Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

kad smo kod ventilacije, na koliko stupnjeva drzite dvozonsku da vas lijepo grije? ja sam poceo sa 18, pa nakon nekog vremena bi pocelo puhati hladno, pa sam poceo po 21-22 rokat (A/C ukljucen)

Link to comment
Share on other sites

22 u prosjeku zimi, prozore ne otvaram, dosta mi je prašine. Klimu ako se počne magliti

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

znavci A/C nije upaljen? ja ga upalim da mi brze ugrije, posto se vozim 15tak km na posao...pa nakon 6-7km pocne ugodno grijati, inace bi kozna kad :D 

Link to comment
Share on other sites

Klima stoji na AUTO i na 21 do 23°C. Sve ostalo sama odrađuje. 

Jedino ako se auto zamagli onda upalim opciju brzog odmagljivanja.

O krstarici se radi naravno.

 

Na R4 polugica uvijek (zimi) stoji na crvenom, Ventilator palim tek kad se temperatura rashladne vode u motoru podigne na nekih 50°C. i onda vrlo brzo postane poprilično ugodno u aut.

Veći je problem magljenje stakla pogotovo kad je više ljudi u autu. Onda uz sav trud ventilatora krpica jedina pomaže.

Link to comment
Share on other sites

znavci A/C nije upaljen? ja ga upalim da mi brze ugrije, posto se vozim 15tak km na posao...pa nakon 6-7km pocne ugodno grijati, inace bi kozna kad [emoji3] 
Ako su ti termostati OK, nakon 6, 7 km bi ti već bez klime trebalo neugodno grijat, a ne ugodno.
Dobro ajd ipak ne baš neugodno, al skroz lijepo.
Link to comment
Share on other sites

Na Laguni sa grejačima rashladne tečnosti (thermoplunger ili kako već) počinje da greje relativno brzo na ovim temperaturama oko nule, neka bude 2-3Km po gradu. Grejanje uz PTC grejač na espasu ili seniku počinje nešto brže, nijanse su u pitanju ali i razlika u zapremini kabine. Zagrevanje rashladne tečnosti pa samim tim i motora naravno da ide u korist Lagune

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, petak said:

Klima stoji na AUTO i na 21 do 23°C. Sve ostalo sama odrađuje. 

E i ja bih tako najradije držao, ali mi se baš primjeti zvuk kompresora kad klima radi. Kad ju ugasim tišina u autu pa ju zato zimi ne palim ako se ne magli. Morat ću vjerojatno ubrzo raditi servis tog kompresora, ne sviđa mi se što ga čujem

Link to comment
Share on other sites

evo probao sam bez A/C i isto bude...grije relativno brzo...tako da cu sad bez A/C paliti i mir...osim kad je kisa

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

da li podizac prozora (zaadnji lijevi) kad se mjenja nuzno mora biti sa confort modom ili mogu staviti obican, pa recimo iskoristiti iz njega ono sta se da i montirati na postojeci? osim sta je razlika u dzekovima...nenormalno je skup podizac s confort modom...za tu cijenu napravim pola velikog i malog servisa (oba remena)

Link to comment
Share on other sites

iskreno ne kuzim se apsolutno u tu temu, ugl problem je bio odavno, prozor bi isao dolje stalno kod pritiska na dugme (u oba smjera dugme) i rijetko bi isao gore, ajmo rec jednom na 10-15x...izgbjegavao sam ga otvarati, a kad bi se desilo, onda bi po par min pokusavao na dugme ga dignuti gore, pa na kraju bi i uspio...jedan dan sam slucajno opet ga otvorio na dugme i nije vise nikako htio ic gore, pokusao sam mu pomoc rukom tako da ga vucem prema gore dok dizem ga na dugme i valjda zbog moje prevelike sile se otkacila sajla (barem kako vidim) i prozor vise nije mrdao nigdje, dignuo sam ga gore i stavio par dascica izmedu gumenog okvira i stakla, medutim se staklo povremeno spustalo dolje par cm radi nasih bajnih cesta po gradu, sto meni osobno nije problem jer sam uvijek obilazio auto prije ostavljanja na parkingu, pa bi ga izvana dignuo i stajao bi. dok problem je bio kod moje drage koja nije nikad provjeravala...ugl sad sam stavio dasku u vrata ispod stakla i sve je lijepo cvrsto, ali opet bi volio to popraviti, ali kao sta vidim cijena za podizac sa confort funkcijom je pretjerana, pa cak i obican podizac je skuplji od vecine podizaca sta isporucujem...

zato me zanima da li ako uzmem obican, da li se da preseliti to sta ne valja (motor, sajla ili sta ja znam sta) na postojeci (ako naravno modul confort funkcije mi je ispravan) ili ne?

