Jump to content

Laguna II ph2 2,2 dci problem(i)


Pulaštro

Recommended Posts

Upravo to , ležajevi su boljka PK6 mjenjača.

Usrmaatre , tvoja Laguna je nešto poput jedne koja je održavana kod nas , ja dok sam radio stigla je do 360.000km bez apsolutno ikakve intervencije na pogonskom sklopu , doduše počeo se pomalo čuti plivajući zamajac (normalno za te kilometre) , znači svaki put kad dođe na servis , opovrgavala je moje mišljenje o G9T motoru , Laguni 2 i Renaultu uopšte.

Poslije je nastavljena održavati u drugom servisu gdje je kolega prešao , kaže ljetos je bila na 420.000km i tad joj je mjenjao plivajući zamajac, a pošto je planirana i prodaja , rađena joj je i korekcija kilometraže , jer realno Lagunu 2.2dCi sa skoro pola miliona kilometara , sem CIOS-a , ne bi niko ni pogledao a kamoli kupio , ali najjača stvar , majstor koji je skidao kilometre kaže da je tu već manipulisano sa kilometražom (vjerovatno pri uvozu) :respect:

Link to comment
Share on other sites

djordje, stvarno nikada nisam imao problema niti s mjenjačem, a niti s motorom (osim što su mi ljetos dvije dizne otkazale poslušnost-jedna mehanički a na drugoj otišao elektromagnet). Sve probleme koje sam imao nisu vezane za pogonski sklop. Naravno da je održavam i da ne stavljam u nju nešto što nije propisano. Kažeš 420 tkm i još je bilo korekcija??? E tu bih volio vidjeti.

Vjerojatno ovisi kako gdje. Ja sam zatražio da se ulje promjeni iz preventive jer neznam kada je zadnji put promjenjeno, nakon toga ću vidjeti kako dalje. Promjeniti cijeli mjenjač na novom autu nema smisla ako je rješenje rastaviti isti i napraviti ono što proizvođač nalaže. Možda u Njemačkoj mjenjaju cijeli, ali na brdovitom Balkanu je jeftinije da se raja angažira i popravi grešku. Pored tog problema sa razmacima zupčanika, također bio je problem sa tolerancijom osovina-zupčanik, znači zupčanik proklizava po osovini u određenom režimu rada, klizne površine su površinski obrađene tzv. cementažom. Bio je problem da nešto nije štimalo sa mjerama promjer osovine-zupčanik, pa se pregrijavalo i radilo probleme.

I koje si ulje stavio? U taj mjenjač ne ide ništa drugo osim Elf Tranself NFP 75W80, sve osim tog ulja nije dobro za nju.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Znači lud auto skroz , da nisam par godina prisustvovao održavanju tog automobila , da mi je neko pričao , sterao bi ga u onu stvar , da priča lovačke

Znači bilo je onih klasičnih Laguninih gluposti kao npr. podizači stakala ,brave vrata ,pregorjelog osvjetljenja , lošeg spoja na konektorima i sl. ali motor mjenjač apsolutno bez greške , čak i unutrašnjost sem ručice mjenjača je izgledala sasvim pristojno (siva koža,Initiale)

Link to comment
Share on other sites

Moja je ista takva, siva koža Initale Paris oprema.

Link to comment
Share on other sites

znači oko tih sa top opremom su se potrudili bolje nego oko onih socijalnih. Ili nije pravilo?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, ne bi trebalo biti nikakve razlike.

Link to comment
Share on other sites

Teško da je 2.2 i išao sa nekim socijalnim paketima kao kod mene

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ipak sam bio u krivu, točno mi je rekao, riječ je o ležajevima, ali sam ja krivo shvatio. Pričao mi je o tome u detalje, a ja nisam nikada vidio mjenjač rastavljen i samo otprilike znam princip rada, pa sam nešto pobrkao. Uglavnom sam iz toga što sam čuo sam siguran da su zeznuli sa nekom toleracijom i da je bilo riješenje, dosta komplicirano za napraviti.

