Renaultima kao i sa Alfama to ide brzo.

Nisu to stvari za bogate nego smo mi sirotinja .....

Link to comment
Share on other sites

Nisu to stvari za bogate nego smo mi sirotinja .....

 

A čuj , istina da jesmo sirotinja i to veća od dobrog dijela zapada i Europe, ali baš ne bi reko da si bilo koji npr Nijemac, Francuz ili Šveđanin može tek tako priuštiti ovakvu novu pilu te je održavat i točit, to troši ko sam vrag. Auto koji košta 40 000 eura i troši tako puno benzina je za jako dobro financijski potkovane ljude koji fakat imaju velik višak love i to važi za čitavu Europu, jer obično ko kupi ovakav auto taj ne pita kolko košta benzin i kolko auto troši, a to ne može prosječan Francuski radnik pa makar on bio plaćen i 1500 eura mjesečno. Tako ja mislim, al dobro, ko sam ja da sudim.

Link to comment
Share on other sites

A da ne govorimo da se sekvencijalni servisira na bazi cca 1000km... barem SADEV koliko mi je poznato :D

Link to comment
Share on other sites

Uzmu s motorcikla mjenjac , neki motor koji se full vrti i onda samo dif s vecim omjerom [emoji14]

Link to comment
Share on other sites

Dolazi Clio IV RS EDC 220 Trophy.....220KS,Recaro,Brembo,špera....sve sve sve....ajmo hejteri :bat:

 

Ja prvo pomislio da će izbacit' neki Twingo RS ili Captur RS.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Megane 265 sa Cup podvozjem i nekom solidnom opremom ti je oko 255-260kkn. 

 

Netko je nedavno spominjao da je EDC Monaco GP na popustu oko 225kkn. Ovaj Trophy bi trebao biti po tome oko 240kkn.

 

Varaš se, cijena je oko 300k zbog mrtvih trošarina, bio/vidio/odustao

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ja prvo pomislio da će izbacit' neki Twingo RS ili Captur RS.. :blush:

Spominje se rijec trophy, tako da sigurno nije to.

Link to comment
Share on other sites

31000kn trošarine na clia rs od 172000kn! :D

Mozda ovaj novi clio trophy ispadne i jeftiniji od aktualnog ako smanje co2 :D

Espace 5 tce 1.6 ima manji ispuh nego clio rs s istim motorom - jer ima automatik sa 7 brzina i stop start sustav.

Link to comment
Share on other sites

Mozda ovaj novi clio trophy ispadne i jeftiniji od aktualnog ako smanje co2 :D

Espace 5 tce 1.6 ima manji ispuh nego clio rs s istim motorom - jer ima automatik sa 7 brzina i stop start sustav.

Koliko manje, 4g? :)

Link to comment
Share on other sites

Na 300 - 400 kg tezi automobil. Nemoj da ti glava sluzi samo za frizuru :D

Ne služi meni za frizuru, jer se šišam na kratko...

Dakle da rezimiramo... staviš mjenjač od scenica i imaš mrtvu kravu, a ne clio RS... s tim mjenjačem sumnjam da nešto značajno manje mogu napravit... zato te pitam je li se radi o 4grama kao što je to trenutno slučaj :p

Link to comment
Share on other sites

Uz EDC7 i dulju getribu koju će omogućiti 20 ks i vjerojatno 50ak nm više te start stop lako je moguće da Trophy upadne u kategoriju do 139 gkm, držim fige da tako bude. Bio bi ga spreman platiti do 240,000 kn, ali bojim se da će biti oko 270000 pogotovo ako još odu gore s co2.

Link to comment
Share on other sites

Zato se i EDC prodaje ko lud. NOT.

 

Evo registriranih EDCa u UK koja ima znatno bolji životni standard od RH, a ima 64.100.000 stanovnika:

 

According to the figures from the DVLA for cars currently taxed/SORN in the UK, there were a total of 457 RS Clio 200t's as of the end of Q3 2014. So not that many really.
Broken down as: lux 359 and standard 98

PS. While there were almost 10k new shape Fiesta ST's (1+2+3) at the end of Q3 2014. So common as muck then 001_tt2.gif (only joking here poke.gif).

 

 

Prema tome, u RH bi trebalo biti 30 EDCa (4.280.000 stanovnika, od toga 0,0007% vozači EDCa).

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Zato se i EDC prodaje ko lud. NOT.

 

Evo registriranih EDCa u UK koja ima znatno bolji životni standard od RH, a ima 64.100.000 stanovnika:

 

 

 

Prema tome, u RH bi trebalo biti 30 EDCa (4.280.000 stanovnika, od toga 0,0007% vozači EDCa).

mora da onda u Renaultu sami sebe zavaravaju :D

Link to comment
Share on other sites

Ovisno o tome da li gledaš ukupnu prodaju Clitorisa ili samo RS EDC modela.

Jer, ako se ne varam, ukupna prodaja im je porasla.

Link to comment
Share on other sites

Though should you choose to believe Renaults own sales info for the 1st half of 2014:

EUROPE

In a growing market (+6.5%), in contrast to 2013, the Group sold 776,236 vehicles (+18%) and took PC+LCV market share of 10.2% (+1 point).

Group sales increased by 18% with 776,236 units sold. PC+LCV market share increased by 1 point to 10.2%. Group sales grew substantially across nearly all countries. The most substantial growth was recorded in Portugal (+68%), United-Kingdom (+65%), Ireland (+52%), Spain (+35%) and the Nordic countries (+37%).

Clio was still the best-selling vehicle on the French market at end-June, and the third best-selling vehicle in Europe[1].

 

 

I sad zamisli, porasla im je prodaja u UK za 65%, najprodavaniji model im je Clio, a EDCa ima samo 457 sveukupno registriranih od početka prodaje u UK. Na 64.1mil stanovnika.

Prosječne plaće £2200 (23.500kn vs 5500kn u RH).

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.