Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

3 hours ago, smigman said:

Nego, ne znam da li je vrijeme za pitati... mozda mogu uvaliti svog za ok cifricu haha.

Bose sjedala, imam cvrčak kada je sjedalo povišeno. Dolazi ili iz lađe sjedala ili onih škara za dizanje/spuštanje. Kao da se čuje da nešto po nečemu udari kod jačih zavoja ili brzih ležećih. Kada je sjedalo na nuli sve je ok.

Netko možda ima sličnu situaciju? Mislio sam da neki kabel lupa po nečem kada je u zraku ali nije...

Sjećam se da je tast nekom na novom autu rješio to lupanje u zavojima... normalno da u ovlaštenom nisu znali šta je... naravno šaraf neki otpustio pa se šeće i lupa u zavojima.... šta je kod tebe ne bih znao.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

On 16. 05. 2022. at 16:25, smigman said:

Nego, ne znam da li je vrijeme za pitati... mozda mogu uvaliti svog za ok cifricu haha.

Bose sjedala, imam cvrčak kada je sjedalo povišeno. Dolazi ili iz lađe sjedala ili onih škara za dizanje/spuštanje. Kao da se čuje da nešto po nečemu udari kod jačih zavoja ili brzih ležećih. Kada je sjedalo na nuli sve je ok.

Netko možda ima sličnu situaciju? Mislio sam da neki kabel lupa po nečem kada je u zraku ali nije...

I kod mene ista stvar kad uletis malo brže u zavoj, više cvili nego lupka, nisam istraživao još što je u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Ako se vežeš, mislim da zacvili kopča od pojasa koja klizi po sicu... ovo moje se baš čuje klik, kao da nekaj lupne po nekom metalu

Link to comment
Share on other sites

Na kraju sam kupio Meganea GT Line u autokući GOLD Automobili u Koprivnici. Mjeračem debljine laka sam utvrdio da je lak tvornički, motor radi tiho, iznutra je sve dobro očuvano osim retrovizora koji klati na sve strane jer je iščupan sa šajbe. U ovlaštenom Renault Kos u Koprivnici napravio sam dijagnostiku i auto nema grešaka, a popis obavljenih servisa mi je dala na uvid gospođa za pultom, ali samo na monitorum a print ne dilazi u obzir zbog zaštite podataka. Pristao sam kupiti Mega s tim felerom na retrovizoru, jer je auto ok, a to će se nekako napraviti, a iz autokuće su mi rekli da bi oni to mogli pokriti. E sad to je ono ostalo na rekla kazala, nije napismeno oa ćemo još vidjeti. Lijepo se vozi, ništa ne lupa, doduše po zavojima sam znao čuti pokoji put škljoc na sjedalu. Trebao bih pomoć oko sanacije retrovizora gdje i kako to vratiti u tvorničko stanje s obzirom da je sad tu nekakva fleka silikona a ne crno kao ostatak tog crnog dijela gdje se nalazi i senzor za kišu i radar. Kako to vratiti u tvorničko stanje? U ovlaštenim u Cindriću i u Zadru uopće ne žele da im šaljem slike jer to njima ništa ne znači, nego trebam doći k njima, pa će vidjeti što i kako. Evo slike:

 

20220519_141651.jpg

20220519_140729.jpg

 

Edited by Mikac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni to izgleda da treba novo staklo, ovako na slikama izgleda da je ljepilo iscupalo lamele...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, riceburner said:

Meni to izgleda da treba novo staklo, ovako na slikama izgleda da je ljepilo iscupalo lamele...

Lamele stakla? Jao slojeve? Loslikat cu još detaljnije, pa ću poslati.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, paco said:

Sretno sa autom, kolega!!!