Moj ima od opreme: ESP, cruise control, sve podizače stakla el, retrovizori: el. sklapanje, grijanje, el. pomicanje zrcala, dvozonska digitalna klima, senzor za svijetlo, kišu, parking senzor stražnji, kartica hands free, sve kromirane ručke iznutra i izvana, sjedala polu koža, airbagovi naprijed i sa strane. Kako znati koji je paket opreme?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Eto mene nazat, a i novi problemi.

Dosta dugo me mašina solidno služila, pored problema sa podizačem stakla koji sam postao na svoje mjesto di se o tome priča, dogodilo mi se da je klima jednostavno prestala raditi. Znači, u režimu hlađenja, radila je, kada sam kupio auto na način da je na lijeve otvore ventilacije puhala hladan zrak, a na desne suvizačeve, topao. Majstor kod koga održavam auto mi je nadopunio klimu i nakin toga je izvrsno hladila s obje strane cijelo ljeto. Ali... Cijelo vrelo ljeto je radila izvrsno, bez tendencije posustajanja, nakon toga su bile neke kiše i hladnije vrijeme pred kraj ljeta, kada je to sve prošlo i ponovo zatoplililo ja kliknem gumb AC, a ono ništa. Nisam prešao preko neke udarne rupe, sve regularno jednostavno ostao bez klime. Znači upali se lampica AC, ali ne čuje se nikakav zvuk iz motorskog prostora, jel to fali plina, neka elektromagnetna sklopka, špula, presostat??

Drugo, isto od vremena kupovine ne radi mi kako treba senzor otključavanja kad zavučem ruku iza kvake na vozačevim vratima. Znači imam hands free karticu, sva ostala vrata i prtljažnik rade izvrsno, ali vozačeva vrata vrlo rijetko otključaju kada zavučem ruku iza kvake.

Kada povučem kvaku i otpustim je onako da se vrati sama i lupne, vrata se obično otključaju. Probao sam poprskati kontakt spejom konektore, nema promjene. Pošto sam u fazi da mjenjam podizač stakla, vrata su rastavljena, ne smeta staklo koje je podrpruto sa komadom drveta, baš mislim kako skinuti kvaku, da ispitam elektroniku, možda je neki hladan lem. Dali netko zna na koji način skinuti ručku za otvaranje sa vrata??

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je do senzora a ne kvake. Senzor je u rupi gdje zavučeš ruku kad vučeš kvaku. Senzor vidiš iznutra, skini i očisti njega i plastiku kroz koju lurka.

Link to comment
Share on other sites

Eto mene nazat, a i novi problemi.

Dosta dugo me mašina solidno služila, pored problema sa podizačem stakla koji sam postao na svoje mjesto di se o tome priča, dogodilo mi se da je klima jednostavno prestala raditi. Znači, u režimu hlađenja, radila je, kada sam kupio auto na način da je na lijeve otvore ventilacije puhala hladan zrak, a na desne suvizačeve, topao. Majstor kod koga održavam auto mi je nadopunio klimu i nakin toga je izvrsno hladila s obje strane cijelo ljeto. Ali... Cijelo vrelo ljeto je radila izvrsno, bez tendencije posustajanja, nakon toga su bile neke kiše i hladnije vrijeme pred kraj ljeta, kada je to sve prošlo i ponovo zatoplililo ja kliknem gumb AC, a ono ništa. Nisam prešao preko neke udarne rupe, sve regularno jednostavno ostao bez klime. Znači upali se lampica AC, ali ne čuje se nikakav zvuk iz motorskog prostora, jel to fali plina, neka elektromagnetna sklopka, špula, presostat??

Drugo, isto od vremena kupovine ne radi mi kako treba senzor otključavanja kad zavučem ruku iza kvake na vozačevim vratima. Znači imam hands free karticu, sva ostala vrata i prtljažnik rade izvrsno, ali vozačeva vrata vrlo rijetko otključaju kada zavučem ruku iza kvake.

