Jump to content

Laguna II ph2 2,2 dci problem(i)


Pulaštro

Recommended Posts

Ja kad sam svoje čistio pokušavao sam skinuti btisać čak sa malim radapcigerom ali nije išlo. Bojao sam se da mi nešto ne pukne. Na kraju sam nadigao plastike nježno i tankim šarafcigerom odvojio gumeni čep da iscuri voda a nakon toga pokupio smeće blato i zemlju. Za sada mir. Vidjet ćemo dokle. Razmišljam da drugi puta ne vraćam gumene čepove natrag i na taj način spriječim štopanje ubuduće

Edited by laguna22
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja sam nekako skinuo desni brisač, ali lijevi nikako nije išao a nemam izvlakač. Malo sam savio plastiku i začudo sve je bilo čisto. Vidi se i filter kabine na kojem nema tragova curenja vode. Probao sam uliti vode i otječe normalno sa obe strane vrlo brzo. One gumene klapne se slobodno pomiču. Jedino mi je malo bilo čudno na mjestu di voda izlazi, kao na spoju kolone i blatobrana a malo i ispod.

Danas sam našao vremena da se pozabavim onim senzorom za handsfree otključavanje. Znači on ne radi uvijek kako treba, kad zavučem prste ispod kvake da otključa, nego ako povučem kvaku i pustim da lupne u vrata ili ponekad nakon par sekundi sam otključa. Bez problema sam sve rastavio po uputstvu koje sam tu dobio ali ništa nisam mogao zaključiti. Sam senzor je u nekom plastičnom kućištu koje se neda otvoriti. Na stražnjoj strani tog kućišta je mikroprekidač kojeg pritišće neka poluga koja se nategne kad povučem kvaku. U mom slučaju, kad se zatvore vrata taj taster je nekad stisnut a nekad ne. To me buni, a preko njega je neka gumena membrana koja je oštećena, ima rupicu. Neznam dali da pokušam kupiti novi taj dio ili šta da radim, sve sam našpricao kontakt sprejom, dali greška može biti u onom dijelu kojeg drže tri torksa?

Link to comment
Share on other sites

Meni se prilikom prvog otključavanja ujutro kad je zima nemogu otvoriti vrata od suvozaća. Samo iznutra. Kad je toplo (proljeće, ljeto) sve šljaka normalno. Samo po zimi zeza. Ne zamaram se previše  jer će proraditi kad se digne temperatura. A i hladno je sada. 

Link to comment
Share on other sites

Evo ja sam napokon osposobio hands free senzor otvaranja vrata vozača kako bi trebalo biti, kada samo gurnem ruku iza kvake da otključa.

Naime, prije mi je nekad znalo raditi, pa nekad ne, pa ponekad kad povučem ručku i pustim naglo da udari u vrata odradi otključavanje. U pravilu sam obično kada prilazim autu otvarao na ručki zadnjih lijevih vrata.

Kada sam skinuo tapicir sa vrata (zbog kvara na podizaču), odlučio sam da sam pokušam riješiti i taj problem sa senzorom.

U ovlaštenom servisu su mi tražili oko 600 kn za senzor+mehanizam kvake, bez njihovog rada.

Kada sam rastavio, primjetio sam da onaj dio elektronski sa dva oka koja gledaju unutar ručice sa stražnje strane ima mikroprekidač. U rastavljenom stanju sam testirao čemu on služi i zaključio da pritiskom na njega otključava kao i pomoću senzora. U mom slučaju je znao ostati pritisnut i kad ne treba (vjerojatno jer se ta vrata najčešće koriste, pa se nešto izlizalo), zato sam skinuo jedni milimetar sa one plastike koja ga pritišće, od tada mi dobro odrađuje.

A rastavio sam i to kućište senzora. Plastika je na spoju kao termički spojena, pomoći skalpela sam je razdvojio, nije nastala prevelika šteta. Unutra na štampanoj ploči jue bilo prekriveno sa komadom lima koji je bio zalemljen na sigurno dvadesetak mjesta, dvostrana štampa, bilo je ebeno to odlemiti. Kada sam digao lim ispod njega jedan chip, tri tranzistora, nekoliko otpornika i kondenzatora. Jedna IR dioda i kao prijemnik ko mala fotočelija (to su ta dva elementa ispod one plasdtike senzora). Prelemio sam samo ono nešto što sam se usudio jer je sve u SMD tehnologiji, a lemilica mi je kramp. Uglavnom vratim nazat sve, salijem superatac ljepilom kućište i dodatno silikonom spoj.