Hvala....budem stavio i neke fotke. Ma sve mi se sviđa na autu i izgleda brutalno izvana i iznutra. Puno mekanih materijala, sve utegnuto, nije klimava središnja konzola kao kod većine auta. Centralni display radi dobro i zapravo mi se sviđa veličina displaya. Siva s efektom je baš pogođena boja po mom mišljenju, a i drugih koji su vidjeli Mega. Samo eto muči me taj retrovizor. U srijedu idem u Renault Zadar pa ćemo vidjet što će reći. Skužio sam da kada se gleda s vanjske strane 8 istovremeno pomiče retrovizor vidi se da se sve to odljepljeno miče ispod šajbe, alii nije jasno gdje je nestao crni dio te folije ili sto je to vec. Otkud taj neki maslinasti sloj? Evo i link s videom:

 

20220520_205229.jpg

 

20220520_205234.jpg

Edited by Mikac
Link to comment
Share on other sites

Meni to isto izgleda kako otkrhnuti sloj stakla.. Odi u servis pa vidi, ali odma se pripremi da se ne bi šokirao.  Sretno s autom!

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ce ti u ovlaštenom pomoc 0 bodova bice da treba nova šoferšajba .. Otiđi kod ovih sta popravljaju auto stakla.. 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macak said:

Mislim da ce ti u ovlaštenom pomoc 0 bodova bice da treba nova šoferšajba .. Otiđi kod ovih sta popravljaju auto stakla.. 

Da takovog sam i ja mišljenja, ali u ovlašteni idem odraditi izmjenu ulja i filtera da imam pečatiran nalog i račun kako bih mogao ostvariti Intensa jamstvo 24 mj. (određeni kvarovi i pomoć na cesti), ali o tom po tom, jer pročitavši uvjete masu toga ne pokrivaju, dpf ne, kvačilo ne itd...ali ajde ima toga i dovroga. Htio sam bar donekle pokriti eventualne kvaroce budući se radi o polovnom autu iz autokuče. I tako usput želim da mi tamo u ovlaštenom pogledaju i dadu svoje mišljenje. Ipak vjerujem da ću završiti negdje u autostaklarskoj radnji. Al stvarno ne kužim kako je moguće da su se odljepili slojevi stakla. Pa kakvu je silu netko morao primjeniti da tako iščupa slojeve stakla. I kako je to dobilo maslinastu boju? Ništa ne kužim.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Mikac said:

Da takovog sam i ja mišljenja, ali u ovlašteni idem odraditi izmjenu ulja i filtera da imam pečatiran nalog i račun kako bih mogao ostvariti Intensa jamstvo 24 mj. (određeni kvarovi i pomoć na cesti), ali o tom po tom, jer pročitavši uvjete masu toga ne pokrivaju, dpf ne, kvačilo ne itd...ali ajde ima toga i dovroga. Htio sam bar donekle pokriti eventualne kvaroce budući se radi o polovnom autu iz autokuče. I tako usput želim da mi tamo u ovlaštenom pogledaju i dadu svoje mišljenje. Ipak vjerujem da ću završiti negdje u autostaklarskoj radnji. Al stvarno ne kužim kako je moguće da su se odljepili slojevi stakla. Pa kakvu je silu netko morao primjeniti da tako iščupa slojeve stakla. I kako je to dobilo maslinastu boju? Ništa ne kužim.

Ideš čistit šajbu pa zapneš rukom za retrovizor... ni prvi ni zadnji... to je šajba napukla i otkinula crnilo na šajbi... taj "mali feler" uopće nije mali... to ako hočeš sredit kako spada... ide nova šajba plus programiranje tih senzora i centiranje radara... itd... računaj 5 tauzeniki..., šogor je 3500kn platio zamjenu šajbe u ovlaštenom, na zen opremi megane 4, al taj nema ni toniranu šajbu ni radar.

ps. daj koju sliku auta da se pohvališ... možda ti još nešto nađemo :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, macan said:

Ideš čistit šajbu pa zapneš rukom za retrovizor... ni prvi ni zadnji... to je šajba napukla i otkinula crnilo na šajbi... taj "mali feler" uopće nije mali... to ako hočeš sredit kako spada... ide nova šajba plus programiranje tih senzora i centiranje radara... itd... računaj 5 tauzeniki..., šogor je 3500kn platio zamjenu šajbe u ovlaštenom, na zen opremi megane 4, al taj nema ni toniranu šajbu ni radar.

ps. daj koju sliku auta da se pohvališ... možda ti još nešto nađemo :)

Budem Mega danas poslikao. Ma sve je ok, ali eto nedostatak iskustva kod pregleda je kumovao tome da sam prihvatio nesto sto na kraju nije mali feler. Vidjet ću što će mi reći u ovlaštenom u Zadru i mogao bih odmah usput do Carglassa pitati za mišljenje. Da li tko ima preporuku gdje bi bilo najbolje otići za ovakve sanacije ili zamjenu šajbe? Laus, Carglass, Kristal...? Laganini sumnjam u sanaciju ovoga, ali treba pitat. Život je lijep...

