Jump to content

SCENIC III par pitanja


darko

Recommended Posts

Da, nema ferodo za slobodnu prodaju za epb. 
Eco friction, i nije škripavi, jako dobra pločica. 
Bile su od feroda jedno vrijeme te target. Ajme kako je to lose bilo. Skripalo i nakon par tisuca kn. Onda sam stavio ferodo premier to je bilo ok al skripalo isto dok se ne zagrije. Odustao sam od feroda mada znam da imaju ok plocica.
Link to comment
Share on other sites

Naslov teme sve govori, par pitanja u vezi sitnica...

Kod otključavanja kad uhvatim za kvaku mi otključava bez problema na svim vratima, osim naravno na vozačevim, nešto je krpalo, samo neznam što, možda osigurač ili neki senzor, dal netko možda zna?

Druga stvar je što mi javlja da je putnik na stražnjem desnom sjedištu stalno zavezan pojasem a iza nema nikoga. Skužio sam da kad preklopim sjedalo naslon dolje i onda sjedeći položaj opet gore (kao kad želim izvaditi sjedalo) odmah mi signalizira kao da je netko odvezao pojas. Sve žičice sam pregledao, nigdje ništa nije odspojeno i čin vratim sjedalo nazad i kad klikne u one dvije rupe opet javi da je pojas zavezan. Što bi tu moglo biti?

 

I jedno i drugo su sitnice ali ak nije neki problem htio bih to riješiti

Link to comment
Share on other sites

Pregledaj ti te žice na sjedalu još jednom.

Puknu unutar izolacije na konektoru, barem je kod mene bilo tako, reagira na preklapanje i pomicanje kopče, kasnije i u vožnji na grabama počne gubiti kontakt i na kraju ti se dogodi ovo:

Screenshot_2020-08-05_23-30-11.thumb.png.706501ecd78817fe08001b33128397ab.png

Tipična renault elektrika: vrlo tanke žice, izolacija jako kruta, nema strain relief i puca na konektorima.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma ne samo renoova. Skoda ni zice koje idu iz štoka u vrata nisu namotane il u nekom buziru neg 6-7 zica je samo u rebrastoj gumi polako se savija i uvija u svim smjerovima dok koja ne pukne.. i tako na sva 4 vrata. fuseraj zesci..

Link to comment
Share on other sites

Da, sve je to "drži vodu do kraja garancije" :)

Stražnji sicevi su loše izvedeni na scenicu 3. Lošije od prethodnika.

Posebno te kopče koje vire van iz sica, pod kutem su i ne daju se ispraviti do kraja, žice ispod prekratke, za okvir sjedala drže se platnenom trakom koja je isto prekratka. Odrasla, čak i sitna osoba ne može sjediti na srednjem sicu otraga - uzak je i žuljaju kopče od pojasa. To je za djecu sjedalo, ako netko od odraslih tu može sjediti, taj ima guzicu ko miki maus.

Ne možeš voziti s podignutim i prema naprijed preklopljenim sjedalima jer ih ne možeš blokirati u tom položaju. Kod kretanja padaju unatrag itd. itd.  Na starijim modelima moglo se zakopčati sjedalo u tom položaju da ne pada natrag u prtljažnik.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam gledao zadnje plocice marka neka žnj...135kn i dobije se i limici ovi s oprugom...govorim za JZ1, sa el rucnom...i narucim trw sa pipustom 330kn, dobio samo plocice bez limica ikakvih, ostavljenji stari, ocisceni...

Link to comment
Share on other sites

Cemu ta metalna pločica na kočionim pločicama, ja na kiji staroj stavljo al sam to skinuo samo smetalo :)

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Alen said:

Pregledaj ti te žice na sjedalu još jednom.

Puknu unutar izolacije na konektoru, barem je kod mene bilo tako, reagira na preklapanje i pomicanje kopče, kasnije i u vožnji na grabama počne gubiti kontakt i na kraju ti se dogodi ovo:

Screenshot_2020-08-05_23-30-11.thumb.png.706501ecd78817fe08001b33128397ab.png

Tipična renault elektrika: vrlo tanke žice, izolacija jako kruta, nema strain relief i puca na konektorima.

Pogeldat ću još jednom sve onda....

A jel tko zna za ovo s vratima i otključavanjem bez ključa, kad priđeš i uhvatiš za kvaku on bi trebao odradit otkljucavanje a na vozačevim vratima to ne radi. Na svim ostalima čim prste stavim između kvake i lima vrata uredno odradi otključavanje 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dizna said:

Pogeldat ću još jednom sve onda....