Kada povučem kvaku i otpustim je onako da se vrati sama i lupne, vrata se obično otključaju. Probao sam poprskati kontakt spejom konektore, nema promjene. Pošto sam u fazi da mjenjam podizač stakla, vrata su rastavljena, ne smeta staklo koje je podrpruto sa komadom drveta, baš mislim kako skinuti kvaku, da ispitam elektroniku, možda je neki hladan lem. Dali netko zna na koji način skinuti ručku za otvaranje sa vrata??

 

 

Što se tiče klime, vjerojatno ti sustav pušta negdje. Kad napuniš plin presostat registrira određeni tlak i daje ECU-u informaciju o njemu te ECU dopušta paljenje kompresora (uključuje elektromagnetnu spojku). Kada tlak u sustavu padne ispod određene vrijednosti ECU više ne dopušta uključivanje elektromagnetne spojke odnosno kompresora. To što ti je majstor napunio plin ne znači da ti je sanirao mjesto na kojemu iz sustava izlazi taj plin. Ja sam nedavno mijenjao kompresor, sušač, orifikovu cijev i isto tako sve dok nisam vakuumirao sustav i napunio plin kompresor se nije htio uključiti.

što se tiče senzora vrlo je jednostavno, ili ti je riknuo sam senzor, ili ti je loš spoj na džeku. Odspoji senzor i našpricaj ga gontakt sprejem.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pa što se tiče te klime, kada sam kupio auto negdje prije godinu i pol ona je radila na pola. Majstor ju je dopunio i radila je cijelo prošlo ljeto izvrsno. Ona je jednostavno izdahnula, neznam pod kojim okolnostima, kada sam ju upalio, kada su se vrućine vratile nakon ljeta, puše u prazno, upali se lampica ac a nikakvog zvuka da je startao kompresaor. Ali sada me to ne brine previše, jer mi klima ne treba trenutno, kada budem išao kod majstora za nešoi slijedeće će pogledati.

Nego ovo mi je trenutno najhitnije; Otkazao mi je lijevi prednji podizač. Nabavio sam novi set koji nije original, set sa sajlama i onim plastikama - kolotur, zakačke i klizači po vodilicama. Primjetio sam da se se zategnutost sajle regulira na način da se oni krajnji plastični elementi na bužirima sajle prema motoru mogu umetati u svoje sjedište da produže ili skrate odnos dužine sajle i njenog bužira.

Primjetio sam da je korozija nagrizla metalni dio bužira na više mjesta, a radi toga je stradalo: sajle raspletene i iskrivudane, puknulo nešto i otpalo na plastici vodilice staklaa, sajle oštetile kolotur itd.

Zato sam cijeli sistem koji sam reparirao namazao onom bijelom nautičkom mašču.

Prije nego ugradim taj podizač, trebao bi riješiti senzor hands free na kvaki. Dali netko zna kako da rastavim kvaku i provjerim senzor, kontakt sprej nije pomogao, sve ostale kvake i prtljažnik rade isprve, samo na vozačevim vratima di je najbitnije šteka.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

E ljudi, da li i`ko zna kako da skinem onu pločicu elektronsku koja gleda kroz onu blendu prema kvaki vozačevih vrata za hands free otvaranje? Skinuta je oplata s unutrašnje strane i kompletno podizači, ne vidim niti jedan vijak  Na svim ostalim vratima mi radi otvaranje kad zavučem ruku iza kvake,  a ova ne, a najbitnija mi je.

Eto kao korisna informacija od mene, od kako sam kupio auto prije oko 2 god, uvijek mi se činilo kad povlačim kvaku, da kao teško ide, da nešto grebe. Sada kada mi je skinuta oplata sa vozačevih vrata vidim da se na jednom dijelu dva plastična elementa deru na suho.