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Mikac said:

Budem Mega danas poslikao. Ma sve je ok, ali eto nedostatak iskustva kod pregleda je kumovao tome da sam prihvatio nesto sto na kraju nije mali feler. Vidjet ću što će mi reći u ovlaštenom u Zadru i mogao bih odmah usput do Carglassa pitati za mišljenje. Da li tko ima preporuku gdje bi bilo najbolje otići za ovakve sanacije ili zamjenu šajbe? Laus, Carglass, Kristal...? Laganini sumnjam u sanaciju ovoga, ali treba pitat. Život je lijep...

Ja bio u kristalu, 2000 kn je novo staklo. Imam radar i senzor za kišu.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, mocho said:

Ja bio u kristalu, 2000 kn je novo staklo. Imam radar i senzor za kišu.

Hvala ti na odgovoru. Da li je to novo staklo original zamjensko samo s logom proizvođača ili baš original s logom proizvođača stakla i logom Renaulta? 

Danas sam probao špricat šajbu i senzor za kišu mi radi, ajde bar nešto pozitivno. Međutim uočio sam nešto čudno, pa sumnjam da je već mijenjana šajba, ali nkžda i nije. Znači sca stakla su Saint Gobain Sekurit, međutim šajba je Pilkington, a ona mala stakla na zadnjim vratima su Fuyao. Sva stakla su ...6 ili 16 znači godina proizvodnje auta. Eto nisam siguran da li je i vama tako ili ili je sve ista marka stakala. Kada sam gledao Mega prije kupnje provjerio sam da je sve ista godina stakala ali nisam gledao proizvođača, pa sam evo to uočio tek danas. Šaljem slike stakala

20220522_152605.jpg

20220522_153721.jpg

20220522_154121.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je original zamjensko pilkington bez natpisa renault. I inače pilkington radi tvorničku ugradnju šajbe tak da nemaš brige...

Po meni kupovati original tvorničku ugradnju šajbe nema smisla, potpuno je isto staklo samo ne piše renault na njoj...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, mocho said:

Kod mene je original zamjensko pilkington bez natpisa renault. I inače pilkington radi tvorničku ugradnju šajbe tak da nemaš brige...

Po meni kupovati original tvorničku ugradnju šajbe nema smisla, potpuno je isto staklo samo ne piše renault na njoj...

Da takvog sam i ja mišljenja, ukoliko bi išao na zamjenu onda bi išao bez Renault logoa. A izgleda da to baš i ne mora biti 5000-6000kn. Eto ima nade da i jeftinije prođem. Najbolje bi bilo da se može kako sanirat, jer radar i senzor za kišu rade dobro.

On 21. 05. 2022. at 17:01, macan said:

Ideš čistit šajbu pa zapneš rukom za retrovizor... ni prvi ni zadnji... to je šajba napukla i otkinula crnilo na šajbi... taj "mali feler" uopće nije mali... to ako hočeš sredit kako spada... ide nova šajba plus programiranje tih senzora i centiranje radara... itd... računaj 5 tauzeniki..., šogor je 3500kn platio zamjenu šajbe u ovlaštenom, na zen opremi megane 4, al taj nema ni toniranu šajbu ni radar.

ps. daj koju sliku auta da se pohvališ... možda ti još nešto nađemo :)

Evo i slika Mega....

20220522_173037.jpg

20220522_173005.jpg

20220522_172652.jpg

20220522_172629.jpg

20220522_171931.jpg

20220522_172147.jpg

20220522_172028.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

On 22. 05. 2022. at 16:54, mocho said:

Ja bio u kristalu, 2000 kn je novo staklo. Imam radar i senzor za kišu.

Ovako...zvao sam u ovlašteni i šajba je 4200kn plus ruke

Carglass 2530 kn Pilkington bez logoa, 3370kn s logom Renaulta. U cijenu je uključena zamjena na terenu, pretpostavljam da onda dolaze na lokaciju kupca. 

