Jump to content

Renault Fluence Limited Edition


zgfluenceLE

Recommended Posts

Znaci, navoz na lezeci lijevim tockovima i skljoc, zavoji povremeno. Desnim kotacima na lezece nista. Neravnine takodjer ali se mora potrefiti nesto da zaskljoca. Uglavnom navoz na lezeci gdje postoji izravni pritisak na karoseriju. Tvoja vrata vjerojatno dobro leze u okviru. Moja lijeva zadnja bas i ne. Budem vidio u srijedu sto je. Danas sam zenu vozio iza i slusala je, te kaze da solazi iz B stupa. Ja sam uvjeren ako vrata fiksiram dovoljno dobro ( ispravim propisno u servisu) skljocanje bi se svelo na povremeno i prihvatljivo ako ne i prestalo zauvijek.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ti si još dobar, prepustio si ženi osluškivanje. Kada sam svojevremeno istraživao lupkanje iz zadnjeg ovjesa žena je vozila a ja ležao u gepeku s uhom na desnom amortizeru :D

Link to comment
Share on other sites

ti si još dobar, prepustio si ženi osluškivanje. Kada sam svojevremeno istraživao lupkanje iz zadnjeg ovjesa žena je vozila a ja ležao u gepeku s uhom na desnom amortizeru :D

Ja kad bi svojoj rekao da se idemo malo vozit i slušat zvukove, posala bi me u kjurac:respect:

Link to comment
Share on other sites

trebaš reći da ćete to obaviti na putu do neke shoping destinacije pa neće imati ništa protiv :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Evo baš samse bio malo voziti sa familijom, marunada u Lovranu i tako. Škljoc iz B stupa i iz bunkera se zna pojavit, zavoj i tako - B stup, manje brzine i uvijanje karoserije iz Bunkera.. Da, to  može zasmetati, ali ništa stršno. Inače bila gužva u povratku, pa sam se na povratku iz Lovrana prema RI iz Ičića starom cestom za Učku dignuo do Veprinca.. Baš sam  uživao voziti:drivar:, kako motor fino vuče, a tih, milina. Inače jedan stari A6 je malo dimio ispred mene jer sam mu se držao guzice stalno posije svakog zavoja, klinac se iza smijao, a samo je žena malo njurgarila:bigl: da su najavili danas pojačane kontrole na cestama...

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoje cure vozio u Jezercicu na bazene. Stisnuo malo jace gas do 180. Wow efekt lakoce voznje i stabilnosti. Gotovo da ne osjetis brzinu!!! A skljocanje standardno na jacim neravninama. Lijevi zadnji far zamagljen djelomicno zamagljen izmutra... Idemo dalje.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoje cure vozio u Jezercicu na bazene. Stisnuo malo jace gas do 180. Wow efekt lakoce voznje i stabilnosti. Gotovo da ne osjetis brzinu!!! A skljocanje standardno na jacim neravninama. Lijevi zadnji far zamagljen djelomicno zamagljen izmutra... Idemo dalje.

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

Ma žao mi te, znam kako je to hodočastiti po servisima i pritom ne mislim na ovog Megana, nego na ex i30 sa kojim sam prvih godinu dana bio više na servisu nego na cesti.  I nisu bile sitnice u pitanju: stup volana, kvačilo, radio 2x, ovjes, trap, pa tek onda sitnice.. Ali dok su ti mehanika i elektronika na autu tip - top, auto ti je potpuno pouzdan i funkacionalan te možeš s njim oko svijeta, a sve ove druge (nazovimo ih sitnice) ćeš rješavati u garanciji, tako će bit i meni ako bude potrebno.. Svjetlo zamagljeno, to je bar lako, dođeš u servis pokažeš, oni naruče, dođeš kako se dogovorite i za 5 minuta zamjene.. Nešto što je 100 % idealno ne postoji nigdje osim u teoriji, našao bi ja i u S classi manu bez problema,  zato samo treba probati uživati u onom što je dobro.:drivar:

Link to comment
Share on other sites

Bio u servisu Baotić. Dva decka se vozila samnom i ustanovili smo kako postoji "skljocanje". Oni tvrde lim od lim. Termin vjerojatno necu dobiti do sredine 11. mjeseca jer imaju puno posla u odjelu limarije. Auto ce morati ostati cca 2 dana kod njih. Morat ce raskopati plastike na autu s lijeve strane kako bi pregledali spojeve limova. Kazu da se bude rijesilo. Moraju naruciti i kopce za plastiku jer se neke vjerojatno budu strgale prilikom rastavljanja. Djelovali su vrlo susretljivo i nemam zamjerke nikakve na decke u servisu. Iako na pocetku voznje nije bilo zvukova, kad smo se poceli vracati prema servisu, auto je propjevao. Sad mi ostaje cekati. Predugo mi je cekati, ali valjda vrijedi ona "strpljen spasen"

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja kad bi svojoj rekao da se idemo malo vozit i slušat zvukove, posala bi me u kjurac:respect:

hahah.

