Jump to content

110 dCi motor Fluence


Iveky

Recommended Posts

Ja klikam dok ne počne curiti na odušak, a nekad i na cipele ??

Znači 10-ak puta.

Jer od prvog izbacivanja pa do zadnjeg stane 5-7L, zavisno koliko sam stisnuo jako pištolj, odnosno koliko se pjene napravilo.

Link to comment
Share on other sites

Ja cu uskoro u Njemacku pa cu vidjeti malo potrosnju kako to funkcionira kad je auto pun i kad se malo vise potjera. Neprofesionalno bi rekao da je 5.5 nekakav prosjek za sve uvijete. BC ne laze ako uzmem u obzir kako mora biti tocan zbog onog sto pokazuje, no kad rucno racunam, BC mora lagati. Za sada je to negdje ovako od kako sam kupio auto...ff9e008703171d0542bca0afb87758f5.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Već sam pisao proslo ljeto na drugoj temi, mom je na putu st-nurnberg-st prosjek bio 5 litara, dakle po BC 4.5 litre, nisam ga nigdje gonio preko 150.

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ima li netko električne sheme, može li se dodati i prednje parking senzore, što bi osim senzora trebalo nabaviti od modula? Mislim na priključenje 'Like a original', ne one kineske univerzalce.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Uskoro će auto biti stari 1g i pojavila se obavijest za servis.

vidim po planu servisa da bi se kao samo filer klime trebao mjenjati nakon godinu dana a ostalo samo provjeravaju pa ne mislim odlaziti na servis zbog toga jer imam samo 10 tis km

kako da sam ugasim tj resetiram to upozorenje za servis?

Link to comment
Share on other sites

Vidi jel ti radi ona fora da držiš tipku za BC 10 sekundi kad se upali taj service znak.

Link to comment
Share on other sites

Imaš u PDF formatu raspored što se radi na kojoj km odnosno vremenu?

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

našao sam. stisne se tipka za paljenje bez kuplunga i onda doći do toga (ima za interval servia po km i interval vremenski) i onda držati jednu od dvije tipke dok se ne resetira

imam isprintano od baotića (prvo sam tražio servisnu knjigu ali ju nisam dobio onda sam skuži da mi je baotić isprintao plan održavanja kao prilog uz garanciju) vjerojatno si to i ti dobio Iveky ako ti jtreba mogu ti poslikati pa poslati

Link to comment
Share on other sites

Slikaj pa postaj ovdje, trebat će možda još nekome...

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

goran, zar se ne gubi garancija ako ne odradis servis? Meni se isto pojavila ta poruka pa planiram otici odraditi servis pocetkom 9 mjeseca. Redovni po preporuci. Jedino se razmisljam oko ulja, mijenjati ili ne. Nekako mi se ne da. Uskoro cu imati 15000 km. No o tome sam vec pisao u temi o izmjeni ulja.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

iskreno neznam. garancija mi je 2 g samo. za sad je auto ok pa ne vjerujem da će se nešto desiti u godini dana. mislim da nisam imao peh ko ti mada nikad neznaš. to su namjerno stavili da im dođeš u godinu dana. prije je sve bio na 30 tis i 2 g

Link to comment
Share on other sites

A zoooo...to je onda ok. Ja sam mislio da si dobio kao ja 5 godina garancije plus 5 godina odrzavanja.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam bio od Renaulta HR dobio besplatan servis na račun prevelikog čekanja da srede softver nakon izmjene modula ABSa. Kada mu je bila godina, upalila se lampica da trebam na servis: zovem i kažu da će mijenjati ulje, filter ulja, filter kabine itd. Kada sam došao i doveo auto na servis najavio sam da želim iskoristiti taj besplatni pregled od njihove centrale. Nisu promijenili ni ulje ni filter ulja jer se to kao na prvom servisu ne radi i da centrali moraju poslati točnu specifikaciju što je odrađeno. Pa što mi niste prominili ulje i filter i to napisali na drugom računu, za to sam najviše i došao!?

Zaludu prepiranja, sada Renault preporuča tek na 30. :)

Jedva čekam da istekne i ova druga godina i da mogu minjat sve sam po svom tempu i guštu :)

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja sam to i računao kao redoviti servis je za 2 godine toliko je i garancija, ulje i filter bi sam promjenio na 15tkm uopće nisam planirao niti ići u ovlašteni. a ako se desi neko s**nje odem u ovlašteni servis aktiviriati garanciju, kad ono iskoči podjestnik za servis i idem bolje gledati papire kad ono stvarno stavil da se auto doveze nakon godine dana na vizualnu kotrnolu a da ipak nešto i promijene stavili su filter klime. poveća debilana sa pozicije vlasnika auta ako se mene pita

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Narucis priko interneta, otcepis, izlijes, zacepis, ulijes. Filter i nemoras svaki put minjat. Velika filozofija :)

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja sam to i računao kao redoviti servis je za 2 godine toliko je i garancija, ulje i filter bi sam promjenio na 15tkm uopće nisam planirao niti ići u ovlašteni. a ako se desi neko s**nje odem u ovlašteni servis aktiviriati garanciju, kad ono iskoči podjestnik za servis i idem bolje gledati papire kad ono stvarno stavil da se auto doveze nakon godine dana na vizualnu kotrnolu a da ipak nešto i promijene stavili su filter klime. poveća debilana sa pozicije vlasnika auta ako se mene pita