Tako da je vjerojatno bio problem istrošenje i prerano pritiskanje mikroprekidača na stražnjoj strani senzora, elektronika mi se čini vrlo kvalitetno odrađena, ne vjerujem da je bilo hladnih spojeva.

Interesantno je da se može pomoću kamere na mobitelu detektirati rad senzora, jednostavno, snimajući, se na displeyu  vidi svijetlo IR predajnika na lijevoj leći ispod ručke, to može biti kao neka primitivna diagnostika.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kaj sve pokrece onaj remen kad se gleda prema autu s lijeve strane, alternator i kaj jos?

Link to comment
Share on other sites

Ako je kao ja 1.9 dci onda sljedece;

- remenica radilice naravno

- alternator

- kompresor klime

- pumpa vode

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, mislim da remenicu radilice ne pokrece ? 

Pitam zato sto je na Laguni od starog jucer popucao taj remen, skroz se rascvao i sad ne znam smije li se odvesti do mehanicara tako ili da ide na slep? 

Link to comment
Share on other sites

Vidi đavla pokreće remenicu radilice. To neki hibrid?

Hahahahahahahh, hahhahahahahhaha, oooooooaaahahahahhahaa, huhuhuhuhuuuhu, hihihihihihihi, umirem, evo nemrem sebi doc od smjeha. Koja dobra fora. :D

Nabrojao sam sve remenice po kojima vozi remen, kaj nije jasno?

Evo da mozes mirno zaspat, remenica radilice pokrece remen i ostale agregate.

P.S. Uh, jos sebi nemrem doc od ove dobre fore.

Da, mislim da remenicu radilice ne pokrece [emoji16] 

Pitam zato sto je na Laguni od starog jucer popucao taj remen, skroz se rascvao i sad ne znam smije li se odvesti do mehanicara tako ili da ide na slep? 

Bez ikakvog beda da nema pumpe vode, naravno. Ako je bas negdje blizu u krugu par minuta ja bi mozda otpeljao po ovoj zimi, al nebi to preporucio nekom.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma nije bas tak blizu tak da ce ipak na slep, nema smisla riskirati a i da se taj remen jos dalje ne raspada unutra. Hvala na savjetu! ?

Link to comment
Share on other sites

Znao sam da sam nekaj zaboravio. Da, servo pumpa. Eto. To je to.

Mislim da je najpametnije na slepu.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma nije bas tak blizu tak da ce ipak na slep, nema smisla riskirati a i da se taj remen jos dalje ne raspada unutra. Hvala na savjetu! ?

Stavi je na šlep zato što ti se kanalnim remenom na 2.2 dCi pokreće alternator, kompresor klime i servo pumpa i možeš ostati bez serva. Na 2.2 dCi pumpa vode je posebno i pokreće se zupčanicima.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Vec je kod majstora i cekam da mi stari javi dijagnozu. Moze li puknuce remena biti uzrokovano time sto je servo pumpa vec neko vrijeme u banani? 

Link to comment
Share on other sites

Može ako je remenica blokirala, odnosno ako je remen klizao po remenici umjesto da je pokreće.

Link to comment
Share on other sites

I meni se cini da je nesto moralo zablokirati da bi se tako remen potrgao.. Bumo vidli..  Ali sve mi se cini da ce Laguna na bubanj i da cu tati uzeti nekog jednostavnijeg benzinca!

Link to comment
Share on other sites

Kompliciran je to auto za održavanje, ima masa stvari koje mogu otići. I ja bi svoju prodao, ali sam je sad sredio i nemam nikakvih problema s njom. Ali s druge strane jako je skupa za održavanje.

Link to comment
Share on other sites

Tako sam i ja mislio kad je sreden automatik prije godinu dana, sve je ok i sad ce biti mir. Medutim, otisla servo pumpa, pa vozacko staklo zeza stalno, straznji seleni (opet), nosaci motora... Stalno nesto, mislim da nema smisla dalje to gurati. 

Link to comment
Share on other sites

Meni je 50lp/km nekakva granica isplativosti. U tih 50 lipa su uračunati redovni servisi i vanredni popravci, bez goriva i osiguranja/tehničkog.

