Jump to content

Laguna II 1.9 dci


Darkside

Recommended Posts

Kako znaš da je dvomaseni načet? Cijena bi mu trebala biti oko 700 Kn, ali nisam siguran.

Link to comment
Share on other sites

Zato jer zatrese kada gasim auto a i u vožnji prilikom puštanja i dodavanja gasa zna cuknut.

700 Kn???

Ma nije evo držim od intercarsa ponudu i to sa debelim popustom valeo set 3800Kn. U setu je ležaj, korpa, lamela i zamašnjak.

Inače da zvono mjenjača je masno tako da se zna sve.

Prilikom skidanja mjenjača dali je pametno zamjeniti semering radilice. Auto ima 125 000km, i to stvarnih.

Link to comment
Share on other sites

Znači tebi je otišao pomoćni cilindar, ja sam ga mijenjao kad sam mijenjao cijeli set spojke. Valeov set spojke s jednomasenim zamašnjakom (konverzija bez potisnog ležaja-pomoćni cilindar) je za lagunu s 2.2 dCi motorom tada bio oko 4800 kn. Potisni cilindar (Luk) je bio oko 700Kn. Ne mora bit da ti je DMF otišao zato što ti auto zatrese kad ga gasiš, ili što trzne kad pustiš/pritisneš papučicu gasa. Potisni ležaj nije dio Valeo 4P seta, barem nije bio u slučaju spojke za moj 2.2 dCi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Da pomoćni.

Potisni je zaseban da ali isto valeo.

Tipa kad vozim na tempomat i isključim ga trzaj, ili dodajem gas (nakon vožnje nizbrdo bez gasa) isto trzne auto slična stvar kao i sa tempomatom.

Nosače motora smo provjerili ok su. I da nisam sileđija koji nabija gas i pušta bez osjećaja.

Ček šta 2.2 ima jednomaseni?

Link to comment
Share on other sites

Imao sam dvomaseni i prije cca 60 tkm prebacio se na jednomaseni. 700 kn je tada bio Luk-ov potisni ležaj (tvornički je isto bio Luk kao i cijeli set spojke i zamašnjak). Ne mora biti do zamašnjaka (a i može biti) to ćeš vidjeti jedino kad se skine mjenjač. Ja sam zadovoljan s ovim jednomasenim, s tim da kada drugi put budem mijenjao set spojke (ako auto bude kod mene uopće) moram samo promijeniti lamelu i košaru a to je ispod 1500 kn.

Link to comment
Share on other sites

Pametno si to riješio. Ali lamela i košara drže 500 000 ako normalno voziš.

Ček kako si stavio jednomaseni umjesto dvomasenog. Dali imaš kakve vibracije? Koliko te manje izašlo?

Ja si mislim da sad kad stavim set sa DMF-om da se kod mene više neće mjenjati. Planiram napraviti 100 -150 tisuća sa lagunom a za to vrijeme neće otići.

Naravno racionalnim korištenjem a i 65% ceste vozim na otvorenom.

Link to comment
Share on other sites

Jednostavno, zamijeni tvornički set (dvomaseni, košaru, lamelu) s Valeo 4P setom + stavio novi potisni (Luk) + vijci + smerinzi (radilice i spojničke). Vibracija ima malo više nego kod dvomasenog (gotovo nezamjetno) + spojka je malo "oštrija" odnosno malo grublje uključuje nego kod DMF-a. Sve ostalo je isto i nikakvih problema s mjenjačem (auto ima skoro 245 tkm na satu). Doduše, auto malo grublje radi kad se zagrije, ali to je skoro neprimjetno. Inače DMF (novi) je tada za moj auto koštao oko 1000 eura (sam).

Link to comment
Share on other sites

Samo danas je dfm set skupa s korpom i lamelom je sada tek trunku skuplji od 4P kita tako da nema bas puno smisla za konverzijom

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Istina da evo kažem sa debelim raabatom 3800 sve skupa.

Nemam se računa sa tim zezat.

A jeste li mjenjali semeringe prilikom skidanja mjenjača.

