Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

Sin je kupio pred par mjeseci Megana 3 sa 1.6 motorom, najslabiji sa 74 kw. Trenutno ima oko 140000 km i ne dimi niti nabija pritisak na čep od ulja. Motor je za sad suh i ne pušta ulje nigdje. Jedini problem je bila brtva termostata koju smo promjenili i za sad dobro drži.

Ako i postoji kakav pritisak u tom djelu semeringe ne smije izbit van. Ne idu oni baš lagano u svoje ležište.

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Ne mislim da ih fizicki izbije van kompletne, nego da uslijed zastopanog separatora uljnih para procure. Svaki motor ima tlak u glavi kod ventila i odusak motora. Veki imaju mehanicki i dodatan PCV Nemoguce je da nema tlaka ali nesmije bit prevelik.

Ima i naprednjjih sustava i dodatnih oil catch can kantica za kupili.



Imao sam i ja 1.4 16v suh ko barut.
Ovaj je bio suh 2 godine i eto sad proslinilo ili semering ili sama varijabilna remenica, ne mogu to dokuciti, mijenjat cu oboje.
Link to comment
Share on other sites

Skinut poklopac razvoda, oprat sve to skupa dobro i osušit. Malo se provozat ili ostavit da auto radi jedno vrijeme u leru i pratit jel će gdje pokazat ulje. Negdje se mora vidjet, malo vremena i strpljenja i mislim da ćeš nać problem.

I sam bi to trebao vidjet kod sebe na Laguni, čini mi se da isto u tom djelu malo slini ulje.
Moram skinut poklopac razvoda da budem siguran jel odatle ili negdje drugdje masti.

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jesam jos prije 2 tjedna sve oprao dimerom i vodom i pobrisao, osusio, upalio na mjestu, 20 minuta i turirao, nista, tek kad sam vratio dekl i nosac, provozao se 2-3 km i opet rastavio, vidio sam da se iza remenice cijedi niz glavu ali se i remenica zamasti zbog struje zraka ili neceg drugog u deklu pa pocne razbacivati uljnu maglu po komplet deklu.
Sad mi je zima, al kad malo zatopli, ponovit cu postupak.
Iako velim 99% semering i/ili remenica.

Link to comment
Share on other sites

Ponovi postupak i vozi se 1 km, šalim se ali ja bi to tako napravio.
Kad skinem poklopac razvoda neću ga sigurno vraćati natrag dok ne skužim di je problem.
Bio sam već kod svog mehaničara po tom pitanju i kad sam mu spomenuo problem samo je okrenuo očima.
Inače se znamo i ok smo si, da ga baš zamolim da mi to odradi napravio bi al vidim da baš nema volje se sa time zabavljat. Zato ću sam probat detektirat "kvar" i onda proć njemu da odradi skidanje i zamjenu.

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, jesam, ali brzo mi remenica razbaca to po deklu i onda je teze vidjeti, bas treba upaliti i cekati na mjestu i kad se ugrije turirati pomalo i tak bi se moglo vidjeti..
I ja sam pokusao zamoliti clana cardak da mi to predihta, slozi sve dijelove kaj imam za veliki i mali servis, ali nije mi se izjasnio, mislim da nece, da mu se neda raditi to, a necu biti dosadan. A davno kad sam bio radio u mehanicarskim radionama, jedan od najgorih kvarova je bio kad je musterija dosla da mu curi ulje od nekud... hehe

Tak da ne zamaram se previse. Malo mi je hladni sad ali mjesec i pol bude valjda izdrzao da mogu u garazi drzati alat da mi se prsti ne smrznu. Ovih dana mi dolazi treca blokada remenica koja mi je falila.. kod Andjelka su semerinzi i remenica, te brtve usisne grane, antifriz imam, i to je to. Cim malo zatopli, opet krecem u posao.. za jedan vikend to sredim sve..

e3a555dd0520a6cc9037e6e5cbe4af51.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da li netko zna okvirno cijenu zamjene kuplunga na Grandtour-u 1.5dci, 2015g. ?

Poceo nam je proklizavati pa da se pripremim prije nego zvrcnem majstora 😅

Link to comment
Share on other sites

Da li netko zna okvirno cijenu zamjene kuplunga na Grandtour-u 1.5dci, 2015g. ?
Poceo nam je proklizavati pa da se pripremim prije nego zvrcnem majstora [emoji28]
4500-5000kn sa zamasnjakom.
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Lowlife said:

4500-5000kn sa zamasnjakom.

Nadam se da ne treba i zamasnjak 😕

Nema auto puno km samo smo skratili zivot kuplunga jer povremeno vucemo kampicu.

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, MoschuS said:

Da li netko zna okvirno cijenu zamjene kuplunga na Grandtour-u 1.5dci, 2015g. ?

Poceo nam je proklizavati pa da se pripremim prije nego zvrcnem majstora 😅

Valeo set s zamasnjakom ti je sad cca 3200kn s popustom  i na nekoj akciji u tokicu

Bez zamasnjaka cca 1200kn(lamela, korpa, potisni)

A za zamjenu valjda imas nekoga🙂

Link to comment
Share on other sites

Rijetko tko ce ti mjenjati samo set kvacila i dat garanciju na to. Idealno je zamjeniti bar i semering radilice posto zna na 1.5 pustat. Tu je i ulje u mjenjacu 2l.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Megane 3 2.5 dci 2012 sad sam primijetio neobično mekanu papučici kuplunga...normalno se vozi i mijenja brzine ali nije to to... Gledao sam ulje u kočnicama i fali ga...ali trebao bi mijenjati prednje pločice pa sad nisam pametan jel dolijevati pa ce to rijesiti papučici ili je nesto drugo. Netko kuzi u čemu je problem? 3cb5aedc452870c228042cbbabb0935e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da, na tehnickom izvuce dva deca za testiranje, ne lupetajte
Uostalom da fali ulja bi upalio lampicu
Pregledaj si kocnice da negdje ne pusta, ne bi bio prvi da se to desi nakon sta gaze kocnice na tehnickom

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pitanjce za vas majstore kad ste se već lijepo okupili :)

Scenic 3, kočiona tekućina je redovno mijenjana svakih par godina, kad mjerenje na tehničkom pokaže da je točka vrelišta nisko. Koliko mi je poznato svaki put je ispuštana kočiona na kotačima i sve odzračeno.

Da li treba i u kvačilu posebno mijenjati tekućinu i odzračivati?

Ne vidim kako bi se nova tekućina pomiješala sa starom, ipak je to "slijepo crijevo", poseban vod od kočionog do kvačila. Nikad mi nitko nije spomenuo kvačilo i odzračivanje :)

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.