Moja bi rekla neki idu pijeske a tebe j**e skljocanje.  tocno znam izraz lica koji bi bio. hahah

PS fluence nadam se da ce ti rijesit sve;-)

Link to comment
Share on other sites

Moraju naručiti kopče jer ih u ovlaštenom servisu nemaju? [emoji2]

Sent from my LG G4

Ne trebaju im jer limariju ionako ne rade oni vec voze kod ugovorenih limarija.

A reklamacija imaju premalo i znamo dobro da jedna kopča košta 10-15 kn.

Link to comment
Share on other sites

Pa sad ne znam imaju li ili ne??? Nisu ih imali ni u Roca servisu kad su mi skidali oblogu vrata zbog izmjene granicnika. Morao sam cekati cca tjedan dana. Oni su me uputili u Baotic jer Baotic ima limariju i ljude koji se skoluju. Baotic ima sad povrat vece kolicine automobila iz leasinga koji ce u prodaju pa ih sredjuju. Ja mozda jesam naivan kad su serviseri u pitanju, ali mi ovo danas nije djelovalo kao zahebancija. Za kopce mi je receno da ni oni ne znaju zasto je tako ali da proizvodjac zbog nekih svojih pravila mijenja boju kopci i svojstva za odredjene serije automobila pa tako i moj Fluence. Dajte mi da zivim u uvjerenju da ce sve biti ok i da ce se automobilu naci uzrok skljocavog zvuka.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa sad ne znam imaju li ili ne??? Nisu ih imali ni u Roca servisu kad su mi skidali oblogu vrata zbog izmjene granicnika. Morao sam cekati cca tjedan dana. Oni su me uputili u Baotic jer Baotic ima limariju i ljude koji se skoluju. Baotic ima sad povrat vece kolicine automobila iz leasinga koji ce u prodaju pa ih sredjuju. Ja mozda jesam naivan kad su serviseri u pitanju, ali mi ovo danas nije djelovalo kao zahebancija. Za kopce mi je receno da ni oni ne znaju zasto je tako ali da proizvodjac zbog nekih svojih pravila mijenja boju kopci i svojstva za odredjene serije automobila pa tako i moj Fluence. Dajte mi da zivim u uvjerenju da ce sve biti ok i da ce se automobilu naci uzrok skljocavog zvuka.

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

Isto je sigurno i kod mene, škljockavi zvuk je metalni i dolazi iz B stupa. Naravno reklamirao sam i ekipa iz RI servisa je rekla isto što i tebi, da treba skinut unutarnje plastike, vozit se osluškivat i onda probat rješit. I da je bolje pričekat da počme škljockat stalno. Ja ću još malo pričekat, ali rejšavat će to hebiga, neću im to pustit.. A smeta mi i škripavac jedan jedini iz konzole. Javi se samo na određenoj temp, ali je jako ružan.:roll:, danas je bia baš ta temperatura. Turska ili Španjolska sve ti je to ista RenFaultovska kvaliteta izrade..Po tom pitanju znam da su ispod prosječni u cijeloj industriji, ali bojim se da su najlošiji.. Sad će netko reći da škripe i drugi, ja ću reći da, škripe i drugi, ali ne tako brzo i tako puno kao Renfault.. Evo ja ću dati primjer, hyundai i30 kupljen nov, vožen 9 godina i 220 tkm. Prodan bez ijednog jedinog škripavca u unutražnjosti, za renFault to spada u kategoriju znanstvena fantastika. Samo na tom jundaiu je mehanika bila groblje.. :respect: odnosno  od lupanja ovjesa i stupa volana nisi ni mogao čuti škripavce:bigl:..

Sva sreća ima jedna tipka koja u renfaultu rješava dosta boljki "volume +":toranj:, to nije bečka nego francuska škola..

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Ka ne mogu teci da moj skripi nesto vise ili manje. Da i skripi, vjerojatno me ne bi toliko diralo jer si svjestan da je plastika takva. Kod mene je u pitanju nekakvo metalno s**nje koke odaje dojam raspadanja/sastavljanja. Znaci nekakav konstrukcijski nedostatak. Kedino sto mi skripi je ona ukrasna lajsna na konzoli koju kad malo pritisnem prstom prestane. Drugo nista (bar za sad), osim tog "skljocanja" za koje mi je cak i serviser rekao da je iritantno kad je pocelo lupkati. Cim prednji tockovi nasjednu njima po volji kao da se nesto pokusava sastaviti ili rastaviti pa škloca. Tako su oni jutros okarakterizirali zvuk. Inace, da se vratim na Ad plastik. Tamo sam radio 8 godina i upoznat sam s nekakvim stvarima. Normalno je da se dogadjaju problemi na strojevima koji kasnije štancaju dijelove koji su u jednoj seriji losiji od drugih. To se dogadja. Pogotovo kod robota koji rade po definiranom programu sinkronizirano s ostalim senzorima. Jedan kvar na senzoru i ode dio u PM. Ne unistavaju svaki. Meni je glupo sad reci da mi se stangica za ulje na Renaultu izvlaci u 2 dijela. Jednostavno, glavni cep se odvaja od onog dijela plastike koka drzi sipku. I oko toga mi se ne radi drama. Znaci, nisam bas tolika picajzla. Ali preko nekih stvari ne mogu lako.... Uostalom, kolega forumas Marioo (imenjak), meni je iskreno i od srca drago (bez laznih izjava) sto netko ima utegnut auto. Jer to mi daje za pravo misliti i nadati se da i moj moze biti takav ili da ce neki drugi poslije ovoga biti bolji.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eee sad sam se sjetio...skljocaju mi vozacka vrata ponekad...al to tak mora biti...to je zastitni znak renaulta...inace bi pomislio da vozim golfa ;)

