Jump to content

Renault Fluence Limited Edition


zgfluenceLE

Recommended Posts

s obzirm  da sam prešao sa berine dynamic na fluence limited malo su mi oko bockale jeftinije izvedbe određenih dijelova ali eto sada na 2000 tkm kasnije sam se naviknu i skroz sa mzadovoljan sa autom ... potrošnje je izgleda značajnije manja u odnosu na stari motor 105ks

140 km/h autoput na 2400 obrtaja ... milina

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

s obzirm  da sam prešao sa berine dynamic na fluence limited malo su mi oko bockale jeftinije izvedbe određenih dijelova ali eto sada na 2000 tkm kasnije sam se naviknu i skroz sa mzadovoljan sa autom ... potrošnje je izgleda značajnije manja u odnosu na stari motor 105ks

140 km/h autoput na 2400 obrtaja ... milina

Meni u Megu 3 limited sve iznutra izgleda stvarno dobro, jedino malo jeftinije izgledaju spojevi plastike i tkanine na vratima (čitaj donji dio vrata). Na ostalo baš nemam zamjerke, ustvari baš mi se sviđa nenapadan umirujući dizajn unutrašnjosti, a posebno ergonomija. Sve je na svom mjestu, možda je radio prenisko, ali koga briga kad su komande na volanu jedne od najboljih u auto industriji. Da probao sam svakakve komande, Renaultove su the best. Uglavnom, ovaj umirujući ugođaj se posebno cijeni na duljim putovanjima..

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

mislim da je kod tebe malo drugačija unutrašnjost nego kod fluence

Možda, ali ne bi rekao da je neka bitna razlika. Cak po ovim slikama koje je postao ZGFluence, Fluence limited ima bolju kožu na volanu i ručici mjenjača i naslon za ruke iza što grandtour limited nema. Ostalo sve izgleda isto, možda sjedala i grandtouru izgledaju bolje. To je moj dojam sa slika jer sjedio u fluenceu limited nisam.

Link to comment
Share on other sites

ovo sa kožom (ako i je koža uopće) je fora i  jako  jeefektno što je izbušena meni je to odmah upalo u oko ali sam negdje pročitao da je to u biti eko koža

sicevi su relativno slabiji i tkanina  ima u sebi više plastike nego tkanine (morati ću po ljetu staviti nešto na njih jer bi moglo biti opako znojenje)  i u biti samo radi siceva mi je žao što nisu kvalitetnije ovo sve ostalo sa plastikom mi nije bitno iako je uočljivo i meni smješno kako se je štedilo gdje se stiglo

 

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Meni su sicevi ok. Nemaju bocne izrazenije potpore ali su sasvim ok. Meni je cijeli auto ok nakon Getz-a. Jedina zamjerka su zvucnici. Nemaju onog efekta koji sam imao na getzu. Pokusao sam sa svim mogucim postavkama ali nije to to. Jos samo da rijesim to skljocanje kroz par dana u garanciji i onda bi to trebalo biti to. Pomalo sam navikao na gabarite. Zvuk dizelskog motora "NEPROCJENJIVO" , ova boja mu je legla ko budali. Ima znatizeljnih pogleda na semaforu ili parkingu na sto nisam navikao pa ne znam da li mi to smeta ili ne. Nisam naucio na takvo nesto. Na kraju krajeva zena odusevljena vise nego ja, kcerkici je na zadnjem sjedistu interesantan naslon za ruke s umetcima za case... Spremam se za Sl Brod sad jedan vikend pa cemo ga opet malo provozat po autocesti... Prtljaznik mi je odlican. Neki kazu nis koristi zbog nosaca dok meni nakon Getza kao kuca veliko. Ne vozim kabaste stvari, a za kofere je odlican.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dečki offtopic pobrisano, to možete na PM ili u small talk

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Zar se Ranault Fluence proizvodi kao SM3 u Koreji?

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zar se Ranault Fluence proizvodi kao SM3 u Koreji?

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

Da!

Link to comment
Share on other sites

Auto evo u servisu na izmjeni granicnika. Kao za ku**c ni skljoc od granicnika u voznji do servisa. Zamolio da pogledaju lijeva zadnja vrata. Primjeceno da se ne zatvaraju kao desna. Zapravo sam ih zamolio da i to pogledaju. Stay tuned...

