Jump to content

Dijagnostika, dijagnostički uređaj


frenchkey

Recommended Posts

de stavi link, pa svako kupuje na vlastitu odgovornost, a tebi ako krepa kazes. 

mogao bis i otvoriti i bacit slikicu. 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam platio mrvicu vise zato sto sam je htio imati ovaj tjedan. Nisam imao strpljenja cekati da mi dodje iz Kine, jer me jebala lampica od motora.
Linkove ne bih stavljao, jer se moze dogoditi da mi crkne za tjedan dana. Uglavnom, internet i oglasnici su ih puni.

Ja sam narucio ovaj kao bolji klon, s vise elektronike na tiskanoj plocici. Nisam jos rastavio kuciste, pa da vidim jesam li i dobio to sto sam skuplje platio.

Zašto je svijetlila "lampica motora"?

Link to comment
Share on other sites

Renault OBD1 OBD2 Diagnosegerät CAN Clip. RTL2002 top version mit ALLEN RELAIS!

http://www.ebay.de/itm/302258025655

S tim da sam ja platio 179€. Sad je podigao na 199€.

Cisto jos za zapisnik, ja sam u Stuttgartu, pa sam trazio nekoga tko salje iz Njemacke, da me ne jebu na carini i da mi dodje sto prije.

Lampica od motora je svjetlila, jer imam rupu kod intercooler-a, pa turbina nije mogla nabiti dovoljan pritisak. Naglasavam bas "rupu", ne rupicu.

Edited by vip3141
Link to comment
Share on other sites

uuu je**m ti, mene je rupa na cijevi od IC ka grani kostala turbine.. ne odma al nakon cca 4000km... 

Link to comment
Share on other sites

Renault OBD1 OBD2 Diagnosegerät CAN Clip. RTL2002 top version mit ALLEN RELAIS!

http://www.ebay.de/itm/302258025655

S tim da sam ja platio 179€. Sad je podigao na 199€.

Cisto jos za zapisnik, ja sam u Stuttgartu, pa sam trazio nekoga tko salje iz Njemacke, da me ne jebu na carini i da mi dodje sto prije.

Lampica od motora je svjetlila, jer imam rupu kod intercooler-a, pa turbina nije mogla nabiti dovoljan pritisak. Naglasavam bas "rupu", ne rupicu.

Ja sam svog platio oko 220 eura prije cca 5 godina, radi kao i prvog dana. Zadovoljan sam da zadovoljniji ne mogu biti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ekipa pozdrav!
Vidim da nitko ne spominje Pyren skriptu za Android/Windows, po mom mišljenju bolju stvar od Delphija i ostalih univerzalnih dijagnostika s obzirom na cijenu ukoliko vam treba samo za Renault.
Dotična je djelo ruskih majstora i u suradnji sa običnim BT adapterom za 5$ sa Aliexpressa čita sve parametre sa svih ECU-a u vozilu.
Briše sve greške, također sa svih ECU-a, a u menijima ima ponuđene i neke adaptacije, pa ekipa sa ruskih foruma tvrdi da je uspjela npr. promijeniti servisni interval na boardu i slične korisne stvarčice.
Sumnjam baš da može kodirati dizne na dci motorima, ali postoji i ta stavka u menijima.
Stvar funkcionira na način da aplikacija na Androidu ili Windowsima koristi originalnu bazu vozila, njihovih ECU-a i pripadajućih kodova parametara i kodova grešaka, "posuđenu" iz originalnog CLIP softwarea, odnosno priča sa vozilom sa njegovim nativnim Hex kodovima i adresama.
Za razliku od Torque-a i sličnih aplikacija, koji komuniciraju samo sa motornim ECU-om, i koji može prikazati samo neke osnovne stvari, s Pyren-om imate pristup svim računalima spojenim na CAN, pa je time u rangu već spomenutog Delphija i njegovih srodnika, ali za smiješnu cijenu.
Jedina stvar na koju treba pripaziti je sam BT adapter, odnosno njegova kvaliteta.
Naime, Kinezi ko Kinezi, u cilju što manjih proizvodnih troškova su počeli u zadnjih par godina škrtariti na komponentama u nekim BT adapterima, pa tako umjesto relativno pouzdanog PIC18F25K80 mikrokontrolera u hardware-skom obliku, koriste nekakvu software-sku emulaciju na nekakvim opskurnim, ARM baziranim mikrokontrolerima. Originalni ELM nisu nikad ni koristili jer on sam košta oko 10-20$.
Takva emulacija jednostavno nije u stanju razumijeti ništa van onoga što su joj tvorci programirali da emulira, a to je većinom sve osim osnovnih parametara koje vidimo u Torque-u.
Sama aplikacija ima ugrađen modul za testiranje BT adaptera, pa tako možete prije nego pokrenete komunikaciju sa vozilom provjeriti jeli vaš adapter ok ili ne.
Ispod sam zalijepio par screenshotova sa svog telefona, da vidite kako stvar ugrubo izgleda.
UI nije baš najljepši, ali stvar funkcionira.

