Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Ja sam kod njih, ali davno, gledao neke aute i uvijek su bili preskupi za ono što nude. Čak nisam nikada ni gledao da li je udaren auto ili km, jer uvijek je bilo nekih neobjašnjivih oštećenja na unutrašnjosti.... E sada što se promijenilo ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Prokleta je laž  :)  da je prvi vlasnik :) iz uvoza... jel da nije iz uvoza to bi bilo boldano sa fontom 20 u oglasu (osim ako nije amater šoderaš a sumnjam)..... kako se zabavljamo jelte? A kako možemo znati da je prvi vlasnik... ne možemo.... pa onda jedan d.o.o.o.o.o.o.o.o proda drugom, ovaj ih samo slaže/podešava razbijene.. a ne prodaje.... pa ovaj uzmia te složene.... pa ovaj drugi stvarno prodaje... joj mamice....

ps. govorim iz vlastitog iskustva..

Prijatelju francuski ključu, auto prvi vlasnik (privatna osoba) u HR  sa svim papirima je najbliže istini o stvarnom stanju auta ali i sa osobnom odgovornošću... a to košta nažalost...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, frenchkey said:

Valjat će jedino tom tipu tj družini koja dobije pare za taj auto.

A za te novce se može kupiti kudikamo bolji auto.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi sigurno gurnuo broj šasije da je sve istina .ima lik u sk. Pola auta mu ima broj šasije jer su "bolja" roba od druge polovice. "Bolja" roba čitaj : nekakva servisna povijest

Km donekle realni 

Ako su bili oštećeni ( a jesu ) ,sitnarije su u pitanju

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja bi rekao da je broj 1 kod kupnje auta je da je kilometraža ispravna ovo što je on kresnut manje ili više nebitno, da je loše izlakiran itd... to se da riješit naknadno... u promilima su zaista neki koji su uff... al da su ti  zamajac/kvacilo i dizne za zamjenu zato što ima 100 tauzenki više e tu nema greške :), šta znači složen limarijski... pa neće ti sigurno škripat kotači kad voziš ravno... više je to u zazorima spojeva.. a kažem Vam samo da su km vjerodostojni vec kad gledamo te iz uvoza....

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ne mogu vjerovati da nakon toliko pisanja o neralnosti tih procjena steta na carverticali, netko i dalje pada na to, pogotovo ljudi koji svaki dan vise po automobilistickim forumima,.

U da , bio je lupnut auto, inace je uobicajno da 8 godina star auto nije ni okrznut nikad bio.

"tesko razocaranje" a da ti nije tog  carFejktikala, nebi pojma imao da je bila steta igdje.

Da je popravljan u kucnoj radinosti veselo bi ga kupio u neznanju ..

fakat mi nije jasan dobar dio kupaca autiju, al dobro, uvijek ostane dosta onih realnih.

 

Ja danas prodao sveti gral vol... ne sjecam se koji je vec , dosli ljudi , upalili, pogledali, bez puno filozofiranja.

Mislio sam im reci da cu cekati jos da ovi s foruma strucnjaci dodu kupiti , al bas im se zurilo pa eto sta cu , prodao.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Udariti vrata,malo branik i koji senzor i eto te na 10000 e štete. Svi su dijelovi skupi,majstori još skuplji. Ima li slika Ford unfalla,,?  I moj Ford ima lakirane segmente. Otišao sam na optiku,majstor vidio da je u centru i to je to. 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, hrvojexyz said:

Ja ne mogu vjerovati da nakon toliko pisanja o neralnosti tih procjena steta na carverticali, netko i dalje pada na to, pogotovo ljudi koji svaki dan vise po automobilistickim forumima,.

U da , bio je lupnut auto, inace je uobicajno da 8 godina star auto nije ni okrznut nikad bio.

"tesko razocaranje" a da ti nije tog  carFejktikala, nebi pojma imao da je bila steta igdje.

Da je popravljan u kucnoj radinosti veselo bi ga kupio u neznanju ..

fakat mi nije jasan dobar dio kupaca autiju, al dobro, uvijek ostane dosta onih realnih.

 

Ja danas prodao sveti gral vol... ne sjecam se koji je vec , dosli ljudi , upalili, pogledali, bez puno filozofiranja.

Mislio sam im reci da cu cekati jos da ovi s foruma strucnjaci dodu kupiti , al bas im se zurilo pa eto sta cu , prodao.

Ne kužim što si sve rekao, ali slažem se s tobom.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Što je loše u tome što ljudi cijene svoj novac i što si daju truda istražiti auto koji kupuju? Boli me kifla što to prodavačima ide na živce. Svi bi oni da ljudi samo ostave novce i odu bez da su pogledali auto kojem je napumpana cijena, a kada kupuju auto onda pjevaju drugu pjesmu.

Ovog Clia sam kupio prije 15god s oguljenim branikom i bez "Community" naljepnice na lijevim vratima što ukazuje da je nešto bilo rađeno po njima. Nije mi bilo drago ali me nije odgovorilo od kupnje. Neće me auto loše služiti zbog toga.

