Jump to content

Laguna II ph2 2,2 dci problem(i)


Pulaštro

Recommended Posts

To što ti se podizači sami "reseriraju" je do akumulatora. Tako je i meni bilo kad mi je otišao tvornički aku. Mislim da su i problemi s ručnom uzrokovani istom stvari.

Link to comment
Share on other sites

Ali sada je gore novi akumulator. Onaj prije isto nije bio originalni, jedino što ovaj od 680 A, a onaj prije je bio 750 A. Mislim da to nebi trebalo biti problem jer mi se resetira za vrijeme vožnje. Je moguće da je uzrok to što sam promjenio prekidač za prednja stakla, onaj dvostruki? Nije nov i umjesto žaruljica kao kod prijašnjeg, ovaj ima ledice. Zadnji prozori se nisu nikad poremetili. Ići ću kod majstora da mi izbriše te greške, nadam se da će bar ručna biti spašena.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je moguće da se resetira zbog tog prekidača, onaj tko je na njega lemio led-ice nije to dobro napravio. Ne znam što je s ručnom, ali probaj izvaditi osigurač koji je zadužen za ručnu pa vidi hoće li se greška poništiti. Koliko sam ja primjetio na svojoj (nema automatsku ručnu) ako prestane razlog zbog kojeg se pali greška onda se upozorenje u vidu lampice samo ugasi. Naravno ovo nije slučaj kod svih modela Renault-a.

Link to comment
Share on other sites

Nije nitko ništa lemio, taj prekidač je originalan, znam jer sam ga rastavio i ugradio u njega novu oprugu koja izgleda kao obična ravna žica koja ga vrača u srednji položaj. I taj svijetli onako narančasto dok je originalni plavo-zeleno, imao je neke gumene kapice preko žaruljica. Prebacivao sam žaruljice sa prednjeg neispravnog na zadnji na kojem su bile pregorene, tako da znam što je originalno ili prerađivano.

Akumulator mi je bio skinut sat vremena, a greška ručne je ostala, očito da ju treba obrisati preko dijagnostike.

Link to comment
Share on other sites

Prekidač očito ne odgovara iz nekog razloga.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 28. 05. 2018. at 21:30, Pulaštro said:

Klima ispustila plin još prošlo ljeto, majstor mi tlačio sa dušikom i kaže da negdje pušta a to nije na dostupnom mjestu di je mogao testirati pa pretpostavlja da je problem u unutarnjem kileru. Koliko je trošak i posla za to promjeniti? Dali se isplati probati ubaciti ono stredstvo za krpanje hladnjeka?

Drugi problem je da mi je neki dan ručna popizdila i izbaci mi parking brake fault i stop, a inače mehanički dobro radi, zakoči automatski nakon gašenja auta i dobro drži, nikakav čudan zvuk ne ispušta prilikom zatezanja/otpuštanja, nakon nekoliko0 sekundi prebaci na žuto upozorenje i onaj ključ. Svaki put kad potegnem prekidač pocrveni i da zvučni signal upozorenja i kad uđem u auto isto signalizira. Majstor mi je rekao da je problem u prekidaču ručne bez da je spajao na dijagnostiku.

E vezano za to, par dana nakon pojave toga problema otkaže mi akumulator. Primjetio sam i prije par dana od otkazivanja aku da malo sporije vergla. To sam promjenio, sada dobro pali, neznam dali je nizak napon mogao poremetiti rad ručne.

Usputni problemi koji su me pratili da je prvo otkazao podizač stakla  vozača, pa suvozača, pa zadnji desni, to sam sve izmjenjao, stavio sam neke poljske `Blic`, kompletne sa vodilicama jer krparenje sa sajlama i plastikama nije dalo željene rezultate, na zadnjem sam promjenio samo plastiku koja klizi po vodilici.

Prije par dana mi se počelo događati da mi se podizači stakla stalno sami od sebe resetiraju, znači ja ih programiram da rade da jedan klik, a oni ili za vrijeme vožnje ili kad parkiram pa se vratim opet se vrate na 5 po 5 cm. Ili lijevi ovako desni onako. Dali jer moguće da se neki konektor namočio i uzrokovao te sve probleme, prošle godine mi je zaplivalo ispred sjedala vozača i to dobro, bila je voda 1 cm iznad tapicirunga. Čitao sam na nekom stranom forumu da zbog preljevanja vode iz prostora ispod brisača stradava neki konektor. Di je taj konektor i kako se do njega dolazi?

