Jump to content

Laguna II ph2 2,2 dci problem(i)


Pulaštro

Recommended Posts

Ispunjava, a budući da mu piše Euro3, ostaje bez tri loša piva u lošoj birtiji po godini dana.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znači ima ili nema DPF? U ovlaštenom su spominjali katalizator koji treba promjeniti. Dali su se povodili podacima iz prometne koji možda nisu točni? Možda ih je netko namjerno lažirao jer je DPF crko, pa da se proda? Prokleti balkanski poslovi!!:goni:

Dali netko zna po oznakama na naljepnicama na autu kako točno provjeriti jer sada više nikom ne vjerujem!

Link to comment
Share on other sites

Laguna 2 phase 1 s 2.2 dCi motorom (110 kW) ima dva katalizatora, jedan odmah nakon turbine (pretpostavljam oksidacijski) i drugi (pretpostavljam redukcijski) koji se nalazi odmah na izlazu iz motornog prostora (podnica). Kod lagune 2 phase 2 (103 kW) taj redukcijski katalizator je zamijenjen s DPF-om. Ako baš hoćeš provjeriti ima li DPF zavuci se ispod auta i vidi izlaze li kakve cjevčice iz tog "drugog katalizatora". 

Link to comment
Share on other sites

Otklonjene sve nedoumice, to je DPF. Se isplati to stavljati novo? Evo imam predračun od ovlaštenog, zna li netko koliko je cijena pretjerana za sve to skupa?

5836da3a0fbf7_predraun_laguna.thumb.JPG.

Link to comment
Share on other sites

Ni u ludilu za te pare. Ostavi se šupalj lonac radi tehničkog te zavara elektronika ili kupiš polovni ako baš moraš biti ekološki. Cijena je bolesna

Link to comment
Share on other sites

Radi se o tome da ulažeš četvrtinu (optimistična varijanta) vrijednosti svog auta u nešto zbog čega ćeš imati par KS manje na kotačima a na tehničkom sigurno nećeš pasti zbog nedostatka istoga. Sam procijeni.

Link to comment
Share on other sites

Ne isplati se.

Ako bas patis za tim nađi polovan.

Link to comment
Share on other sites

Dobro, ovo nije vitalni dio tipa turbina, vt-pumpa, dmf ili dizne...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Danas sam bio na besplatnom preventivnom tehničkom pregledu i tamo su mi rekli da moram promjeniti 3 jabučice i dvije vilice.

Druga stvar jako je dimio na višim okretajima iako sam ga prethodno ispuhao, tako da ni nisu htjeli završiti raditi eko test. U prethodnim postovima sam pisao da imam DPF koji je raspiljen i izvađen jer:

Imam prometnu ispred sebe i u njoj piše: snaga: 102 kw, motor: euro 3, u prometu od: 28. 10. 2005.  Znači bit će katalizator ipak?

One mehaničke probleme ću lako riješiti i to me ne zabrinjava, nego to sa dimljenjem i katalizatorom. Dali netko zna cijenu zamjene katalizatora okvirno?

 

A gdje su oni našli te silne vilice i jabučice za mjenjati?

Tim prije što na Laguni nema potrebe mjenjati čitavo rame (vilicu) jer se kugla (jabučica) može mjenjati posebno a takođe i selen blokovi.

Link to comment
Share on other sites

Otklonjene sve nedoumice, to je DPF. Se isplati to stavljati novo? Evo imam predračun od ovlaštenog, zna li netko koliko je cijena pretjerana za sve to skupa?

5836da3a0fbf7_predraun_laguna.thumb.JPG.

Za ovo novaca iz Njemačke doteraš kompletnu takvu Laugunu , pa imaš apsolutno sve i jedan rezervni dio a ne samo DPF.

Ne vrijedj se sa tim zajebavati , posebno što DPF ne donosi ništa dobro motoru.

Po meni je bolja solucija pokušati malo omekšati ekipu na tehničkom uz određenu financijsku nadoknadu , nego kupovati DPF...