Nakon nekog vremena sam počeo sumnjati u letvu volana koja je vjerojatno malo dobila od prvog vlasnika. Nju sam morao zamijeniti ali nakon 13 godina. Ne znam nikoga tko je morao mijenjati letvu volana na Cliu II. Nije mi zbog toga žao što sam kupio taj auto.

Ja recimo ne bi kupio auto koji je bio parkiran uz more ili na selu na travi. Tu je vlaga ušla u struju, a to su mi najgore glavobolje koje se ne mogu popraviti. Ne bi kupio auto koji je frontalno udario drvo ili stup ili koji je bočno naletio na rinzol. Ne bi kupio auto koji je gorio ili kojem se razletjela turbina.

Da ne nabrajam dalje, tko hoće neka kupi takve aute.

 

Loši popravci pogotovo sa lošim dijelovima me daleko više smetaju nego sitna oštećenja koje je za očekivati na rabljenom autu.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Koliko vidim,auto nije "za glavu",kako bi reklo na jugu. Ima se Megane 1 i auto služi. Vremena za naći se ima. Polako dalje. Sretno. Na žalost sve je uvoz i 95 posto su šoderaši. Oni ili sad prodaju ili sunauti na prodaju od vlasnika koji su uzeli od njih. Sretno 

Link to comment
Share on other sites

On 08. 04. 2023. at 9:18, frenchkey said:

O Scenicu pitam, taj ima eu oznaku

 

 

Ma ovi moji nikako da se usaglase.

Najnoviji filter koji su mi dali je ne starije od 2014., ne više od 120000 km i u budžetu ispod 10000€

Tu je izbor vrlo skučen, tj upadaju manja auta, a to opet nije opcija

 

 

Ako ti ovako nešto odgovara?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@aquariusNe, nazalost, nema dovoljno mjesta na zadnjoj klupi, oni zele monovolumen. 

@hrvojexyz gledaj, ne padam ja na ništa. Oštećenje od 15000€ ipak traži objašnjenje.

Ako je dobro napravljeno, nebi me odbilo od kupnje. 

Ako je ispalio jastuk i zavjesa, htio bih ispitati preko dijagnostike dali su novi tu, ili fizicki vidjeti postoje li.

Sudeci po tome kako je popravljen branik iz istog udesa, sumnjam da je ista odradeno kako spada. 

Ne zelim riskirat da ikad u zivotu zatrebaju ti jastuci, a nema ih. 

Čovjeka nisam zvao, niti 100% odustao, još. Ukoliko ponudi provjeru stanja jos uvijek ga mogu kupiti. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Provukao sam svoj auto kroz Carvertical. Skoro 15god je kod mene pa eto iz fore da vidim kako to radi i koliko je pouzdano jer poznajem auto kao da mi je dijete.

Očekivano je čist. Proizveden je 14.12.2005. u Francuskoj, a prva rega je bila 03.01.2006. u Zagrebu. Znam od prvog vlasnika da je kupljen 02.01.2006. odmah iza Nove godine kao salonski primjerak na akciji za 74.500kn. Prijavljena su dva oštećenja.

Drugo oštećenje je nastalo kada me ona bezobrazna glupača napucala od iza na starom ZG rotoru o čemu sam pisao ovdje. Opis je točan, procjena je unutar cijene popravka iako se radilo dodatno vještačenje (skužili su da je branik puknuo kada su ga skinuli) ali ne spominje savijenu podnicu vozila koja je odlično poravnata, a iskusno oko će primjetiti i da je lakirana. Prijavljeno je samo mjesto oštećenja (branik). Također je krivo prijavljena kilometraža na kojoj se to dogodilo što je sustav ispravno prepoznao. Wiener je krivo upisao 113.000km umjesto 133.000km.

Prvo oštećenje su crtice po branicima koje su sudionici u prometu ostavili pri parkiranju i pobjegli. Ta oštećenja su se dogodila puno prije ali su prijavljena tek kada sam prijavio krađu radkapa koje se ne spominje u izvješću.

Problem je što za oba oštećenja kaže "Nepoznato" za moguću vrstu oštećenja pa se treba voditi procjenom popravka da se može približno procjeniti koliko je udes bio ozbiljan što je u mojem slučaju bilo dobro procjenjeno.

Clio_ostecenja.thumb.png.dd1482d660e5b5391776e82e2e0483c5.png

clio_kilometraza.thumb.png.c1874eb4821af1bf08c4767f64fb3f36.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U slucaju ovo Cmax su fulali km, a i da nisu nebi mi smetalo tih 15tkm. 

CV nije sveto pismo, i sami se ograduju od toga, ali nekakva smjernica je. 

Nova vrata i nov branik s radom, ma kako skup bio nebi trebalo biti visebod 5,6 tisuca eura, pa taman i u Belgiji. 

Bas me briga za lim, ali ostalo ne mogu prihvatit bez provjere

Link to comment
Share on other sites

Moj branik je bio oko 200€ plus vezni limovi 165kn i montaža. Lakiranje također oko 200€ s materijalom i radom. Ostalo su limarski radovi i lakiranje podnice.