Link to comment
Share on other sites

Sve se to da relativno jeftino riješiti Max. Recimo ja sam platio dva Febijeva selena niti 300 kn i sam ih ugradio. Ti seleni su i danas na autu  i izgledaju isto kao i kad sam ih ugradio (ugrađeni su prije cca 2,5 godine). Najčešće majstori krivo ugrade selene (seleni nisu isti) i onda oni odu puno brže. Servo pumpa se nađe polovna za nikakve novce na ejebu, a na prozoru najčešće odu one plastike koje drže staklo a koštaju nešto sitno. Vjeruješ li mi kad ti napišem da sam od nosača promijenio samo onaj hidraulički i to opet uzeo Febijev za nešto malo novaca (cca 200 kn) koji mi se pokazao dobar, a jedino me zafrkavao onaj mali selen na nosaču koji sam naručio na ejebu za 130 kn.

Link to comment
Share on other sites

A cuj, lakse je kad imas garazu i alate, a bome i znanja! Mi smo vec 2 puta mijenjali straznje selene a trosak je daleko veci bio od 300kn!

Prozor su kalibrirali, i meni je bilo cudnk da opet crkne a cijeli mehanizam je mijenjan prije mozda godinu dana. 

A s nosacima ocito nemamo srece, meni je dok sam vozio taj auto vjecito bilo u glavi kako moram neki nosac promijeniti, a bome je tako i kod starog nastavljeno! 

Servo pumpa ide s letvom koliko sam shvatio. Neki ventil se kao mora jos provjeriti ali ako nije do njega onda ide pumpa i letva volana. Jesam to dobro skuzio?

Ugl, auto vozi, nemaju pojma zasto je otisao remen, promijenjene su sve remenice (moram jos to provjerit, nisam imao vremena slusati starog kad me zvao). Sve u svemu, zabava..

 

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Servo pumpa ide posebno samo je potrebno dobro odzračiti sustav, mislim da je taj nadtlačni ventil na pumpi, a opet na servo letvi postoje drugi ventili (ne vidim zašto bi se letva mijenjala pošto lagune nisu poznate po kvarovima na letvi volana. Pumpa najčešće ode zbog nakupljanja vlage i nečistoća u servo ulju (ja mijenjam to ulje jednom u 2 godine i nikada nisam imao problema). Što se tiče selena ja sam ih mijenjao sam samo zato što sam imao alat za izmjenu istih (kad imaš taj alat onda se to riješi za cca 1,5h i to lagane rađe). Najveći problem tih laguna su majstori koji ih ne znaju servisirati, odnosno prilikom "popravka" upropaste i ono što je bilo ispravno.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Klima ispustila plin još prošlo ljeto, majstor mi tlačio sa dušikom i kaže da negdje pušta a to nije na dostupnom mjestu di je mogao testirati pa pretpostavlja da je problem u unutarnjem kileru. Koliko je trošak i posla za to promjeniti? Dali se isplati probati ubaciti ono stredstvo za krpanje hladnjeka?

Drugi problem je da mi je neki dan ručna popizdila i izbaci mi parking brake fault i stop, a inače mehanički dobro radi, zakoči automatski nakon gašenja auta i dobro drži, nikakav čudan zvuk ne ispušta prilikom zatezanja/otpuštanja, nakon nekoliko0 sekundi prebaci na žuto upozorenje i onaj ključ. Svaki put kad potegnem prekidač pocrveni i da zvučni signal upozorenja i kad uđem u auto isto signalizira. Majstor mi je rekao da je problem u prekidaču ručne bez da je spajao na dijagnostiku.

E vezano za to, par dana nakon pojave toga problema otkaže mi akumulator. Primjetio sam i prije par dana od otkazivanja aku da malo sporije vergla. To sam promjenio, sada dobro pali, neznam dali je nizak napon mogao poremetiti rad ručne.

Usputni problemi koji su me pratili da je prvo otkazao podizač stakla  vozača, pa suvozača, pa zadnji desni, to sam sve izmjenjao, stavio sam neke poljske `Blic`, kompletne sa vodilicama jer krparenje sa sajlama i plastikama nije dalo željene rezultate, na zadnjem sam promjenio samo plastiku koja klizi po vodilici.

Prije par dana mi se počelo događati da mi se podizači stakla stalno sami od sebe resetiraju, znači ja ih programiram da rade da jedan klik, a oni ili za vrijeme vožnje ili kad parkiram pa se vratim opet se vrate na 5 po 5 cm. Ili lijevi ovako desni onako. Dali jer moguće da se neki konektor namočio i uzrokovao te sve probleme, prošle godine mi je zaplivalo ispred sjedala vozača i to dobro, bila je voda 1 cm iznad tapicirunga. Čitao sam na nekom stranom forumu da zbog preljevanja vode iz prostora ispod brisača stradava neki konektor. Di je taj konektor i kako se do njega dolazi?

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.