2017-06-11-19-55-58.png

2017-05-26-11-08-48.png

2017-06-11-14-23-52.png

2017-06-11-14-24-20.png

2017-06-11-19-56-36.png

2017-06-11-19-56-57.png

2017-06-11-19-57-43.png

2017-06-11-19-59-23.png

2017-06-11-20-00-05.png

2017-06-11-20-00-52.png

Link to comment
Share on other sites

Gdje si ti doma? Cini mi se jednostavnije da dodjem do tebe nego da si ovo sve sam narucujem I slazem za ocitati par podataka

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm imam neki OBD2 327ELM ali ne znam da li je PIC18F25K80 a ovo malo komplicirano izgleda ali dalo bi se s tim igrati ;)

kod mene je bilo problema jer se nije htel spojiti s mobitelom pa sam bio odustao, a bil sam instaliral one free aplikacije za dijagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

Tebe vjerovatno sam BT zeza, poznata stvar na adapterima sa 00:00:00:00:00:00 MAC adresom.

Ili možda krivi PIN, probaj 1234, 0000, i tako te kombinacije.

Nije nužno da je striktno baš ovaj 18F25K80, bitno je da hardware podržava flow control i da ima neki minimum sklopova.

Idealan bi naravno bio originalni ELM 327, ali taj malo tko od nas ima.

Vidjeh ga kod nekog Rumunja za cca. 50E.

Probaj instalirati pa testiraj adapter sa testnom skriptom, ne košta ništa.

Ako zapne, mogu složiti nekakav tutorijal, ovo kod rusa je dosta opširno.

Sveukupno treba 3 fajla downloadati i to je to.

Edited by Hollowpoint
Link to comment
Share on other sites

Malo je komplicirano ovo od rusa. Ako ti se da, složi neki tuto. Imam dosta star ELM adapter, kako ga najjednostavnije testirati?

Jesu sigurni ti linkovi za download?

Link to comment
Share on other sites

Da vam još i tutorial slaže? Ma dajte potrudite se malo :p BT OBD adapteri obično ne rade na iphonu, tako da niti ne pokušavajte upogonit, pri tom ne mislim na pyren, nego app sa store-a

Link to comment
Share on other sites

Uf, kad bi mogao bar fileove nekamo na neku download stranicu staviti bi bilo super :D

koji god link da kliknem piše da file nije dostupan

Konkretno ja bi to probao na laptop instalirati jer nemam andrioid telefon ,a adapter imam identičan onome s linka gore i OH no renault app na frendovom LG- G5 radi s tim adapterom super

Link to comment
Share on other sites

Pitanje, moze se mijenjati stogod u tim menijima? Konkretno, stize mi tempomat, pa da si upalim pokazivanje na tabli, jer inace radi. Bio u Renaultu tu u Vz, pa kaze lik da toga nema za aktivirati u CLIP-u.

Hvala unaprijed [emoji1]

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi pomalo liči na prčkanje po DOS-u u kojemu se kuži malo a lako usere puno. :zubo:

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo ti na FTP-u kod mene za sada, svi fajlovi sa ruske stranice vezano za Android način:

ftp://hteurep.ddns.net/Pyren.zip

username: rkh

password: forum

Hvala, skinuo, sad samo da još laptop upogonim :D 

inače ima na android emulator za pc i radi ok ,tako da mogu i to probati

Link to comment
Share on other sites

 

Pitanje, moze se mijenjati stogod u tim menijima? Konkretno, stize mi tempomat, pa da si upalim pokazivanje na tabli, jer inace radi. Bio u Renaultu tu u Vz, pa kaze lik da toga nema za aktivirati u CLIP-u.

Hvala unaprijed emoji1.png

 

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk

 

 

Bilo bi čudno da nema za aktivirati u CLIPU, sve što treba promijeniti je jedan jedini bit u EEPROM-u.

U Pyrenu je to pod Instrument Panel->Changing configuration->Cruise ctrl/Spd limiter.

