Jump to content

DPF / FAP - regeneracije, dpf off i ostalo...


Brainmind

Recommended Posts

pa protiv sam i dalje.. mislim da je to krajnji potez iz očaja.. ali ako mi je dpf zasićen, ako mu nema spasa, ispraznit ću ga dok ne smognem novac za novi.. ako košta 6000kn neću se sparkirati i ne voziti.. kratko ću vozit bez njega i smrditi okolo.. koliko vidim rijetko tko to skida, uglavnom odlaze u servise na prisilnu regeneraciju ako ne ide drukčije. postoji i čišćenje dpf-a.. firme koje to rade, najčešće servisi bosch pumpi, injektora i turbina rade i čičćenje i reparaciju dpf-a..to je svakodnevnica, neće se moć još 20 godina čupati katalizatore i DPF-ove iz auta jer su se zaštopali. europa nas sili da ih pratimo i današnji dizeli su stalna borba sa ekologijom.. opet da sad zabrane ili ruše sve dizele u hrvatskoj koji nemaju DPF, pa trećina države bi stala.. 

mislim englezi su dali taj prijedlog ove godine na raspravu u svoj sabor il kak se već to zove, ali nikad nije sazvana sjednica jer su ljudi valjda prosvjedovali i vlada il tko je popustio da ide dalje kak je.. dokle, vidjet će se.. iako engleska napušta eu, ako ostale države počinju usvajati te nove restrikcije, polako bu i hrvatska došla na red.. čak se u srbiji na veliko priča o tome iako nisu u uniji još..

još danas sa vezom na tehničkom možeš proć tehnički i na benzincu iz 1993. sa isčupanim katalizatorom.. baš sam vidio na moru fiat uno ona druga generacija koja je imala katalizator, nema ga.. ne dimi auto jer je neispravan, ne smrdi po ulju nit dimi plavo bijelo ili sivo.. ali osjeti se da smrdi ko stojadin, dakle nema katalizator..  kod nas se uspjeva svaka regula izbjeć pa me nebi čudilo da se i ova prolongira na još 10 godina..

probat ću voziti ovako.. koliko često 1.5 ili 1.6 dci radi regeneraciju?

Link to comment
Share on other sites

Ja na mojem uopće ne kužim da radi regen. Dijagnostika pokazuje da nisam propustio još nijednu. Ture nisu velike, do 15 km, ali nemam grada skoro ništa i jednom na tjedan se ide na selo ili negdje dalje pa valjda onda odradi. Žena išla za Italiju neki dan i veli da joj je bilo čudno kako je ventilator naprijed dosta vrtio, možda je bilo to [emoji4]

A da si ti provjeriš malo druge stvari?

Čitao sam na jednom forumu, lik je imao problema s čestim regen na 1.5 dci, ispostavilo se na kraju neki problem s EGRom pa se prljao ispuh više nego što je trebao.

Ti imaš VAG, a to ne poznam pa je teško reći jel se normalno ponaša ili ne.

Link to comment
Share on other sites

pa protiv sam i dalje.. mislim da je to krajnji potez iz očaja.. ali ako mi je dpf zasićen, ako mu nema spasa, ispraznit ću ga dok ne smognem novac za novi.. ako košta 6000kn neću se sparkirati i ne voziti.. kratko ću vozit bez njega i smrditi okolo.. koliko vidim rijetko tko to skida, uglavnom odlaze u servise na prisilnu regeneraciju ako ne ide drukčije. postoji i čišćenje dpf-a.. firme koje to rade, najčešće servisi bosch pumpi, injektora i turbina rade i čičćenje i reparaciju dpf-a..to je svakodnevnica, neće se moć još 20 godina čupati katalizatore i DPF-ove iz auta jer su se zaštopali. europa nas sili da ih pratimo i današnji dizeli su stalna borba sa ekologijom.. opet da sad zabrane ili ruše sve dizele u hrvatskoj koji nemaju DPF, pa trećina države bi stala.. 