 

 

Klima je rijesena sa onim sredstvom za dihtanje što se ubaci u sistem, morao je zavariti neki ventilić tamo do priključka di se inaće puni. radila cijelo ljeto bez greške i još radi bez naznaka da je oslabila. Imam jedan termometar sa sondom na kablu, ubacim ga u vent. rešetku lijevu, pa desnu i usporedim temperature. Kad je gubila plin, prvo je počela sve slabije hladiti sa desne strane da bi na kraju puhala toplo, a lijevo jedva malo hladno. Kad mi je napunio jednom prije je čak desno hladila jače par stupnjeva, pa se počelo opet prebacivati na lijevo i opet isto. Sada je izbalansirano i po tom pitanju sam zadovoljan.

Zna li netko zasto kad je klima ugašena i temp. podešena na minimum (16,0 c), zrak koji ispuhuje je kad ga mjerim nekih cca 5 stupnjeva topliji od vanjske temperature. I osjetno je malo zagrijan. Puno puta nebi trebao paliti klimu, jer je vani ugodna temperatura, ali zbog toga ju moram paliti sve dok baš ne osvježi. Klima je automatska.

Što se tiče problema samoresetiranja podizača, to bi se događalo samo u slučaju kada bih pustio da se sam spusti do kraja. Ako bi staklo prije nego samo dođe do dna zaustavio, bi podešenje da radi normalno zadržao. Ove godine mi opet crkne na vozečevim vratima, kupio sam u Cijaku neki komplet drugog proizvođači i on radi ok, dok onaj na desnim vratima i dalje zeza. Dali je neki mehanički otpor u pitanju kod tih prijašnjih ili šta, neznam.

A sada ozbiljnije teme. Pukla mi je ona plastika, kao poklopac motora i sve mi se zauljilo. Serviser mi je spomenuo i neku plastiku ispod nje koja ima neke klapne, da bi i ona mogla biti problematična, što ćemo vidjeti kada bude rastavio. A skupo i jedno i drugo ko vrag.

Drugo, par puta mi se dogodilo, da neće upaliti, a vergla dobro i ona neka ručna pumpica s lijeve strane je kruta, znači dobiva do tu gorivo. Navodno je senzor polažaja radilice? Dijagnostika za to nije ništa pokazala.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ovo što ti ispuhuje nešto topliji zrak nego što je vani je normalno jer unutarnji kiler nema ventil već klapnu i ta klapna ne zatvara 100% pa topli zrak prolazi mimo nje.
Isto mi je na Laguni i na C4.

Link to comment
Share on other sites

To sam i mislio. Dosta glupo izvedeno jer da su ubacili jedan elektroventil da prekine cirkulaciju u sistemu grijanja kada se smanji na min. bi puno manja šteta bila nego da klima radi i kad ne treba. Ili su računali da pošto je klima dvozonska, da ako se jedan putnik želi hladiti, drugi bi se možda grijao haha.

Link to comment
Share on other sites

ne može ventil jer kroz mali kiler ide skraćeni tok hlađenja motora, tj. kad je termostat u početku skroz zatvoren. Da ne padne kome na pamet to zatvarati kakvim kuglastim ventilom. Vidio nešto slično na jednom Uniću koji je grijao i ljeti i zimi :bigl:

Link to comment
Share on other sites

A da li netko zna koji je mogući uzrok pucanja onog plastičnog poklopca na motoru, ulja nije bilo previše. Možda zamor materijala ili? Da ne bi opet pukao kada ga promjenim. I za te probleme s paljenjem. Evo već tri dana mi pali normalno iako još ništa nisam mjenjao. Je moguće da taj senzor položaja radilice uzrokuje te probleme?

Link to comment
Share on other sites

image.png.090d222b28be5ca6a5c8bb579015f229.png

Ta plastika na vrhu motora je pukla. A moguće da će biti problema i sa još jednom ispod koja ima neke klapne, vidjet ću kada bude rastavljao.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa scotty je lijepo objašnjavao zašto pucaju usisne grane (ako ti je to puklo) ZATO ŠTO SE ŠTEDI :)

Link to comment
Share on other sites

Usisna puca od zastopanog egra.