Kristal 1770 kn s ugradnjom Pilkington bez logoa.

Laus 1810 kn s ugradnjom Pilkington bez logoa.

Pretpostavljam da sve mimo ugradnje ovlaštenog zahtjeva dodatnu kalibraciju radara u ovlaštenom. Sa senzorom za kišu ne znam što bih trebao. Da li je dobro kupiti novo kućište senzora za kišu prije zamjene šajbe ili to ne treba. Ovi u Lausu kažu da to oni sve prebace i nikakve žice ne otpajaju i da sve poslije radi kao da ne treba ništa kalibrirati, ali o tom po tom, jer u ovlaštenom kažu da treba kalibrirati ovisno kako je vjetrobransko staklo postavljeno. A možda ako budem imao sreće postoji mogućnost sanacije iako u to sumnjam jer ne znam kako bi to više bilo čvrsto i kako bi stavili onu crnu središnju perforaciju na kojoj se nalazi senzor, radar i retrovizor. 

Link to comment
Share on other sites

Carglass se reklamira da ima kalibraciju, lepa kola, sretno :)

Link to comment
Share on other sites



... i kako bi stavili onu crnu središnju perforaciju na kojoj se nalazi senzor, radar i retrovizor. 

To nije radar vec kamera. Radar bi bio u braniku. Pogledaj prvo sta na autu imas, a da ti koristi tu kameru, kao recimo prepoznavanje znakova ili recimo drzanje auta na sredini trake.

Ako imas samo prepoznavanje znakova, onda IMHO kalibracija je full nebitna. Ovo sa drzanjem auta na sredini trake je onak ... fora za isprobati, ali nije to autopilot i manje-vise smeta u voznji.

Ako imas i drzanje odstojanja (aktivni tempomat), onda moguce da mu sa kamere treba super tocna pozicija. Vidjet ces eventulano jel radi/ne radi kako treba nakon eventualne izmjene stakle,pa onda ako bude potrebno trazi naknadno kalibraciju.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tako je! Ovi koji ugradjuju odrade sve!

Bio Kod Lausa prije 3-4 godine s meganom 3, zamjena stakla je bila oko 1500-1600 mislim... il manje. Ostalo je malo zraka tam u gelu di senzor lezi pa je senzor za kisu malo neprecizno reagiral. Sljedeci put decki popravili bez pitanja i sve pet. Tak da ipak imaju preporuku s moje strane. Razlike u odnosu na original sajbu nisam primjetil.

Lepi je autek, nema kaj!!! Siva mu bas pase! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mikac said:

Ovako...zvao sam u ovlašteni i šajba je 4200kn plus ruke

Carglass 2530 kn Pilkington bez logoa, 3370kn s logom Renaulta. U cijenu je uključena zamjena na terenu, pretpostavljam da onda dolaze na lokaciju kupca. 

Kristal 1770 kn s ugradnjom Pilkington bez logoa.

Laus 1810 kn s ugradnjom Pilkington bez logoa.

Pretpostavljam da sve mimo ugradnje ovlaštenog zahtjeva dodatnu kalibraciju radara u ovlaštenom. Sa senzorom za kišu ne znam što bih trebao. Da li je dobro kupiti novo kućište senzora za kišu prije zamjene šajbe ili to ne treba. Ovi u Lausu kažu da to oni sve prebace i nikakve žice ne otpajaju i da sve poslije radi kao da ne treba ništa kalibrirati, ali o tom po tom, jer u ovlaštenom kažu da treba kalibrirati ovisno kako je vjetrobransko staklo postavljeno. A možda ako budem imao sreće postoji mogućnost sanacije iako u to sumnjam jer ne znam kako bi to više bilo čvrsto i kako bi stavili onu crnu središnju perforaciju na kojoj se nalazi senzor, radar i retrovizor. 

Ja nisam morao nikakve kalibracije raditi, sve šljaka kao prije...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, vip3141 said:


 


To nije radar vec kamera. Radar bi bio u braniku. Pogledaj prvo sta na autu imas, a da ti koristi tu kameru, kao recimo prepoznavanje znakova ili recimo drzanje auta na sredini trake.