Auto udaren od naprijed koji ima radar i matrix svjetla... uhh. Cijena popravka može biti da boli glava. Takvi farovi su po 4-5 soma ojra komad, a i radar nije jeftin.

Link to comment
Share on other sites

Ma meni taj unos km u ovlaštenim nikad nije bio jasan... kad sam kiju imao pitam jel vi unosite tu moju km iz servisne, ne to samo može valjda u Zg taj glavni zastupnik valjda na Žitnjaku, sad imam renola pa cujem da ni on ne unosi te podatke... e pa jbg... a u DE prvi servis jasno vidljiv... valjda sam kad je pod garancijom ili štajaznam...

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, frenchkey said:

Živio sam blizu godinu dana i prolazio svaki dan pokraj njihovog skladišta. Imaju puno auta. Kad sam se raspitivao, ljudi mi nisu baš nešto super govorili o njima. Međutim, ono što znam iz prve ruke je iskustvo mog tasta koji je tamo prije nekoliko godina uzeo Meganea 3 karavana 1.5 dci. Imao je mislim preko 150000 km kad ga je kupio, još uvijek ga ima, samo redovni servisi. Od onda je prešao sigurno četrdesetak tisuća km s njim. Vozio sam se par puta, auto je utegnut i nema nikakvih čudnih zvukova.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ovako na prvu auti izgledaju malo skuplji.

Međutim iz prve ruke znam da auti starosti 5-6 godina imaju po soma-dva eura dorada da ih se dovede u to utegnuto i ispravno stanje pod uvjetom da nisu preskakali servise i da nisu bili razbijani.

Ako nabavljaju aute u dobrom stanju i naprave na njima ono što treba napraviti, to će koštati. U protivnom neće ništa zaraditi. I to je rijetkost među šoderašima.

Moji su iz Osijeka pa dobro poznajem taj mentalitet. Tamo ćeš prije naći poštenog trgovca nego recimo u Zagrebu jer tamo većina ljudi neće više nikada imati posla s tobom ako ih zavaljaš. Zato se nikada nisam potpuno prilagodio na Zagreb jer ono što je tu normalno tamo nije.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Brzinsko čekiranje na avto.net..ako se odlučiš za Sloveniju sve se riješi u jednom danu pa ako trebaš kakav info tu sam 😁

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18114823&display=Renault Scenic

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18278575&display=Renault Scenic

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17949127&display=Renault Scenic - kupili Clia ovdje, privatni mali slovenski hendler kojih ruku na srce po Sloveniji imaš po svuda, sve nam je odgovaralo, cijena se spuštala normalno, 

Sva tri su slovenska vozila, nisu unos, prva dva su od privatne osobe što je meni uvijek plus ali imaš upravnu pristojbu, zadnji je na firmu pa je nemaš, primjerak iz 2014. godine si već sam stavio...sretno!

 

Edited by nansale
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, nansale said:

Brzinsko čekiranje na avto.net..ako se odlučiš za Sloveniju sve se riješi u jednom danu pa ako trebaš kakav info tu sam 😁

 

 

Hehe, upravo ovaj Tce i ja mjerkam. Ali daj kad si već spomenuo, kako ide kupnja u SLO od hendlera?

Platiš keš ili na račun? I kako najbrže i najjeftinije dobiti izvozne pločice? Hvala :)

Gledam ovim redom: Ceed karavan, i30 karavan, Scenic 3, Astra K karavan.. I jutros doslovno jedna Ceed prodana dok sam telefonski razgovarao sa prodavačem u Rogaškoj 🤣

Link to comment
Share on other sites

U vezi plaćanja, sve ovisi od prodavača,  ja sam uvijek telefonski prije odlaska u Slo provjerio koji način preferiraju. 

Pisao sam ovdje u vezi nedavne kupovine pa pogledaj tamo a da ne tipkam ponovo: 

@frenchkey: sorry na spamanju teme 😉

Link to comment
Share on other sites

Joj da, pa sjećam se da sam čitao ovo za Scenica i stavio u favorite :) hvala

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, nansale said:

Brzinsko čekiranje na avto.net..ako se odlučiš za Sloveniju sve se riješi u jednom danu pa ako trebaš kakav info tu sam 😁

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18114823&display=Renault Scenic

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18278575&display=Renault Scenic

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17949127&display=Renault Scenic - kupili Clia ovdje, privatni mali slovenski hendler kojih ruku na srce po Sloveniji imaš po svuda, sve nam je odgovaralo, cijena se spuštala normalno, 

Sva tri su slovenska vozila, nisu unos, prva dva su od privatne osobe što je meni uvijek plus ali imaš upravnu pristojbu, zadnji je na firmu pa je nemaš, primjerak iz 2014. godine si već sam stavio...sretno!

 

Hvala ti. Vidi da je po Sloveniji bolji izbor, a uputiti se iz Kaštela tamo malo je teže, ali nije nemoguće 

Link to comment
Share on other sites

ja neznam ko vjeruje CV-u...pa to se nista ne biljezi tamo...dokazano vise puta s moje strane

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.