Link to comment
Share on other sites

Pa nebi ni ja mjenjao DPF, ali bi htio riješiti problem dimljenja. Jednostavno mi je neugodno kada idem kroz grad, okolo ljudi, pa vozim na preniskim okretajima što nije dobro i stalno pratim iza dali će zapušiti.  Našao sam jednog mehaničara koji je nekad radio u ovlaštenom Renault servisu, pa ću se s njim savjetovati i da pregleda auto. Meni se isto čini da su previše tih djelova uvalili. Negdje sam pročitao da ne valja ništa skidati i prepravljati jer iako se dobije na snazi nešto malo, to dugoročno šteti motoru. Dali je DPF otporan na udarni stres, u smislu ako nađem polovan sa razbijenog auta, da se nisu saće u njemu rasule ili nešto drugo oštetilo?

Link to comment
Share on other sites

Probaj prvo sa filterom zraka, čišćenjem/promjenom egr-a i maf-a.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa nebi ni ja mjenjao DPF, ali bi htio riješiti problem dimljenja. Jednostavno mi je neugodno kada idem kroz grad, okolo ljudi, pa vozim na preniskim okretajima što nije dobro i stalno pratim iza dali će zapušiti.  Našao sam jednog mehaničara koji je nekad radio u ovlaštenom Renault servisu, pa ću se s njim savjetovati i da pregleda auto. Meni se isto čini da su previše tih djelova uvalili. Negdje sam pročitao da ne valja ništa skidati i prepravljati jer iako se dobije na snazi nešto malo, to dugoročno šteti motoru. Dali je DPF otporan na udarni stres, u smislu ako nađem polovan sa razbijenog auta, da se nisu saće u njemu rasule ili nešto drugo oštetilo?

Meni auto nema DPF pa isto ne dimi. Nije to do DPF-a, moze biti dosta stvari, od dizna do turbine.

Link to comment
Share on other sites

Upravo to , previše dima znači da smjesa nije dobra , ili je manjak zraka zbog EGR , turba i sl ili je previše goriva zbog loših dizni.

Link to comment
Share on other sites

Ako ti je zastopan ispuh, katalizator ili fap filter isto moze dimit. Neznam u kakvom je stanju, ali zasto ga ne probas ocistiti? Svi uvijek odma navijaju za cupanje van, ja sam ih vec preko 10 ocistio(mislim na fap). Naravno nekad se neuspije ocistiti, ali onda otvoriti fap, izvaditi van sace, zavariti nazad, i softwerski ga ugasiti.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Meni je na 1,9 dci bio zaštopan DPF i godinu dana mi je javljao grešku  check injection (povremeno)

U jednom momentu auto nije htio vući i izbacio mi je crijevo od turbine 

DPF je rekao pa-pa. AUTO NIJE DIMIO NITI MINUTE a DPF je bio zaštopan do j.ja

Mislim da kod tebe DPF nije problem

Ja sam svoj skinuo i dao na čiščenje i vratio na auto

Više se ne pali niti jedna lampica i miran sam bar 5 godina

Link to comment
Share on other sites

Meni je DPF samo prazan lonac, već ga je netko raspilio, izvadio i zavario. I meni piše check injection uvijek. Mislim da će možda biti problem sa diznama ili MAF, koji je isključen. Kupio sam ga prije par mjeseci  i vidio da je rađeno na DPFu nedavno pred prodaju, jer je bio obojan onim krom sprejom i jako čist. Pretpostavljam da su i čistili EGR. U početku je bolje vukao, sada mi dosta tromo ide, nekako sporo prima gas, nisam uspio ići preko 130 kada sam ga raspuhavao.

Link to comment
Share on other sites

Riješen problem dimljenja. Bio sam kod pravog majstora, našli smo na rešetki od MAF-a komad spužve koji je prekrivao preko 50% otvora. Kućište filtera zraka je obloženo spužvom iznutra koja je postala ljepljiva i mrvi se. Zna li netko čemu ta spužva služi? Sve smo to počupali i ispuhali kompresorom. Uključili smo MAF, koji je prije bio isključen. Na probnoj vožnji nakon toga puno je manje dimio i za razliku od prije izbacio malo dima samo kad ga nagazim, a ne kao kad mu pukne počne dimiti bez razloga. Danas sam ga išao raspuhivati, u petoj 130 oko 50 km, nevjerojatno, sve je bolje vukao! Za nazat u šestoj na cruise control 130 km/h trošio je od 5,2 do 6 (ovisno dali je uzbrdica ili nizbrdica). Po lokalnoj cesti 3,5 do 5 litara 80 km/h u petoj. Dimljenje nula, Sasvim drugi auto! Sada me više ne zanima DPF hehe!