Link to comment
Share on other sites

Mehanika podizača je ista. Vodilica, sajla, prihvat prozora, rupe za montažu.

Razlika je u elektromotoru odnosno modulu koji upravlja podizanjem i spuštanjem.

Koliko vidim tebi elektromotor radi. 

Da li ti se ista stvar dešava kad koristiš prekidačem na zadnjim vratima i na vratima od vozača?

Ako se ista stvar dešava na oba prekidača onda je ili modul vrisnuo od vlage i vode u vratima pa divlja, ali onda ti novi podizač bez elektromotora i modula nema nikakve koristi ili je nekakav kontakt u lošem spoju. Nijedno od ovoga nebi bilo čudno

Ako se različito ponaša sa različitim prekidačima onda je ili prekidač crko ili je neki kontakt na tom prekidaču u lošem spoju.

 

Ja bi prije ikakve kupnje probao detektirati gdje je problem. 

Skini podizač iz auta, posloži sajlu na mjesto i probaj se igrati sa prekidačima da vidiš gdje zeza.

 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, petak said:

Da li ti se ista stvar dešava kad koristiš prekidačem na zadnjim vratima i na vratima od vozača?

ovo se ne sjecam da li sam ikad pokusao sa zadnjim prekidacem, mozda jesam...ali ne sjecam se...vozim se vec neko vrijeme bez zadnje otplate...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dok auto radi kad otvorim čep za točenje ulja i di je šipka frca ulje van. Mislim da mi to nije radilo. Da li je to zabrinjavajuće? 1.9dci, 96kw

Link to comment
Share on other sites

otkud ta ideja, otvarati čep od ulja dok auto radi? Neki drugi simptomi su te natjerali na to?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

kako ja znam, bilo koji auto dok mi bio bez cepa ulja je radio nemirno i gusio se

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

otkud ta ideja, otvarati čep od ulja dok auto radi? Neki drugi simptomi su te natjerali na to?

Ma osjetio sam miris ulja u kabini kad stanem na mjestu ali znam da je to jer mi sline brtve od poklopca ventila i brtva od usisa/ispuha koje mislim promjeniti na idućem servisu jer do sada sam na zadnja dva-tri servisa samo počistio cleanerom. I čisto da vidim koliko se to uslini s vremenom, otvorio sam haubu i pogledao te sam eto okrenuo i čep i izvukao šipku van iz neke znatiželje :D

Link to comment
Share on other sites

On 03. 02. 2020. at 17:52, Ruske said:

kako ja znam, bilo koji auto dok mi bio bez cepa ulja je radio nemirno i gusio se

Koliko ja znam meni je svaki auto koji sam imao radio isto s otvorenim, ili zatvorenim čepom za ulje.

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi se već par dana pojavljuje na ekranu, ulja ima, auto normalno radi.
Pretpostavljam da bi senzor mogao zezati, gdje se nalazi na 1.6 motoru?9b05ad2d77c1c6cffb4e8a62d7ca6dc4.jpg

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ekipa jedan ozbiljan problem. Volan stane u bok, kod dodavanja gasa vuče u stranu a kad pustiš gas se vraća. 

Trap je sve na mjestu i kao novo. Provjereno kod mehaničara i jučer na tehničkom te danas napravio optiku. Kaže čovjek da treba vidit u ovlaštenom na dijagnostiku jer ne zna dal je elek. pumpa ili servo ili šta već. Da li nešto u kvaru ili treba kalibrirati. Ima li netko ideju?

Link to comment
Share on other sites

Jel se to dogadja i u leru ako ga turiras? Ako da, onda bi stvarno moglo biti nesto sa servom, a ako ne onda tipujem na krajnike spone.
Meni je Laguna dobre 2 godine konstantno vukla u jednu stranu, u medjuvremenu prosao 2 tehnicka, 3-4 majstora i svi tvrdili da je to normalno (?!), da bi se na kraju problem rijesio manje vise slucajno promjenom gore navedenog.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.