Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Znate kak je meni diler rekao doduše kad sam već dao novce... kaže jbt kupio si mi najbolji auto što sam imao u ponudi.... hahahhah

je vidim sad.... 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, macan said:

Znate kak je meni diler rekao doduše kad sam već dao novce... kaže jbt kupio si mi najbolji auto što sam imao u ponudi.... hahahhah

je vidim sad.... 

Jao majko, zamisli kakavi su tek onda ostali ako je taj najbolji...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, MB104 said:

Jao majko, zamisli kakavi su tek onda ostali ako je taj najbolji...

Još si ja mislim kak imam srece 😁😁😁😁 ma sve su to 🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kaj mislite o ovome, 2016, domaci, 161000 km i vise opreme (19 cola kotaci koji su mi doduse malo preglomazni)

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-kadjar-4x4-dci-130-energy-bose-edition-oglas-33467098

Ili ovaj iz DE, cini se pouzdan prodavac, ima njuskalo profil iz 2009, manje km i opreme, 17 kotaci. Zadovoljavajuce.

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-kadjar-1.6-dci-130-4x4-kozna-sjedala-oglas-33862033

Bojim se da ovog od 160000 km ceka kuplung, zamasnjak i lanac..

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Taj iz Štarkelja jednostavno ima previše kilometara. Čak sam se mislio otići ga pogledati, ali sam prelomio i rekao sam sebi ne. Ti si u ZG pa te ne košta ništa otići do njih malo pogledati auto, vidjeti je li se što radilo oko motora i pitati daju li kakvu garanciju.

Ovaj iz Krapine je 2017. što je dobro, ali nema Rlink i po meni je preskup za to što nudi.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, ovaj iz krapine nema neku opremu i skup je, a ovaj iz starkelja ima opreme ali i puno km vec. To sam i ja razmisljao.. identicno.

Link to comment
Share on other sites

Bokte vidi što km tuku švabe.... al eto možete ko i ja naći 2 godine starog sa 35 iljada...  ako kužite poantu :)

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ne mora ni bit svabo. Moj bivsi kolega sad radi za neku austrijsku firmu koja ima sjediste u italiji i sa autom na HR tablicama putuje po cijeloj EU. Mislim da je bil i u Turskoj i britaniji. Neznam koliko je auto star oko 3-4 godine i ima 320000 km. Citroen onaj noviji C4.

Link to comment
Share on other sites

Sa skodom nisam imao srece, valjda s ovim bude.. htio sam ic pogledat onaj u zagorje ali nisam stigao. A danas imam druge obaveze. I ovaj u starkelju - prazan akumulator, na autu 3 prsta prasine, al ok nisam se najavio. Al ocekivao sam da upali. Mijenjan je aku, isti orig. ali 2018, znaci 2 godine je izdrzao prvi. Sad je ovaj 3 godine i nakon dubokih praznjenja trebalo bu opet novi..
Gume su ok, zimske imaju ripnu cca 6 mm al ti kotaci su mi preogromni. Mozda ih trampim za 17.
Mislim vidi se na autu da je rabljen. Velim volan je na jednom mjestu odvojio se od šava, valjda su ovi vozili u rukavicama stalno. Unutra ima ogrebotina po plastikama. Izvana isto dosta sitnih ogrebotina, nisam gledao skroz jel sajba cijela, treba ga oprati.
Neznam kak soderasi imaju isti takav a bez crtice pa znaju imat i lazne km i to..
Iduci tjedan idem jedan dan tam trebal bi povest nekog tko se kuzi, vozi dizele i slicno. Pital sam jel to zadnja cibena veli lik mozemo dat 5% popust. Ajd bar za regu. I akumulator jer bu trebalo. Proso je 10000 km od zadnje izmjene ulja i to bi odmah trebalo. Ovo bi mi bio 2 dizel u zivotu i zadnji. Kadjar sad postoji samo benzinac. AWD (necu pisat 4x4 jer to nije) ima 1.3 tce 165 ks. Pa koliko bu to trosilo....

Link to comment
Share on other sites

Svaki auto se da ispolirati, eventualno popuniti "rupice" u boji i izgleda odlično. Kemijsko čišćenje unutrašnjosti radi čudo. Nadam se da moje slobodno vrijeme + vrijeme vani bude za koji mjesec dozvolio da ja napravim kompletan detailing focusa. Pa pokažem što je moguće.

Što se tiče DPFa u većini slučajeva DPF nije uzrok problema nego posljedica. Ako je motor dobar i dobro održavan sa uljem koje ima potrebne specifikacije vjerojatno će dugo trajati. I ako se ne ignoriraju povremene engine check i slične lampice ili nemiran rad motora. Dakle općenito ako se auto kako treba održava.