2017-06-13-22-59-16.png

 

 

Ovo mi pomalo liči na prčkanje po DOS-u u kojemu se kuži malo a lako usere puno. :zubo:

 

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Sa ovim bi se složio, alatka je poprilično moćna jer uz sve ono što se može mijenjati koristeći menije, postoji još i mogućnost direktnog manualnog unosa HEX kodova, što nije baš stvar za igranje ukoliko niste 100% sigurno da kuckate pravu adresu i vrijednost paremetra na tipkovnici telefona. Dovoljno je bukvalno fulati samo jednu jedinu znamenku, i time pišete po tko zna kojem parametru na tko zna kojem dijelu EEPROM-a.

Link to comment
Share on other sites

Da rezimiramo, kupiti 50-ak dongle-a i posadit ekipi po autima pa ih zaj. po gradu :)

Link to comment
Share on other sites

Ni s Clipom nije za se zajebavati a kamoli s ovim. Pohvale developerima za trud ali jedna pogreška iz neznanja može auto napraviti onesposobljenim a osposobiti ga se onda može uz trošak koji zna biti nemali da ne kažem velik....

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@Zeljac

Tako su i meni rekli da se ne mogu ukljuciti dnevna svjetla..

Neda im se raditi to je najveci problem. A vecina nezna dalje od citanja/brisanja gresaka s njime.

Problem je sto je dosta toga skriveno. Tj nemozes ti tek tako ici i sve da ti pise. Nego moras znati da je nesto negde mozda skriveno..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

meni se čini ovo idealno za maknuti zimi TPMS (provjera stanja tlaka u gumama)

kad imam zimske gume bez senzora a ljeti bi onda vratio opciju nazad

Edited by Chupi
Link to comment
Share on other sites

Bitna stvar u cijeloj priči je da su developeri iskoristili bazu originalnog CLIPA za sve informacije o ECU-ima u vozilu.
Bilo bi suludo i praktično nemoguće da su krenuli od nule dodavati ECU po ECU i njihove parametre u svoju skriptu.

Kako se i iz samog imena da naslutiti, ovo je najobičnija skripta napisana u Pythonu, kakvu ekipa iz IT svijeta poznaje prvenstveno sa PC-ja, a koja operira sa parametrima "dobivenima" od francuza. Samim time je više-manje ograničena na ono što postoji i u CLIP-u kad je riječ o user friendly menijima, opisima radnji i grešaka, dostupnim jezicima i slično.
Nemam CLIP pa ne znam, ali pretpostavljam da i tamo postoji mogućnost ručnog unosa komandi, što je jednako opasno i tamo kao i ovdje, ako ne znate što radite..

Sjećam se jednog komentara na linkanom ruskom forumu gdje je lik aktivirao nešto upravo ručnim upisom komande (HEX koda), ali kad se predomislio morao je developer uskočiti sa custom skripticom za deaktivaciju, koja je naravno vrijedila samo za taj konkretan slučaj, odnosno taj ili eventualno identičan ECU na drugom vozilu jer u originalu nije postojala opcija za deaktivaciju. Isto tako, promjena servisnog intervala je relativno jednostavna, ali točna vrijednost parametra koji se ukucava se kalkulira nekakvim offset konverzijama iz decimalnog sustava, pa ako fulate imat ćete na boardu interval od npr 17829 km.
:aua:

Alatku doživljam kao puno jeftiniju alternativu za CLIP, namijenjenu za napredne korisnike koji više-manje sami održavaju svog Renaulta i koji znaju što koji parametar znači, u kojim okvirima bi se trebao kretati, te znaju prepoznati potrebne korektivne radnje pri popravku kvara jer imaju sve parametre na dlanu. Testiranje nekih aktuatora isto dobro dođe (EGR-a ili električne pumpe goriva recimo).
Aktivacija kakve funkcije koju nismo dobili sa paketom opreme je samo bonus.
Malo kome se isplati dati 100-200 Eura za kineskog klona, a ovdje ima skoro sve što i on, ali za 5-6 baksa i malo vremena za software.

 

Link to comment
Share on other sites

uh sto se tice parametara renola u mapama ECUa mogu pricati,

npr procenat je zapisan od 0 do 8192 , tako da, da bi ste dobili 0-100% mozite s 0.1229 (ako sam dobro zapamtio napamet faktor) 

napon za senzore se cita s korekcijom 4.88 da bi se dobila vrijednost u mV, itd ima jos mnogo skrivenih totalno nelogicnih faktora

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.