Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

ovaj podatak, ako je istinit, da je prodano 10k Fiesta ST je prestrašan. Znam da je popularna u UK , ali da je tolika razlika prema Cliu. Osobno mi je auto bezveze

Link to comment
Share on other sites

ovaj podatak, ako je istinit, da je prodano 10k Fiesta ST je prestrašan. Znam da je popularna u UK , ali da je tolika razlika prema Cliu. Osobno mi je auto bezveze

Ovo su podaci o REGISTRIRANIM vozilima i mislim da su točni jer država vodi evidenciju.
Link to comment
Share on other sites

Podaci za UK:

Clio 172 Ph1	1357
Clio 172 Ph2	3059
Clio 172 Cup	2392
Clio 182	5222
Clio 182 Cup	539
Clio 182 Trophy	500
	
Total	13069

Clio 197	2595
Clio 197 F1	500
Clio 197 Cup	432
Clio 200	2099
Clio 200 Cup	429
Clio Silverstone GP	50
	
Total	6105

Megane 250	886
Megane 250 Cup	411
Megane 265 Trophy	50

Total	1347


Fun fact: od 6.mjeseca 2000. do kraja 2003. kada se prodavao 172 registrirano je 4.416 komada u UK, od toga 1.357 Ph1 i 3.059 Ph2. :)

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

ovaj podatak, ako je istinit, da je prodano 10k Fiesta ST je prestrašan. Znam da je popularna u UK , ali da je tolika razlika prema Cliu. Osobno mi je auto bezveze

 

Meni auto nije ništa posebno, iskreno, ružnjikav mi je, a britanci su prema mentalitetu više okrenuti fordu i njegovim proizvodima jer se poistovjećuju s amerikancima, s kojim nemaju niti najmanje povezanosti.

 

On topic volio bih baš probati taj Clio IV RS, čisto da usporedim.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

 

On topic volio bih baš probati taj Clio IV RS, čisto da usporedim.

Usporediš sa čime??? Ako si mislio na usporedbu Clio - Megane ,to se nemože uspoređivati, pogotovo ako direktno iz Megana sjedneš u Clio.  :blink:

Link to comment
Share on other sites

Usporediš sa čime??? Ako si mislio na usporedbu Clio - Megane ,to se nemože uspoređivati, pogotovo ako direktno iz Megana sjedneš u Clio. :blink:

Ne sa Meganom, sa 197-com, vozio sam se neki dan, par sati u njoj.

Link to comment
Share on other sites

Opet teško povući paralelu....vrlo različiti auti. Meni osobno 197 napetiji a opet EDC200 bi rađe odabrao za svakodnevni auto.

Link to comment
Share on other sites

Upravo to što kaže Hans, potpuno su različita auta (197-200 EDC), dojam koji sam ja stekao je da je 200 EDC puno ugodniji auto za svaki dan (automatski mjenjač, više momenta na nižim okretajima), dok je 197/200 više vozački orijentiran auto.

 

Meni samo nije jasno zbog čeka je 200 EDC toliko skuplji od 197/200 jer mi se čini kako je puno bliži običnom Cliu, i samim time trebao bi biti puno povoljniji u proizvodnji.

197/200 je ipak konstrukcijski drukčiji od običnog Clia, sa drukčijim ovijesom, Brembo kočnicama, te Xenon svijetlima i Recarom uz doplatu, a EDC je donio mjenjač sa duplom spojkom i multimedijski sustav (po meni potpuno nepotreban) te uz ovijes ne vidim puno nekih novina koje bi poskupile proizvodnju, a što se tiče opreme i sigurnosti manje više sve isto kao prije!?

 

Što se tiče prodanih primjeraka malo je nerealno uspoređivati EDC sa vremenima kad je 197 izašao na tržište, jer je upravo to bilo zlatno doba prodaje automobila kod nas, prije početka krize i pada tržišta.

Edited by Goldin
Link to comment
Share on other sites

Opet teško povući paralelu....vrlo različiti auti. Meni osobno 197 napetiji a opet EDC200 bi rađe odabrao za svakodnevni auto.

Decki, sve super, sve pet.

Ali ja bih to ipak htio probati,jer uopce nemam predozbu kakav je EDC.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

U normalnom načinu rada se čini sporim, osobito smeta kad sam prebacuje brzinu više , dok je u R.S. modu prava stvar, brz sa odličnom zvučnom podlogom.

Link to comment
Share on other sites

multimedijski sustav (po meni potpuno nepotreban) te uz ovijes ne vidim puno nekih novina koje bi poskupile proizvodnju, a što se tiče opreme i sigurnosti manje više sve isto kao prije!?

 

Kako nepotreban??? Pa što će Zrmi radit... neće valjda Alpinu da mu šumi... neka multimedije :D

 

S nestrpljenjem očekujem novog Clia u nadi da neće preći 250000kn :/

Link to comment
Share on other sites

Evo malo konkretnijih podataka.

 

Veli da je stock oko 195hp.

 

215.1 je dobio neki drugi ćuner, a ovo je njihovo postignuće

 

10991462_874129712629490_229992956562931

 

10708787_806721682703627_641329993215445

Link to comment
Share on other sites

Ovo je OGROMNA razlika, posebice u podrumu. Točno se vidi iskoristivo područje turbine. 

 

Znači da je najveća razlika u svakodnevnoj vožnji dok nije toliko izraženo dok se juri, jer ako sam dobro vidio, okretaji padaju za cca 1500rpm (znači, gleda se ovaj dio od 5-6500rpm).

 

I ne kužim, kak je na jednom grafu krenuo sa 215 a na drugom sa 190ks? S time da s obzirom kak ide auto, a ima 80tak kg manje od 197ice, realno mi je ovih 190ks.

Link to comment
Share on other sites

Da ni meni to nije jasno.

 

Ovak je napisao uz sliku.

 

2014 Clio 200RS, The 215hp run is from another tuner. Stock they usually make around 195hp

 

Ta dva grafa su od različitih auta. 

 

I ovo su kao njihova iskustva i od frajer čiji je auto mapiran.

 

RS Tuning Limited It's still very fast at shifting but traction is an issue with the damp road!

 

Stephen Dowset Its mine! I hammered it most of the 230 mile drive back to London and it was faultless, absolutely love it. Gearbox is fine, gave that a good thrashing (including launch control) and its fine so far!
Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Clio rs trophy - dvije slike koje su danas procurile na netu

 

 

post-5729-0-78721100-1425291702_thumb.jp

 

post-5729-0-75213000-1425291918_thumb.jp

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Izbacit EDC,smanjit usrani CO2 i ubacit šperu i snizit cijenu za par desetaka somića kn i to je to !

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.