Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Nitko. 
Jedino teški zaljubljenici ili oni koji žele biti drugačiji. 
Jerbo, onaj koji ima tolike novce za novi auto, Renault ne gleda. Barem ne kod nas. 



Upravo to


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Treba biti realan i pogledati što drugi nude za slične novce. Automatski mjenjač sa 7, 8 ili 9 stupnjeva, ubrzanje ispod 7 s, i ono šta je nekima još bitnije, imidž i držanje vrijednosti. A nije ni s prostorom nešto specijalno. Tako da, malo muzike za relativno mnogo para. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, direstraits said:

Treba biti realan i pogledati što drugi nude za slične novce. Automatski mjenjač sa 7, 8 ili 9 stupnjeva, ubrzanje ispod 7 s, i ono šta je nekima još bitnije, imidž i držanje vrijednosti. A nije ni s prostorom nešto specijalno. Tako da, malo muzike za relativno mnogo para. 

Meni je Espace 4 još uvijek Espace!

Ova 5 generacija je gubitak novaca za Reno. Slaba i nikakva prodaja uz dosta problema pa i opoziva u prvih godinu/dvije od lansiranja. 

Ako ovo dobije nasljednika onda Clio i Captur zarađuju hebeni novac. Upitan je po meni i nasljednik Talismana. Ostat će samo Koleos kao predstavnik Reno D segmenta koji će se proizvoditi u Koreji..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mijenja se tržište rapidno, vw prodaje transporter u milijunima verzija, ljudi hoće suv, elektriku i hibride i 100 megapiksela mobilni. U renaultu stvari idu relativno sporo naprijed. Ford ukinuo mpv za eu skoro potpuno, renault ima dvije izvedbe scenica i espace. Netko mora izgubiti da bi netko drugi dobio. Nema neriješenih rezultata u auto industriji. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koliko je to dobro ili loše? Ovisi iz koje guta gledaš. Za Renault ne izgleda dobro ako 'trendovi' i 'moda' uistinu njihove potencijalne kupce tjeraju drugim proizvođačima. Ali ako se ne varam, globalno se oni i dalje dobro prodaju. S druge strane, meni osobno to ništa ne znači. Dapače. Ne znači da mobitel od 30 megapiksela ima kvalitetniju sliku od onog s 8. Niti da su ovi SUV-ići išta bolji i upotrebljiviji od MPV-ova ili klasičnih limuzina.

Isto tako šteta je što izumiru klasični MPV-ovi koji su stvarno bili nekad prije prostrani i udobni, a dolaze ove nakarade od crossovera i SUV-ova, pa čak i MPV-i na felgama od 20 cola (?!). Ali to je ono što masa želi. A od mase živiš. Realno, ne znam što da mislim o tome. Što će tek onda biti sljedeće? Dobro je Šebalj rekao testirajući C-klasu sa 16 cola gumama. Upravo takva je najbolja jer to nije auto za pistu, već udobnu i komfornu vožnju, a više mesa upija više udaraca pa je manje opterećenje na dijelove ovjesa te vožnja udobna. Tako je i moj frend napravio kad je kupio novu Mazdu 3 od 150 ks i top paketom opreme koju je dobio na 17 felgama. Lijepo im je rekao uzmite si natrag te 17-ice, meni dajte 16. Udobnija vožnja, a vjerojatno i jeftinije gume. Isto je i sa svim tim 'terencima', a ono niskoprofilna guma na njima. Da ne spominjem onu bolest za oči zvanu SAV.

To sad i nije tema topica, ali žalosno je koliko ljudi ne razmišljaju. Neki dan baš detaljno pogledam onu Mazdu CX-3 na parkingu ispred svoje zgrade, bila parkirana pored mog auta koji naspram nje izgleda puno manje i sitnije. Jbt katastrofa je koliko je to sićušno iznutra. Nedavno sam se vozio u prethodnoj generaciji C-klase i vidiš na prvu da je manja od svog prethodnika. Ali nije samo u tome stvar, prije par dana frend uzeo BMW 320d iz 2014. pa još gora stvar. Velik izvana, toliko klaustrofobično unutra. Ima on više mjesta sigurno na stražnjoj klupi, ono što je sigurno plus je to što je širi. Lijepo je to. Ali kada sam namjestio svoje sjedalo kako mi odgovara, prvi dojam mi je bio da sam 99% siguran kako je naprijed manje mjesta nego u mojoj 208-ici koja ima 3 metra i 96 cm. Užas. Apsolutno ista stvar je i u ujakovom Audiju A6 Avant iz 2013., koliko je malo mjesta naprijed, a pogotovo u odnosu na vanjske gabarite. Tada sam rekao da mi je klaustrofobičnije u njemu nego u mom tada Peugeotu 207, kao što sada tvrdim da mi je naprije klaustrofobičnije u toj predzadnjoj generaciji BMW-ove trice nego u 208-ici. Koliko je tek onda grozno u SUV-u ili crossoveru?

