Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Javio se čovjek iz servisa. Probati ću što vjernije prenijeti ono što je rekao.

 

Prema njemu, jedan jedini uzrok za ovo je puknuće turbine po osovini što je napravilo put za ulje koje je završilo u cilindrima.
Ovaj vitalni dio motora je izgleda dobar jer su mjerili kompresiju i ona je odlična. U karteru nema ulja, svo je povučeno.

 

E sad, cijena. Pod pretpostavkom da je s motorom sve okej, cijena popravka je oko 8800 kuna. Tu spada nova Garrett turbina (5600 košta, a original Renault je 7000, no čovjek tvrdi da su vrlo vjerojatno iste jer Renault otkupljuje od Garretta veće kočliča pa onda, jel...) zatim novo ulje i filter, čišćenje/ispiranje intercoolera i katice te ruke za sve nabrojano. Naravno, mogu oni ugraditi i stvari koje ja donesem i onda će mi samo ruke naplatiti. U oba slučaja, ne jamče da će motor dobro raditi. U biti, stvar je da ne mogu utvrditi da će motor uopće upaliti nakon što to sve ugrade.

 

Eto, toliko. Bio bih vam zahvalan na savjetima i podijeljenim osobnim iskustvima (ako ste ih, nažalost, imali).

Link to comment
Share on other sites

ma kupi repariranu,kakva nova turbina na auto star 10+ godina i 25% vrijednosti istog,novo ulje i filter,turbina... to ti je rizik od cca 400 €...iskreno se nadam da je sa motorom sve ok,jer to bi bilo najpovoljnije za tebe...e da si ga bar ugušio...

Link to comment
Share on other sites

skini glavu dole,to ti dize trosak za 1000kn ako je motor ispravan,ako nije bar neces tih 500eura bacit u vjetar...

 

naravno slazem se sa marrky-em za turbo...ili rabljeni nac da je ispravan.

Link to comment
Share on other sites

Koga vraga laprdaju. Neka premoste dovod ulja u turbinu, naliju ulje i probaju upaliti motor. Ako radi tek onda neka stavljaju novu turbinu.

Link to comment
Share on other sites

Ni slučajno rabljeni, ili reparirani bez balansa. Raspast će se dok kažeš keks.

Link to comment
Share on other sites

U oba slučaja, ne jamče da će motor dobro raditi. U biti, stvar je da ne mogu utvrditi da će motor uopće upaliti nakon što to sve ugrade.

 

Eto, toliko. Bio bih vam zahvalan na savjetima i podijeljenim osobnim iskustvima (ako ste ih, nažalost, imali).

 

Sam sebi si odgovorio. Drugim riječima radio tebi auto ili ne oni će uzeti 8000kn+  što znači da ako to prihvatiš oni nisu krivi ako nešto krivo slože. To je loš deal.

 

Moj savjet ti je da ništa ne radiš dokle god nisi 100% siguran što je sve otišlo odnosno dok nisi 100% siguran da će ti auto raditi nakon popravka.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se u potpunosti sa usrmaatre, motor ce raditi bez turbine isprobano

Link to comment
Share on other sites

Kako misliš? Jedina nuspojava rada bez turbine biti će pojava crnog dima na auspuhu (pod uvjetom da je motor ispravan).

Link to comment
Share on other sites

sta nece cut kako radi ?

motor ce normalno upaliti i moces ga turirat i sve... ja sam imao prikopcan turbo al otkopcan s usisa i drzo sam prstima nakon izmjene da budem siguran da je ulje procirkuliralo, tako sam drzao pol minute recimo i na radu motora se nije cula apsolutno nikakva razlika..

 

znaci motor mora upaliti i bez turba. ja bi zapravo zacepio dovod ulja jer kroz turbo ne prolazi ulje tako lako kolko bi prolazilo da se samo premosti i gubio bi se tlak ulja u masini

 

 

Kako misliš? Jedina nuspojava rada bez turbine biti će pojava crnog dima na auspuhu (pod uvjetom da je motor ispravan).

cak ni toga nece biti sem iz ispuha :D al to nema veze s masinom

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

kako će čuti kako radi motor ako turbina neće biti na autu prilikom testiranja,auspuh neće biti spojen na motor...

Link to comment
Share on other sites

sta nece cut kako radi ?

motor ce normalno upaliti i moces ga turirat i sve... ja sam imao prikopcan turbo al otkopcan s usisa i drzo sam prstima nakon izmjene da budem siguran da je ulje procirkuliralo, tako sam drzao pol minute recimo i na radu motora se nije cula apsolutno nikakva razlika..

 

znaci motor mora upaliti i bez turba. ja bi zapravo zacepio dovod ulja jer kroz turbo ne prolazi ulje tako lako kolko bi prolazilo da se samo premosti i gubio bi se tlak ulja u masini

Dobro, može i blokirati. Ja sam u golf od starog ugradio 1.6 d koji sam prepravio od 1.6 td. Skinuta turbina, blokiran dovod i odvod ulja, druge dizne i vt pumpa. Motor radi kao urica.

