Jump to content

Riknula turbina - 1.9 dCi 88kW


filipbabok

Recommended Posts

Ja samo znam da vrlo vjerojatno vise nitko nece na mom autu raditi

Link to comment
Share on other sites

Ja samo znam da vrlo vjerojatno vise nitko nece na mom autu raditi

 

E sad lazes :p

Link to comment
Share on other sites

U smislu da odnesem nekome i ja odem i pustim auto bez nadzora

Link to comment
Share on other sites

Ne kužim to sa instalacijama... Ako je isti motor svi senzori bi trebali biti na istom mjestu... Egr, termostat, senzor tlaka u railu, regulator tlaka, senzor nivoa ulja,radilice i bregaste... Sve je to na istom mjestu, eventualno da ne štimaju konektori, ali te moš prebacit sa svojeg motora...

 

A trebalo bi biti, ali eto, nije...

 

Ne vjerujem.. nije moguće..  a kod kojeg je majstora auto? 

 

nećeš ga znati, nije iz Osijeka

 

Od kud je motor došao? Uh,sad sranja počinju. Nadam se da neces kao ja proći. Držim fige

 

A motor je iz L2, 2004 godište

 

i di je tu problem

to radi neki majstor baltazar pa je vjerojatno tu problem.

ako je motor identican sa tvog prebaci sve sta treba i gotovo

 

nije majstor baltazar, ne brini

 

ma o čemu ti pričaš,kakve to sve veze ima sa motorom...čak i verzije sa različitim momentom imaju sve na istom mjestu...

 

kažem što mi pada napamet, nikad nisam preslagivao niti presađivao motor

 

f9q ima 3 inacice s razicitim razmjestajem usisnih grana od turba do ic do usisne itd ima razlika... treba sve prebacit s svog na ovaj... i to je to

 

 

ima f9q 10 možda i više verzija..komotno je mogao biti i neki motor sa megana,scenica,espace-a..a različita usisna/ispušna je najmanji problem...

 

F9Q ima 46 inačica (ne figurativno već doslovno), od kojih je 14 išlo u L2, to su: 664, 674, 650, 670, 710, 716, 717, 718, 750, 751, 752, 754, 758, 759. Od tih, samo još jedna ima istu snagu kao ova (750) koja je kod mene, a to je 650 i ona je išla od 2002-2006. Moja je išla od 2001-2006.

 

blok i glava su isti i to je bitno, sve ostalo moze preslozit 

 

 

Meni se to čini ko način za izbit tebi iz dzepa još 100-150€ jer ko fol on će na to dodatno potrošit još dan dva

 

A neka i izbije još toliko jer je ovo pristao raditi za 200 € što je smiješno malo. Da će me ići zahebati sumnjam, to je frend od starog, rade zajedno, stari će struju složiti.

 

Pa je li mu problem odspojit sve kablovinje s donor auta, izvadit samo motor i prebacit u tvoga... ovo što kažu za granu, eventualno ona može bit drugačija, ali nije stolar, nego valjda mehaničar 

 

Napravit će on i to ako ne bude drugog rješenja.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

mi poklonis staru turbinu ? pretpostavljam da neces ic nju reparirat :D 

Link to comment
Share on other sites

mi poklonis staru turbinu ? pretpostavljam da neces ic nju reparirat :D

Hehe, sad me ovo podsjeca na scenu iz jednog domaceg filma... :) btw, turbina je pukla po osovini
Link to comment
Share on other sites

Ma auto je stvarno super. Jednak komfor kao kod Passata a rabljeni je 3x jeftiniji.

 

Passat i Laguna se ne daju usporediti po udobnosti. Laguna je jedan od najudobnijih auta koje sam vozio u životu, a Passat jedan od najneudobnijih koje sam ikad vozio.

 

My 2 cents

Link to comment
Share on other sites

Passat i Laguna se ne daju usporediti po udobnosti. Laguna je jedan od najudobnijih auta koje sam vozio u životu, a Passat jedan od najneudobnijih koje sam ikad vozio.

My 2 cents

Ovo potpisujem ali samo za L2 (obje faze) te B5 i B5.5. U ostalima se nisam bas puno vozio.
Link to comment
Share on other sites

Passat i Laguna se ne daju usporediti po udobnosti. Laguna je jedan od najudobnijih auta koje sam vozio u životu, a Passat jedan od najneudobnijih koje sam ikad vozio.

 

My 2 cents

Ne bih se baš složio. Laguna je udobna, ali da je među najudobnijima nikako.

Link to comment
Share on other sites

Ne bih se baš složio. Laguna je udobna, ali da je među najudobnijima nikako.