mislim englezi su dali taj prijedlog ove godine na raspravu u svoj sabor il kak se već to zove, ali nikad nije sazvana sjednica jer su ljudi valjda prosvjedovali i vlada il tko je popustio da ide dalje kak je.. dokle, vidjet će se.. iako engleska napušta eu, ako ostale države počinju usvajati te nove restrikcije, polako bu i hrvatska došla na red.. čak se u srbiji na veliko priča o tome iako nisu u uniji još..

još danas sa vezom na tehničkom možeš proć tehnički i na benzincu iz 1993. sa isčupanim katalizatorom.. baš sam vidio na moru fiat uno ona druga generacija koja je imala katalizator, nema ga.. ne dimi auto jer je neispravan, ne smrdi po ulju nit dimi plavo bijelo ili sivo.. ali osjeti se da smrdi ko stojadin, dakle nema katalizator..  kod nas se uspjeva svaka regula izbjeć pa me nebi čudilo da se i ova prolongira na još 10 godina..

probat ću voziti ovako.. koliko često 1.5 ili 1.6 dci radi regeneraciju?

Kad sad citam te cifre o kojima pricas uopce ne vidim neku ustedu u tom tvom dizlu. Znaci minimum 1800kn sad za dpf i to samo ako ga hoces otklonit, pa zamisli sad prdne jos slucajno dvomaseni, propisa injektor, zastopa se egr itd. Ne znam, osobno za pretezito gradsku voznju ne bih uzimao dizla i maltretirao se tim glupostima.

A sad da ce u RH uvest bilo kakvo kontroliranje DPF-a sumnjam, ne zbog naroda, jer zna se kako smo mi pasivni i moze nas se gazit kako se tko sjeti, vec jer zaostajemo po svemu pa tako i ekologiji.

Link to comment
Share on other sites

Rekao bi da dci čisti svakih 1000km.

Čini mi se da je ono o 10min pri brzini većoj od 80kmh samo priča za medije. Regenerira kad treba i gotovo, pa bilo to i u gradu.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bas gledam malo spritmonitor Yeti 1.8 TSI trosi od 7.5-10L benzina, naravno 4x4... Sve u svemu meni se ovo cini kao bolje rijesenje...

A sto se tice RH da ne uvede zbog ekolgije prije ce racunica ici ovako, 50% dizela nema DPF, DPF kosta cca 1000 Eura to je 200 Eura u drzavnu blagajnu na PDVu, *  veliki broj, ajmo narod ce sutjeti i placati...

Link to comment
Share on other sites

Nema ih kod nas 1.8 tsi i ne isplati se uvozit. Bio bi 2012. godina 15000€. Islo bi uz plin naravno..

Na autu je novi kuplung, dvomaseni, remen i pumpa.

Sad sam pricao s nekim boscistom iz djakova koji cisti i reparira dpf-ove i veli on da od 1.1. 2019. hrvatska uvodi kontrole dpf-a heheeh.. i to kao presretace na cesti.. ko u njemackoj..

A svasta ko zna kaj bude.. bude al ne od 1.1...

Link to comment
Share on other sites

ma mislim, čitao sam 1000€+ ovo je ipak manje..

trebalo bi nać neki zamjenski a da je ok..

Link to comment
Share on other sites

Danas sam prvi put u 2000 km koliko sam dosad prošao sa scenicom skužio kad je radio regeneraciju. U petak sam baš kontrolirao preko dijagnostike i zabilježeno je procijenjeno stanje količine čađe 20g. Jučer se auto nije vozio, danas išao do Poreča, to mi je 15km, tamo je auto stajao 2h i u povratku nakon par minuta skužim da u leru na raskršćima na onom grafičkom prikazu trenutne potrošnje skala "turira", odnosno od nule skoči do 1l/100km pa se vrati na nulu i tako stalno. Inače je uvijek zacementirano na 0. U vožnji stvarno nema nikakvih drugih simptoma, ler gas normalan, sve normalno. Dok sam došao doma, prestalo je to pulsiranje pokazivača. Još je inače brza međugradska vožnja bila usporena radi kolone turista, znači više zaustavljanja, jedva koja brza dionica 80-90km/h. Kasnije spojim ELM, prikazuje mi procijenjeni ostatak čađe 2g :)

Stvarno su to dobro riješili u renaultu.

