Jump to content

Renault Fluence Limited Edition


zgfluenceLE

Recommended Posts

dCi motor kao i svaki drugi turbinski motor NE ganjati na hladno, NE gasiti odmah po zaustavljanju vec ostaviti da radi u leru 1 min, pogotovo poslije uzbrdica i autoceste.

Na malim okretajima ne stiskati full gas vec prešaltati u niži stupanj prijenosa.

Koristiti odgovarajuce ulje i mijenjati ga na max 15.000 km.

Ako se ovoga budes pridržavao neces znati da imas turbinu i letece ležajeve i nakon 300.000 km.

Ja bi se nadovezao, isključivati Stop/Start zato da ne gasi motor na hladno(nezagrijan) i nakon ganjanja autocestom na naplatnim kućicama.

Link to comment
Share on other sites

Ja ga zadnjih tjedan/dva konstantno gasim da vidim promjenu u potrosnji...trenutna mi je 6.5 L a dok mi je s/s bio konstantno ukljucen onda je bilo 5.6l...e sad jel do toga ili ne..

Link to comment
Share on other sites

Ja bi se nadovezao, isključivati Stop/Start zato da ne gasi motor na hladno(nezagrijan) i nakon ganjanja autocestom na naplatnim kućicama.

Potpis na ovo.

Nemam S/S pa zaboravim na njega.

Link to comment
Share on other sites

Ja ga zadnjih tjedan/dva konstantno gasim da vidim promjenu u potrosnji...trenutna mi je 6.5 L a dok mi je s/s bio konstantno ukljucen onda je bilo 5.6l...e sad jel do toga ili ne..

I meni je potrošnja porasla od zadnjeg tankanja iako uvijek isključujem S/S. Hladnije vrijeme, motoru duže treba da se zagrije + zimske gume. Meni je po BC porasla sa 5.3 na 5.6 lit. U stvarnim uvjetima je to 10 % više od BC, odnosno oko 0.5 lit više.

Link to comment
Share on other sites

Vec 3 jutro mi se nakon cca 3 km voznje pojavi nekakva poruka sa zvucnim signalom u okviru gdje pisu km i ostale pizd...je. Ne stignem procitati jer traje svega pola sekunde. Iznenadi. Primjetim samo da je crvene boje i dvaput zabipa.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala decki na informaciji. Budem pratio malo vise sad kad su nize temperature.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I meni je potrošnja porasla od zadnjeg tankanja iako uvijek isključujem S/S. Hladnije vrijeme, motoru duže treba da se zagrije + zimske gume. Meni je po BC porasla sa 5.3 na 5.6 lit. U stvarnim uvjetima je to 10 % više od BC, odnosno oko 0.5 lit više.

Bome i meni je porasla na ovom BMW dieselu, onih 6.1 L nikako vise ne uspjevam postici, a vozim isto.

Sada se vrti od 6.7-6.9L.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u zadnja dva dana bio 2 puta na Sljemenu i ostalo po gradu uz prosjek 7 po boardu. Oko 250km

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Lijepo mi izgleda ovaj novi megane sedan koji treba uskoro doci u salone.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Staro i unikatno...i vise se ne proizvodi.... Gdje ces bolje...

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Auto je bio kod Baotica 2 dana. Danas ga podigao. Strah me povjerovati i donositi bilo kakve zakljucke ali skljocanja u cca 30 km nisam cuo ali je i vanjska temperatura bila oko 15°C. Otkrili su kako je skljocanje dolazilo iz B stupa gore kod krovne obloge. Jedan slican slucaj je bio na jos jednom Fluenseu kod Cindrica u bazi podataka pa su se ravnali i po tome. Sad moram neko vrijeme voziti pa im javiti kako bi i drugi serviseri znali ukoliko se ljudi pozale na slican problem i kako bi mogli zatvoriti radni nalog. Za pocetak ne skljoca. Molim Boga da tako i ostane. Koliko sam vidio dirali su i desni B stup jer gumena brtva nije sjela do kraja pa sam ju namjestao. Izostala je euforija, valjda iz straha da se ne ponovi. Spalio sam malo na zivce ovih nekoliko tjedana. Usidrio se mislima oko hrpe lima a ne treba mi to. Samo ne znam izaci iz tog zacaranog kruga

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Danas gledam, promišljam, vozio sam Hyundai. Dobra je to firma s uzlaznom putanjom kvalitete i ponude game vozila. Nisu više ni toliko jeftini i to djelomično opravdava cijenu. Ali nakon ovog Fluencea, zaljubih se u novi Megan sedan 2017. Šarm koji donosi agresivnost u prednjim svjetlima, guzica auta moderno osvjetljenja, unutrašnjost na nivou drugih proizvođača. Ostaje za vidjeti kako će se ponašati s vremenom na cesti. Mislim da će po prvi put moja guzica biti spremna kupiti ovakav auto makar i polovni ako si ne budem mogao priuštiti novi. Sve što sam opipao i vidio u Renault salonima, noviji modeli izgledaju za klasu kvalitetnije. Možda je subjektivno, ali je svakako ugodno oku.