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A sto reci, govno od auta. Nije se nista promjenilo, skljoca kad je hladnije jace kad je toplije manje. Renfault i to je to. Rekao sam samom sebi da necu gubiti zivce ali pukao sam... Imam peh na automobile i tocka. Hyundai getz mi je priustio sranja o kojima ne bi ovdje, a ni ovaj nije daleko imam osjecaj. Mislim da ce ovo biti prvi auto koji necu stedjeti ni sekunde u pogledu svega. Isto tako mislim da vise nikad novi auto. Nije vrijedan mojeg zdravlja, mojih zivaca. Hrpa lima. Frustrira vise sama spoznaja da izgubim dio svojeg slobodnog vremena odlazeci u servise. Trebam se regenerirati od ovog i prihvatiti stanje kakvo je. Konstrukcijski je kod ovog auta ocito nesto sj*b* jer je i hauba koliko sam vidio danas malo van vinkla. Hebi ga...

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hocu reci da nakon izmjene granicnika skljoca i dalje.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A sto reci, govno od auta. Nije se nista promjenilo, skljoca kad je hladnije jace kad je toplije manje. Renfault i to je to. Rekao sam samom sebi da necu gubiti zivce ali pukao sam... Imam peh na automobile i tocka. Hyundai getz mi je priustio sranja o kojima ne bi ovdje, a ni ovaj nije daleko imam osjecaj. Mislim da ce ovo biti prvi auto koji necu stedjeti ni sekunde u pogledu svega. Isto tako mislim da vise nikad novi auto. Nije vrijedan mojeg zdravlja, mojih zivaca. Hrpa lima. Frustrira vise sama spoznaja da izgubim dio svojeg slobodnog vremena odlazeci u servise. Trebam se regenerirati od ovog i prihvatiti stanje kakvo je. Konstrukcijski je kod ovog auta ocito nesto sj*b* jer je i hauba koliko sam vidio danas malo van vinkla. Hebi ga...

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

Na jednoj drugoj temi sam bas pisao zasto sam kupio polovni auto, a ti si ovim postom djelomicno potvrdio ono cega se ja plasim.

Renaulta ako bih opet kupovao uzeo bih ili novi i to ne nikakav akcijski model ili model koji se radi u Turskoj vec polovan poput Lagune III ili Scenica III, kod njih nema ovakvih sranja.

Realno Fluence je puno auta za malo novaca pa je logicno da se na puno toga stedilo i za 110 000 Kn se moze naci auto kakav god zelis...vidim da se Lagune III 2012 mogu naci i za 80 000 Kn.

Link to comment
Share on other sites

Jako dobro receno. Samo eto ja sam se nadao da cu imati mira. Picajzla sam oko auta i naucio sam cuvati i paziti auto. Zato sam htio novi. Ne mogu pljuvati po autima i generalizirati. Sad ostaje da ga gazim ovih 7 godina...a ono izmjena ulja na 10 ili 15000 km nek si serviseri objese o rep. Na 30000 pa nek krepa ko mu hebe mater. Valjda je losa karma zbog neceg... Nisam nikog u zivotu zahebao, a ovaj gore ako me hebe onda sve u ku**ic.c. Pukao sam jednim jednostavnim rijecnikom. Jos vise me hebe sto nisam kupio Daciu Logana jer mi je on bio nekako prvi izbor i znao bi da sam kupio govno i ove stvari me ne bi jebale. Nisam tip od znacke na vozilu. Koliko para toliko muzike. Iako na dacia klubu vlada totalna dosada kad su u pitanju kvarovi i prigovori s autima. Ali ne...moram ja govna jesti i biti bez principa. Jednostavno me sramota bilo sto pisati. Majstori su zbog cijele situacije za ku**c i nema zeludac ici ih posjecivati. Danas sam vidio sto znaci preletjeti preko lezecih sa 80 km/h. Ili razvalit prvu brzinu u oblake da gume cvile. Pa nek neko veli da nema momenta ovaj auto. U hatanciji je zar ne... Ono pazi auto do neke kilometraze zbog razrade motora... Hahahahahah. WTF. Bolje da je on meni rob nego ja njemu. pi*ki*a.ka mu materina. A rucna je mrak... Ne znas sto vise cujes...cviljenje guma ili uporozorenje da je na autu povucena rucna. Mrak. Jos moram razraditi ABS. Ono muski. Prva, druga do ibera pa kocnica do poda.... Neprocjenivo.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jedino me j**e jos ogranicenje gasa u leru na 3000 okretaja...ono kad stojis na semaforu, odvrnes sinan sakica, spustis prozore, gas do poda i glumis jarana....Bas me zanima izdrzljivost tog diezel motora. Jelxto valja ili ne?

