Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

8 hours ago, brzi16v said:

Sve se može, može se na njega aktivirat maglenka, isto tako i  na turski megane se mogu aktivirat dnevna...pretraži turske forume tamo imas sve, čuda rade

Gledao sam na youtube kako Turčin na Generationu sređuje dnevna svjetla, ali je poprilično rastavljao auto, povezivao... :nezna: Čini mi se da tu ima prilično posla za znalca.

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da je to ovaj lik Bugra . Na njegovom kanalu ima sijaset snimaka, pa ko voli...

Link to comment
Share on other sites

 E ne yt, bas na forumima sam gledao, sve se moze, naravno koliko sebe daš u to.

..

Link to comment
Share on other sites

On 14.05.2019. at 9:35, brzi16v said:

Sve se može, može se na njega aktivirat maglenka, isto tako i  na turski megane se mogu aktivirat dnevna...pretraži turske forume tamo imas sve, čuda rade

Probao Clip-om na Cliu 3 od starog, ne radi. Zakljucane sve oprcije.  Ne verujem da je na meganeu 3 drugacije. Clio je 2012, ako je to bitno.

Kod VAG- a recimo mozes da kodiras sta hoces, cisto kao primer.

Link to comment
Share on other sites

Za vlasnike grandtoura 1.5 dci 110 pitanje o potrošnji. Kolika vam je cca prosječna potrošnja po putnom računalu grad/otvorena? Moja je 7/5.2 vrlo pažljive vožnje (autoput 120 kmh) Vozio se neki dan taksijem, isto auto, i njemu piše 5.1. Pitam jel to sve po gradu, kaže da je. Još kaže da je frend imao 5.8, otišao je na servis i našli mu problem s diznom. Na forumima čitam da na otvorenoj cesti tak auto troši 4 l. Naravno da ne vjerujem putnom računalu, ali opet tolika razlika?! Realnu još ne znam...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Putno računalo ce ti uvijek lagati.. Najbolje ti provjeri na pumpi. I naravno može toliko varirati bez problema. (5.2l na 120km/h) mi se cini skroz okej tak da ne mislim da ti auto ima neki probem, jel normalno ubrzava? Kod mene je taj motor i na otvorenoj cesti je mislim moguce ostvariti 4l ili jako blizu. Stvar da se ja sa ovim motorom nikad nisam pretjerano trudio jer je jako mali potrosac. I preporucio bi ti da ga sa vremena na vrijeme stisnes na autocesti koliko ide :). Moguće da si ga zagušio, i vjeruj mi ono šaltanje na tipa 1600okt u sljedecu brzinu nema smisla, auto ne ide i onda moras stiskati gas da bi ubrzao i samo ti troši više. Moj model ima kratku getribu, moguce da tvoj megane ima duzi mijenjac pa malo treba prilagodit stil voznje.

Link to comment
Share on other sites

Otvorena cesta npr D1, podravska magistrala.. 4,5 do 5 max, znalo je i 4,2 ako se fino vozis jer je D1 puna kamere i policije, u gradu do 5,8...najvise sam imao 7,2 al to je bilo stani kreni 1-2 brzina.
Autoput 7l na 170, 150 trosi oko 6 mozda malo jace.

Link to comment
Share on other sites

Moj je s dugom getribom. Mješovita vožnja grad/otvorena cesta (80/20%) po putnom računalu 6.7l/100km. S tim da ga ne štedim niti malo, redovito ostavim ostale na semaforu :)
Na autoputu mi je standardno tempomat namješten na 150, pri toj brzini troši oko 6.5. Iz nekakvog davnog mjerenja, putno računalo pokazuje oko 4 do 5 dl veću potrošnju od stvarne.

Link to comment
Share on other sites

On 06. 05. 2019. at 11:31, frane998 said:

Evo krenulo me ?

Nakon što sam u smart talku, temi razna pitanja postavio pitanje: 

pitanje za znalce ?

danas sam si mijenjao diskove i plocice na svom meganeu, kada sam vracao klip hidraulike odjednom sam cuo ploooop i u istoj sekundi sam se sjetio da sam zaboravio otvoriti posudu ulja, kreten...

uglavnom, dio ulja mi je iscurio kroz zatvoren cep ili mi je mozda posuda puknula, ne znam.

auto koci najnormalnije, ulja ima u posudi. jel moguce da cep propusti ulje kada dode preko ibera?

 

Sada me zove žena da kada ubaci u rikverc kamera ne radi, ima li netko ideju od cega da krenem? ima li svoj osigurac kamera?