A jel tko zna za ovo s vratima i otključavanjem bez ključa, kad priđeš i uhvatiš za kvaku on bi trebao odradit otkljucavanje a na vozačevim vratima to ne radi. Na svim ostalima čim prste stavim između kvake i lima vrata uredno odradi otključavanje 

Vjerovatno ti je otisao senzor unutar brave, iza one plastike crne, tako je meni bilo na 2 megana do sada..stavio drugi polovni i sve ok

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, brzi16v said:

Vjerovatno ti je otisao senzor unutar brave, iza one plastike crne, tako je meni bilo na 2 megana do sada..stavio drugi polovni i sve ok

Kako skidam tu plastiku, s unutarnje strane vrata moram sve raskopat ili ima drugog načina?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dizna said:

Kako skidam tu plastiku, s unutarnje strane vrata moram sve raskopat ili ima drugog načina?

Moras raskopat

Link to comment
Share on other sites

Meni crko zamisli vozačev. :rotfl:
Skinut cu iz straznjih vrata i napraviti swap zasad.

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Smuchac said:

Meni crko zamisli vozačev. :rotfl:
Skinut cu iz straznjih vrata i napraviti swap zasad.

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk
 

Mogao bi i ja isto tako, skinut sa stražnjih desni i zamijenit š vozačevim... 

Jesi siguran da odgovara sve?

Tko prvi bude odradio nek okači slike.

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Ne vidim zbog čega bi bili različiti....

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Pozdrav ljudi evo da nabacim ovdje "par pitanja" vezanih za grand scenic 3.

 

Kupio prije par dana auto, 2012. godina 1.6 dci, 7 sjedala (najvažniji uvjet), "bose" i možda još nešto dodataka na tu opremu, vozio ga iz ZG do Šibenika i nešto lokalno, ponašanjem u vožnji za ovako "kombijasto" vozilo prilično sam zadovoljan te uopće mi se ne čini spor - već vrlo živahan. Po forumima se stekne dojam da je 1.5 dci 110 preslab za ovaj auto, minumum 1.6 130. Da ne spominjem koliko je tih motor u vožnji, milina u odnosu na prošli 1.9 tdi 😛

 

Iako evo nakon par dana "pojavilo" mi se nešto, ili bolje reć pretpostavljam da je bilo i prije, ali nisam primjetio jer sam danas rješavao homologaciju, carinu, tehnički, itd, te sam pun puta ušao i izišao iz auta.


Problem je sljedeći: vozačeva vrata se ne zaključaju kad odšetam od auta svaki put - ali ako se zaključaju, gotovo stalno se otključaju - bilo "bez ključa" ili pritiskom na dugme za otključavanje.

No ukoliko koristim "dead lock" zaključaju se uvijek, i otključaju. Iako i ovdje ne uvijek jednim pritiskom na tipku:  druga vrata se otključaju, vozačeva ponekad traže još jedan pritisak ili dva.

 

Jedna možda zanimljivost je, ukoliko se vozačeva vrata ipak "ne žele" zaključati sa key-less opcijom (znači udaljavnjem od vozila, a druga se zaključaju, auto uredno "bipne") - ako ih u tom slučaju aključam preko brave sa ključem, otključaju se sa keyless varijantom.

Malo zbrda zdola napisano, ali nisam dosad našao dovoljno vremena točno ustanoviti kako se sve ponaša.

Pretraga po interentu i forumu, moguć kvar mehaničke prirode (aktuator), kontakti, ili, (ajme ne) modul koji kontrolira vrata. Dali ovi moji simptomi naoko sužavaju tu listu. (svjestan sam da se ne može dijagnostika kvara radit online)

 

Također, nekad mi graničnik od vozačevih vrata škljocne, pretraživao i vidim da je to poznat problem, u stvari me podsjetilo da sam vrlo slično iskustvo imao sa 19-icom.

 

Zasad ću naručit neki zamjenski graničnik za vrata i zamjenit te usput kad to budem radio, pobliže pregledat motorić od zaključavanja i konektore. Original graničnik kad zamjenski krene škljocat rastavit i mjenjat klizače unutra što koliko sam uspio vidit po forumu je prefereirano kao bolja / dugotrajnija opcija.