Ako imas samo prepoznavanje znakova, onda IMHO kalibracija je full nebitna. Ovo sa drzanjem auta na sredini trake je onak ... fora za isprobati, ali nije to autopilot i manje-vise smeta u voznji.

Ako imas i drzanje odstojanja (aktivni tempomat), onda moguce da mu sa kamere treba super tocna pozicija. Vidjet ces eventulano jel radi/ne radi kako treba nakon eventualne izmjene stakle,pa onda ako bude potrebno trazi naknadno kalibraciju.

Čuj konkretno meni nakon prelaska iz spartanskog Clia 2 1.6 16v 107ks (Bilstein amortizeri i opruge, sportski cat i chip) u ovaj Megane je kao da sam sjeo za neki komandni pult svemirske stanice, pa nisam sve pohvatao sto imam sto nemam. Plus uputstva sto sam dobio su sva na njemackom. Ono sto sam vrlo brzo skuzio je tempomat, limitator brzine, prepoznavanje znakova, senzor za kišu i parking senzori. Keyless mi je onako fora, al nekad me živcira što otklapa i zaklapa retrovizore čim se malo primaknem ili odmaknemm ali vjerojatno to mogu isključiti i staviti na manualno. Inače auto je zaista lijep i bogato opremljen, međutim ja više volim aktivno sudjelovat u vožnji, pa mi ne trebaju sve te pomoći. Kad stignem odem na karting, vozim auto simulacije, a s Cliom sam se igrao i bacao ga često u scandinavian flick što s ovim Meganom mi ne pada na pamet. Međutim svjestan sam toga i eto sad mi paše nešto mekano i udobno za neki duži put i plus potrošnja je mala. Motor 1.6dci 130ks je po meni za ovu masu vozila taman, nikakav spektakl, ali ispod toga ne bi.

P.S. danas mi se dogodilo nešto čudno, dakle dođem s posla, sparkam Mega u garažu i nakon gašenja vent od kilera vrti na max i pomislim ajde ok malo mu je vruće pa ono...međutim nakon 10 min vrti on i dalje na max. Sjednem u auto upalim ga ponovno i vidim da je temperatura normalnam gasim ga i on dalje vrti. Ništa reko idem provest malo i stavim ga u sport mode, odem do trgovackog centra, tamo sparkam, ugasim i tišina. Odem kući, sparkam u garažu, ugasim i vent ne vrti. Jedina razlika je sto sam nakon posla vozio u neutralnom modeu i malo ga stisnuo u kick na par dionica, a do trgovavkog centra sam koristio sport mode. Da li su tu neki senzori u pitanju ili što već nemam pojma. Inače auto na dijagnostici u ovlaštenom nije imao nikakvih grešaka.

Plus danas se vozim i obavljam tel. poziv preko Rlinka, stanem na parking, ostavim Mega u leru i nastavim s tel. pozivom jos neko vrijeme, odlučim ugasit Mega i ništa. Onda skužim da na ekranu piše da ne prepoznaje katticu...tako nešto...i da držim dulje tipku. Držim dulje i ništa. Zatim krenem u prvoj metar naprijed i odjednom sve ok i ugasim ga. 

Link to comment
Share on other sites

To sa kilerom se meni dogodilo par puta na Cliu. Radi se o termoprekidaču na samom kileru koji mehanički aktivira max brzinu ventilatora kada temperatura ode preko cca 100 stupnjeva. To je ujedno i failsafe ako zakaže senzor temperature vode.

Stvar je u tome što si stao i ugasio motor pa tekućina više ne cirkulira kroz kiler i treba mu dugo da se ohladi pri vrhu gdje se nalazi taj termoprekidač.

Jednom sam malo stiskao Clia prije izmjene ulja da se ulje ugrije i bolje iscuri. Bilo je ljeto, upržilo na jače. Digli Clia na dizalicu, a on upalio ventilator. Puhao je tako jako i dugo da je u radioni nastalo usijanje, a vani 35+  

Zamolili su me da to više ne radim :D

Link to comment
Share on other sites

1.6dci drži upaljen ventilator desetak minuta nakon gašenja motora ako je radio regeneraciju dpf-a. Nema to veze sa stiskanjem, ja svog nikad nisam čuo da pali ventilator ma kako ga gazio.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.