Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

53 minutes ago, shogo said:

Najbolje ga prodaj🤣🤣🤣Isus kakve brige...sarkazam na entu

Ne znam je si ozbiljan ili se zaje... Aha, napisao si kasnije. Dobar dobar. 🤣

 

8 minutes ago, ivan.martinko said:

Daj joj bicikl. Cuj 2.5 km.

Kužimo se.

Doći ćemo do toga kad zatopli. Valjda. 😷

Edited by Wilson1008
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ekipa koji bi bio interval za veliki servis, Megane IV 1.5 dci 110 KS (Zen Energy), 04/2018. godište?

Po onome što ja nalazim, 6 godina ili 120.000 km, mehaničar ocu kaže da je gledao u podacima koje on ima, 8 godina ili 160k km. Auto godišnje napravi nekih 10k km otkad je u oca, tako da u oba slučaja ga spada vremenski interval. (Ako bude mijenjano na 8. godina starosti, imat će nekih 110k km tad. Nije mi dostupan odmah, vidjet ću dali po njegovim manualima igdje ima ovo navedeno. Ne sjećam se da sam to vidio prije kad sam gledao.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da bi bez problema odgulil i tih 8 godina. Posto se ne radi o bas preeevelikom izdatku i to bude radil jos dva, max tri puta, ja bi se drziao 5-6 godina i amen. Jedan veliki servis vamo-tamo na 15ak godina (maximalno) ne uzrokuje financijsko preopterencenje ili rasterecenja, a osigurava mirniji san... Za recimo preventivu zamjena letecih nisam, al za redovnije velike i male servise jesam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako se dobro sjećam, dok je radila My Renault aplikacija bilo je 6 godina/120 000 km za zupčasti i ostalo tj. veliki servis.

Ja baš razmišljam hoću li ove godine raditi veliki jer će biti 6 godina ali tek je 70k km.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, robimarko said:

Ako se dobro sjećam, dok je radila My Renault aplikacija bilo je 6 godina/120 000 km za zupčasti i ostalo tj. veliki servis.

Ja baš razmišljam hoću li ove godine raditi veliki jer će biti 6 godina ali tek je 70k km.

E baš to, meni je po sjećanju 6god / 120k

5 hours ago, pere said:

Pretpostavljam da bi bez problema odgulil i tih 8 godina. Posto se ne radi o bas preeevelikom izdatku i to bude radil jos dva, max tri puta, ja bi se drziao 5-6 godina i amen. Jedan veliki servis vamo-tamo na 15ak godina (maximalno) ne uzrokuje financijsko preopterencenje ili rasterecenja, a osigurava mirniji san... Za recimo preventivu zamjena letecih nisam, al za redovnije velike i male servise jesam.

Radi se o čovjeku koji je za Megane 2 1.5 dci (60 kW) kad je došlo vremenska zamjena, u ovlaštenom pljunuo priličnu svotu tadašnjih nam kuna za veliki servis (sad se ne sjećam koliko točno je bio star, možda 5 god - kilometara imao cca 75 tisuća tad). Još je dva puta nakon tog radio veliki servis na njemu. Svaki je bio zbog godina, ne km.

Tako da njemu to nije problem odraditi/ ne štedi na tom, već je sad dilema kako mu je meštar reka drugačije brojeve, dali ga poslušat ili protiv njega..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

neki dan mijenjao na jednom na 160k, taman se natezac poceo cuti

Link to comment
Share on other sites

Ili pjehe. Moja zena svako jutro pjesaci 2 km do okretista. To je dobro za okruglu guzu..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Samo za usporedbu, meg 3 1.5 dci 2016. Je imao interval velikog servisa 6 godina 160 tkm, tako da vjerujem da je to to tu negdje

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Svakak ne bi bas cekal 8 godina, 6 max. Ko sto rekoh, financijski nit iz djepa nit u djep, a miran si... nedo bog da navuces 8 godina pa ode koji remen, pumpa il kaj vec. Ak vrisne nakon 4 godine imal si peh, al nakon 7 ili 8 si sam kriv. :)

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima!

U potrazi sam za novim autom te vas molim za usporedbu motora na Megane IV i to konkretno:

1.2. TCE 130 vs 1.3. TCE 140 - općenito kakvi su dojmovi, koliko troše u gradu i sl.?

Također, ako je planirana vožnja 80% grad sa povremenim putevima izvan grada da li mislite da je bolji izbor 1.5. dCI s obzirom da ga svi hvale? planirana godišnja potrošnja je 15.000,00 km.

Hvala unaprijed!

Link to comment
Share on other sites

I za to je dci bolji izbor...ali ga izvedi i stisni nekad

Link to comment
Share on other sites

Za 80% gradske voznje dizel je ok? Kojeg grada, Siska?

A za kaj su onda benzin, plin i struja? Za stajanje na mjestu?

1.2 tce bih izbjego. 1.3 tce je bolji.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Manja potrosnja a odrzavanje jednako... 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, ivan.martinko said:

Za 80% gradske voznje dizel je ok? Kojeg grada, Siska?

A za kaj su onda benzin, plin i struja? Za stajanje na mjestu?

1.2 tce bih izbjego. 1.3 tce je bolji.

Za Zagreb je konkretno. 80% gradske vožnje sam mislio da bi 1-2x mjesečno auto išao na AC.

Link to comment
Share on other sites

Moderniji dizel se voli voziti na duge ture a ne u gradskoj guzvi. Sve ostale tvrdnje su gluposti.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Za takvu kombinaciju vožnje, benzici su bolji izbor, a između 1.2 i 1.3, svakako je bolji 1.3. Ako baš želim dizel 1.5 dci je motor sa kojim teško da možeš pogriješiti ako je prijašnji vlasnik propisno održavao. Izvrstan motor

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima!

Ima li netko iskustvo iz prve ruke koliko taj 1.3 TCE 140 benzinac trosi u gradu?

Link to comment
Share on other sites

Dakle, ogrebao me netko  po zadnjem odbojniku (Megane 4 grandcoupe) kao sto je i vidljivo.

Ovo crno je skinut lak.

To sad treba vjerojatno skidati cijelu plastiku i farbati ili se moze nekak popraviti bez skidanja?

Ima li smisla aktivirati kasko zbog toga?

IMG_20240206_195328699.jpg

Link to comment
Share on other sites

A jel mogu to s nekim lakom popraviti da se ne vidi.

Pada mi na pamet lak za nokte u ledeno bijeloj boji...

Link to comment
Share on other sites

pa idi u color shop nek ti namijesaju malo boje po kodu od auta, neki rade i u spreju

Link to comment
Share on other sites

Kupio sam danas zmiksani lak prema sifri boje i potockao sam te tri tocke 

Kad ne gledam drito, ne vidi se. 

Za pravi posao vjerojatno ce branik morati dolje i spricanje cijelog ili samo desnog dijela. Jel moguce prespricati samo dio plastike, hoce li se vidjeti prijelaz?

Link to comment
Share on other sites

Može se samo ušpricati dio.

Ako je majstor dobar neće se vidjeti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.