 

imam ti ja dvije laguna 2.2 dci u dijelovima ako trebas.

Link to comment
Share on other sites

On 25. 09. 2019. at 16:20, Pulaštro said:

A da li netko zna koji je mogući uzrok pucanja onog plastičnog poklopca na motoru, ulja nije bilo previše. Možda zamor materijala ili? Da ne bi opet pukao kada ga promjenim. I za te probleme s paljenjem. Evo već tri dana mi pali normalno iako još ništa nisam mjenjao. Je moguće da taj senzor položaja radilice uzrokuje te probleme?

Uzrok je neispravan VNT/Turbo, ili pak EGR (zaštopan/neispravan) zbog čega se javlja veći tlak punjenja od dozvoljenog za određene režime rada.

Link to comment
Share on other sites

Uzrok je neispravan VNT/Turbo, ili pak EGR (zaštopan/neispravan) zbog čega se javlja veći tlak punjenja od dozvoljenog za određene režime rada.
Puca i sama od sebe bez navedenih razloga

TURBO TERROR

Link to comment
Share on other sites

Nisam uopće fenomen, samo redovito održavam auto. Laguna 2.2 dci ista kao sve druge, na satu je 263tkm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Imati ću ove dane žešću intertvenciju na autu.

Znači mjenja se turbina, odabrao sam novu garrett, dvojio sam dali reparirati za cca 2500-3000kn ili tu originalnu koja kosta oko 5400.

Kao sto sam ranije postao, pukla mi je ona plastika ispusne grane. Kada se mijenja turbina trebalo bi možda oprati sistem do intecoolera? Raditi ću i veliki servis, da li bi trebalo motor nekako oprati? Bar karter isprati od smeća zna li tko?

Sta s EGR-om? da li treba i to kontrolirati?

Link to comment
Share on other sites

Uspostavilo se da ona turbina od 5400 kn ima priključak na tri vide, a moja je kao na konus, pa se spaja s nekom obujmicom prema ispusnom sustavu. Sad nema druge nego moram dati 1000 e za opet novu original. U ovlaštenom je ta ista blizu 20000kn, a meni je ponuđena u trečinu cijene od nekud neznam kako. Mislio sam da ipak idem na reparaciju ali su javili da nama dijelova pa bi se moglo čekati preko 15 dana. Niti nemam povjerenja u kvalitetu tog materijala koji se ugrađuje. Koliko se uopće  isplati ulagati u taj auto? Čini mi se sa nema kraja, samo srljam u troškove.

Link to comment
Share on other sites

Jesi pitao za reparaciju neke u ZG?
Znam da ako se dobro složi turbo nakon reperacije ne radi probleme. Prije ode motor nego ponovno turbina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ugrađena je nova turbina, original. Promjenjena je i ta usisna grana. Eh, idem ja na probnu vožnju, kad u jednom trenu vidim temperatura krenula prelaziti sredinu!! Odmah ubacim u višu brzinu i krenulo se spuštati. Nekako sam se vratio do servisa, kazaljka je najviše došla do slijedeće crtice nakon one vodoravne. Da li je to moglo prouzrokavati neku štetu na motoru? Sistem hlađenja je gubio antifriz jer sad pukla ona plastika na kojoj se nalazi termostat. Što se tiče usisne grane, rekao je da je to zbog zamora materijala, ovaj auto nije predviđen za gradsku vožnju, puno hladnih startova variranja temperature i pritiska, plastika jednostavno pukne na mjestu di je spajana. Ja ga večinom po gradu vozim.

Stara turbina mi se činila dosta korektno, kada klimam osovinu ima neku zračnost, ali i nova isto tako?! Nisam ni stigao vidjeti da li dimi jer je bilo kišovito te dane, to me zeznulo i što nisam na vrijeme primjetio da curi antifriz, danas je baš lokva bila ispod auta. Također nije da nešto bolje vuče, uvijek mi se čini da je pretroma za tu snagu motora.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

zdravi 2.2dci nije baš trom nego fino poteže...

 

i meni je jednom puklo to kučište termostata...bez posljedica....tako da nema brige

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.