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hocu reci da nakon izmjene granicnika skljoca i dalje.

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

Mi smo nekad davno u familiji imali Renault, ustvari dva ukupno  R5 i megane 1 tako da  nisam ni očekivao da će ovaj bit bez škljockanja i krckanja. Znam što ti škljocka, škljocka i meni, evo danas sam sa torx ključem sam otpustio onaj dio na koji se brava varata uglavi na B stupu. Skinuo sam ga i ponovno stegnuo malo u drugoj poziciji (koliko ide) u odnosu na ono kakav je bio. Eto sutra ćemo malo poslušat pa vidjet jel se nešto promijenilo. Renfault je to, takvih stvari će bit to već sada znam, ali mehanika i elektronika meni već ulijevaju povjerenje. Pokušavam uživati u onome što je dobro u ovom autu, a ono što je loše uglavnom rješava daljinski na volanu i USB port:respect:.

 

Evo da ti bude lakše, danas reklamirao graničnik vozačevih vrata (malo se čuje) i zadnje desno štop svjetlo (počelo pucat iznutra). Sutra mjenjaju, upoznajem ljude po servisima malo i tako.. I nek se hebe, samo da ne bude nešto ozbiljnije, da mi je pouzdan, auto imam, garanciju imam, održavanje imam, neću trošit lovu bez veze.

Link to comment
Share on other sites

zgfluenceLE

nemoj se toliko sekirati oko auta kojega god da kupiš bude neko s**nje prije ili kasnije ... meni je bitno da vozi (i nadam se  da će voziti) a to ako malo škripi koga ga J..e .

iživljavanje na autu će opet tebi doći na račun, tako da to ne preporučujem

Link to comment
Share on other sites

Kako moze hrpa lima raz..bati covjeka. Nevjerojatno. A to sto ti puca far iznutra... U pm. Ja sam desni zadnji morao skidati jer je imao u sebi nekakvog smeća. Ma sramo me brate i napisati ovo. Moram se naucit lagat kako je dobar auto kad me pitaju...

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kako moze hrpa lima raz..bati covjeka. Nevjerojatno. A to sto ti puca far iznutra... U pm. Ja sam desni zadnji morao skidati jer je imao u sebi nekakvog smeća. Ma sramo me brate i napisati ovo. Moram se naucit lagat kako je dobar auto kad me pitaju...

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

Razumijem te, ali kad sve zbrojim i oduzmem ovako stvari stoji:

- imam barem 600 tkm na kotačima za volanom

-Nikad me nije pustio ni jedan na cesti (vozio svašta)

- Na trenutnom službenom, ovjes lupa, vrata zvrndaju, izolacija buke loša, graničnici krckaju, ali kad se sjetim što auto prolazi i koiko ljudi ga na dnevnoj bazi vozi (iako ga ne gaze) i po kakvim cestama, auto u 70 tkm nema niti jednog kvara (nula) i auto je predobar. A onda kad sjednem u svoj privatni auto koji je noviji, utegnutiji, tiši, izoliraniji, čvršći, udobniji, čišći itd pa da me neko škljockanje hebe, e pa neće.. Savršenog auta nema, uovio sam neku rutinu sa mojim autom i super je..

 

Bit će sve ok, ja ne dam da me hrpa lima, plastike, gume i stakla više hebe u mozak.. Samo da se ne spičim negdje, ili netko u mene, i da se ne kvari i bit će dobar.. Nekim stvarčicama ću se ja poigrat malo, tek toliko da mi ne bude dosadno..