Pitanje za iskusne: sa kojom mašću podmazati to i također onu vodilicu za stupnjeve otvaranja vrata. Ovako iz iskustva mi se čini da sve što negdje nabavim je prerijetko i nepostojano, želim onu postojanu žilavu mast, kad te zaprlja da si u problemu kako se odmastiti:)

Link to comment
Share on other sites

To nije elektronska pločica već unutarnji dio kvake sa senzorom. Skinuti je možeš na način da prvo skineš vanjski dio kvake (ručku) te onda izvučeš unutarnji dio pomicanjem prema "b-stupu".

Laguna lock.pdf

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

E to mi je trebalo, hvala! Vidio sam onaj plastični čep, ali mi nije palo na pamet da ga skidam,  mislio sam da je neki drugi štos.

Danas novo iznenađenje. Kiša uporno pada cijeli dan, maloprije uđem u auto, a na podu voda, samo naprijed s ljeve strane (bio sam na nogostupu s lijevom sranom pa me čudi da nije procutilo na desnu). To mi se do sada nikada nije dogodilo, a bilo je i jačih proloma oblaka. Pretpostavljam da je problem lišće koje je začepilo neki odvod ispod brisača.  Tamo di parkiram svako jutro bude nakrcan, ja čistim koliko mogu, a kako se brisači ne mogu podignuti uvijek bude ispod njh zagurano, pa ne uspijem sve povaditi. Sada pogledam, sve čisto, kao da je kiša odnjela, možda unutra neznam.

Što sve treba rastasviti i kako, da bi se došlo do tih odvoda i da bi se sve temeljito očistilo?

Link to comment
Share on other sites

E da imam garažu sada bi se bacio na posao. Plašim se što ću sutra zateći jer kiša ne posustaje. Čini mi se dosta loše da je to riješeno, Ne razumijem zašto nisu jednostavno stavili duplo veći promjer tih odvoda, i da nije uopće povezano sa ventilacijom kabine na taj način.

Link to comment
Share on other sites

Skinuti brisače i one plastike. Onda imaš pristup odvodnim kanalima.

Mislim da će bit zezanja oko skidanja ruku brisača, ne ide to baš tako lako... :/

Plastika kod suvozača se moze skinuti bez skidanja ruke, a ova kod vozača ne. Eventualnom nekim tankim predmetom pročistiti odvod.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Propušeš ga kompresorom na cca 10 bara i vidjet ćeš da može bez skidanja brisača. Čak ne moraš ni plastiku skidati. :)

Link to comment
Share on other sites

A,l može li se tome odvodu pristupiti skidanjem pvc obloga oko prednjih kotača?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja sam odvode na laguni 2 čistio na način da bi odvidavao vide prednjeg blatobrana kod vrata i donji dio blatarice kola prema kabini. Pošto su i blatobran i blatarica plastični mogu se malo saviti. Dovoljno da svo smeće iz tog A stupa ispadne van.

Dodatno bi pročačkao malo blato i lišće gore ispod šajbe i vratio sve nazad.

Svaku jesen prije nego krenu kiše bi odradio to čišćenje i uvijek je bio mir.

Preporučam jer cijeli proces traje cca pola sata (obe strane), a nema brige kad pada kiša. 

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

A,l može li se tome odvodu pristupiti skidanjem pvc obloga oko prednjih kotača?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Naravno da može, tamo se nalazi završetak, odnosno ispust.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi rađe sa gornje strane rastavljao, vjerojatno se skupilo lišča koje nije uspjelo otići u odvodni kanal. I sve isprati. Kompresor nemam, ali mislim da nebi napravio posao.

Sta treba izvlakač za skinuti ruku brisača? Gledao sam te plastike dolje oko kotača, sve je klimavo, vidim fale neki plastični čepovi i vijci, joj ko je to kemijao tako fušerski prije mene, užasno me nanerviralo.

Link to comment
Share on other sites

Začepi se on i dolje, ja sam jednom prilikom skoro pola kila materijala izvukao.

Link to comment
Share on other sites

Kad sam prvi put čistio (na ovaj način) ispalo je dovoljno zemlje/humusa da sam mogao komotno veći cvijet presaditi .

Jako sam se iznenadio da je toliko toga bilo unutra. Zemlja je bila skroz do polovice branika.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.