Jump to content

Renault novi modeli


lagunaCoupev6

Recommended Posts

26 minutes ago, laci said:

Đesika sa ratkapama

Nekad sa sve četiri, nekad samo s tri. 😁

Vidiš da se ufurao da je Walter WRC Roooooooooaaaaaoooooooörhl. 🤣

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, direstraits said:

Nekad sa sve četiri, nekad samo s tri. 😁

Vidiš da se ufurao da je Walter WRC Roooooooooaaaaaoooooooörhl. 🤣

Mene nisu ni ratkape ni gumice ubole u oči već ona paučina od brkova. Izgleda kao registrirani pedofil.

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, ivan08 said:

registrirani pedofil

Na probnim tablicama 🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, direstraits said:

Nekad sa sve četiri, nekad samo s tri. 😁

Vidiš da se ufurao da je Walter WRC Roooooooooaaaaaoooooooörhl. 🤣

 

A stiže ga FAP kljunaš  😂😂😂

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ne da su pogodili dizajn, ubili su, najbolje dizajnirani retro auto ikad (sorry Fiat i Mini)

IMG_3604.jpeg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Nikakvu sličnost ne vidim. Retro detalja nula. Možda unutra lždesma strana table. Ovo ostalo ništa

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, dado_sk said:

Nikakvu sličnost ne vidim. Retro detalja nula. Možda unutra lždesma strana table. Ovo ostalo ništa

da, tablica nije u vratima gepeka :D  ajde, auto definitivno linijama podsjeca na r5, s koje god strane se pogleda :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Twingo bi mogao malo na hladjenje dakle, super izgleda!

Link to comment
Share on other sites

Twingo ostaje do 2026 kada dolazi novi (isto) potpuni električni model.

 

A prije twinga (sljedeće godine) stiže R4 - retro model i bit će SUV

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Fora mi je ova retro Twingalica... Znači samo i isključivo će biti strujić?

Link to comment
Share on other sites

Twingo me naježio. Odličan.

Link to comment
Share on other sites

Sve je to u redu samo neće li tvingo i petica bit konkurencija jedni drugome, Neće tu bit neke preznačajne razlike u veličini (bar se meni tako čini iako ne znam.).

Link to comment
Share on other sites

Twingo A segment, R5 B segment. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, trapavi said:

Sve je to u redu samo neće li tvingo i petica bit konkurencija jedni drugome, Neće tu bit neke preznačajne razlike u veličini (bar se meni tako čini iako ne znam.).

ma i da si jesu, ekipa ce si birati izmedju dva renaulta a ne npr. (bubam) renaulta i opela/citroena ili ostalih el malih gradskih auti....

Link to comment
Share on other sites

Mislim da će se renault (a možda i ostali) gadno zeznuti s forsiranjem samo el. automobila. Daleko je svijet još od prelaska samo na el., pogotovo u Hr gdje je infrastruktura za to i dalje gotovo nikakva.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ninoo said:

Mislim da će se renault (a možda i ostali) gadno zeznuti s forsiranjem samo el. automobila. Daleko je svijet još od prelaska samo na el., pogotovo u Hr gdje je infrastruktura za to i dalje gotovo nikakva.

Točno tako i ja mislim, ali tko sam ja....

Link to comment
Share on other sites

Ja cu biti ovdje 100% iskren. Renault u zadnje vrijeme nema nema puno modela koji su Grand Toureri. Vise se baziraju i prodaju male "gradske" autice. Vjerovatna im je i takva baza kupaca. Rijetko tko ce kupiti Clia i onda tjedno sa njim raditi preko 1500km. Sve ostale brojke su lako dostupne na struju. Recimo za EU HR je 1% stanovnista, tako da realno to spada u uracunutu gresku (calculated mistake). 

Po meni ZOE je jedan sasvim solidan autic. Vikende i voznje 200tinjak km odradi bez problema. Recimo realno 80% potreba za autom zadovoljava. Ako tako nastave, koracima kako su poboljsavali ZOE prvu i drugu generaciju to je sasvim ok autic.

Plasirati ce se dobro u taj dio trzista i to je to. Polako se sve mijenja, biti ce makre vozilaa koje ce preuzeti ICE, posebno Dizel posebno Benzin, hibridi, struja i slicno. Nece vise biti ono daj mi sve. Jednostavno razvoj + ekoloski porezi su napravili svoje.

Link to comment
Share on other sites

Nisam ni ja pobornik struje, ali Reno gura struju (R5, R4, Twingo) tamo gdje najviše ima smisla, a to su mali auti. Dacia Spring, pogledajte prodajne brojke u Europi pa prosudite - usprkos puno nedostataka koji taj auto ima (40-ak konja, domet od 200-njak km, baza kinez i značka Dače). Kod dacie je ključ cijena, a sa tim principom idu i na Reno male retro modele. R5 - najvljuju ulazni model 25 k Eur, R4 će biti nešto veći is kuplji, Twingo ulazni model najvljuju od 20 k Eur.. Iako nisam pobornik struje, ovi retro moderni autići i sa ovim najavljenim cijenama imaju smisla.. Ipak, Reno je još uvijek aktulan i drži svoje ICE miodele koji im još uvijek donose kruh (CLIO, CAPTUR, novi Grand CAPTUR, Austral..) tako da sjede na dvije solice što je u ovom trenutku dobra odluka.. Kao i za sve drugo, vrijeme će pokazat svoje..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

To me se nažalost radi godina ne tiče ali postavljam pitanje kako će i dali će opće ikako izgledati ti automobili kad dođu na 25godina starosti. 

Link to comment
Share on other sites

Ako je sudit prema dosadasnjim EV vjerojstno bolje nego ICE... (I tu racunam i Kia, nissan i sl) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"dužinom od tek 3,92m "..."između Twinga i Clija"...." s atraktivnom cijenom od oko 25.000 eura za početni model"...

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.