Link to comment
Share on other sites

materijali jesu za klasu kvalitetniji ali bome su za dvije klase skuplji. koliko para toliko muzike

Fluence ipak treba gledati da je to auto od 4,6m 110ks sa dosta električne opreme za 116 tis kn ... prva sljedeća konkurencija je 20tis skuplji, a megan sedan će biti 50 tis skuplji.

da ti je šminka/kvaliteta bila bitnije od para nebi kupio fluence

ja sam načelno sa autom zadovoljan (žao mi je što nemogu senzore za nadzot tlaka isključiti) znao sam točno što kupujem i bio sam svijestan da se uz tu cijenu i toliko opremen negdje moralo štedjeti

Link to comment
Share on other sites

materijali jesu za klasu kvalitetniji ali bome su za dvije klase skuplji. koliko para toliko muzike

Fluence ipak treba gledati da je to auto od 4,6m 110ks sa dosta električne opreme za 116 tis kn ... prva sljedeća konkurencija je 20tis skuplji, a megan sedan će biti 50 tis skuplji.

da ti je šminka/kvaliteta bila bitnije od para nebi kupio fluence

ja sam načelno sa autom zadovoljan (žao mi je što nemogu senzore za nadzot tlaka isključiti) znao sam točno što kupujem i bio sam svijestan da se uz tu cijenu i toliko opremen negdje moralo štedjeti

Meni se i dalje od novije generacije Megana najviše sviđa karavan, kao i kod stare generacije. Dizajn je tu, ali i praktičnost.

Inače za 5-6-7 godina bit će i tu limited oprema sada novih modela. Bit će osjetno jeftiniji, sa više manje riješenim dječjim bolestima i jako dobro opremljeni.

Meni su novi Scenic, a pogotovo Grand scenic baš iznutra/izvana/praktičnošću auti po mom guštu. Oprostio bi i 20 cola felge, inače imaš gumu od 1000 kn naviše i to je prihvatljivo.

Link to comment
Share on other sites

Načelno sam i ja zadovoljan i neću se ponavljati. Ali iskreno, samo igrom slučaja i još nekakvih sitnih detalja, odluka je pala na Fluence. Prije njega je iz Renault grupe bio razmatran Dacia Logan sedn u full opremi uz poneki dodatak za cca 95000 kn. Znači auto od točke a do točke b. Totalno sam neopterećen značkom. No eto ovaj auto mi je bio suđen. Njega sam probao nakon Logana i njega sam morao kupiti. Tako su više sile odlučile. A za sedam godina tko zna... Staro za novo u nekakvom omjeru cijene današnjeg Fluenca. S getza na fluencea je bilo kao s magarca na konja. Nakon fluenca teško će biti na nešto lošije gledajući potrošnja/prostranost/prtljažnik/boja/limuzina. Značka nebitna. Možda Renault izbaci za naše tržište nešto kao Dacia Logan/Renault Logan s približnim faceliftom koji bi ako ništa drugo podsjećao na Megan sedan. :-)

4438051642_07f27d07a7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam skuzio doorpaneli se ne skidaju tako lako a da se nesto ne potrga. Ja bi mijenjao sva 4 zvucnikanekim malo boljim i stavio tweetere koje nemam. Gdje bi to mogli odraditi u ZG kvalitetno i profesionalno.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Fascinantno je da nako detaljnog pregleda skljocanje nije prestalo. Zapravo pojavljuje se kad je hladnije vrijeme ucestalo. Vise ne znam na sto sumnjati. Sad me vec pomalo vozaju i u servisu. Ne znam da li je plastika ili nesto u door panelu. Pojma nemam ali mi smanjuje ugodjaj voznje.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo dodjoh do posla i nista od skljocanja. Ali nista. Jucer i danas punicu zenu i kcer vozio na tenis u Arenu i skljoca. U pm. Dodjoh na posao i kolega koji dila aute (prezivljava preprodajom i uvozom) dosao s Cliom, 1300km predjenih 2016 godina i rekoh ajd da napravim krug. Zadnja 5 vrata rondaju da ni on ni njegovi frendovi ne mogu skuziti kako i sto. Danas sam googlao malo i procitao o jednom slicnom mojem slucaju u kojem nema sto nije napravljeno i dalje problem prisutan. Jos sam pribran i necu ga proklinjat jer imam jos malo strpljenja. Iduci tjedan se budem nasao s Grunfom pa se budemo provozali. Mozda je to normalno za Francuze pa se primirim ili i njemu bude cudno pa otkrijemo zajedno o cemu je rijec. Samo da ne bude kao danas do posla bez skljocanja pa da ispadnem budala.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E ta ti je dobra. Samo sto nije toliko los da bi ga u presu dao. Samo da bi mogao biti za nijansu bolji, mogao bi. No otom potom. Budem se ja s tim pomiril s vremenom.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.