 

Evo ako će kome biti ista situacija, ja sam svoj problem riješio.
Naime, bio je problem u žici na pregibu gepeka.
Žica kamere je skup od 5 žica zalivene u gumu, dosta loše napravljeno obzirom da je dosta debela, idealno da se precvika.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ima li negdje u bespucima interneta slika motora megana tocnije svega ispod haube,svih djelova sto se okom vide sa nazivima npr. cep ulja, senzor radilice, klapna gasa..itd itd

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bi li pasovao zadnji donji dio branika sa Gena na Berlinu? Sviđaju mi se jako one 2 maglenke u donjem delu 

back.jpg

Link to comment
Share on other sites

Iz nekog razloga su različiti. :nezna:

 

Mene interesuje da li pašu tapacirunzi vrata sa Fluensa na Gena/Berlinu? Kontam da su prednji isti (ista vrata), međutim zadnji? 

Link to comment
Share on other sites

Zanimaju me iskustva s automatskom klimom. Ako stavim na 22 i "Auto", sto bi bila normalna temperatura kroz cijelu godinu, to nekako traljavo hladi. Prebrzo on to baci u neko održavanje. Ne vjerujem da dostigne 22 stupnja, pa da uspori klimu. Znaci trebam staviti na 19 ili niže čak. Jel se i vama tako ponaša? Cudno je meni to podeseno...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ista je stvar i kod mene i uopce nisam oduševljen tim automatskim sustavima osim tipa E klasa, BMW 5, A6.
Inace mi je uglavnom vruce pa mrzim kad miksa topli zrak pa svaku automatiku stavljam u ručni mod.
Automatiku koristim zimi, ljeto samo ručno, temp na minimum, puhanje ravno i na noge i ventilator prema potrebi. Tako mi jedino nije vruce.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja držim po ljeti klimu na 20 i auto mod. Ok mi je, dosta brzo ohladi. Po zimi držim 23 i AC off

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja zimi držim na 21 i Auto, a ljeti 5 stupnjeva manje nego što mi pokazuje vanjsku temperaturu, i na Auto 

Link to comment
Share on other sites

Ja zimi držim na 21 i Auto, a ljeti 5 stupnjeva manje nego što mi pokazuje vanjsku temperaturu, i na Auto 
Hm, danas bilo 27, na pokazivaču vanjske bilo i do 33 u vožnji (znam da mi je na staroj Astri pokazivalo u stupanj točno i nakon stajanja na suncu). Da stavim 5 manje od stvarnih 27, poprilicno bih se skuhao, a od 33 nemam šta pričati. Možda je dio problema i u crnim retrovizorima gdje je senzor...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sme se ici do 8C, eventualno 10 manje od spoljne sa temperaturom u prostoriji gde se boravi. Znaci, ako je napolju 33, sme da u prostoriji bude minimalno 23C. Na auto klimi kad se stavi 23 C, nikada u autu nece biti toliko, nego vise.. Klima se ugasi par minuta pre dolaska na odrediste iz vise razloga.. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, mbojan5 said:

Hm, danas bilo 27, na pokazivaču vanjske bilo i do 33 u vožnji (znam da mi je na staroj Astri pokazivalo u stupanj točno i nakon stajanja na suncu). Da stavim 5 manje od stvarnih 27, poprilicno bih se skuhao, a od 33 nemam šta pričati. Možda je dio problema i u crnim retrovizorima gdje je senzor...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
 

Ha gledaj..... Svakome njegovo paše...

Meni i kad stavim na 25 klimu, ako je vani 30, ona hladi u autu, i to jako fino.

Iskreno i smeta mi kad klima "udara" na najjače. Nakon par minuta, maksimalno, 5, intenzitet klime , tj. snaga puhanja se smanjuje, na Auto modu, što po meni znači da se temperatura u autu približava tih 25 stupnjeva. 

Link to comment
Share on other sites

Meni po gradu hladi ok. Puse hladan zrak i hladi. Ali po autoputu sam se vozio 300 km u petak od 14h nadalje i nikak se rashladiti. Probao sam sve kombinacije auto i rucno i kak vele gore u pocetku puse hladno a kasnije se uspori i u kabini se pocnem znojiti. A kod meg 2 sa rucnom klimom nije bilo tak..
Moram do autoklima servisa..

