Jump to content

Renault novi modeli


lagunaCoupev6

Recommended Posts

Mogu se kladiti da je ime promjenjeno isključivo iz razloga što će cijene biti +20% od Kadjara, pa da nebi bilo "kako to sad Kadjar toliko skuplji"...

Link to comment
Share on other sites

On 09. 12. 2021. at 4:45, Med0 said:

ni meni jos od clia 3 i lakiranih plastika u unutrasnjosti.. nemrem to progutat niti sam ikad mogao.. jedino mi se megane 4 svidja, ostalo (od novih vozila) nista, bas razocaranje.. a ovo ne kuzim da su sa ZOE tak popu*ili.. ne kuzim u kojem grmu lezi zec....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moraju zadovoljiti (pre)stroge eko norme da bi uopće smjeli prodavati aute. Ne moraju imati zvjezdice.

Zato više nemamo atermička stakla jer se troše rijetki metali na njih. Zato više nemamo pravu prošivenu kožu na volanima i mjenjačima nego poliuretan. Zato imamo jedan cilindar manje. Zato se forsiraju hibridi, automatski mjenjači i strujići samo da se smanji CO2.

Da ne nabrajam... strujići su jako skupi za proizvesti i od njih se očekuje sve veći domet, a litij je sve skuplji. Negdje se mora rezati pa makar to bila i sigurnost.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Elektricni su svi modeli sa vecom masom, nego sa unutarnjim izgaranjem. Veca masa, treba vecu silu da je pogura. Veca sila, treba vecu energiju da se generira.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Med0 said:

Moraju zadovoljiti (pre)stroge eko norme da bi uopće smjeli prodavati aute. Ne moraju imati zvjezdice.

Zato više nemamo atermička stakla jer se troše rijetki metali na njih. Zato više nemamo pravu prošivenu kožu na volanima i mjenjačima nego poliuretan. Zato imamo jedan cilindar manje. Zato se forsiraju hibridi, automatski mjenjači i strujići samo da se smanji CO2.

Da ne nabrajam... strujići su jako skupi za proizvesti i od njih se očekuje sve veći domet, a litij je sve skuplji. Negdje se mora rezati pa makar to bila i sigurnost.

ma mislio sam na dizajn, ovo sve ostalo mi je jasno ko dan i noc.. jedino kaj lajkam su at mjenjaci, (nikad nisam mislio da cu to rec, ali nakon skoro 10god kaj vozim at, ne mislim se vracat na rucni) mislim da smo mi na starom kontinentu malo zapeli po tom pitanju, ali da se ponovim, to je cisto moje misljenje..

kako god, ovo si Renault sa Zoe nije smio nikako dozvoliti.. da su bar dve zvjezdice, ali nula.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, zveroboy said:

Elektricni su svi modeli sa vecom masom, nego sa unutarnjim izgaranjem. Veca masa, treba vecu silu da je pogura. Veca sila, treba vecu energiju da se generira.

Ljudi meni samo nije jasno (nisam stručan nimalo u elektrici) kad dođusvi na struju odakle će doć toliko struje. Pa svaki auto će trošit sigurno ko i jedno domaćinstvo, možda i više . Oće li to ova bjedna mreža podnosit i kako će se proizvest toliko energije. Neće to baš sve vjetar , sunce i voda moć proizvest . Barem ne sa ovakvom infrastrukturom, a opet i proizvodnja baterija valjda zagađuje , a treba je i zbrinjavat . Tako da meni stvarno puno tog nije jasno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, dolac said:

ma mislio sam na dizajn, ovo sve ostalo mi je jasno ko dan i noc.. jedino kaj lajkam su at mjenjaci, (nikad nisam mislio da cu to rec, ali nakon skoro 10god kaj vozim at, ne mislim se vracat na rucni) mislim da smo mi na starom kontinentu malo zapeli po tom pitanju, ali da se ponovim, to je cisto moje misljenje..

kako god, ovo si Renault sa Zoe nije smio nikako dozvoliti.. da su bar dve zvjezdice, ali nula.... :roll:

Dizajn je isto zbog sigurnosnih propisa. Auto mora biti dobar na crash testu, imati aktivnu haubu za pješake, mora biti aerodinamičan....  da ne nabrajam nema tu puno mjesta za dizajn. Zato su svi auti više-manje danas isti jer im ne mogu napraviti puno drugačije, a da su po svim standardima.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, trapavi said:

Ljudi meni samo nije jasno (nisam stručan nimalo u elektrici) kad dođusvi na struju odakle će doć toliko struje. Pa svaki auto će trošit sigurno ko i jedno domaćinstvo, možda i više . Oće li to ova bjedna mreža podnosit i kako će se proizvest toliko energije. Neće to baš sve vjetar , sunce i voda moć proizvest . Barem ne sa ovakvom infrastrukturom, a opet i proizvodnja baterija valjda zagađuje , a treba je i zbrinjavat . Tako da meni stvarno puno tog nije jasno.

Nisi jedini. A šta kaže mala Greta? 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Med0 said:

Dizajn je isto zbog sigurnosnih propisa. Auto mora biti dobar na crash testu, imati aktivnu haubu za pješake, mora biti aerodinamičan....  da ne nabrajam nema tu puno mjesta za dizajn. Zato su svi auti više-manje danas isti jer im ne mogu napraviti puno drugačije, a da su po svim standardima.

ma jos u provm postu di sam te kvotao sam napisao, unutrasnjost, one lakirane lajsne nemrem bas nikak progutat kao ni jedan lakirani dio u unutrasjosti..

al eto, o ukusima se ionako ne raspravlja.. :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jučer je predstavljen Renault Austral, zamjena za Kadjara, prvi dojmovi? Koliko vidim mjenjač je premješten kod volana, nešto slično kao Mercedes, komande su od iza volana prešle na volan.

Osobno sam čekao ovaj model jer ga vidim kao zamjenu za Qashqaia, pa sam malo ushićen, pošto mi se ovako na prvu svidio.

 

Renault Austral

Youtube

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Dobar Austral, ali tko danas razmišlja o novom autu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

R5 bi trebali izbacit i sa običnim benzincem i ne bi ih mogli nastancat koliko bi se prodavali.. ići ce i kao EV ali upola manje

Link to comment
Share on other sites

Dizajnerski gledajući R4 ne mogu povezati sa prethodnikom iako neke nagovještaje na prednjem i stražnjem.kraju mogu viditi.

Dok mi je R5 totalno sjeo. Kao neki dizajnerski nastavak starog cRampusa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Uvijek sam htio biti tajni agent ali sam shvatio da bi s 205cm visine bio samo agent. 🤣

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.