Link to comment
Share on other sites

Ja išao u OroGoro, to je oko 40min po obilaznici i otcorenoj cesti. Mislio sam da se sad lijepo očistio.

Slijedeći dan odem na 5min vožnju i vratim se, a ventilator se vrti i huči jer je radio regeneraciju, a ja sam ga prekinuo. Ne znam kako se nije dan ranije očistio nego sad u gradu pokušava?

Ne planiram mu biti rob, ali tko je smislio logiku regeneracije i start/stop je kreten.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Logika regeneracije je jednostavna. Kada ima više od x grama čađi spali ju. E sada to može biti nakon duže vožnje ili nakon kratke. Nije sada bitni dabitno da spali svu cad nego da barem spali 50-60% pa onda će opet ranije pokrenuti. Regeneracija u teroji potroši više nafte pa se odava što je duže moguće...

 

A start stop i logika nekada smisla nema. Recimo Mercedes v klasa gdje mi se 20 puta ugasio sok sok u mrklom mraku pokušavao parkirati kada sam ga prvi put vozio na usko mjesto nakon 12+h vožnje... Kasnije sam našao tipku gdje se gasi i kod parkiranja ga gasio.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

više niti ne pomaže 100kn u prometnoj, jer sad imaju neke digitalne kartice pa nemože više unositi podatke ručno..eko test još uvijek može. btw, rekao mi direktor osiguranja za to da će se od 1.1. auti spajati na kompove. hvala Bogu pa vozim staru hondu hahah

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Krule said:

više niti ne pomaže 100kn u prometnoj, jer sad imaju neke digitalne kartice pa nemože više unositi podatke ručno..eko test još uvijek može. btw, rekao mi direktor osiguranja za to da će se od 1.1. auti spajati na kompove. hvala Bogu pa vozim staru hondu hahah

Skopiraju ti eko test od auta prije. Ili ga dva puta izmjere i ti dobis papiric.

Izmedu ostaloga zato sam i ja uzeo dp sa sportskim katom da nema jebanja umjesto dp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

ali da ce i pokusati pokrenuti regeneraciju DPF-a kako bi provjerili da je DPF na mjestu.. ponavljam prica se, nije provjerena informacija.

 

 

Hmm lovacke price nije pametno siriti u raspravama..

Prisilna (servisna) regeneracija se ne moze samo tak napraviti povrsno i polovicno, pokrenuti i stati, ona moze poceti samo ako su zadovoljeni mnogi uvjeti to je da normalna regeneracija nije vise puta uspjela i filter je zastopan cadjom iznad odredjenog postotka. Tada mora biti u safe modeu ili limp modeu. Zato se zove servisna regeneracija. Ja sam se igrao sa vcds i htio pokrenut servisnu regeneraciju bez potrebe ali iskocila mi je obavijest nemoguce, da je motor u normalnom modu.

Kad se ona uspostavi, ona MORA biti napravljena do kraja, i ako uspije (nije sigurno da ce uspjeti) i nema veceg kvara traje sat i vise vremena. Nakon toga se obavezno mijenjaju ulje i filter i to obavezno jer se ulje napuni naftom i produktima izgaranja. Tak je bar na VAG-u. I to ne smiju raditi - provjereno (pitati jos u servisu ali 99.9% nelegalno i zabranjeno) ..

 

 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, ivan.martinko said:

Hmm lovacke price nije pametno siriti u raspravama..

Prisilna (servisna) regeneracija se ne moze samo tak napraviti povrsno i polovicno, pokrenuti i stati, ona moze poceti samo ako su zadovoljeni mnogi uvjeti to je da normalna regeneracija nije vise puta uspjela i filter je zastopan cadjom iznad odredjenog postotka. Tada mora biti u safe modeu ili limp modeu. Zato se zove servisna regeneracija. Ja sam se igrao sa vcds i htio pokrenut servisnu regeneraciju bez potrebe ali iskocila mi je obavijest nemoguce, da je motor u normalnom modu.