 

Iz tog D-segmenta joj jedino C5 može konkurirati, po mom mišljenju...

Link to comment
Share on other sites

Iz tog D-segmenta joj jedino C5 može konkurirati, po mom mišljenju...

C5 je za lagunu brod. Vozio se, a i vozio. :D

Link to comment
Share on other sites

E sad ja opet postavljam potencijalno glupa pitanja ali nisam vidio da je napisano.. 

Koliko taj '' novi '' motor ima kilometara.. i jel ide zajedno s mjenjacem? 

Link to comment
Share on other sites

E sad ja opet postavljam potencijalno glupa pitanja ali nisam vidio da je napisano.. 

Koliko taj '' novi '' motor ima kilometara.. i jel ide zajedno s mjenjacem? 

 

160 tkm je, ne ide sa mjenjačem ali ide sa svojom turbinom, no bez dizni, to će ići sa starog. Zašto pitaš?

Link to comment
Share on other sites

Jel ima nnovosti? Jel se pripasava štogod?

Nista jos, uputio je meho zahtjev tom liku od kojeg je kupio motor da proba naci novi po oznaci sa sadasnjeg bloka. Ako ne uspije, ici ce se u preslagivanje. Sto mi je bed, jer covjek nece traziti novce a izgubit ce pun k vremena
Link to comment
Share on other sites

Zašto bi bio bed

sta misliš da ubaciti drugi  vec izvađeni motor u auto

za 200 eura se ne isplati

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi bio bed

sta misliš da ubaciti drugi vec izvađeni motor u auto

za 200 eura se ne isplati

Isplati se itekako ako nadjes odgovarajuci i ako ne moras preslagivati. Vjerojatno on osjeca neku krivicu jer je nabavio motor a da prethodno nije provjerio sve potrebne stvari. Ma nebitno...
Link to comment
Share on other sites

Mene baš kopa što se to mora preslagivati... Kad bih barem mogao vidjeti oba motora...

Link to comment
Share on other sites

Mene baš kopa što se to mora preslagivati... Kad bih barem mogao vidjeti oba motora...

Eh, kad bi i ja...
Link to comment
Share on other sites

o cemu god da se radi

ukoliko je blok i glava ista

motor treba biti u autu isti dan.

dodatni trošak su brtve

Link to comment
Share on other sites

zato kažem

blok i glava ostaje a sve drugo

sta treba sa svog motora stavljaš.

francuzi to zakompliciraju da je milina

na jednom fiatu, vw-u pocmeš u 8 ujutro

u 12 se vec voziš

Link to comment
Share on other sites

Evo da se javim vezano za ovu temu. 

Dakle ukratko.. U subotu, jedna žena sa lagunom 2001 1.9 dci vozikala se po gradu.. i auto joj se ugasio (kasnije mi je rekla da joj je nesto zasmrdilo) i nije vise htio upalit. 

Odgurali su ga na obližnji parking, ostavila ga je da se ohladi. Onda je ona pametna pokušavala palit.. Rekla je da je teško vrtio.. 

I sve je to bilo divno i krasno dok on stvarno nije upalio. Normalno auto se počeo derat i dimit ko što ovi praše komarce. Istrčala van iz auta sva uplašena i čekala dok to nije sve završilo. Auto se sam ugasio kad mu je do*izdilo 

Kaže ona da je to trajalo jako kratko kao par sekundi ali ja mislim da je to par minuta tamo vrtilo u crvenom.

Naravno ošla turbina i zaribao motor. Auto je došao kod mene u nedjelju. Njezin motor je imao 320 000 kilometara

Donor auto/motor sa turbinom 147 000 km.    (turbina nije imala nikakvog lufta) 
 
Na ''novom motoru''  je odmah išlo: novo kvačilo, veliki servis, par brtvi i to je uglavnom to. 

Izvadio motor iz donor auta.

Izvadio motor iz njenog auta. 

Ubacio ''novi motor'' u njezin auto. 

Danas srijeda.. žena ošla na probnu vožnju..   Ostalo još par sitnarija tipa plastika 

Trošak:   Novi motor 3 500  kuna , set za veliki servis i ostali dijelovi (gumice i tak to )  2350 kuna , kvačilo 850 kuna set kvačila i druk ležaj 450 kuna 

 

I još uz to moje ruke..  Sve skupa 7 800 kuna 

 

Bez ikakvih problema sve napravljeno. 

To što se dogodilo je ustvari normalno za te motore. To je odraz održavanja i načina vožnje turbaka. Kad turbina riku baci na njemu vecinom se sve razleti. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Motor sa turbinom 3.5 soma kuna?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.