I to su valjda naplatili najmanje 400kn :( A zamjenski dođe 80kn i zamijeniš ga za 5,min. Ja bi im reko gledajte vi vizualno a filtera ne dirajte... Ja svojega mijenjam svake 2 godine a u međuvremenu ga koji put ispušem malo kompresorom... Imaju već oni sheme kako da vas uhvate da barem nešto promijene, ono kao sad kad ste već tu to bi bilo dobro promijeniti... Meni su tako htjeli mijenjati accu, jer su testirali i bio loš, nisam bio pri lovi i nisam mijenjao. Nakon godinu dana su ga ponovo testirali i bio je ok :) hehe

Isto tako su mi kočione pločice htjeli mijenjati. U prvom navratu rekla teta 1000-2000km, na kraju,pri odlasku iz servisa je digla na 5-10000km, sad sam prošao 10000 i još su ok...

Link to comment
Share on other sites

Sve brzo potrošno mijenjam sam. Pa čak i ponešto sporo potrošno: prije pola godine sam zamijenio hladnjak, stari napukao i mislio sam kupiti dvokomponentno ljepilo da zakrpim curenje... kad mi je prodavač rekao da ima neki kineski za 320kn rekao sam evo ti ljepilo nazad, daj mi taj hladnjak. Zaminio i evo 6 mjeseci već radi ok. Starom Megi je za točno misec dana 20godišnjica :) samo nek me i ovi novi služi kao on i super ću bit zadovoljan :)

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Znaci i na fluencima imaju 2 verzije motora sa razlicitim mjenjacima.. Ovih 20nm razlike između Euro V i Euro VI je u mapi vjerovatno? 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pronašao sam što mi ponekad zuji.

Ovaj poklopac odnosno ovaj kut nije bio stegnut do kraja ili se vida odvidala.bdf0502a7dc97ed04b957e905a2c048f.jpg

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

budem i ja pogleda i meni od tuda nekud dolazi zvuk (ko vibracija)ali samo kad skrečem (neznam na koju stranu)

Link to comment
Share on other sites

budem i ja pogleda i meni od tuda nekud dolazi zvuk (ko vibracija)ali samo kad skrečem (neznam na koju stranu)

Nisam mogao jace pritegniti, uvijena je bila do kraja ali je i dalje bilo lufta te je pokrivna plastika imala prostora za gibanje. Takav je složen u tvornici . Odvio sam vidu (imam zvijezda odvijace jos od starog mege) i podbacio joj jednu deblju sajbu te sada vise nema lufta. Vidjet ću u narednim danima da li je to konacno riješeno. Inače prešao sam 22k km

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ekipa, evo novi problem, na satu je skoro 25000km :)

Primjećujem da na nizbrdici (hrapavi beton) se počinje čuti lagani zvuk klackanja, zvuk sličan onom koji bi proizvodila sajla koja je blizu lima pa ga dodiruje!?

Uzbrdo kada prolazim preko toga, zvuka nema, a po ravnom ga isto za sada teško uloviti...

Da nije neki selen ili amortizer?

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije ni jedno ni drugo. Jednostavno je to veliki auto slabe konstrukcijske cvrstoce. Karoserija se napinje kako joj se svidi u odredjenim uvjetima voznje. Tako i u tvom slucaju vjerojatno zvuk proizvodi nemakav metalni spoj na kariseriji. Ako mozes taj zvuk na toj relaciji ponovno isprovocirati, servisera za ruku i rijesti ces priblem. Kod mene kad je toplo, auto je tih, cak nema ni klikanja o kojem sam pisao. No kad je hladno, problem zvukova plastke traje dok se kabina ne ugrije. Nekad je manje nekad vise iritantno. Skuzio sam i vibracijski zvuk koji dolazi kad je hladan motor,dolazi od kutije filtera zraka. Kasnije nestane. Pomirio sam se i odustao od Renaulta. Gledao sam nedavno novog karavana meg 4. Skripi...plus za novi auto koji se prodaje, automatsko zatvaranje vanjskog retrovizora preskace i krcka. Pa novi je to auto da bi tako zvrcao. Dok sedana kojeg sam probno vozio bio je super. Znaci, ja sam baksuz kojeg bi zapao opet nekakav renault pun francuskog sarma. Pogledas li videe za nove rebnaulte opcenito, svodi se na lutriju dobrog primjerka. A i dalje mi je to jedan od uistinu ljepsih auta. No nije sve u ljepoti. Cak im je fora za megana u life verziji kao pokazatelja brzine ugraditi klasicni stari brzinomjer na kazaljke. Kako im se samo da komplicirati u serijskoj proizvodnji. Mogu prozvakati sredisnju konzolu ali ne mogu brzinomjer. To je cak nazadovanje i u odnosu na fluence.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, u pravu si, pogledat ću odozdo na što to liči, jer su mi lani nakon sudara mjenjali i auspuh... Možda njegova cijev negdi dira. Jedino onaj ogromni plastični pod puno toga skriva, tako da neću bit puno pametniji :)

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.