Ne znam, ovo je sada off topic, ali baš sam malo razmišljao o tome i zagledao automobile unutra po parkiralištima nakon te zadnje vožnje u seriji 3. A ove aktualne generacije Espacea i Scenica mi nisu više to. Vidi se da su nekakvi križanci i kada ih izvana pogledam prije bih rekao da su crossoveri. Čak mi se čini da jedan od njih tako i svrstan, dakle službeno nije više MPV. Što su recimo bili Espace IV i Scenic II/III i koji su mi bili ok automobili. A dam se kladiti da ove nove generacije navedenih automobila nisu niti prostranije niti udobnije od svojih prethodnika. A upravo to bi im trebao biti adut broj 1. Ne uzimaš takav automobil da ti dobro jede zavoje pa da treba imati niskoprofilnu gumu, ali ljudi vide kod susjeda 20 cola pa hoće i oni.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ne radi se tu samo o tome što ljudi hoće. Tu se često radi o nametanju novih trendova. Neki od tih trendova se prihvate, neki ne. Primjerice Avantime, VelSatis, Talisman itd. Tim autima je propast ugrađena u DNK. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

Ne radi se tu samo o tome što ljudi hoće. Tu se često radi o nametanju novih trendova. Neki od tih trendova se prihvate, neki ne. Primjerice Avantime, VelSatis, Talisman itd. Tim autima je propast ugrađena u DNK. 

Možda. Da je Avantime imao značku Audija već bi to bila druga priča. Kad malo bolje pogledaš taj auto je bio puno ispred svog vremena. Crossover coupe.. Da li ti je to danas poznato?  Samo značka ga hebe...

Link to comment
Share on other sites

Avantime je realno bio nepouzdan automobil koji se nije uspio nametnuti kao poželjan u tom obliku i cjenovnom razredu. Osim toga, došao je u vrijeme kad je renault generalno imao problema s pouzdanošću. 

Link to comment
Share on other sites

Ok, ali zašto bi jednom Talismanu propast bila ugrađena u DNK? Razumijem da mu neki veliki uspjeh nisu predviđali ni najveći optimisti u Renaultu, ali ne doima mi se baš kao nekakav promašaj. Ajd s ova druga dva bih se i složio, gadni i čudni po mom ukusu, a Avantime mi je u glavi kao neki interim road legal concept car između Safranea i Vel Satisa.

Što se tiče Avantimea, ne znam baš bi li mu pomoglo da je imao drugu značku. Bilo je u povijesti automobila koji su bili po nečemu poznati, revolucionarni ili ispred svog vremena, pa su svejedno neslavno završili. Nije ni Audiju pomoglo ime s A2 ako se ne varam koji je isto tako bio najavljivan kao čudo, ili se nešto varam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Talisman, koji je u osnovi razvučeni megane, sve donedavno nije imao dizelski motor jači od 160 KS. Taj dizel je sam po sebi veoma nepouzdan i uparen s neadekvatnim šestobrzinskim mjenjačem. U toj klasi to ne prolazi. Dalje, problemi s homologacijom vezano uz WLTP, pa uvođenje novog/starog 2.0 dCi uz isti neadekvatan mjenjač sa 6 brzina. Pa benzinac 1.6 koji je naprasno zamijenjen sa 1.8, a koji već ima masu problema. Tvornički nepodešen ovjes, greške sa RLINK sustavom itd. Loša završna obrada loša servisna podrška. 

To je otprilike taj DNK. 

I to tako ide iz generacije u generaciju. Kao BMW i lanac na 2.0 dizelu. 

Link to comment
Share on other sites

Kao da čitam o nekoj kineskoj kopiji kopije, strašno su zajebali jako lijep automobil po mom sudu. Imao je prođu na temelju izgleda..

Sent from my SM-A600FN using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ok može se zaključiti kako Reno nikad nije imao automobil u višim klasama koji je mogao konkurirati D i E segmentu njemačkih proizvođača. I došlo vrijeme da ih prestanu proizvoditi..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nisu trebali mijenjati ime Laguna.. to je marketinški fail. vw nikad neće zamijeniti nazive golfa, pola i passata, najprodavanijih modela. 