Kad se ona uspostavi, ona MORA biti napravljena do kraja, i ako uspije (nije sigurno da ce uspjeti) i nema veceg kvara traje sat i vise vremena. Nakon toga se obavezno mijenjaju ulje i filter i to obavezno jer se ulje napuni naftom i produktima izgaranja. Tak je bar na VAG-u. I to ne smiju raditi - provjereno (pitati jos u servisu ali 99.9% nelegalno i zabranjeno) ..

 

pricekaj 1.1. pa ces vidjeti dal je lovacka ili ne, ako ti nije dovoljno upozorenje da ne mices do tada jos dpf onda ga samo vadi.

otkud ti to da ce se pokrenuti regeneracija? ako je deaktiviran egr ili dpf dobit ce oni na informaciju na ekranu koja kaze da regeneraciju nije moguce ni pokrenuti kao ni kalibracija egr-a itd..sami ispis na racunalu sa brojem sasije ce se malo teze rjesavati sa 100kn u prometnoj.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

 

 

 

 

 

Hmm lovacke price nije pametno siriti u raspravama..

Prisilna (servisna) regeneracija se ne moze samo tak napraviti povrsno i polovicno, pokrenuti i stati, ona moze poceti samo ako su zadovoljeni mnogi uvjeti to je da normalna regeneracija nije vise puta uspjela i filter je zastopan cadjom iznad odredjenog postotka. Tada mora biti u safe modeu ili limp modeu. Zato se zove servisna regeneracija. Ja sam se igrao sa vcds i htio pokrenut servisnu regeneraciju bez potrebe ali iskocila mi je obavijest nemoguce, da je motor u normalnom modu.

Kad se ona uspostavi, ona MORA biti napravljena do kraja, i ako uspije (nije sigurno da ce uspjeti) i nema veceg kvara traje sat i vise vremena. Nakon toga se obavezno mijenjaju ulje i filter i to obavezno jer se ulje napuni naftom i produktima izgaranja. Tak je bar na VAG-u. I to ne smiju raditi - provjereno (pitati jos u servisu ali 99.9% nelegalno i zabranjeno) ..

 

 

kak je moguće da dođe nafta u ulje zbog regeneracije? ne sprdam, pitam jer ne kužim

Link to comment
Share on other sites

Inace zavrsava zbog cestih prekinutih regeneracija ali kod forsirane, prisilne neznam tocno. Nisam detaljno proucavao ima neka tema na briskoda forumu, no servisna ili prisilna regeneracija inicijalitirana racunalom nakon sto su sve opcije zakazale il je dpf otiso il neki od njegovih senzora je prilicno nezdrav proces koji treba izbjeci pod svaku cijenu..
Npr ako je naoravljen servis prije 1000-2000 km a motor zaglavi u safe ili limp modeu zbog kratkih relacija ili nekog kvara u sustavu ponovne obrade ispusnih plinova, nakon takve regeneracije mijenja se ulje i filter u servisu obavezno..
Tak da sumnjam da budu na tehnickom to radili jer nit imaju vremena, nit opremu a mislim ni ovlasti od proizvodjaca, servisa ili cak i vlasnika..
"This process is carried out by connecting a diagnostic scan tool to the vehicle and forcing the vehicle to carry out a regeneration.
This can be a costly exercise as the oil and oil filter will require changing after the service has been completed. This is due to the extra fuel that is added after the combustion cycle, as some of it works its way into the sump, and dilutes the oil"
https://www.google.hr/search?client=ms-android-samsung&ei=QnD5W5mMHcqsswHjl6rADg&q=service+regeneration+dpf+oil+dilution&oq=service+regeneration+dpf+oil&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.1.0.33i22i29i30l3.7212.21382..25253...3.0..0.323.6850.0j38j2j2......0....1.........35i39j0i22i30j33i160j0i13i30.uNV5ttnPC60