:dance;

Što se tiče mahanike, pola onog što su mi u ovlaštenom uvaljivali ne treba, a nisu primjetili da su zadnji selen blokovi totalni raspad i neki hidraulični nosač motora otišao, i još jedan blizu njega, da je počeo skoro udarati metel u metal. Sve u svemu doći će me jeftiniji servis, a rekao mi je također da će ugraditi kvalitetniji materijal od onog što imaju u ovlaštenom.

Još ostaje riješiti zapinjanje mjenjača, za početak ćemo promjeniti ulje u njemu. Objašnjavao mi je da su ph1 imali problematične mjenjače, ph2 je imala puno poboljšavanja, ali u prijelaznom periodu postojala je mogućnost da je ugrađen mjenjač sa stare zalihe u ph2. Rješenje problema po tvorničkim uputama bilo je rastavljanje mjenjača, ubacivanje čeličnih podloški među određene zupčanike, živa drama! Nadam se da je kod mene neka sitnica:-).

I da napomenem, nema više check injection niti mi bilo koju drugu grešku izbacuje!

Link to comment
Share on other sites

Rekli smo ti. :D

A ovo drugo - sad znaš u koji servis više ne treba ići ;)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam sumnjao u njihovo znanje (u ovlaštenom), možda su radili na brzaka jer sam im puhao za vrat, mislim dozvolili su mi da prisustvujem pregledu auta. Ali oni bi odmah svašta mjenjali. E sad kada bi krenuli mjenjati MAF, našli bi to začepljenje, pitanje da li bi rekli ne treba ili ipak uvalili jer mi je ponuda isporučena? Oni imaju podršku tvornice u vidu dokumentacije i svega ostalog, ako ovako rade znači da i u garantnom roku nepotrebno mjenjaju ispravne dijelove? Nema druge nego da je izvođač radova vlasnik servisa ili bar da ima slobodu odlučivanja i komunikaciju sa strankom.

Link to comment
Share on other sites

Ja ne znam kako je moja prešla 240tkm s istim mjenjačem, stvarno mi nije jasno. To s mjenjačem su gluposti PK6 je imao problema i u Lag 2Phase1 i Phase2 i u Traficu i u Vivaru i u Vel Satisu itd. Bila je zahvaćena određena serija i mjenjači su se zamjenjivali novima nikakve podloške se nisu ugrađivale.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno ovisi kako gdje. Ja sam zatražio da se ulje promjeni iz preventive jer neznam kada je zadnji put promjenjeno, nakon toga ću vidjeti kako dalje. Promjeniti cijeli mjenjač na novom autu nema smisla ako je rješenje rastaviti isti i napraviti ono što proizvođač nalaže. Možda u Njemačkoj mjenjaju cijeli, ali na brdovitom Balkanu je jeftinije da se raja angažira i popravi grešku. Pored tog problema sa razmacima zupčanika, također bio je problem sa tolerancijom osovina-zupčanik, znači zupčanik proklizava po osovini u određenom režimu rada, klizne površine su površinski obrađene tzv. cementažom. Bio je problem da nešto nije štimalo sa mjerama promjer osovine-zupčanik, pa se pregrijavalo i radilo probleme.

Link to comment
Share on other sites

Odakle ti crpiš te podatke? Moja je Phase1 (dakle tobož zahvaćena tim problemom) i u 240tkm nije bilo apsolutno nikakvih problema s njom. PK6 nisu imale probleme sa zupčanicima, već sa ležajima vratilima na kojima se nalaze zupčanici brzina kao i ulaznom vratilu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.