Jump to content

Dijagnostika, dijagnostički uređaj


frenchkey

Recommended Posts

Koliko imam iskustva s DDTem, ne prepoznaje baš uvijek automatski sve, a često nudi i više različitih fileova za isti kompjutor pa onda moraš nasumce birati preko kojega ćeš raditi.

Jesi probao potražiti na netu da li za tvoj auto i to što pokušavaš podesiti ima možda kakvo uputstvo?

Link to comment
Share on other sites

Za moj auto ne postoji ništa na netu, pregledao sam sve za megane, lagune i ostalo približnog godišta, za espace fali mnogo opcija u ovoj bazi. Ostaje mi da jurim baze ako ima različitih uopšte pa da počnem odatle.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koje godište je auto i koji je to espace IV ili V?

Ja ti mogu staviti negdje za download DDT bazu iz čini mi se 12/2019. ako tamo nema, onda zaboravi. Javi ako treba.

Link to comment
Share on other sites

Četvorka, 2014.

Ajde ako te ne mrzi, pusti neki link da vidim da li ima razlike u odnosu na ovo što imam

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Probao sam ovo sa tvog linka, ova baza je veća od one što sam prvobitno skinuo, postoji espace 4 ph4 u izborniku ali samo nekoliko računara, uch-a na žalost nema.
Sad bar znam šta je problem i ostaje da tražim dalje uz nadu da postoji baza za moj auto

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Posto topic ima jako puno postova, mogu li negdje nac nekakav tutorial za ddt? Iliti da li postoji kakav program koji radi po principu obd elevena? Dakle da je jednostavan za koristenje s moba, za otkljucavanje raznih opcija (primjer zadnji stopovi kod koristenja drl, follow me home, dizanje stakala na daljinski - ako se ovo moze)?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ddt je mess,nazivi su svakakvi,sučelje primitivno i malo tko provjereno zna raditi s njime. Ja sam radio po nekim tutorialima s youtubea i to tek kad se uvjerim da "radi" njima.
Nije point and click uz objašnjenje šta će se desit a šta neće. Lako usereš motku. Oprez.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za rukija je svaka dijagnostika mess, meni je dosta vremena trebalo da potpuno savladam clip, ddt je tu negde. Ti softveri i ne trebaju da budu user friendly ali interfejs i logika je strašno nešto za 21. vek.

Svakako, kao što je pomenuto, ako ne znaš šta radiš, bolje ne radi ništa


Edit:

Koliko sam izguglao, poslednja baza za DDT je 2020.06. i ne mogu da nađem nigde istu da skinem, nekoliko ruskih foruma gde i pored registracije nemam dozvolu da skinem fajl.

Ako neko slučajno ima istu, zamolio bih da mi prosledi link






Link to comment
Share on other sites

Ja sam neke konfiguracije mjenjao s ddt i dodavao opremu ali poprilicno je bilo razumljivo.
Kod frenda smo radili promjenu iz manualne u auto klimu, grijac zadnjeg stakla i programiranje jaceg ptc grijaca od mislim 1.8kw, novi alt.. Kod mene programiranje na pojasevima straznjeg sjedala, izmjena intervala promjene ulja na 10.000km/12mj. Na cliu promjena jezika na tabli. Nitko to nije znao odradit po servisima, cohali su se po celenkama ko da im pricas tursko-arapski. Mislim nije neka znanstvena fantastika samo netreba se klikati napamet.
Da se da pronac clip na aliju za nekih 500kn za entuzijaste. Naravno neces tu lovu nikad vratit za 1x programiranje ali uvijek kad vise nebudes imao renault mozes ga negdje prodati po vjerojatno istoj ili puno vecoj cijeni.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Naručio sam si dva Bluetooth "elm327" adaptera sa ali-ja, jedan jeftiniji jedan 2x skuplji. Jedan preporučen na ruskim stranicama, jedan onako random da vidimo ima li istine u onome što piše na stranici.

 

Gledao sam i USB varijante jer mi se čini pouzdanije od BT, većina koje nalazim su sa prekidačem i najčešče se spominje Forscan. Koliko se sjećam, čitao sam i na ovom forumu o diy modifikaciji sa preklopnikom za prebacivanje između različith can mreža (iirc) na Renaultu također.

Isto tako, išao vidit na YT ima li kakvih iskustava. Gledam ovoga doli, preporučuje Wifi adapter. Ima li ko kakve preporuke za non-BT adapter (usb ili wifi)..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pozz

dali ima netko u osijeku ili okolici,trebao bi spojiti kadjar i pobrisati neke greške,nakon mjenjanja akumulatora imam gresku(mislim da je sistem za    prociscavanje)

Link to comment
Share on other sites

Svi renoi sami brisu gresku ako nestane njen uzrok.
Kadjar je rodak kaskaija pa je tu mozda nesto drugacije?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Kupio bih si Clip. Na što pripaziti? Neki chip,verzija...?
Vidim ih po njuškalu svakakvih. Ne kužim se previše u E bay,bi li me oderali s nekim davanjima tipa porez,carina ovo ono...

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@Alen svaka čast za vrhunski post na stranici 4 ove teme. Odlično napisan vodič koji skrati/poništi vrijeme kopanja po netu što i kako. Ja bi jedino dodao da je vrlo preporučljivo otpkariati CLIP_175_FullDB.rar (sad na onom linku je ClipV190) na mobitelu direktno (ko što se čini iz tvog posta) (meni bilo komotnije preko pc-a, prekino operaciju nakon što je prošlo 5 sati (hrpa malih datoteka)...

