Jump to content

Dijagnostika, dijagnostički uređaj


frenchkey

Recommended Posts

On 11. 06. 2017. at 20:11, Hollowpoint said:

 

da li se Pyrenom može pokrenuti prisilna regeneracija DPF-a?

Link to comment
Share on other sites

Jeli ova slika znači da moj Elm nece bit dobar za Pyren?
Par puta sam s njim obrisao neke greške (Torque lite).36bf5ffcfcdc3d1e613e7fc60a71fa9c.jpg

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ili kupiti jedan s originalnim elm protokolom a ne jeftine kineze samo. Koji cijenu variraju u zavisnosti od izgleda.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

 

Npr https://elm-327.eu/elm_blue

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da si mislio originalni/neoriginalni chip, a ne protokol :)

Ni chip ni protokol ne znače ništa bez softvera, može se kupiti dongle s origigi ELM chipsetom i platiti ga 50€ i što s time dalje? U softveru je caka. Svako je dijagnostičko rješenje toliko dobro koliko je dobra softverska podrška, odnosno baza podataka. Ako proizvođač dogovori support s renaultom, onda to košta brdo love. 50€ je  preko pola cijene  do kloniranog clipa koji je za renault ipak bolje rješenje.

 

Za pyren je dosta i kineski klon <10$ jer se ne koriste niti sve funkcije ELM 1.5 verzije. Ali mora se naglasiti da je pyren piratsko rješenje jer koristi pokradenu bazu podataka od clipa. Isto kao i kineski clipovi za 100$.

Meni se čini bacanje para sve preko 10-ak $ ako se misli koristiti pyren.

Link to comment
Share on other sites

Pa razlika je u brzini protokola ako radis data loging.
S elm cipom IMAS bazu podataka za sve komande koje on podrzava, dok klonovi to emuliraju, tako da prolaze jos jedan trabslator koji bije pouzdan.. A opcije koje pyren moze se ja ne bih usudio raditi s nepouzdanim.
Nadalje clon od 100$ canclipa (i ako sumnjam da ga za tolko nadjes da je clon a ne emulator s nekim ICom) uglavnom ne radi u potpunosti. Npr na mom nije citao podatke dok radi auto, itd ima puno mana. I clip je samo za reno, a elm327 je izuzetno jak chip primjenjljiv na vecinu vozila..
Ja ga isto nisam kupio jer nemam opravdanja za njega. Za ono sta meni treba mi savrseno radi i bluetooth od 2$ al doslovce sam ga za tolko ulovio i radi vec 3 godine.. Ali mi ne pamet da pustam instrukcije promjene km jer to MOZE ZAKLJUCAT ECU, itd ...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I da mislio sam na cip.... :)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja bi samo naveo moje skromno misljenje. Uredajem od 2 ili 10 dolara da pisem po ECU bilo sto, neznam da li bi se usudio. Neka 1 bit krivo protumaci uredaj i vjerovatno ode ECU pa-pa. Za bilo sto pisati ipak bi se oslonio na provjerene uredaje. Ima tu jos par sitnica, ali recimo uglavnom provjereni uredaj za pisati, a za citati i ovaj od 2 dolara je super... Naravno ovdje opet dolazi to pitanje koliko tko hoce i koliko taj uredaj moze.

ECU  je previse skup, a i proces da se sve vrati u ECU je previse skup da bi se igrao sa njim sa uredajem od 2 dolara.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tocno to.
Samo za pobrisane kodove injektora je u renolu 350kn + nekako se odvest do tamo. Ili servis s ORIGINAL bosch diagbostikom. Npr za 1.9dci e edc16 ECU-om...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nadam se da ovo njje ono što ja mislim!?
Vraćeno 50000km?7a4faa3fde0e65871a6732cb1b15cb27.jpg

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To si s onim zdrmanim ELMom očitao?
Koliko ti auto prikazuje?
Porijeklo auta, možeš provjeriti u servisu?
Lako moguće da je netko skidao pa nije odradio posao do kraja, nema razloga da očitanja budu različita.
Iako je kod tebe malo čudan taj ispis ispao, možda zbog elma.

Link to comment
Share on other sites

Elm je novi (plavi, kao što je neko s foruma naručio), Elm identifier kaže da je u redu. Laguna je porijeklom iz Francuske, a rabljenu je kupila i vozila jedna autokuća prije nego su meni prodali.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi biti 232122 koliko je očitao i dijagnostikom - TDB ECU blok je instrument tabla.

Izgleda da je netko skinuo 50k.

 

Link to comment
Share on other sites

Ne razumijem ove brojke, jedino ova prva 282993 ima smisla , ova druga od ABSa su 4 znamenke pa opet 4 znamenke?!

treca TDB opet ima smisla kao i prva, 6 znamenaka

i zadnja je valjda u miljama mjerenje ?

 

Ja sam se bas nabrijao da instaliram to na mobitel, kad ono kad sam sve skinuo i extraktirao ispalo da treba 4 GB slobodnog prostora bit , i to na internoj memoriji? Jel samo meni tak bilo ili je netko uspio i na SD karticu staviti i instalirati..

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi biti 232122 koliko je očitao i dijagnostikom - TDB ECU blok je instrument tabla.
Izgleda da je netko skinuo 50k.
 
Da, 232k mi prikazuje

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam još jedan SS - gore desno pišu kilometri kao na displayu. Nedostaje 1 broj jer sam puno zumirao. 5ffb52e8c1e91e07e815119f14ea1903.jpg

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

mozda su ostali dijelovi mijenjani, ak ti na tabli ne pise manje i nije prikazano manje nego je stvarno onda nemas osnove za brigu (po meni)

Link to comment
Share on other sites

On 23. 10. 2018. at 12:33, dado314 said:
Imam još jedan SS - gore desno pišu kilometri kao na displayu. Nedostaje 1 broj jer sam puno zumira

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

 

 

 

 

Pusti to, program se redom spaja po svim blokovima. Gledaj samo rekapitulaciju ispod crte koju ispiše naknadno.

Nije to tak strašno, frend kupio scenica uvoz iz DE sa 200t km na satu, kasnije se ispostavilo da ima 270t km.@MilosB

Njemu samo u ECU od motora piše 50k više, možda je mijenjan.

U ABSu i tabli mu je manje.

 

Link to comment
Share on other sites

Ekipa, dal se može s nekom dijagnostikom namjestiti da se ne prigušuju LED dnevna svijetla prilikom paljenja glavnih svijetala. Imam problem šta mi se jedno dnevno led ne prigušuje nego se skroz ugasi kada upalim kratko svijetlo a zapravo trebaju raditi oba na cca 60% snage.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno ledice nisu dimmable i zato se gase... :nezna:

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Original dnevna svitla ima u braniku. Dimaju se ledice , radile su normalno i sad se jedno dima a drugo ugasi. Zato bi tia ako se može podesit preko dijagnostike da se ne dimaju uopće nek svijetle full non stop a ne ovako kad upalim kratko jedno mi radi a drugo ne. Jedina opcija ako nemože pomoć dijagnostika je ta da kupim novo led svijetlo za 800kn i raskopam prednji kraj da ga promjenim a to mi se neda..nemam volje kao nekada po cile dane rastavljat auto. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.