 

PS. dali je ikome poznato postojanje dvaju modula koja kontroliraju bravu vozačevih vrata, kao što piše na ovom postu:

https://www.renaultforums.co.uk/threads/scenic-iii-2010-drivers-door-odd-locking.445225/post-2625193

Edited by lovretta
Link to comment
Share on other sites

ak bus vozil 7 osoba u tom grandu sa 1.5 motorom, odma se mozes prebaciti na topic o diznama na 1.5 motorima novijim.

Granicnik vrata i konektor u vratima bu ti izgledal ko setnju u parku naspram toga

 

zezam se djelomicno al ono, upoznaj malo auto, pa vidi kaj sve te eventualno zanima..

Link to comment
Share on other sites

ja sam bio uvjeren da je pisalo 1.5 .. kao pise stekne se dojam da je 1.5 preslab a zapravo nije ide ko zmaj , ma ujeda u tom sedmerosjedu otpora zraka jedne kuće

 

1.6 već da .

Link to comment
Share on other sites

Tako je, 1.6 dci ovaj moj.

Istina napisao sam post nejasno, ostane dojam ko da je 1.5... Zapravo sam htio reći jel moguće da "samo" 20 KS slabiji 1.5 ide toliko lošije od ovoga.. :)

 

Inače kako zadnjih mjesec ipol dok nisam kupio auto proučvao sam razni materijal šta sam uspio sakupit online (brošure, cjenike, manuale...) te stranice sa specifikacijama.. 

Na linku dolje je naveden koeficijent otpora zraka od 0.324, što se meni ne čini strašno puno, manje je od 0.33 koliko mi trenutni Audi A4 karavan ima (b6 serija, rane 2000-e, podnica odozdo velikim dijelom pozatvarana sa raznim plastičnim poklopcima)..

https://www.carfolio.com/renault-grand-scenic-2.0-dci-150-fap-233255#a_aerodynamics

Link to comment
Share on other sites

Znaci na mom Scenicu kad se udaljis vrata se zakljucaju sama i kad onda dodjes blizu i kartica je kod tebe otkljucaju se bez problema!A tebe sto muci!?

Link to comment
Share on other sites

On 05. 06. 2021. at 19:58, Zemo said:

Znaci na mom Scenicu kad se udaljis vrata se zakljucaju sama i kad onda dodjes blizu i kartica je kod tebe otkljucaju se bez problema!A tebe sto muci!?

Nakon par dana, ukratko, nema nekog točnog modela kako reagira.

Ono što me muči je da se vozačeva vrata ne zaključaju svaki put.

Nema razlike keyless ili "dead-lock". Ako neće na keyless otprve, na dead-lock treba pritiskat tipku više puta.

Iako evo jučer i danas od 10ak ulazaka izlazaka iz auta, jednom se nije htio zaključat.

Najvjerojatnije je neki problem sa aktuatorom unutra,  mehanizam u njemu "suh" ili motorići otišli. 

Za početak ipak ću provjerit kakvi su kontakti na konektoru u vratima iako malo vjerovatno da je do njih.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa, dali zna netko što je ova zaokružena "ikonica" u donjem desnom kutu ekrana instrumenata?

Nekad je tu umjesto ovih listova "oblak" ili "manji oblak".

 

Možda ima veze za ventilacijom/klimatizacijom? Ima natpis na srednjim otvorima ventilacije "Air quality sensor"?

 

 

tabla_lisitic.jpg

Edited by lovretta
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lovretta said:

Pozdrav ekipa, dali zna netko što je ova zaokružena "ikonica" u donjem desnom kutu ekrana instrumenata?

Nekad je tu umjesto ovih listova "oblak" ili "manji oblak".

 

Možda ima veze za ventilacijom/klimatizacijom? Ima natpis na srednjim otvorima ventilacije "Air quality sensor"?

 

 

tabla_lisitic.jpg

 

Našao i odgovor tu na forumu. Tražio jesam, ali aj ti pogodi "search term"..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dobar dan svima, evo da pitam znalce ovdje... 

Dakle 1.6 dci moj primijetio sam kad sam mijenjao liker od klime da slini na poklopcu lanca. Nije bilo flekica ispod auta, ali ima tjedan dana počele se pojavljivati.

Dan-dva u garaži da stoji na kartonu ostane fleka od 2cm.

Isprva je bio dogovor sa mehaničarom kad bude lanac za zamjenu sanirati, ali ovo mi je sad previše (prije tog nije bilo fleka na podu).

 

Po internetu se može naći kao standardan "kvar" na (možda ranijim) 1.6 dci motorima, i u garanciji bi se mijenjao poklopac lanca.

 

Dali netko zna koliko to veselje košta?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.