 

:wavey:

 

Link to comment
Share on other sites

Nemoj se zivcirati. Imaš super auto za super pare. Ove sitnice ćeš riješiti ili će se same riješiti. Servisi ionako pojma nemaju osim promijeniti ulje i tekućinu. Ljudi na forumu više znaju, iako i to malo kaska u zadnje vrijeme jer su lijeni čitati.

Ja sam neke stvari znao rješavati i godinu dana i kad sam konačno riješio, nitko sretniji od mene, a bila je sitnica. Silikon sprej, spužva i vezice čine čuda. Opusti se...

Evo baš sam do nedavno bio nezadovoljan sa original ksenon svjetlima dok na netu nisam našao kako se podešava visina. Sada je super, razlika dan/noć. Trebalo mi je samo pola godine da se ozbiljnije time pozabavim. Posao od 5min.

Sent from my LG G4

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nemoj se zivcirati. Imaš super auto za super pare. Ove sitnice ćeš riješiti ili će se same riješiti. Servisi ionako pojma nemaju osim promijeniti ulje i tekućinu. Ljudi na forumu više znaju, iako i to malo kaska u zadnje vrijeme jer su lijeni čitati.

Ja sam neke stvari znao rješavati i godinu dana i kad sam konačno riješio, nitko sretniji od mene, a bila je sitnica. Silikon sprej, spužva i vezice čine čuda. Opusti se...

 

Evo baš sam do nedavno bio nezadovoljan sa original ksenon svjetlima dok na netu nisam našao kako se podešava visina. Sada je super, razlika dan/noć. Trebalo mi je samo pola godine da se ozbiljnije time pozabavim. Posao od 5min.

 

Sent from my LG G4

 

 

 

 

Lajk totalni. Podsjetio si me na "problem" sa plinom koji sam imao na bivšem autu. Ugradio plin sve super 15 tkm i najednom auto zuji između 2-3000 rpm samo na plinu, na benzinu ništa. Sve radi, motor ide ali zuji na plin. Ja u servis ovlašteni, gledaju prčkaju, pojma nemaju, sve ok vozi dalje. Vozim ja ali zuji cijela šasija, za popi..it, čak i žena koja niš ne čuje komentira lako auto zuji, čak i kad je muzika bila pojačana. Onako lud već odem nakon nekog vremena na forum, opišem problem, javi se netko i kaže to ti isparivač dodiruje šasiju i dok plin struji kroz njega stvara se rezonancija i rezonira cijela šasija. I ja momentalno digao haubu pogledao gdje je isparivač smješten, ugurao komad gume između isparivača i šasije i kao da je netko škarama presjekao. Tada je auto imao 20 tkm, prodao ga sa 220, nikad prozujao više nije..

 

Sorty na off-u

Link to comment
Share on other sites

Meni ne kvrcka nista u autu....ahhh da...nije tursko govno ?

Daj ne razvaljuj auto i odguglaj...zamisli da si kupio golfa 1.6 tdi i da ti na 30.000 km rikne masina...pa jaja bi si pojeo od muke...ovak je samo jebeni granicnik :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prika, smiri se i malo stani na loptu... Autić ti je super, to što si mogao i Daciu uzet i što nisi neki ufuran tip još bolje, zato se samo smiri.. Za servise, nemoj ih radit na 30tkm. poslušaj me, radi na 15tkm. radi par stotina kuna riskiraš spuno, svih 100tkn. Ulje mu puno znači, pogotovo tvom dizelu to ti mogu svi reći, da je benzinac ja bih ti prvi rekao radi po svom ali i tada to te nebi spasilo.. Gledaj, taj Fluence i za 7g. će biti isti, ako ga ti budeš održavao, apzi sad ne mazio već održavao!! Zato ono što spada pod obavezni servis, radi i ne žali a za 7g. kada uđeš u neko drugo auto dr.marke i vidiš kako brunda, treska, klepeće bit će ti drago koje auto imaši voziš.. Nadam se za 7g. sjetiš me se i platiš pivu!  :))))))

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tursko smece je ponovno ostavljeno na servisu. Nek se zajebavaju oko toga.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pametno

još smiri doživljaj u glavi i za mjesec dana ćeš opet o pozitivnim dojmovima :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.