Link to comment
Share on other sites

Pa na nekim autima imaš zaštitu ako nema dovoljno ulja isključuje turbinu i auto voziš normalno bez turba

Link to comment
Share on other sites

Htio sam reći, da auto može raditi i bez turbine ako je neispravna ili ko zna iz kojeg razloga ne puše

Link to comment
Share on other sites

Motor je bez ulha radio i šansa da to nije ostavilo traga je ravna nuli. Vidi koliko mozes dobiti za ovakav auto i izađi iz te price. Ja sam puga razbio i receno mi je "samo branik,hladnjaci i zavari karter i opet je kao i prije". Bio je k..c kao prije. Nije ista prica ali je slicno iskustvo. 8800 i nemaju pojima kako ce uopce upaliti? Ma nebi popravak ni u razmatranje uzeo. Koliko vrijedi laguna po oglasu?

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

kako će čuti kako radi motor ako turbina neće biti na autu prilikom testiranja,auspuh neće biti spojen na motor...

oke to jesi u pravu :) malo ce pucat na spuh :D

Link to comment
Share on other sites

ma kupi repariranu,kakva nova turbina na auto star 10+ godina i 25% vrijednosti istog,novo ulje i filter,turbina... to ti je rizik od cca 400 €...iskreno se nadam da je sa motorom sve ok,jer to bi bilo najpovoljnije za tebe...e da si ga bar ugušio...

 

Našao jednu repariranu za 2800 i jednu rabljenu za 3200. Na obje je godina dana garancije. Vjerojatno garancija ne obuhvaća moguću štetu na ostatku motora prouzrokovanu turbinom već na samu turbinu... :/

 

Koga vraga laprdaju. Neka premoste dovod ulja u turbinu, naliju ulje i probaju upaliti motor. Ako radi tek onda neka stavljaju novu turbinu.

 

Aha, znači... Moguće je... zanimljivo. A razlika hladna/topla kompresija? Kao, većina motora može imati ispravnu hladnu kompresiju, ali se onda na toploj pokaže da su u banani...?

 

Sam sebi si odgovorio. Drugim riječima radio tebi auto ili ne oni će uzeti 8000kn+  što znači da ako to prihvatiš oni nisu krivi ako nešto krivo slože. To je loš deal.

 

Moj savjet ti je da ništa ne radiš dokle god nisi 100% siguran što je sve otišlo odnosno dok nisi 100% siguran da će ti auto raditi nakon popravka.

 

Ma naravno da ne bi išao s tim pričom da im dam tolike pare pa da mi na kraju kažu: "e sori, ipak neće ići". Sad ću ih natjerati neka probaju sa turbinom na by-passu.

 

Motor je bez ulha radio i šansa da to nije ostavilo traga je ravna nuli. Vidi koliko mozes dobiti za ovakav auto i izađi iz te price. Ja sam puga razbio i receno mi je "samo branik,hladnjaci i zavari karter i opet je kao i prije". Bio je k..c kao prije. Nije ista prica ali je slicno iskustvo. 8800 i nemaju pojima kako ce uopce upaliti? Ma nebi popravak ni u razmatranje uzeo. Koliko vrijedi laguna po oglasu?

 

Dado, vrlo rado, ali da ga sad takvog prodajem... kao da prodajem školjku bez ičega pod haubom. A to nešto pod haubom je možda još okej. Ne znam koliko je sad ta kompresija dobar pokazatelj, ali ja se tu ne bi predao tako lako.

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima topla/hladna kompresija? Blokiraš dovod/odvod ulja na turbinu(naravno skineš istu). Oslobodiš usis nakon intercoilera (neće mu ništa biti od pola sata rada bez filtriranja), blokiraš dio di se turbina kači na auspuh. Upališ auto i zagriješ ga na radnu temp (možeš ga i provozati). Poslušaš ima li neartikuliranih zvukova. Naravno, ulja u karteru mora biti.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

3D turbo uzice, 300€ ti je turbo, kolko znam rade s turbotechnics jezgrama, balansiraju prvo jezgru i onda skupa s kucistem. a ne samo metnu jezgru s aliexpresa za 100€ i onda garanciju ruse jer ti je kao motor uzrokovao kvar..

decki rade za masu natjecatelja hibridne turbine itd... ja ne bih rizikovao s neprovjerenim prodavcima. 

Link to comment
Share on other sites

Turbina mora biti balansirana. I to kao što Miloš veli,mora biti balansiran cijeli sklop (jezgra s kućištem). Sve ostalo je improvizacija s obzirom da se ista vrti i oko 200000 o/min, i gram debalansa je ubitačan.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima topla/hladna kompresija? Blokiraš dovod/odvod ulja na turbinu(naravno skineš istu). Oslobodiš usis nakon intercoilera (neće mu ništa biti od pola sata rada bez filtriranja), blokiraš dio di se turbina kači na auspuh. Upališ auto i zagriješ ga na radnu temp (možeš ga i provozati). Poslušaš ima li neartikuliranih zvukova. Naravno, ulja u karteru mora biti.

hm..ako je radio ma 5000 plus rpm bez ulja sansa da sad nema cudne zvukove je mala a i da ih nema biti ce ih vrlo brzo. No,svakako vrijedi probat. Nezgodna situacija skroz
Link to comment
Share on other sites

Ja ga ne bi niti pokušao upaliti dok ne vidim kakvi su leteći ležajevi. Ako su ok, onda bi išao dalje.

Link to comment
Share on other sites

A smijem pitati o kojem servisu se radi? 

Ovlaštenom renaultovom ili nekom neovlaštenom?

Link to comment
Share on other sites

Da. Jesu skidali karter da vide stanje lezaja? Ako je tamo lose onda strojna obrada radilice,sve brtve i semerinzi i ležaji eto te na cca 11 tkn. A auto mozda vrijedi 22,23 tkn.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.