Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

U leru se to ne događa. Ali opet ako idem mjenjati sve od reda koštat će me puno a pitanje ako ću doći do rješenja. To nije ono klasično da vuče u stranu kao kad ne štima optika. Ovo baš čupa volan desno kad dam gas i vraća ga natrag kod puštanja gasa. Mislim ono, moraš baš biti oprezan kako voziš

Link to comment
Share on other sites

si lupil di s felgom u rinzol, rupu? meni nije vracal volan na polu, ispalo da je glavcina spigana... naravno prvo su rekli da je most spigan pa smo to zmenjali za bzvz... al nije cupal volan pod gasom...

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zanimljiv slucaj, ja nebih rekao da su krajnici nego nesto vezano uz poluosovinu.

Link to comment
Share on other sites

Nigdje nisam udario. Stvarno ne znam šta da činim ni odakle da krenem. Pa vidilo bi se da je krajnik, homokinetički ili nešto.. da su seleni na vilici bilo bi još gore. Ne znam..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10. 02. 2020. at 16:53, robyakarider said:

vecina auta sa MAF senzorom rade grdo kad se skine cep, ako ima MAP onda mu ne smeta

A šta ako ima MAF i MAP?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Imam na ponudi prednje amortizere, Meyle i Monroe. Cijena je skoro ista, par kuna razlike. Koje uzet?

Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Spustio prozor na vozačevoj strani do pola i sada neće više ni gore ni dole. Ne čuje se ništa, nikakvi trzaji. Za ostala tri prozora radi sve normalno. Jel to riknuo motorić podizača ili?

Link to comment
Share on other sites

Samopopavljajući mod. 

Česta pojava na Laguni 2:bigl:

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Tempomat kod mene. Nije radio kod kupnje, proradio nakon niti god dana i dan danas nije vise prestao raditi

Radio prestao raditi, upalio se samo jednom na 10min, nakon par mj ne rada i od tada vise nije

Moras zavoljet taj francuski sarm

 

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 12. 03. 2020. at 16:38, robyakarider said:

isto ti je, MAF-u poremetis mjerenja kad skines cep

Ne znam kako bi poremetio mjerenja na usisu ako skineš čep. 

Link to comment
Share on other sites

Kako? Ako imaš usisnu cijev kroz koju prolazi struja zrak dok motor stvara podtlak (vakuum) i motor (klipovi/karike) dobro brtve kako će MAF ili MAP krivo izmjeriti?

Link to comment
Share on other sites

Da napišem samo ono što smo pisali pri vrhu stranice da mi je auto vukao u bok. Uglavnom od dva mehaničara i pregleda na dvije tehničke stanice svi su vidili da je jedan selen na vilici malo mekši ali kao da to ne može biti to. Onda sam odveo kod jednog koji mi je samo za reći da je to krivo uzeo 250 kn al dobro.. znanje se plaća. Malo ili ne malo tebi kotač ide 1-2cm naprid-nazad rekao mi. Promjenio sam komplet vilicu za 300 kn i sve je kako treba. I ova koja je bila gore od trw-a eto, nije izdržala ni dvije godine

Edited by olympya
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zna li netko razliku izmedu F9Q 674 i F9Q 750 motora? Dosad sam uvijek kupovao dijelove za 750, jer kad sam kupio auto sam izguglao engine code za 1.9 dci 88 kw i doslo mi je 750 u prvih 10 rezultata koje sam gledao. Trebao bih si uzet novi kuplung set i rekao mi je mehanicar da pazim na kod motora jer je moj 674, na sto sam ja u nevjerici rekao da nema sanse, da mora bit 750 i onda mi je pokazao bocno na motoru da pise F9Q 674 sto ja uopce nisam primijetio prije. Auto je bio na velikom servisu prosli tjedan i tu je i mehanicar skuzio da je 674 u pitanju jer jedan zupcasti ima 134, a drugi 133 zubaca. Sad me zanima hoce li odgovarat kuplung set za 750, jer uopce ne pronalazim setove za 674...? I ako mi netko moze ugrubo reci gdje je razlika izmedu ta dva motora, jer sad kad sam izguglao kodove, u sluzbenoj tablici svih motora za L2, ta dva motora su u sve i jedan podatak iz tablice potpuno ista. 🤔

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

U nazad tri posta napisao sam da sam promjenio vilicu i krajnike i time rješio da auto više ne čupa volan i da sad ide kako treba. Sad nakon mjesec dana, gume zimske sam ionako uništio.. stavio danas nove ljetne uniroyal. Radili optiku, stave sve u zeleno. Idemo na cestu volan stoji u lijevo, vrate se natrag opet rade optiku i sad kaže da je u crvenom. Stave opet u zeleno o kažu sad će biti ok. Odem ja ća kad ono volan sad stoji u desno.. nisam se ni vratio danas više jer sam lud već i mislim da idem probat kod nekog drugog napravit optiku. Što se to može toliko pomicati da svaki put kad stavi auto ma to mjerenje ne kaže vrijednosti u zelenom nego u crvenom?

Sve je kako treba i ništa nema lufta osim ako ke to nešto tolimo neprimjetno ali onda mi preostaje samo da mjenjam sve od reda i da stavim neke najskuplje marke kao što ke Lemforder.. drugo ne znam šta bi moglo biti

Link to comment
Share on other sites

Letva, most..

Valjda su “zakočili” volan kad su radili optiku? Jer ako jesu nebi smio stajati u stranu. 

Link to comment
Share on other sites

Jesu, zakočili su ga oba puta ali eto čim ga skinu sa dizalice i kreneš na cestu voziš ravno a on stoji na bok. 

Na meganu 3 coupe letva volana mi ima toliko lufta i lupa na mjestu dok cimaš volan i dok voziš i opet stoji na cesti i vozi se kao karting 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da li je netko radio generalku na 1.9 dci 96kw?

Imam 260.000 km. Ulje smrdi u kabini, neke pute u ler kad vozim nizbrdo sama si dodaje gas, kad otvorim čep na mjestu ulje lagano frca van. Onaj kolektor uljnih para je sav masan. 

Da li je to motor počeo nabijati kompresiju u karter pa se sve to dešava ili? Baš nemam živaca više, rađe bi napravio remont nego svakih mjesec dana doživljavao nešto novo. Auto bi svakako još držao jer je u globalu dobar i očuvan.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.