Link to comment
Share on other sites

Upravo to, toga sam uvijek bio zagovornik. VW je doduše samo promijenio Golf Cabrio u Eos, pa su onda za sljedeću generaciju opet vratili Golf Cabrio. Ali Golf i Passat će uvijek biti Golf i Passat. Nikakav maestral, jugo i bura. To je žešći fail.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

nisu trebali mijenjati ime Laguna.. to je marketinški fail. vw nikad neće zamijeniti nazive golfa, pola i passata, najprodavanijih modela. 

Pa makli su to ime upravo zbog faila zvanog L2( pouzdanost). Sa L3 popravili kvalitetu ali napravili Fail od  dizajna.

Sa promjenom imena Reno je trebao raskrstiti sa lošom prošlošću, ispraviti lošu karizmu (loš DNK kako dire kaže) i dokazati novu (bolju) vrijednost marke. Rezultat je poznat, pojavio se lijepi Talisman  izvana, ni blizu tako lijep iznutra, dok je tradicionalno ostala loša kvaliteta i pouzdanost.. 

Ne predviđam neku svijetlu budućnost marke, ovise o Cliu i Capturu u segmentu gdje je konkurencija jača nego ikad..  Megane 4 isto ne blista u prodaji odnosno lošija je nego ikad..

 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Maknuli su to ime zbog pouzdanosti L2? Pa ja ili sam čuo samo loše o njoj ili samo izvrsno. Zar nije tako za svaki automobil? Tim više što neće nitko sam od sebe doći na neki forum i reći: 'Čujte, ja sam prezadovoljan sa svojim autom'. Kad upadneš u probleme, e onda se javljamo za pomoć. Ako je to razlog, onda svaki proizvođač svakih 15 godina može mijenjati ime nekog modela. Mada kad malo bolje razmislim, nije ni to tako daleko od stvarnosti. Ali opet, VW je u tome ostao konstanta već dugo godina i to mi se jedino kod njih sviđa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pitanje:

Dali se tko susreo da imate upaljenu muziku i svakih pola minute, minutu, dvije se lagano stisa na sekundu i opet natrag pojaca.

Prvo sam mislio da je do oznaka brzine ogranicenja kako se mjenjaju, pa onda ako se pojavi auto. Sve sam opcije iskljucio ali opet se povremeno desava takva situacija. Nije nista strano ali je bezveze dosadno.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Antunhr said:

Pitanje:

Dali se tko susreo da imate upaljenu muziku i svakih pola minute, minutu, dvije se lagano stisa na sekundu i opet natrag pojaca.

Prvo sam mislio da je do oznaka brzine ogranicenja kako se mjenjaju, pa onda ako se pojavi auto. Sve sam opcije iskljucio ali opet se povremeno desava takva situacija. Nije nista strano ali je bezveze dosadno.

Ista stvar mi bila na Meganu IV. Otislo je kad sam ga pustio da se sam updatea.

Link to comment
Share on other sites

Dali se treba mjenjati modul, ekran, ili sta drugo jer neznam na sta se odnosi rlink tocno. Ili je moguce rijesiti sa resetom ili ponovni update. Isao sam u renault da stave 7 verziju ali nisu uspjeli pa su rekli da dodjem za 6mj. To je bilo prije dva mjeseca.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Antunhr said:

Dali se treba mjenjati modul, ekran, ili sta drugo jer neznam na sta se odnosi rlink tocno. Ili je moguce rijesiti sa resetom ili ponovni update. Isao sam u renault da stave 7 verziju ali nisu uspjeli pa su rekli da dodjem za 6mj. To je bilo prije dva mjeseca.

Ma pitaj Boga jel samo softverski.... Nek mjenjaju ako imaš garanciju.... Meni rlink2 ima sve živo na sebi... Nedao Bog da to rikne.

A i jednostavno za zamjenit 😁

 

Edited by macan
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Antunhr said:

Dali se treba mjenjati modul, ekran, ili sta drugo jer neznam na sta se odnosi rlink tocno. Ili je moguce rijesiti sa resetom ili ponovni update. Isao sam u renault da stave 7 verziju ali nisu uspjeli pa su rekli da dodjem za 6mj. To je bilo prije dva mjeseca.

A probaj onda hard reset napraviti prvo pa mozda pomogne, stisni gore desno gumb za iskljucivanje na 5 sekundi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima netko iskustva sa 1.3 tce 160 ks koji se ugradjuje u scenica? Po konfiguratoru je puno jeftinija opcija od dci, zanima me prvenstveno potrosnja i pouzdanost. Mozda se vise isplati od dci do neke normalne kilometraza cca 20 000 km godisnje.

Link to comment
Share on other sites

Ako je to onaj što ide i u kaškaj onda ti mogu reci da mu je prosjek 7 l što je stvarno dobro. O pouzdanosti neznam. Al fino ide.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.