Link to comment
Share on other sites

Ako i do svega toga dodje, vjerojatno ce postojati period prilagodbe od 2-3 godine jer pola npr dalmacije i zagore a i zagorja i ostalih ruralnih podrucja ima to povadjeno i blindirano. Neki su vadili odmah nakon isteka garancije, nekima su majstori sugerirali a neki su uvezli aute izvana bez dpf, itd. Tak da rigorozniji bude pregled, al da ruse sve bez dpf odmah na prvu bez pitanja ili ikakve obavijesti u medijima, sumnjam. A samo jos 40 dana ima do tad. Nigdje nikakva sira javna obavijest. Dakle za red jesam al sumnjam da bu se poceo uvoditi 1.1...
Ljudi se voze na posao i rade, imaju djecu, ostarjele roditelje itd. Nemozes skinuti tablice sa 5000 auta u jednom danu zbog dpf-a i pretvoriti ljude odjednom u pjesake jer nemaju par 1000 € za popravak za koji do jucer nisu znali na im ne valja. A u zg nema ni postenog servisa za to. Ja sam zvao stasni za novi dpf veli lik da nisu prodali nikad nijedan, uglavnom su isli u garantnom roku. To bi bio udar na socijalu. I po ostatku europe nisam cuo da se rigorozno rusi aute zbog toga. Francuzi divljaju po cestama zbog cijena goriva. Bit ce tu jos svega.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sorry, ali i dalje mi nije jasno kak se može pomiješati gorivo sa uljem u motoru zbog regeneracije DPF-a u ispušnom sustavu?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

Ako i do svega toga dodje, vjerojatno ce postojati period prilagodbe od 2-3 godine jer pola npr dalmacije i zagore a i zagorja i ostalih ruralnih podrucja ima to povadjeno i blindirano. Neki su vadili odmah nakon isteka garancije, nekima su majstori sugerirali a neki su uvezli aute izvana bez dpf, itd. Tak da rigorozniji bude pregled, al da ruse sve bez dpf odmah na prvu bez pitanja ili ikakve obavijesti u medijima, sumnjam. A samo jos 40 dana ima do tad. Nigdje nikakva sira javna obavijest. Dakle za red jesam al sumnjam da bu se poceo uvoditi 1.1...
Ljudi se voze na posao i rade, imaju djecu, ostarjele roditelje itd. Nemozes skinuti tablice sa 5000 auta u jednom danu zbog dpf-a i pretvoriti ljude odjednom u pjesake jer nemaju par 1000 € za popravak za koji do jucer nisu znali na im ne valja. A u zg nema ni postenog servisa za to. Ja sam zvao stasni za novi dpf veli lik da nisu prodali nikad nijedan, uglavnom su isli u garantnom roku. To bi bio udar na socijalu. I po ostatku europe nisam cuo da se rigorozno rusi aute zbog toga. Francuzi divljaju po cestama zbog cijena goriva. Bit ce tu jos svega.

Ne znam zasto bi trebala ic prilagodba za nesto sto nikad nije bilo nit legalno za radit. Nisu to dvotaktni motori, stare euro norme itd. koje su nekad bile standard.

A da su izvadeni dpf i egr problem samo ruralnih podrucja nije istina, vidam to svakodnevno i po ZG, a i cujem po pricama. To je situacija svih onih koji voze dizele u uvjetima za koje nisu namijenjeni tj. prikladni jer su isprva skrti tocit benzin, a kasnije skrti sredit to kako spada. 

Link to comment
Share on other sites

sorry, ali i dalje mi nije jasno kak se može pomiješati gorivo sa uljem u motoru zbog regeneracije DPF-a u ispušnom sustavu?

ECU pušta puno goriva kroz injektore koje onda izgara i u ispuhu, diže se temp. i spaljuje DPF. Gorivo prolazi oko karika i završi u karteru. Mazde su fora po tom pitanju ak se voziš po gradu, povremeno izvadiš šipku, a razina "ulja" na maksimumu [emoji4]
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.