 

Gore sam naveo da sam naručio dva adaptera, oba BT, napisao sam da je jedan jefitiniji jedan skuplji. Ali evo provjeravam sad, vidim da je u biti ovaj "jeftiniji" bio na nekakvoj akciji ili se nekakav kupon primjenio jer je taj zapravo samo neznatno  jeftiniji u redovnoj ponudi. Meh. (ja ga platio sa 25% pdv-a 4.64 $)

 

Kupio sam plavi (na toj "akciji" ili kupon, šta već, cijena bila 4.64$):

image.thumb.png.e00bb1a79d734adada68199cfe88e2fc.png

 

crni (plaćeno 8.94$): 

image.thumb.png.7573948fe73083f8b931afe36bd1c51a.png

 

Uglavnom, dosad sam isprobao sam jedan od njih, konkretno onaj plavi. PyRen radi ok, iz kojeg su exportani PID-ovi i Vehicle profile za Torque aplikaciju, zanimljiva stvarčica definitvno. Bez problema je prikazivalo live info sa 6-7 senzora i logiralo ih 5.

1635372910120.thumb.jpg.2d8ce26cc335e7ada727294c96a76af9.jpg

Prvotno logiranje testirano na intervalima od pola sekunde (2Hz), kasnije dignuto na 10 Hz i.. nema smisla šta se vidi sa slike, samo se ponavljaju isti podaci, po onome što sam preletio preko tablice 2 Hz je nešto što će radit predvidivo.

image.thumb.png.87946f39ceeeac5749f76741b0851066.png

 

Neka od meni zanimljivih očitanja  koje sam pratio, a nisu vezane za parametre motora / turba / dpf-a je:

- vehicle displayed speed i - vehicle speed - dakle prikazana brzina na brzinomjeru i brzina koju je vozilo izmjerilo - prikazana je nekih +3 do 4 km/h veća. Do približno iste razlike se dođe i ako pratite brzinu po GPS i uspoređujete sa brzinomjerom. Ovo ću logirat da dobijem bolju predodžbu. Nije ništa nova da brzinomjer pokazuje više, no eto dobro je znati koliko je optimističan. Negdje sam pročitao da Scenic 3 pokazuje brzinu koju očita sa GPS-a, dok sa senzora vozila prikazuje samo kad mu je nedostupan GPS signal - ima logike jer ionako ima prikaz samo znamenki, pa si može dozvolit "lag". (iako, a potvrdit ćemo još, pravila / homologacija nalaže da pokazuje više, dosad se čini da je fiksno stavljeno actual_value+3).

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

Opet ja gore krivo pišem, "pravila / homologacija" NE nalaže da brzinomjer pokazue više, već da nikako ne smije pokazivati MANJE. Iako bi GPS brzina se mogla uzet kao precizna, vjerovatno da se ne dogodi prikaz manje brzine od stvarne, je programiran namjerni otklon od nje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ako mi tko može reći zašto više ne mogu obrisati greške PyClipom, do neki dan je sve funkcioniralo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Start stop se rijesi fizicki da se iskljuci prekidac od prednje haube. Ne javlja nikakvu gresku niti na diagnostici niti ovako i trajno je iskljucen start stop. 

Ovi jeftini mali uređaji mozda rade na starijim modelima(imam jednoga doma najboljega od tih) cak sam kupio i carly ali nula bodovoa da to radi na Espace 5. Imam i can clip i ona se moze spojiti na svaki renault ali mu se ocito nesto desilo pa zeza i ne zeli se spojiti vise na novijem programu.

Vozila do 2010 jos e nekako daju spojiti sa slabijim modelima diagnostike. Za malo novije godiste sve kosta poprilicno skupo jer protokoli nisu podrzani.

Link to comment
Share on other sites

jesi siguran da ga svaki auto ima? Taj pekidač? Znam da je funkcioniralo na Qokošaru, ali za ostale..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ekipa,kupio bih Clip a možda i s njuškala da ne čekam. Već sam jednom al davno pitao na šta pripaziti pa ako ima kakva up to date informacija bio bih zahvalan. Uzeo bih i štagod univerzalnog a da nije sad 500 eura. Radio sam s Delphijem i Autocomom al mi se ne čine nešto vau. Ako je netko u toku molio bih kakav info. Radio bih isključivo sebi i kojem frendu po potrebi.

Link to comment
Share on other sites

Pazi da je ovaj noviji Alliance jer inače će ti oni RTL2002 klonovi raditi samo do CLIP-a v214 i to samo na 32 bitnim Windowsima
I još moraš pješke kopirati config fileove.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Danas mi stigla sa aliexpresa xtools a30m, anyscan aplikacija na google store, podržava gotovo sve aute, doživotni besplatni update baze podataka, isprobana na laguni coupe i fiat doblo , oba 2012 godina, isčitava sve centrale u autu, kodiranje ključeva, injektora, live data, platio 160 eura black friday,stigla za 5 dana iz francuske

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne zvuči loše :) Ajd ćorni mogu li se dnevna svijetla gasit s njom. Meni konkretno radi skandinavski mod pa mi svijetla rade vazda...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 06. 12. 2023. at 8:16, Smuchac said:

Ne zvuči loše :) Ajd ćorni mogu li se dnevna svijetla gasit s njom. Meni konkretno radi skandinavski mod pa mi svijetla rade vazda...

ne mogu, to sam riješio preko renolinka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.