Jump to content

Megane 4 RS


dolac

Recommended Posts

4 minutes ago, macan said:

Pa sporno je što u današnje vrijeme automatski mjenjač je jednostavno brži od manualnog, a i vidi se na videu kako mu zapinje kad prebacuje na ručnom :),  iliti bio još bolji rezulatat da je megane na automatskom...

Ne znam jesi li gledao video dovoljno pozorno, ali u ovom slučaju je DSG problem, jer šalta nepotrebno u veću brzinu kad dođe do blokade. 

Ono što ja vidim je pravi Renault Sport. Od zvuka, načina na koji se auto vozi i ima “lift off oversteer”, preko kočnica, direktnosti na volanu i agilnosti, to je ono što je uvijek činilo RS gamu posebnim. I zato je Trophy opet kralj klase. Nemojte me krivo shvatiti, ovaj GTI TCR je vrhunski automobil, ali Trophy je jednostavno stepenicu iznad u svemu što čini pravi hot hatch. Paket je fantastičan. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, homer said:

Ne vidim tu ništa sporno, jedino što mi je sporno je skoro za sekundu sporije vrijeme mrs4 300 trophy (1.20.4)u odnosu na mrs3 275 trophy (1.19.6), na toj kratkoj tehničkoj stazi. Znam da cu opet potaknut rasprave, ali zar ne bi trophy s 25ks više i 4controlom trebao biti brži? Dakle ili nema te konje(a stvarno nema) ili mu 4control ne pomaže dovoljno u usporedbi koliko samo otežava auto. Govorim to iz činjenice da ga trophy r nema, i ne bi me začudilo da u redizajnu netragom nestane. Da se ogradim od napadača, mrs4 mi je jako napet i neće mi to igrati bitnu stavku ako/kad ga budem vozio u budućnosti. 

Mislim da 4 control je ipak dobra stvar jer koliko vidim sada ih masovno počinju ugrađivati i mercedesi i bmw-i i ostatak fensi ekipe tako da ne vjerujem da će ga micati u novijima...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na stazi koji bi bio brzi Megane 300 trophy, ovaj s rucnim ili EDC mjenjacem? Edc ima mislim 20Nm vise i launch control ako se nevaram?

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Ninoo said:

Mislim da 4 control je ipak dobra stvar jer koliko vidim sada ih masovno počinju ugrađivati i mercedesi i bmw-i i ostatak fensi ekipe tako da ne vjerujem da će ga micati u novijima...

Oni ih ugraduju prvenstveno na velike modele kako bi poboljsali manevriranje/stabilnost na vecim brzinama. Nije bas da ih se vida u sportskom segmentu.

Doduse, cini mi se da Porsche to gura i na svojim jurilicama ala GT2RS pa valjda ima nekog smisla.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Zrmi RS said:

Na stazi koji bi bio brzi Megane 300 trophy, ovaj s rucnim ili EDC mjenjacem? Edc ima mislim 20Nm vise i launch control ako se nevaram?

sta ne 20nm manje? ako se ne varam i salter ima launch...nekako kao da sam vidio filmic na yt gdje lik u salteru objasnjava kako koristiti launch

Link to comment
Share on other sites

Edc koliko ja znam ima 420nm a rucni 400nm. Zanima me koji bi bio brzi

Link to comment
Share on other sites

On 02. 10. 2019. at 19:49, homer said:

Ne vidim tu ništa sporno, jedino što mi je sporno je skoro za sekundu sporije vrijeme mrs4 300 trophy (1.20.4)u odnosu na mrs3 275 trophy (1.19.6), na toj kratkoj tehničkoj stazi. Znam da cu opet potaknut rasprave, ali zar ne bi trophy s 25ks više i 4controlom trebao biti brži? Dakle ili nema te konje(a stvarno nema) ili mu 4control ne pomaže dovoljno u usporedbi koliko samo otežava auto. Govorim to iz činjenice da ga trophy r nema, i ne bi me začudilo da u redizajnu netragom nestane. Da se ogradim od napadača, mrs4 mi je jako napet i neće mi to igrati bitnu stavku ako/kad ga budem vozio u budućnosti. 

isto je i meni zapelo za oko, mislim da je do kila....

Link to comment
Share on other sites

Je, pa da ne skuže ili to riješe, wtf...kod mene podesili u roku sada to....

Link to comment
Share on other sites

Ima ona testna narancasta 280ka od RNH. Ja sam ju vozio kad ju je frend uzeo na test u Baotiću, ako se ne varam. Al vec je tad bila dosta izraubana i mjenjač nije odavao dobar dojam, nakon svih siledžija koji su se izredali na njoj. 

Link to comment
Share on other sites

Uzmi ti to sebi, pretvrdo je to ako ti nije primarni cilj iskoristavat njegove mogucnosti. Pogotovo trophy. Mozda bolje gt onda, lijepo izgleda, a nije tak surov. Jedino ak je zena samo izlika, onda kužim 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

197/200 atmo odoše s cijenom u nebo s obzirom na budućnost. Treba kupit’ par komada dok su još jeftini. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Pročitao sam to prije par dana na HAK-ovoj stranici pa sam se tješio da je neka glupost od vijesti. Izgleda da možda i nije. Katastrofa, ne znam što reći.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
10 minutes ago, GTT said:

Pa s obzirom da 250/265 sa 100tkm idu po 17-18, ovo je prilika života :lool: 

Prilika

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, mario #8 said:

Dobra ponuda, obzirom da su 280 iz 2018. sa 20 - 40000 km prodavani za toliko.

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-rs-trophy-tce-300-oglas-30316636

Kak da ne, novi trophy za te novce my ass. Fali 10-15k eura u računici, vjerojatno bez trošarina cijena. 

@GTT s obzirom koliko problema ima novi rs, bit ce trojke još i skuplje 😂

Edited by homer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.