Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Zato i je Reno danas u problemima, korona  je to samo dokazala.. Sad idu u restrukturiranje, otpuštanje ljudi i cost cutting pa se bojim i pomislit kakvi će im bit auti u budućnosti..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, direstraits said:

Uslijed loše i nikakve kvalitete. 

Ok...kolegi na c4 grande picassu vec 4.zamjena

Katastrofa

Link to comment
Share on other sites

Ok...kolegi na c4 grande picassu vec 4.zamjena
Katastrofa
Ja na istom autu nula problema, automatic. 2017g

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, shogo said:

Ok...kolegi na c4 grande picassu vec 4.zamjena

Katastrofa

To je generalno problem u autoindustriji danas. I drugim industrijama. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Slažem se...Fredy, mogu ti poslikat izmjene i datume...i sada mu riknuo ad blue te čeka izmjenu spremnika...auto...130tkm, uzas

Link to comment
Share on other sites

Adblue spremnik s radom 9000kn.
Dobro su ga napravili, od plastike za boce svjezeg mlijeka, kad ga ta pišalina moze rastociti

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije spremnik problem, pumpa crkne u većini slučajeva. Ili brizgaljka, ili se kristališe u crijevima i mijenja se sve. Svi proizvođači imaju problema s tim. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Update: bio na servisu i kažu propust na gornjem potisnom ležaju kvačila. Potrebna je zamjena, cijena oko 1000 kn. Auto ima 46000km, nije mi jasno uslijed čega bi se to pokvarilo?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dobro da nije procurilo na donjem..
A gornji je ako se ne varam plasticni..
Link to comment
Share on other sites

Evo nisu ni skuplji auti imuni na to s**nje, auto star 13 mjeseci i na  17k km, a na 16k je bio servis i nije se nista vidlo... 

IMG-20190202-WA0001.thumb.jpg.757c7e20a0c891a6f9ddd1e49e1b735a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kod mojih otisao injektor i jos nekaj oko toga, na srecu  garancija pokrila, inace trosak cca 10 000kn...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O majku ti milu i pisalini..
pa to je skuplje od DPF-a.
Koji je to motor? dci? TDI?

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, ivan.martinko said:

Koji je to motor? dci? TDI?

V8 BiTDi...

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Znaci ni VAG koji barata tom blue tehnologijom od 2013, nije imun na takve gluposti.. kak je s tom pisalinom po zimi? Citao sam da smrzava na manje od -10 stupnjeva. Kaj onda ti rezervoari i cijevi imaju grijace ili? Ima li reno bluedci grijac tog rezervoara za pisalinu?

Link to comment
Share on other sites

Do prije par godina smo bili ludi jer nam auti imaju dpf, a danas smo sretni jer imaju “samo” dpf, dva egr- a i klapnu na auspuhu ali  bez pišaline zvane Ad blue👌

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

Znaci ni VAG koji barata tom blue tehnologijom od 2013, nije imun na takve gluposti.. kak je s tom pisalinom po zimi? Citao sam da smrzava na manje od -10 stupnjeva. Kaj onda ti rezervoari i cijevi imaju grijace ili? Ima li reno bluedci grijac tog rezervoara za pisalinu?

Koliko znam na panameri je okruzen tankom nafte i vodovi idu iznad auspuha...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pusti čipanje[emoji3][emoji3]..kako te služi Scenic do sada?

Link to comment
Share on other sites

Scenic je prodan odavno, jos negdije pocetkom godine. Sada sam na espace.. Espace je nacipan. Zato i pitam.. zapravo nisam htio u prvom postu pisati na taj nacin. Uglavnom se vozim dosta sporo i po propisima ali ono sto mi je bitno da je pala potrosnja i povecao mi se okretni moment sto mi je najbitnije. Probali smo ga dici do max ali nisu izdrzale ili dizne ili pumpa pa je otiso u safe mod. Uglavnom tada je bio kako spada.. zapravo za tako veliki auto bi toliko i trebao imati snage serijski. Unutra bi trebao biti barem 2.0 motor i cc 220-250 konja. Sada je na cc 190-195 konja i 420+ n/m.

Serijski je 160ks/360nm. Potrosnja je pala za pola litre do litru u normalnom rezimu voznje. Sada se krece na 7 litara, prije vise oko 8 litara. Najvise sam primjetio pad potrosnje na manjim brzinama otvorene ceste. Tamo je pad potrosnje drastican. Mozda i za 30 posto cak. Nisam bas puno testirao. Recimo cc prije je trosio na 70km/h oko 5-5,5l sada je na 3 litre. Ove sve vrijednosti uzmite sa rezervom jer bubam napamet ono sto sam zapamtio kako sam vidio.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Antunhr said:

Scenic je prodan odavno, jos negdije pocetkom godine. Sada sam na espace.. Espace je nacipan. Zato i pitam.. zapravo nisam htio u prvom postu pisati na taj nacin. Uglavnom se vozim dosta sporo i po propisima ali ono sto mi je bitno da je pala potrosnja i povecao mi se okretni moment sto mi je najbitnije. Probali smo ga dici do max ali nisu izdrzale ili dizne ili pumpa pa je otiso u safe mod. Uglavnom tada je bio kako spada.. zapravo za tako veliki auto bi toliko i trebao imati snage serijski. Unutra bi trebao biti barem 2.0 motor i cc 220-250 konja. Sada je na cc 190-195 konja i 420+ n/m.

Serijski je 160ks/360nm. Potrosnja je pala za pola litre do litru u normalnom rezimu voznje. Sada se krece na 7 litara, prije vise oko 8 litara. Najvise sam primjetio pad potrosnje na manjim brzinama otvorene ceste. Tamo je pad potrosnje drastican. Mozda i za 30 posto cak. Nisam bas puno testirao. Recimo cc prije je trosio na 70km/h oko 5-5,5l sada je na 3 litre. Ove sve vrijednosti uzmite sa rezervom jer bubam napamet ono sto sam zapamtio kako sam vidio.

Daj posalji tu mapu u Renault, vjerujem da bi ju bili spremni masno platit 😬

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ma tipfeler..na Espace sam i mislio kad sam i pisao [emoji1787]

 

Za čipanje nemam pojma, ono sto znam je da mi je bas lijep auto a kojih nema previše na cestama.

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.