Link to comment
Share on other sites

Za DMF se ne moraš brinuti jer nisam čuo da je nekome riknuo na 1.9 motoru. Inače su mene uvjeravali prilikom zamjene oba cilindra da je DMF pri kraju i da je najbolje i njega zamijeniti kad su već skinuli zvono itd itd ali sam im rekao da jednostavne naprave ono što sam im rekao i vrate sve nazad.

Inače, mene su ti oba cilindra i ruke izašle 2800 kuna, 100% legala. Čak je i jedan od dva cilindra (ne znam jel glavni ili pomoćni) bio OEM jer se zamjenski nije dao nabaviti.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne kuzim svaki dmf ima svoj vijek trajanja, a ono ovisi o nacinu voznje.

Kad vidis kako funkcionira dmf i kako je napravljen sve ti je jasno.

Link to comment
Share on other sites

hoce reci da za razliku od tdi motora, dci motori 1.9 su njezni ka DMF-u pa ga manje trose

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ovako želim si očistit egr ventil. Kao rasni poznavaoc dizel motora mora priznat da još nisam locirao gdje se nalazi. Pretpostavljam da je negdje na usisnoj od strane turbine?

Može li me netko uputiti gdje se točno nalazi i dali ga je problem skinuti dolje. Prilikom čišćenja dali trebam očistiti i cijev koja ide na njega.

Link to comment
Share on other sites

Kolega hvala na pomoći, međutim taj video sam pogledao već.

Fora je u tome šta ja nemam uopće takav motor. Moje je totalno drugačiji. Tu gdje je njemu egr meni je turbina.

Ovako moja izgleda.

hqdefault.jpg

Link to comment
Share on other sites

ova mala /tanka korugirana cijev od inoxa vodi na egr, ili s egra, 

Link to comment
Share on other sites

Tako sam i pretpostavio, medjutim njega ne vidim. Dali je moguce da je egr nasuprot ulaska te cijevi u usisnu granu. Gledajuci sliku sa desne strane od cijevi. Tu ulazi neki dio sa spojen elektronikom. Pricvrscen je sa 3 vijka. 

Link to comment
Share on other sites

To je drugačiji (noviji) tip EGR-a, vjerojatno ima i hlađenje. Trebaš skinuti tu "saksofonsku cijev" i cijeli ovaj dio na kojeg se kači ta cijev. Vjerojatno je EGR inkorporiran u to kućište.

Link to comment
Share on other sites

Ili je iza ili je desno iznad mjenjaca. Nez dal ti je 120 ili 130ks motor..ali 9va neka 3vijka sto si pominjao ako su iznad mjenjaca na usisnoj cijevini idu zice na to onda si ga nasao

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ima li netko dimenzije kože ručice mjenjača koja se kroji. Znači pitam samo za kuglu.

Jučer mi se oljuštila i to me toliko iziritiralo da sam ju skinuo i bacio a nakon toga se sjetio da mi može poslužiti kao podloga za kroj.

Link to comment
Share on other sites

Probaj naručiti preko e-baya. Nekoliko dečki je to radilo i zadovoljni su. I ja sam naručivao neke stvari i ok su. Nažalost nemam neki link, ali pročačkaj i naći češ siguran sam

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gdje kvalitetno odraditi servis klima uređaja.

Pod servis mislim skinuti kompresor, očistiti, promjeniti ulje, staviti novi plin sa bojom i dezinficirati ventilacijske kanale.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Otkljucam ujutro auto, gurnem karticu, kad ono kazaljke trepere, lampice se pale gase, svjetlo u kabini jedva svijetli, nemogu ga vise ni zakljucati.

Uglavnom akumulator otisao. Kud u nedjelju? Bio u pevecu tamo imaju neke taxxon i vesna.

Nisam za te, ciljam varta, bosch ili exide.

Na autu je bio exide premium 72ah i 722 ampera.

Nije greska ako nadjem 70 ili 75?

Koji su jos best buy aku?

Edited by Darkside
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.