Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Da..

Mi pricamo o laguni 2? Koliko konja je motor i gdje si to nasao za te smijesne pare, molim te...?
Link to comment
Share on other sites

Mi pricamo o laguni 2? Koliko konja je motor i gdje si to nasao za te smijesne pare, molim te...?

I da 1.9 dci   88 kw..    

Inače tu ženu i poznam pa je ispalo tako.. ali ugl poanta priče je da sve rješivo u roku 3 dana 

Link to comment
Share on other sites

Filipe,jel imas novosti? Do kuda su radovi došli?

Link to comment
Share on other sites

Kod tebe su u uberturi dobili klipovi, cilindri, možda i glava.... Jedino ako meštar nije pokušao usadit motor sa starije generacije.... Recimo f8q...

Link to comment
Share on other sites

Ali ja imam osjecaj da je motor OK pa se ne predajem.

Dakle, nazvao sam danas nekoliko renomiranih servisa, nitko mi nije znao/htio potvrditi slucaj da su obnovili neki motor koji je bio u iberturazi. Ono sto znam jest da se motori testiraju na visoke turaze. A znam i za par slucajeva kada je motor radio bez ulja, tako da... Ovaj ce motor ponovno vrtjeti, samo budite strpljivi ;)

 

 

Kod tebe su u uberturi dobili klipovi, cilindri, možda i glava.... Jedino ako meštar nije pokušao usadit motor sa starije generacije.... Recimo f8q...

 

Elem, kad ovakav laik kao ja ima nekakav osjećaj, ili je vrlo daleko od istine, ili je istina. Čuo sam se s mehom danas, motor je sastavljen i radi tiho, uredno i mirno kao i prije havarije.

Na svu sreću, ništa od ovoga što je markky nabrojao nije otišlo. Kako je meho probao 2 motora od kojih ni jedan nije štimao, išlo se na rastavljanje i preslagivanje motora. Na svu sreću, nađena je jedna karambolirana laguna sa 30tkm i sa nje je uzeto koljenasto, leteći, bregasto, podizači i turbina. Tu je i nova brtva glave, remenje te vodena. Intercooler, EGR i kat su skinuti i očišćeni, jedini problem predstavlja puno dima pri radu motora jer je ispušna i dalje puna ulje.

Izgleda da je ovo posljednje i spasilo stvar - turbina je više ulja bacila u ispuh nego u motor, pa ta ibertura nije trajala onako kako je mogal u nekom gorem scenariju. Kao što rekoh, jedini problem oko auta za sada mogu predstavljati Zeleni - tamo gdje se meho s Lagunom (za probu) provozao, više nema puno flore ni faune. Možda da je još malo pričekati pa komarce tretirati sa 5w-40 motornim uljem.

Naravno, odrađeno je i sve što je bilo zacrtano prije havarije - ulje, f.ulja, f.goriva, mjenjačko ulje, novi antifriz te ulje za kočnice.

Eto, Laguna ide dalje.

Link to comment
Share on other sites

Bravo, drago mi je da opet klepece..

Link to comment
Share on other sites

Koliko je cijela prica na kraju kostala ak nije tajna?

Drago mi je da nije tak strasno ispalo kak je zvucalo na pocetku..

Link to comment
Share on other sites

Odlično neka napravi još 200k km, pa dobro.

To je najmanje sto sada ocekujem :)

Bravo, drago mi je da opet klepece..

I meni

Neponovilo se.

Odvratno iskustvo, s tim da uopce na pare ne mislim

Drago mi je :)

Hehe, samo ti pazi na svoj

Super. Puno sretnih km. Ides busom po nju?

Ne, ne, dolazi stari ovdje oko prvog maja pa ce on nazad busom :) :) :)

Koliko je cijela prica na kraju kostala ak nije tajna?

Drago mi je da nije tak strasno ispalo kak je zvucalo na pocetku..

Nije nikakva tajna, 8500 kuna, s tim da je 2500 bila šlepa. Imao sam neki osjecaj od pocetka da nije bas sve za baciti. Recimo da je sada ujedno i nekakva polugeneralka odradjena. A sada, dok skoljka ne propadne od starosti,ne zelim ni cuti za probleme s motorom... Hehehehe...
Link to comment
Share on other sites

Samo teraj dalje... Sad ti samo opruge mogu puknut ;-)

Edited by dre_magnus
Link to comment
Share on other sites

Samo teraj dalje... Sad ti samo opruge mogu puknut ;-)

 

Hehe, ne zaboravi na DMF ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ne zaboravi na DMF ;)

Neće, to je karakteristično za VW PD. Laguna je otporna na kvarove DMF-a.

Link to comment
Share on other sites

Javio mi majstor, auto je sastavljen do najsitnijeg detalja. Ispran motor kao i oni plastični štitnici i dijelovi podvozja, sve je bilo puno ulja. Auto je provozan pa sada više ni ne dimi, izgorjelo je svo ulje u ispušnoj koje je bilo. Dolazi mi auto za nekih 10-ak dana ovdje

Link to comment
Share on other sites

Javio mi majstor, auto je sastavljen do najsitnijeg detalja. Ispran motor kao i oni plastični štitnici i dijelovi podvozja, sve je bilo puno ulja. Auto je provozan pa sada više ni ne dimi, izgorjelo je svo ulje u ispušnoj koje je bilo. Dolazi mi auto za nekih 10-ak dana ovdje

odlične vikesti. nadam se da nećeš više imati problema. sretno
Link to comment
Share on other sites

Javio mi majstor, auto je sastavljen do najsitnijeg detalja. Ispran motor kao i oni plastični štitnici i dijelovi podvozja, sve je bilo puno ulja. Auto je provozan pa sada više ni ne dimi, izgorjelo je svo ulje u ispušnoj koje je bilo. Dolazi mi auto za nekih 10-ak dana ovdje

sad nek ti pocupa sve van iz katalizatora  i onda mozes Gustat

Link to comment
Share on other sites

odlične vikesti. nadam se da nećeš više imati problema. sretno

 

hvala

 

sad nek ti pocupa sve van iz katalizatora  i onda mozes Gustat

 

razmišljao sam i o tome, ne znam samo što bi lik na tehničkom rekao... ti si kod sebe sve počupao van?

Link to comment
Share on other sites

da al mi nije u hr regan. al auto nit je nes bucniji ni nis.

 

u hr se mjeri samo zacrnjenje na "eko testu" a to nema veze s katalizatorom. tj nigde se ne mjeri co , co2 i sta vec na sto utjece katalizator kod diesela pa ni u DE ni u UK neg ga je samo potrebno imat fizicki na autu. a dal je sace unutra ili ne njih ne zanima :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.