A što se tiče 165ks benzinskih, koliko će to trošiti. Pogledas recimo na spritmonitor stranici. Ispadne da ljudima troši 7.5-10l. koliko znam ti si jako puno u gradu, dakle dodaj 1-2l... 12l za taj ormar nije puno. Ako ćeš na svakom semaforu ispucavati i stiskati do kraja ode gore potrošnja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Šoderaši ti to ušminkaju. Ovlašteni renfault znaju biti gori od šoderaša. Bio sam pred par godina u ovlaštenom renaultu gledati rabljene. Svi do jednog su bili sa originalnim ogrebotinama izvana i iznutra, prazni akumulatori, lik sa starterom hoda okolo s tobom pa kojeg hoćeš ti upali. Veli auto uvoz njemačka. Pitam ga ja a zašto onda ima dolje kod suvozača protupožarni aparat. Onda je promijenio priču, kao sorry ipak je Belgija. Pitam za kilometre, slučajno im ne radi sustav pa ne mogu provjeriti. Pitam za testnu vožnju jednog auta, prvo veli da kao može krug po parkingu . Na kraju se jedva nagodili na krug oko kvarta. :)  Kao da se osoblje trudilo ne prodati nijedan auto :)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

da, kod njih je auto kupljen, vožen 5 godina i vraćen, u štarkelju, izlistao mi je digitalnu servisnu na nekoliko strana i sve servise i sve što je rađeno od prvog dana. nisam očekivao takvu susretljivost, alternator je zamijenjen nakon 2 godine, još je kašto mijenjano u garanciji, mislim amortizeri, oba zadnja ležaja kotača ili tako nešto, kad mi je rekao da je imao sudar naprijed nisam mogao vjerovati da mi to pokazuje. i okrenuo prema meni ekran i pokazivao, vidite, zabio se u drugi suv naprijed, prednji branik novi, hauba nova, lakiranje itd, hrpa nekih sitnica i šarafa, kopči i tak... nekoliko lajsni, kileri su original, onda svakih 9 mjeseci ulje filteri itd, vjerojatno su stavljali elf kojeg skupo naplaćuju a ne lidl ulje. vjerojatno se te stvari mogu vidjeti na carverical, nisam siguran dal je HR u tom sustavu. 

kad sam bio prošle godine u baotiću, bili su totalno nezainteresirani, otišo sam.

tak da za osoblje štarkelja palac gore..

4 hours ago, direstraits said:

1.9 dCi ga prati bez problema. 

prati ga i presretač bez problema..

Edited by ivan.martinko
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

odličan, takvog ima moj bivši kolega, otprilike i isto godište, novog ga uzeo. ali ja tražim AWD.

sistem na fordu je Haldex kao i na opelu, volvu, VAG ..

Link to comment
Share on other sites

Martinko nisam detaljno citao, ali ako sam dobro skuzio gledas 1.6 VW ili ipak Renault?
Jer 1.6 u Golfu je dovoljan, ali vec u Passatu je patnja dozla boga, pogotovo po usponima. Auto sa 3 osobe doslovno jedva krene na usponu iz podzemne garaze trgovackog centra, ako se desi da je guzva pa stanes i moras krenuti pod rucnom. Vozio par mjeseci, pa znam.

Link to comment
Share on other sites

On 10. 04. 2021. at 13:09, vip3141 said:

Martinko nisam detaljno citao, ali ako sam dobro skuzio gledas 1.6 VW ili ipak Renault?
Jer 1.6 u Golfu je dovoljan, ali vec u Passatu je patnja dozla boga, pogotovo po usponima. Auto sa 3 osobe doslovno jedva krene na usponu iz podzemne garaze trgovackog centra, ako se desi da je guzva pa stanes i moras krenuti pod rucnom. Vozio par mjeseci, pa znam.

Passat b7 ili b8?

Link to comment
Share on other sites

Passat B7.

Za slavonsku ravnicu je OK, ali s bilo kakvim uzbrdicama ili autoputom iznad 140km/h se jednostavno pati.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, vip3141 said:

Passat B7.

Za slavonsku ravnicu je OK, ali s bilo kakvim uzbrdicama ili autoputom iznad 140km/h se jednostavno pati.

Istina 105ks je malo za tu karoseriju, B8 ima 120ks 1.6Tdi valjda je bolja situacija.

Link to comment
Share on other sites

On 10. 04. 2021. at 13:09, vip3141 said:

Martinko nisam detaljno citao, ali ako sam dobro skuzio gledas 1.6 VW ili ipak Renault?
Jer 1.6 u Golfu je dovoljan, ali vec u Passatu je patnja dozla boga, pogotovo po usponima. Auto sa 3 osobe doslovno jedva krene na usponu iz podzemne garaze trgovackog centra, ako se desi da je guzva pa stanes i moras krenuti pod rucnom. Vozio par mjeseci, pa znam.

Jedva krene i po ravnom u odnosu na 2.0 TDI :D

Uspon prema od Karlovca prema Ravnoj Gori, 5. brzina, full gas, a on jedva. Iz Rijeke uspon prema naplatnim kućicama ista stvar.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, ivan.martinko said:

Mislim da se 1.6 TDI vise ne proizvodi..

Već godinu i pol. Zamijenio ga je novi 2.0 TDI koji troši manje ili jednako i koji ima manje emisije CO2.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.