Jump to content

Temperatura motora


dr.

Recommended Posts

Pazi, meni je cijelo ljeto ogromnu većinu vremena bila upaljena samo prva kockica, i to po meni nije ok.
Kužim ja da je to blesavo programirano, ali taj problem nije postojao prije.
Sutra ću provozati auto pa posnimiti cijevi termalnom kamerom, baš me zanima stvarna temperatura vode.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Ako ti je prije bilo drugacije onda uzmi elm i prati temp motora. Jedino tako mozes vidjeti gdje otprilike termostat otvara tj u kojem rangu drzi temp.
Link to comment
Share on other sites

Jutros sam kupio termostat (Calorstat), mijenjam ga za par dana.

Evo slike iz termalne kamere nakon desetak minuta gradske vožnje, prva kockica se upalila nakon 5 minuta.

 

20191202-101330.png

Link to comment
Share on other sites

Jutros sam kupio termostat (Calorstat), mijenjam ga za par dana.
Evo slike iz termalne kamere nakon desetak minuta gradske vožnje, prva kockica se upalila nakon 5 minuta.
 
20191202-101330.thumb.png.af61a7216b1f8eb007d836837708b9cb.png
A koji je to motor. Kako ti pise gore nisu svi termostati isti.
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, ivan.martinko said:

Slikaj crijevo koje vodi do kilera

Zašto?

1 minute ago, Lowlife said:

A koji je to motor. Kako ti pise gore nisu svi termostati isti.

1.5dci 110 sa DPF-om

E, da, naručio sam wifi OBD dongle pa ću popratiti parametre u vožnji.
Imam Can Clip, ali mi je laptop koji je to pogonio u kukiju...

Link to comment
Share on other sites

zato što prema tamo otvara termostat i antidriz kreće prema kileru na 80 ili koliko stupnjeva.

Link to comment
Share on other sites

Donje crijevo je bilo toplo, znači da je termostat otvorio. Nisam tu mjerio temperaturu.
Probat ću ga kasnije malo bolje ugrijati.

Link to comment
Share on other sites

1.5dci 110 sa DPF-om
E, da, naručio sam wifi OBD dongle pa ću popratiti parametre u vožnji.
Imam Can Clip, ali mi je laptop koji je to pogonio u kukiju...
Onda ti ide 83c i 99% sa 2 pina na senzoru.
Ali ako ni ne dosegne bar 75c tu te mozda i zezaju grijaci antifriza pa bi trebalo odmah i njih chekirat. Ugl napisi jesi sta uspio dobit s novim termostatom
Link to comment
Share on other sites

Ja sam pratio prošlu zimu vrijeme mojega, isti motor i nije to išlo do 80. Imam negdje snimku iz torque od prošle zime, vani na 2°C, thermoplungeri su se ugasili negdje nakon 10ak minuta kad je prikazivao 75°C, nakon toga je temp pala na 73 i tu negdje se držala cijelo vrijeme. 77C je max koliko sam vidio tada da je bio. Lagano krstarenje izvan grada. Grijače u glavi je ugasio nakon 3 min kad je temp vode došla do 30.  Grijač kabine nije uopće ugasio, ali nemam snimku do kraja.

Jel zna netko ima koji parametar u clipu da se može vidjeti kad i kako se uključuje termostat?

Nekakva tu kemija ima oko tog motora i termostata čini mi se.

@filiplolic

Ajde kad promijeniš termostat, ponovi mjernje termo kamerom pa javi rezultate :)

Link to comment
Share on other sites

Termostat je čista fizika, ali se na termodavaču vidi kad otvori, temperatura rapidno opadne. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Thx, to sam tražio. Išao sad gledati snimku i dođe do 75, gasi grijače rashladne, nakon toga temp poraste do 78 i onda nagli pad na 70. Dalje se polako diže do 73 i tu mi je kraj snimke, nisam vidio do kud je došao. Iako scenic ne pokazuje probleme sa skalom na displeju. "Toplomjer" uredno raste kroz nekoliko koraka, nije kao na megsu ili starom cliu gdje imaš u biti 2 crtice samo. Pitanje gdje je davač i koliko je to mjerenje precizno, od 78 do 83 nije puno. Meni se čini sve ok.

 

Link to comment
Share on other sites

Kod tebe je isto kao kod mene 75-78c. Davac je u kucistu termostata mozda 3 cm udaljen tako da je to najtocnije sta mozes dobit.

Link to comment
Share on other sites

Davač je jako precizan, ali ako se ne mijenja rashladna tekućina, može praviti greške od par stupnjeva, naravno da i starost utječe na to. Pod punim gasom u trećem stupnju se kod snimanja parametara vidi da temperaturu drži oko 80°C, s otvorenim termostatom. Ovisno o vanjskoj temperaturi. Također utječe i vrsta rashladne tekućine. Jedne prilike sam zamijenio termostat, pa davač, i tek nakon potpune zamjene rashladne tekućine je držao temperaturu na normali. 

Link to comment
Share on other sites

Mozda nije toliko do antifriza koliko do ispravnog odzracivanja. Vecina renaulgovih motora odzracuje se rucno na odzracnicima.