Link to comment
Share on other sites

Moji dečki, to kod Baotića je presedan, nakon škljocanja kod mene odmah, i drhtanja u rasponu od 1500 do 2500obrtaja, i sve skupa 7 dana ležanja auta tam....niš

 

E kada sam ja javno pisao, javili mi se, i nakon toga je sve bilo riješeno za 2h, nema potrebe da moj auto tamo leži 3 dana, na kraju bio puknut šaraf kutije filtera zraka, do dana današnjeg sve 5...hvala kod Baotića više ne

 

Škripi i Golfić, ne brini

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Bio u servisu Baotić. Dva decka se vozila samnom i ustanovili smo kako postoji "skljocanje". Oni tvrde lim od lim. Termin vjerojatno necu dobiti do sredine 11. mjeseca jer imaju puno posla u odjelu limarije. Auto ce morati ostati cca 2 dana kod njih. Morat ce raskopati plastike na autu s lijeve strane kako bi pregledali spojeve limova. Kazu da se bude rijesilo. Moraju naruciti i kopce za plastiku jer se neke vjerojatno budu strgale prilikom rastavljanja. Djelovali su vrlo susretljivo i nemam zamjerke nikakve na decke u servisu. Iako na pocetku voznje nije bilo zvukova, kad smo se poceli vracati prema servisu, auto je propjevao. Sad mi ostaje cekati. Predugo mi je cekati, ali valjda vrijedi ona "strpljen spasen"

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Malo je off..koji auti su povrat s leasing kod Baotica?

TT on P8lite

Link to comment
Share on other sites

Treba njih pitati. To je nesto iz leasinga. Nesto tipa buy back leasing vozila. Sto je na lageru ne znam. Znam da mi se ta shema kupnje nudila i u hyundaiu i u kiji za modele i30 i ceed.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma ja ih neću u servisu maltretirati, ali ako budem imao bilo kakvu reklamaciju zbog koje moram prijevremeno u servis ili najkasnije prilikom sljedećeg redovnog servisa, rasklapat će i tražit uzrok problema u B stupu i središnjoj konzoli. Za konzolu nećemo raditi nikakvo veliko rastavljanje, neka skinu središnji ventilacijski otvor i display radia pa se provozamo i poslušamo, ako nađemo super, ako ne sklopi nazad i vozi dalje. To ću tražiti čisto iz principa jer moj auto ima produženo jamstvo 5 godina, ali lijepo piše da se to pr. jamstvo odnosi samo na mehaniku i elektroniku, a na sve komponente unutrašnjost, obloge, sjedala, plastike, armatura, guljenje volana i slično NE. Pa kad je već tako, onda se osnovno tvorničko jamstvo odnosi na sve pa će raditi i tražiti, ako ne riješe u osnovnom jamstvu reklamaciju onda se odnosi i dalje van garancije i na produženo jamstvo. Dakle ako to ne riješe onda ću im to kad tad nabiti na nos. Ne volim se zamjerati ljudima i odradit ćemo to na pristojan način. Uostalom to je banalna stvar, ali iz svog iskustva znam da svi novi auti od novog ne škripe, javi se to naravno nakon nekog vremena, a kod mene je tako od 1. dana kao i kolege Fluencea. Jedno i drugo sam čuo dok je auto imao manje od 500 km i reklamacije su zabilježene.

Link to comment
Share on other sites

Treba njih pitati. To je nesto iz leasinga. Nesto tipa buy back leasing vozila. Sto je na lageru ne znam. Znam da mi se ta shema kupnje nudila i u hyundaiu i u kiji za modele i30 i ceed.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Mislio sam da si osobno vidio vozila, u Starkelju je tako pun parking Clijaca Tce starih nekoliko mjeseci tako da je to vjerojatno ista shema.

TT on P8lite

Link to comment
Share on other sites

Upravo tako. Za sad su fer i korektni u Baoticu kao i u Roci. Imam prijave zabiljezene kao reklamaciju pa cemo vidjeti.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Vjerojatno ima i limuzina. Treba pitati. Ako je dobar deal i ponuda zasto ne ako nemas problema s kupovinom polovnih vozila

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Mislio sam da si osobno vidio vozila, u Starkelju je tako pun parking Clijaca Tce starih nekoliko mjeseci tako da je to vjerojatno ista shema.

 

TT on P8lite

 

 

vjerojatno povrat iz RaC nakon sezone. Mada ti to neće dragovoljno reći

Link to comment
Share on other sites

rac vozila treba izbjegavati nevjerojatno kako se ljudi ko stoka ponašaju prema autima

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.