Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

Ma sve je ok, nisko vrelište nije bilo odmah nego obično nakon 2-3 godine. Dosad ekipa kod koje sam održavao auto nije nikad posebno ispuštala na kvačilu niti je to netko spominjao :)

Ali da, mogli bi to isprati jednom kako treba, pratim kad bude opet nisko pa ćemo onda kemijati :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ulje u kuplungu nije osjetljivo na vreliste, to je jako mala sila koju bi i cista voda ostvarila, ali se dost nezgodno mijenja. ide spricom odozdo prema gore, s tim da se u cilindru u zvonu zamijeni samo ak je nov, suh.. kod izmjene kvacila i novi cilindar i novo ulje i u brenze i u kuplung..

Link to comment
Share on other sites

Za prvu ruku sam mu natočio 2 dcl ulja da mogu do majstora i vratilo se sve u normalu.... E sad da li ce tako ostati....??

Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije, čest slučaj kod odzračivanja kočnica, majstor zaboravi postaviti dodatnu posudu s tekućinom iznad spremnika, pa kuplung ostane u zraku. 

Link to comment
Share on other sites

Čitam i nekužim a zanima me...., znači kočiona tekurčina ima veze sa kuplungom kako i zašto? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije, čest slučaj kod odzračivanja kočnica, majstor zaboravi postaviti dodatnu posudu s tekućinom iznad spremnika, pa kuplung ostane u zraku. 
Misliš na moj slučaj??
Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije, čest slučaj kod odzračivanja kočnica, majstor zaboravi postaviti dodatnu posudu s tekućinom iznad spremnika, pa kuplung ostane u zraku. 
Misliš na moj slučaj??
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, macan said:

Čitam i nekužim a zanima me...., znači kočiona tekurčina ima veze sa kuplungom kako i zašto? 

Kuplung i kočnice dobijaju tekućinu iz iste posude, otvor za kočnice je postavljen niže u odnosu na otvor za kuplung. Ako se radi o potrošenim kočnicama, nivo tekućine u posudi je nizak i kuplung u određenim situacijama ostane bez tekućine, tj. povuče zrak. Odzračivanje uvijek treba raditi s punom posudom. 

Link to comment
Share on other sites

ako je falilo 2 deca ulja onda vjerovatno pusta potisni, prati nivo ulja
Yap... Lako ako je zraka bilo... Brine me jel do potisnog,a pošto mi je auto na 277000 moguće je i da je on propišalo.
Link to comment
Share on other sites

Jel normalno da vec turbina počne sliniti na 145tkm?Neki dan kad sam punio klimu pa ga je majstor digao da pogledam od ispod i skrenuo mi paznju da slini turbina.Očito sam kupio dobrog mačka u vreći da sam se uvalio ali jbg.

Edited by Srky007
Link to comment
Share on other sites

Turbinu mozes zaklat za 5 min ako imas volje. A to sto malo slini nemora nista znacit ako su cijevi od turba sa gumenim prstenima. Cesto na njima slini. Provjerit zracnost ako je nema i ako ne trosi ulje. Zanemari.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ljudi jel imo netko slican problemcic? znaci racunalo normalno pokazuje koliko mi je goriva ostalo dok ne dode na dno kad se treba rezerva upalit, ona se ne pali. nekad mi se lampica rezerve palila kad mi je ostalo 80km, i tad bi ostala jedna crtica. u zadnja tri mjeseca vise se ne pali lampica rezerve, auto pokazuje i kad je ostalo manje od 80km (trenutno pokazuje 60km) i nikako se ne spusta na jednu crticu vec ostaje na dvije. nisam ga nikad probao tjerat jos dalje da vidim dal bi se ikad upalila rezerva jer me strah da ne ostanem bez goriva, jer definitino se nesto poremetilo

Edited by punkrockos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Još jedan problem ( možda??) izbacuje mi poruka check start&stop koji naravno sad ne radi (nije nek šteta), žaruljice sa kljucem ne svijetli, skenirao ga sa OBD-om i ne pokazuje nikakve greške... Što bi moglo biti??

Link to comment
Share on other sites

Pitanje za one koje imaju manualnu klimu da li kad stisnete dugme AC cuje se klik na kompresoru?Jer ja kad stisnem samo pali ventilator a kompresor ne čujem pa da se malo posavjetujem prije nego odem majstoru

Link to comment
Share on other sites

Još jedan problem ( možda??) izbacuje mi poruka check start&stop koji naravno sad ne radi (nije nek šteta), žaruljice sa kljucem ne svijetli, skenirao ga sa OBD-om i ne pokazuje nikakve greške... Što bi moglo biti??

Akumulator?

Pitanje za one koje imaju manualnu klimu da li kad stisnete dugme AC cuje se klik na kompresoru?Jer ja kad stisnem samo pali ventilator a kompresor ne čujem pa da se malo posavjetujem prije nego odem majstoru

Nekad se čuje, ali najbolje pogledaj da li se okreče onaj centralni dio kompresora kod remenice.
Remenica vrti uvijek a magnet ako ukapča onda se i trokutasti dio rotira.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marioo said:

Još jedan problem ( možda??) izbacuje mi poruka check start&stop koji naravno sad ne radi (nije nek šteta), žaruljice sa kljucem ne svijetli, skenirao ga sa OBD-om i ne pokazuje nikakve greške... Što bi moglo biti??

Zanimljivo... Sto si sve radio na autu prije te greske?

Uglavnom, imam istu gresku nakon zamjene kuplunga i potisnog i majstor se "bori" s tim vec tjedan dana. Vozio ga je i kod elektricara i u Renault i nemaju pojma, narucio je novi start&stop modul pa ce istestirati da li je u tome stvar. Kod mene aku nije sigurno jer sam ga mijenjao prije pola godine. Sad vidim da tebi ne svijetli narancasta lampica sa kljucem, meni svijetli  i pise ista greska, auto se ponasa i vozi najnormalnije.

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo... Sto si sve radio na autu prije te greske?
Uglavnom, imam istu gresku nakon zamjene kuplunga i potisnog i majstor se "bori" s tim vec tjedan dana. Vozio ga je i kod elektricara i u Renault i nemaju pojma, narucio je novi start&stop modul pa ce istestirati da li je u tome stvar. Kod mene aku nije sigurno jer sam ga mijenjao prije pola godine. Sad vidim da tebi ne svijetli narancasta lampica sa kljucem, meni svijetli  i pise ista greska, auto se ponasa i vozi najnormalnije.
Nisam radio ništa... Jutros sam ga normalno ugasio... Stajalo u garaži dok sam bio na poslu i pojavi se to.
Link to comment
Share on other sites

A ock! Onda vjerojatno nije isto, na prosloj strani si nesto spomenuo potisni pa sam mislio da si isto mijenjao.

Link to comment
Share on other sites

Nisam, bio sam nadolio ulja u kočnice i napumpao kuplung i sad je ok.. Razina ne pada ali i to mi je bilo na pameti. Čitao sam na raznim forumima da i neki senzor kuplunga ili tako nesto zna biti problem.... Probaj ti to vidjeti sa svojim mehom. Ja sve nekako sumnjam na aku... Vidjet cu još jel netko ima kakvu ideju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.