Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Stigla Laguna u Slavoniju prije nekih sat vremena, u ponedjeljak počinju radovi. Jedva čekam da je provozam nakon svega. Sad tek kužim kakva je to lađa, čak i u svojoj osnovnoj opremi... :/

Link to comment
Share on other sites

Ma kakav cat i poluosovina.

Samo se otpusti cat da semoze svuc s turbine i skines je na gore..

Kod mene mora ići, ne može se gore izvući. Možda bi i mogla, ali prena manualu se mora poluosovina i katalizator skidati. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

a ti pricas za 2.2 :D sorry :D

 

na 1.9 dci se skine usisna i ispusna skupa i samo sve izvuce van :)  pogotovo na laguni koja ima 10cm vise mjesta. 

Link to comment
Share on other sites

Stigla Laguna u Slavoniju prije nekih sat vremena, u ponedjeljak počinju radovi. Jedva čekam da je provozam nakon svega. Sad tek kužim kakva je to lađa, čak i u svojoj osnovnoj opremi... :/

stvarno voliš svoj auto. Samo nas update-iraj ;)
Link to comment
Share on other sites

stvarno voliš svoj auto. Samo nas update-iraj ;)

 

Ima nešto mazohistički kod vlasnika Laguna, što da ti kažem... :D

Link to comment
Share on other sites

a ti pricas za 2.2 :D sorry :D

 

na 1.9 dci se skine usisna i ispusna skupa i samo sve izvuce van :)  pogotovo na laguni koja ima 10cm vise mjesta.

Kod 2.2 je usis odvojen, a i nema baš previše mjesta za manevriranje.

Link to comment
Share on other sites

Ima nešto mazohistički kod vlasnika Laguna, što da ti kažem... :D

slazem se. Lijep auto za voziti. Imao sam priliku jos kad je izašla 2002 godine.
Link to comment
Share on other sites

Ma auto je stvarno super. Jednak komfor kao kod Passata a rabljeni je 3x jeftiniji.

Link to comment
Share on other sites

Ma auto je stvarno super. Jednak komfor kao kod Passata a rabljeni je 3x jeftiniji.

 

Eto imaš još jednu priliku za usporedbu komfora :D

Link to comment
Share on other sites

Problem. Motor jest identičan, ali struja baš i nije :/  Bog te pita za koje je tržište ta laguna s koje je skinut motor :( :( :(

Link to comment
Share on other sites

Kak misliš struja drugačija, misliš na senzore ili....

 

Instalacije općenito.

Link to comment
Share on other sites

Problem. Motor jest identičan, ali struja baš i nije :/ Bog te pita za koje je tržište ta laguna s koje je skinut motor :( :( :(

Trpaj sve s svoje iz 2 razloga. Znas da je ispravno, i znas da radi s onim sto imas u autu.
Link to comment
Share on other sites

Ne kužim to sa instalacijama... Ako je isti motor svi senzori bi trebali biti na istom mjestu... Egr, termostat, senzor tlaka u railu, regulator tlaka, senzor nivoa ulja,radilice i bregaste... Sve je to na istom mjestu, eventualno da ne štimaju konektori, ali te moš prebacit sa svojeg motora...

Link to comment
Share on other sites

Od kud je motor došao? Uh,sad sranja počinju. Nadam se da neces kao ja proći. Držim fige

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Problem. Motor jest identičan, ali struja baš i nije :/  Bog te pita za koje je tržište ta laguna s koje je skinut motor :( :( :(

i di je tu problem

to radi neki majstor baltazar pa je vjerojatno tu problem.

ako je motor identican sa tvog prebaci sve sta treba i gotovo

Link to comment
Share on other sites

Danas sam bio u zurbi dok smo pricali pa nisam ni stigao detalje pitati. I meni isto nije jasno jer ako je 2004, to je i dalje ph1, 88kW, mora bit identican. Sad mi jedino na pamet pada da su isle 2 razlicite instrument table, mozda ima veze progresivni i obicni servo, veci okretni moment kod karavana... Nemam pojma, sutra cu detalje pitati pa vam javim...

Link to comment
Share on other sites

ma o čemu ti pričaš,kakve to sve veze ima sa motorom...čak i verzije sa različitim momentom imaju sve na istom mjestu...

Link to comment
Share on other sites

f9q ima 3 inacice s razicitim razmjestajem usisnih grana od turba do ic do usisne itd ima razlika... treba sve prebacit s svog na ovaj... i to je to

Link to comment
Share on other sites

ima f9q 10 možda i više verzija..komotno je mogao biti i neki motor sa megana,scenica,espace-a..a različita usisna/ispušna je najmanji problem...

Link to comment
Share on other sites

blok i glava su isti i to je bitno, sve ostalo moze preslozit 

Link to comment
Share on other sites

Meni se to čini ko način za izbit tebi iz dzepa još 100-150€ jer ko fol on će na to dodatno potrošit još dan dva

Link to comment
Share on other sites

Problem. Motor jest identičan, ali struja baš i nije :/  Bog te pita za koje je tržište ta laguna s koje je skinut motor :( :( :(

Pa je li mu problem odspojit sve kablovinje s donor auta, izvadit samo motor i prebacit u tvoga... ovo što kažu za granu, eventualno ona može bit drugačija, ali nije stolar, nego valjda mehaničar 

Link to comment
Share on other sites

prije jedno 6mj isao sam ja popravljati klimu na jednom autu, nije moj pa sam isao jednom mehanicaru po preporuci vlasnika.

Dodem, kazem klima ne radi, mozda treba napunit.

Vratim se za pol sata, ne moze se napuniti , pusta negdje, ocito je nesto vece, crijevo neko.

narucim se za par dana, ostavim auto

 

zovu nakon sat dva - je zamjenili su crijevo, ali sad pusta i na spoju metala, treba nova cijev ili variti , bolje nova cijev

jos xx kuna

zovu nakon 2-3 sata, je zamjenili su to, otisao je i mali killer, treba i to zamjeniti ,

jos xx kuna

zovu nakon 2-3 sata , otisao je i ventil koji ukljucuje klimu,

jos xx kuna

 

Na kraju sam imao ispravnu klimu, i bio 1850kn laksi.Jedino kaj ocigledno nije otislo je bio kompresor.

Naravno da su u procesu uspjeli strgati onaj plasticni pipac koji na Meganu dvojki viri iz "grilla" na masci haube, valjda dok su vracali branik.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.