Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Za loš protok ulja bi mogao krivac biti filter?

ne nego skupine garezi po stjenkama cijevi povrata ulja i dovoda do turbine, u pumpi ulja, u situ na pumpi ostatci starih letecih..

Ovaj motor sto starom radim sam 3-4 dana samo cistio iz nutra..strasno

Link to comment
Share on other sites

ne nego skupine garezi po stjenkama cijevi povrata ulja i dovoda do turbine, u pumpi ulja, u situ na pumpi ostatci starih letecih..

Ovaj motor sto starom radim sam 3-4 dana samo cistio iz nutra..strasno

Kad se mijenja turbina mijenjaju se cijevi dovoda i odvoda pod obvezno.

Link to comment
Share on other sites

Zasto ako nije fizicki suplja negdje? Pa metalne su.

Ocisti se iz nutra i vana i ko nova je i dalje.

Barem sam ja svoje tako rijesio i nove brtvice i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Zasto ako nije fizicki suplja negdje? Pa metalne su.

Ocisti se iz nutra i vana i ko nova je i dalje.

Barem sam ja svoje tako rijesio i nove brtvice i to je to.

Preporuka proizvođača je da se cijevi obavezno mijenjaju, nije to bez veze. Može se i čistiti, ali ako se ne mijenjaju, ili ne čiste onda se može dogoditi s.anje.

Link to comment
Share on other sites

Preporuka proizvođača je da se cijevi obavezno mijenjaju, nije to bez veze. Može se i čistiti, ali ako se ne mijenjaju, ili ne čiste onda se može dogoditi s.anje.

preporuka proizvodaca je da se i leteci mijenjaju ili se moze desiti s**nje :p

Link to comment
Share on other sites

pa gle, vecina ne ocisti ni cijevi od turba do usisa, a niti zamjeni ulje.. a sve je preporuceno od strane proizvodjaca, da ne spominjem da je od strane proizvodjaca isto tako preporuceno zamijeniti intercooler zbog mogucih opiljaka koji mogu ostati u njemu

Link to comment
Share on other sites

preporuka proizvodaca je da se i leteci mijenjaju ili se moze desiti s**nje :p

To nije preporuka proizvođača, to je preporuka mehaničara, i genijalaca s foruma.

Link to comment
Share on other sites

pa gle, vecina ne ocisti ni cijevi od turba do usisa, a niti zamjeni ulje.. a sve je preporuceno od strane proizvodjaca, da ne spominjem da je od strane proizvodjaca isto tako preporuceno zamijeniti intercooler zbog mogucih opiljaka koji mogu ostati u njemu

Ajde mi točno navedi di piše da je potrebno zamijeniti intercooler kada se mijenja turbina.

Link to comment
Share on other sites

Sutra cu novi snimak opaliti gdje ce se bolje vidjeti.

P.s. sto se dogodi sa vnt-aktuatorom na starijim turbinama, zaglavi se, zapeče? Uglavnom, to se isto reparira?

Link to comment
Share on other sites

Mehanizam u turbini se mora ocistiti sam aktuator je uglavnom ok

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.