Link to comment
Share on other sites

Ha gle.... I meni, kad je duža vožnja po autoputu, isto moram postepeno još spuštati temperaturu jer ne ohladi, tj. "navikneš" se na temperaturu u autu, a i vani sunce jako grije, velika prednja šajba, i bočne su poveće... 

Tako da da, spuštam temperaturu. 

Ali hoću reći, ovih 25-27 u autu, ako je vani 30-33 stupnja, i k tome još sparno, ovo u autu je milina i ugodno za biti. 

I ovo gašenje klime prije dolaska na odredište, vidiš, ja ne prakticiram. Neznam zašto, jer imam dojam da ako je tako "manja" razlika u temperaturi između auta i vanjskog prostora, nemam potrebu to raditi. 

A i već sam se puno puta "uspješno aklimatizirao" na temperaturu vani u odnosu na auto, s tim da kažem, na tih 25 u autu mi je bilo jako ugodno sjediti, u odnosu na 30 stupnjeva starine vani. 

Link to comment
Share on other sites

To radiš iz bar 2 razloga, ne mogu ih se trenutno sjetiti više, ako sam i nekada čuo.

 

Prvi je osobne prirode, a to je kratka aklimatizacija tijela. Okej, ako paziš kao što paziš i ne radiš veliku razliku u temperaturi u odnosu na vanjsku, to je možda u manjoj mjeri potrebno.

 

Drugi je tehničke prirode i vezana je za auto. Gasiš ju malo prije uz ostavljen ventilator na jače puhanje, da se posuši isparivač i eventualni kondenzat u sustavu nakon gašenja klime, kako bi se smanjila i produljila mogućnost stvaranja gljivica, smrada, samim time neugodnog mirisa, itd... default_smilie2.gif

 

P. S. I kućna klima i na poslu su mi namještene da radi još ventilator nakon gašenja. Ne znam dal svaka kućna klima ima tu opciju. Dakle ugasiš ju a ona ostane otvorena još recimo 5 minuta i puše samo FAN, nakon što se hlađenje zaustavi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, mario #8 said:



Drugi je tehničke prirode i vezana je za auto. Gasiš ju malo prije uz ostavljen ventilator na jače puhanje, da se posuši isparivač i eventualni kondenzat u sustavu nakon gašenja klime, kako bi se smanjila i produljila mogućnost stvaranja gljivica, smrada, samim time neugodnog mirisa, itd... :)

Ok, ovaj drugi razlog, kužim i to stoji, mislim i prvi stoji, ali eto nije prevelika razlika u temperaturi. 

Budući da mi je klima stalno na auto, nekako već po navici, mijenjam filter kabine 2 puta godišnje ,jer prvo, stvarno izgleda grozno, a drugo dođe 80kn +/- koju kunu, a isto tako bar jednom godišnje "provučem" onu dezinfekciju kroz sustav... 

Zasad mirisa nije bilo u autu....

Ali da, stoji, možda bi i trebao malo češće gasiti klimu, ali ono, rob navike

 

P.S. i meni kućna klima isto tako odradi interval samo ispuhivanja, bez hlađenja

Edited by mirda13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim, tako rijetko se u životu poklapaju teorija i praksa da nema pravila...

I moj nekakav zaključak bi bio nakon mora iskustava drugih da su još najbolji sustavi (mislim na stanje) kod ljudi kojima je klima upaljena svaku sekundu koliko i auta, dakle kako je par ljudi ovdje napisalo, da ju ni ne gasi, tako da je očito pravilo da ga nema...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, mario #8 said:

Mislim, tako rijetko se u životu poklapaju teorija i praksa da nema pravila...

I moj nekakav zaključak bi bio nakon mora iskustava drugih da su još najbolji sustavi (mislim na stanje) kod ljudi kojima je klima upaljena svaku sekundu koliko i auta, dakle kako je par ljudi ovdje napisalo, da ju ni ne gasi, tako da je očito pravilo da ga nema...

Tako je. Slažem se. A i sad sam se sjetio, još jedan od može biti razloga, zašto ne gasim....

U nekoj priči s nekim, ne sjećam se....

Pričali smo u vezi klime, neko mi je rekao "a gle, sad kad ti već radi klima toliko dugo, i praktički ju ne gasiš, nemoj ni sada početi, da ju nebi "šokirao" pa da ti još nešto ne zacvika?"

Tako da,,eto, po navici je ostala stalno upaljena, i evo da pokucam u drvo, nema nekih problema. Samo 2x godišnje promjenim filter kabine, 1x dezinfekciju, i udaraj.....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.