Link to comment
Share on other sites

K9K je jako lako odzračiti. Imaš odzračnik na kućištu termostata i to traje par sekundi.

Link to comment
Share on other sites

Sve ovo što čitam se identično događa i kod mene, evo auto je u 4. zimi i ima 96 tkm. Do posla imam 25 km u komadu otvorene ceste/ zaobilaznice i nije rijetko (sad po zimi) da mi se onda druga točka koja ozačava urednu radnu temp ne upali uopće, a ponekad se upali na par sekundi pa ugasi. Za vikend sam bio na Pagu i u Zadru, vozio sam puno otvorene ceste i odvrtio 450 km. Bilo je dinica od 150 km u komadu i uglavnom se isto ponaša. Nakon duže vožnje pod opterećenjam ili uzbrdo ili kad ga zavrtim, upali se ta druga točka pa se to zna i zadržati sljedećih 10-15 km, ali na prvoj nizbrdici se ugasi i tako stoji sljedećih 20-30 km, pa se opet upali 20-30 km itd.. Znam, znam, sve je to tu negdje oko radne temp 75-85 stupnjeva, ali nije se to tako događalo kada je auto bio novi. U servisu pod garancijom kažu da je sve ok jer standardno nemaju pojma to riješti i boli ih kuki.. A za sve je kriva Reno ušteda jer je bilo jeftinije stavit dvije digitalne točke nego pravu kazaljku pa 1 eur x 1.000.000 auta i evo nekom manageru bonusa..

Pa bar da su umijesto dvije digitalne točke stavili 4 već bi bila druga priča. Ali opet 1.000.000 auta x 0,1 euro....=

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je kazaljka na meganu i uredno je oko polovice.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja jedino znam da mi je na opelu kad je otisao termostat auto bio na 80c konstantno. Stavio novi 89 termostat i kazaljka je bila tocno na 89. Sjecam se da se radilo bas o facet termostatu jel su jedino njega imali za odmah.

Ovdje kupis nov vernet termostat od 83c a temperatura bude 10c manja.
Vernet bi trebala biti dobra marka al jbg ti ga sad znaj sta je tu normalno.

Link to comment
Share on other sites

Da, ali kako znati jel termostat stvarno u banani ili auto normalno tako radi?

Meni se čini da ove na meganima 3 sve redom zeza taj digitalni pokazivač. A ovi novi dci motori baš i ne griju previše.

Danas se vozim na posao i s posla, ujutro 2°C, sad podvečer 5, baš uštekao OBD i pratim malo, auto se zagrije na radnu i kasnije lagane vožnje van grada ponekad ne uspijeva zadržati tu temp, zna pasti do 70, upali grijače antifriza, prigrije malo, opet se digne i tako. Najčešće je negdje oko 73-75, ali šara stalno gore dolje. Kad je pod gasom ode prema 80, čim pustiš pada. Nadam se da radi dobro, jer ne znam kako bi zaključio da je termostat u banani.

Čitao na jednom drugom forumu žalopojke ekipe s 0.9tce kako ih ne grije u gužvi u ZG :)

 

Link to comment
Share on other sites

Kad je u Zagrebu zimska crkavica tipa -10 i još kad puše vjetar, meni temperatura motora nekad padne toliko da mi počne puhati skoro pa hladno iz ventilacije iako je motor potpuno ugrijan i vozi već pola sata. Takva situacija bude na Slavonskoj i Ljubljanskoj pri 70-80km/h, pa moram voziti u četvrtoj umjesto u petoj da grije.

Takvu situaciju sam imao i sa R19 16V koji je imao 1.8 16V benzinjaru pod haubom. Siječanj mjesec, na autoputu -10, vraćam se iz Osijeka za Zagreb i negdje kod N.Gradiške sam zbog poledice morao usporiti na 80km/h. Minutu-dvije poslije iz ventilacije krene hladno puhati. Okrenem temperaturu na najjače i nakon par minuta počne puhati skoro pa hladno. Vraćanje u četvrtu je riješilo problem.

Na cliu sam preventivno promijenio termostat kad sam imao drugu izmjenu remena. Original s kućištem je 330kn, a izmjena je trivijalna pod uvjetmo da je antifriz ispušten :D

Link to comment
Share on other sites

Koja saga... Svim autima koje sam vozil je temperatura motora uvijek bila na 9 banki nakon kaj su se zgrijali... nebito o uvjetima vani, brzini i  stupnju prijenosa... a 2x kad to nije bilo tako je u igri bio kvar... jednom termostat, drugi put crijevo od kilera

Link to comment
Share on other sites

staviš termostat 89, s dobrim antifrizom radi i do 110C bez zakuhavanja, a di neće na 90C što mu je i poželjna temperatura , a ne 80

Link to comment
Share on other sites

Ja bum zamijenil termostat, al posto je moj skuplja varijanta, cca 500 kn govno, pricekat cu veliki servis pa sve skupa. inace radi ko i ovi gore navedeni. Od 75-90 stupnjeva.

b96485d865df611812fe26fe79210021.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.